Jump to content

בקשר לקמרונים ובכלל ההתנהלות של מכבי בקיץ זה


המכבייה

Recommended Posts

תחושת הבטן שלי (שמגובה ממקורות אמינים), בכלל לא מתנהל מומ עם הקמרונים, זה תרגיל להלהיב את האוהדים שיקנו מנויים ואז לבסוף להגיד שהם באו בדרישות חדשות ואז מכבי יורדת מהם.

אני חושב שמכבי מרוסקת כלכלית, לוני שחוק וכבר לא רוצה להתעסק בזה, ומאנה מספק לו ערבויות אבל לא יותר מזה, למאנה אין את ההון או המשקיעים, אבל הוא נרתם לעזור.

נראה לכם הגיוני שמכבי תביא שני זרים כאלה, עם רקורד ומשכורות בסדר גודל כזה? את נמני ויחיאל הם לא מצליחים להעביר בבקרה.

אולי מבחינתם זה לגיטימי ליצור בז כזה על מנת למכור מנויים והאמת שאנחנו צריכים לקנות אותם בלי קשר כי אנחנו אוהדי מכבי תל אביב אבל אל תתפלאו שיגיעו לכאן זרים להתרשמות, במחירים אחרים לחלוטין וברמה אחרת לגמרי.

מדהים איך מכבי לא פותרת את הבעיה המקצועית הכי קשה שלה כבר כמה שנים, במקום להשקיע בקשר אחורי טוב(מאז בנין והייס לפני ארבע שנים) ממשיכים להתפשר ולהתפשר.

המצב לא טוב - אין כסף, הכל שליפות מהמותן, שום תכנון מסודר, חיים מהיום למחר כמו קבצנים ומאכילים אותנו בספינים לא מציאותיים(זרים בשש מאות אלף יורו, חלוצ בעל שם ביבשת ושאר ירקות).

עד מתי?

Link to comment
Share on other sites

זה מאד פשוט, מי שמספק את הפרטים לתקשורת זאת מכבי והיא מתמרנת עם זה איך שנוח לה, שרוצים לעשות עסקים, עושים מהר(חיפה לדוגמה).

מכבי משדרת שהיא במשחק של הגדולים אבל נכון לעכשיו שירן ייני ודן רומן זה הקישור שלה(בלי לזלזל בהם חלילה וחס).

חיפה ביום עשתה מה שמכבי מורחת כבר חודשיים, עם שחקנים יקרים ובעלי מוניטין.

אם מכבי זקוקה לנדבות של רוני מאנה שאנשים יעברו בבקרה, זה אומר הכל, פשוט כדאי להנמיך ציפיות, לקוות לבינגו עם מה שהבאנו עד עכשיו ולקוות שרוכש רציני יגאל אותנו מיסורינו.

אני בהחלט רואה מצב שאלי כהן לא גומר את העונה, הלוואי ואני טועה, אבל אנחנו שנות אור ממה שמכבי תל אביב אמורה להיות - כלכלית, תדמיתית, ניהולית ומקצועית.

Link to comment
Share on other sites

סיידו עצמו אישר לפני כמה ימים שהתנהל מו"מ, ושאמנם לא כל הפרטים סגורים, אבל הוא רוצה להגיע. אמנם מאז השתנו דברים, אבל זה מוכיח שזו לא סתם המצאה. תוסיף לזה את העובדה שמיונג אמר לספורט הארץ שהוא רוצה לשחק אצלנו, אבל זה תלוי במו"מ בין הקבוצה לבין לבאנטה. עובדה שהביאו את רודי חדד תמורת משכורת גבוהה ומחיר גבוה, עובדה שהחתימו את יניב עזרן תמורת כ-750 אלף דולר, עובדה שהביאו שוער עם רקורד מצוין, עובדה שהוציאו כסף על שחקנים שהם יותר "רזרבות", זה מראה לך שיש כסף, אחרת היו מוותרים עליהם ובונים סגל צר יותר, אבל עם שחקנים ביותר כסף, כך שכנראה יש מספיק גם וגם.

 

מה לעשות, לפעמים מו"מ לא מצליח. אני לא אומר שהמצב שלנו כרגע טוב ללא שני הזרים כמה ימים לפני הליגה, אבל להגיד שהכל תרגיל של הקבוצה נשמע לי מופרך מדי. מצטער.

 

מה זה "כשרוצים לעשות עסקים עושים מהר"? למה, לא רוצים להביא את סיידו? וכמה זמן לקח להחתים את חדד? שבועות! רצו אותו, אבל המו"מ הלך קשה ולא ויתרו והלכו ישר על שחקן זול יותר, שקל יותר להביא, אלא נלחמו על שחקן איקס למרות הקשיים, ככה, לדעתי, קרה גם עם סיידו ומיונג. מה לעשות, שעכשיו הזמן כבר דוחק, ויתכן שיצטרכו לבדוק אופציות אחרות, כי אין כבר את הזמן לנהל מו"מ ארוכים מדי ולבזבז זמן יקר.

Link to comment
Share on other sites

יהיה בסדר, יש לנו קבוצה טובה. אני בטוח שהם יעשו הכל כדי להביא קשר אחורי (מקווה דירסאו) ונהיה קבוצה יותר מטובה.

ולגבי ההתנהלות בקיץ הזה, זה קיץ מאוד מוזר מצד אחד יש כסף (מיליון וחצי) לעומר גולן,עזרן ורודי חדד ומצד שני אין כסף להעביר את יחיאל ונימני בבקרה.

אבל הדרך לא כל כך משנה העיקר שיש לנו שחקנים טובים, ושכל השחקנים יעברו בבקרה ושנזכה בגביע אופ"א.

Link to comment
Share on other sites

יהיה בסדר, יש לנו קבוצה טובה. אני בטוח שהם יעשו הכל כדי להביא קשר אחורי (מקווה דירסאו) ונהיה קבוצה יותר מטובה.

ולגבי ההתנהלות בקיץ הזה, זה קיץ מאוד מוזר מצד אחד יש כסף (מיליון וחצי) לעומר גולן,עזרן ורודי חדד ומצד שני אין כסף להעביר את יחיאל ונימני בבקרה.

אבל הדרך לא כל כך משנה העיקר שיש לנו שחקנים טובים, ושכל השחקנים יעברו בבקרה ושנזכה בגביע אופ"א.

 

אנלא חושב ששתי הדברים קשורים אחד בשני..בכל מקרה,בשביל חדד זה ידוע שזה הגיע "מהמשקיעים של מאנה"

והבעיה עכשיו במכבי היא שרוצים לרכוש 50% מאנה,25% לוני ועוד 25% איזה מליין אחד..ובמכבי לדעתי מעדיפים לחכות שהוא ייכנס ואז הוא יוציא כסף מהכיס.

Link to comment
Share on other sites

לא בוכה, כואב את המצב.

אני שם משנות השבעים, ראיתי הכל, לא התחלתי לאהוד בשנות התשעים.

ראיתי שש אחד בחצי גמר על נתניה הגדולה בשבעים ושבע - ארבע ויקי שניים בני.

לקחתי תוארים, שמחתי, התרגשתי, התאכזבתי אבל תמיד הייתי מכבי תל אביב, אף פעם לא שכונה וזה רק מחריף.

אוכלים לכם את הראש סתם, זה הכל.

אם אתה מאמין שהסמל לבד מביא נקודות אתה טועה

ולא נוגע בכלל בבעיות מקצועיות קשות שיש בסגל הזה ובעומד בראשו.

זה לא צריך לשנות לנו כי אנחנו אוהבים אבל מכבי לאט לאט הופכת לקבוצה רגילה וזה הדבר הכי גרוע למכבי, להיות רגילים.

אני גדלתי על "מקום שני ושמיני זה אותו דבר" " למכבי צריכה להיות הקבוצה הכי טובה, התלבושת הכי יפה, הנעליים הכי חדשות". פעם היו שואלים כמה מכבי ניצחה ולא כמה כמה.

Link to comment
Share on other sites

לא בוכה, טיפש... כואב את המצב.. אני שם משנות השבעים... ראיתי הכל.. לא התחלתי לאהוד בשנות התשעים.. ראיתי שש אחד בחצי גמר על נתניה הגדולה בשבעים ושבע.. ארבע ויקי שניים בני..

לקחתי תוארים, שמחתי, התרגשתי, התאכזבתי אבל תמיד הייתי מכבי תל אביב.. אף פעם לא שכונה. וזה רק מחריף.. אוכלים לכם את הראש סתם.. זה הכל. אם אתה מאמין שהסמל לבד מביא נקודות אתה טועה..

ולא נוגע בכלל בבעיות מקצועיות קשות שיש בסגל הזה ובעומד בראשו...

זה לא צריך לשנות לנו כי אנחנו אוהבים אבל מכבי לאט לאט הופכת לקבוצה רגילה וזה הדבר הכי גרוע למכבי, להיות רגילים

אני גדלתי על "מקום שני ושמיני זה אותו דבר" " למכבי צריכה להיות הקבוצה הכי טובה, התלבושת הכי יפה, הנעליים הכי חדשות". פעם היו שואלים כמה מכבי ניצחה ולא כמה כמה...

 

הלוואי שכולנו היינו חווים את מה שהרגשת אז, אבל כיום המצב שונה. היום מכבי היא לא הכי טובה, כי יחסי הכוחות השתנו, בעיקר בגלל המצב הפיננסי. מסיפורים ששמעתי, גם בעבר היתה שכונה לפעמים. עם לאופר לא היו בעיות? הבנתי שהיו לא מעט, וזאת דוגמא. ברור שזה גרוע להיות רגילים, והסמל לבד לא מביא הצלחות, אבל כשיש נגדך אנשים עם יותר כסף ממך, אז אתה יכול רק לקוות שאתה תביא יותר יכולת ותנצח, כמו שהיה בשנות ה-90 מול הסגל הנוצץ של חיפה. לצפות אתה כבר לא יכול:/

 

וכאן אני מתחבר כנראה ל-FEAR שכתב בקצרה. עד מתי? "עד מתי שיהיה כסף".

Link to comment
Share on other sites

מקווה שאני טועה, אבל אם אנשים בתוך המערכת אומרים את זה, יכול להיות שנגמר הכסף ועדיין התקציב דומה לעונה שעברה

חדר המנועים(הקישור) בקבוצת כדורגל הוא המקום הכי חשוב.

שם החלטות מתקבלות וצריך שם איכות, אני לא יודע אם אלי כהן מגביל את שחקני הקישור שלו(לדעתי כן) אבל יש לי תחושה שייני מסוגל ליותר - לחפש עומק, להצטרף להתקפה וכו', נראה כאילו מסרסים אותו, יש בו משהו בילד הזה, הוא חייב קשר טוב לידו.

ומה אגיד לכם, שש מאות אלף יורו לקשר במכבי תל אביב נראה לי מופרך מהיסוד, חוץ מלנו ולסכנין לאף אחד אין בעיות בבקרה, בהפועל כולם כבר עברו.

אל תיהיו נאיבים.

Link to comment
Share on other sites

מקווה שאני טועה... אבל אם אנשים בתוך המערכת אומרים את זה... ויכול להיות שנגמר הכסף..ועדיין התקציב דומה לעונה שעברה... חדר המנועים(הקישור) בקבוצת כדורגל הוא המקום הכי חשוב..

שם החלטות מתקבלות וצריך שם איכות...אני לא יודע אם אלי כהן מגביל את שחקני הקישור שלו(לדעתי כן) אבל יש לי תחושה שייני מסוגל ליותר. לחפש עומק, להצטרף להתקפה.. נראה כאילו מסרסים אותו.. יש בו משהו בילד הזה.. הוא חייב קשר טוב לידו..

ומה אגיד לכם, שש מאות אלף יורו לקשר במכבי תל אביב נראה לי מופרך מהיסוד.. חוץ מלנו ולסכנין לאף אחד אין בעיות בבקרה.. בהפועל כולם כבר עברו... אל תיהיו נאיבים..

 

אתה מערבב בין מצב כספי לבין יכולת מקצועית ובעיות על כר הדשא. אולי זה נשמע לך מופרך השכר לסיידו, אבל אם אני לא טועה, גם חדד מקבל משכורת די דומה. לפני כמה שנים, כשלוני היה הבעלים היחידי של הקבוצה, נימני ובנין לא הרוויחו סכומים כאלה? הרוויחו. לא מדובר כאן ב-2-3 מיליון, אלא בסכומים יותר צנועים, שלא יפילו א-אחד מהכסא, כי שמענו על סכומים כאלה בעבר. יכול להיות שזה מופרך, אבל עובדה שהקשר עצמו, ששחק בליגה הצרפתית הראשונה ולבטח הרוויח לא מעט כסף, הודה שיש מו"מ ושהוא רוצה להגיע, כך שמגעים רציניים היו, ומכבי בלי כסף לא היתה יכולה להגיע למגעים רציניים עם שחקן בסדר גודל כזה.

 

הבעיות בהעברה של נימני הן ייחודיות לו. לוני חייב לו כספים מהעבר, ובבקרת התקציבים רוצים לראות ערבויות גם לכיסוי החובות, ולא רק לחוזה עצמו.

Link to comment
Share on other sites

תשובה,

בשנות התשעים, היינו עם התקציב השני בליגה, והיו לנו מנהיגים טבעיים בכל עמדה, לא הייתה קבוצה עם עושר מנטלי כזה(אובארוב, שלח, קלינגר, נמני, זוהר, דריקס).

הרוח שלנו ניצחה אבל עדיין היינו קבוצה עם אמצעים.

ברדק תמיד היה(כמו בכל הכדורגל שלנו) אבל היה רצון לשפר, וגם בשנות השמונים הקשות, ניסו כל הזמן, לתקן לחדש לשנות.

אפשר לא להצליח אבל תמיד צריך לנסות.

המהלך של חיפה עכשיו הוא הימור גדול אבל אני מעריץ אותו, הוא כל כך מכביסטי, שמעון מיזרחי כזה - אין מקום לבינוניות.

דווקא מבעלים כמו לוני שדוגל בניהול מתקדם, עם ניסיון מוכח בעסקים, היית מצפה לסדר, להיררכיה, קבלת החלטות נכונה, הפוך על הפוך.

Link to comment
Share on other sites

אז אולי הכסף נגמר,מהר מהצפוי הייתי אומר.

קבלת החלטות כבר אמרתי.

גם יחיאל עוד לא עבר בבקרה, אגב.

אני אהיה הראשון לפרסם פה התנצלות ולשמוח אם יגיעו הקמרוניים או שחקנים ברמתם.

הכיוון הוא יותר לנבחנים והחתמות תחת לחץ של שחקנים ממוצעים וכן, עירבבתי קצת בין נושאים, כי הכל קשור להכל, ואיפה שלא תזרוק את האבן, תיתקל בבעיות.

Link to comment
Share on other sites

תשובה,

בשנות התשעים, היינו עם התקציב השני בליגה, והיו לנו מנהיגים טבעיים בכל עמדה..לא הייתה קבוצה עם עושר מנטלי כזה..(אובארוב, שלח, קלינגר, נמני, זוהר, דריקס). הרוח שלנו ניצחה אבל עדיין היינו קבוצה עם אמצעיים. ברדק תמיד היה(כמו בכל הכדורגל שלנו) אבל היה רצון לשפר, וגם בשנות השמונים הקשות, ניסו כל הזמן, לתקן לחדש לשנות. אפשר לא להצליח אבל תמיד צריך לנסות...

המהלך של חיפה עכשיו הוא הימור גדול אבל אני מעריץ אותו. הוא כל כך מכביסטי... שמעון מיזרחי כזה.. אין מקום לבינוניות....

דווקא מבעלים כמו לוני שדוגל בניהול מתקדם, עם ניסיון מוכח בעסקים, היית מצפה לסדר, להיררכיה, קבלת החלטות נכונה.. הפוך על הפוך.

 

עושר מנטלי לא קונים בכסף, ובסגל שנבנה העונה יש המון שחקנים צעירים שצריכים להנהיג את הקבוצה בעתיד, בנויה כאן קבוצה כמו שנימני וכהן רצו, עם אופי נהדר, עם אוירה מצוינת, שחקנים שהם גם אנשים טובים. יחיאל, שפונגין, שטרית, ייני, עזרן, שבחון - כולם ילדים אולי, אבל ילדים טובים, שכרגע צריכים איתם עוד שחקנים עם ניסיון, אבל בעתיד אמורים לקחת הם את המושכות.

 

אם היית כותב את מה שכתבת על הניהול לפני שלוש שנים, הייתי מסכים איתך, אבל לבוא עכשיו בטענות על כך שכיום כביכול אין ניסיון להשתפר, זה ממש לא לעניין. דווקא עכשיו, כשנכנס למערכת קצת יותר כסף מבעבר, כשנימני נכנס לתפקיד חדש ומביא רוח חדשה, כשכן מנסים להשתפר, כשמביאים שחקנים מקומיים מהרמה הטובה ביותר, כשמנסים ללכת על זרים עם רקורד מצוין, כשמנסים לשקם את הקשר בין המועדון לקהל בעזרת הטבות ומבצעים, וכשמנסים לבנות תלכיד צעיר שירוץ כמה שנים יחד עם ראייה לעתיד, כשבונים סגל ומביאים גם שחקני ספסל כדי לדאוג לעומק - דווקא עכשיו רואים כמה הקבוצה הזאת מנסה העונה ליצור משהו חדש ויפה, משהו רענן.

 

לצערי, הבעיה "היחידה" שיש היא בהחתמת שני הזרים הללו, ומשום מה, זה לקח יותר מדי זמן. הרי ברור שאם הם היו מוחתמים שלשום, שניהם, אף אחד לא היה פוצה, אבל זה לא קרה, ולכן צצות לא מעט בעיות כרגע בנושא הזה, אבל כן רואים שמנסים, שמתאמצים כדי להרים כאן משהו חיובי, ולאחר שנה של התייצבות והתאוששות מהגלאקטיקוס אומרים בפה מלא שרוצים להתמודד על האליפות למרות הנחיתות הפיננסית האדירה (תקציב של בית"ר, לדוגמא, פי 3 בערך משלנו). זה מה שצריך להיות במכבי בכל עונה, שמצהירים שהולכים על אליפות, כי כאן זאת מכבי ת"א. אם תוציא את הגלאקטיקוס, מאז עונת האליפות, כלומר ב-03/04, 04/05 ו-06/07, לא העיזו להגיד את המילה האליפות. עכשיו כן, כי כן רוצים ומנסים.

 

כמו שכתבת, אפשר לא להצליח, ועובדה שכרגע לא מצליחים גם עם שני זרים ואולי גם לא נצליח להביא אליפות, יש מצב כזה, אבל תמיד צריך לנסות, והעונה מנסים, אמנם במסגרת התקציב וההגבות שיש, אבל מנסים, או-הו כמה שמנסים.

 

יהיה הראשון לפרסם פה התנצלות ולשמוח אם יגיעו הקמרוניים או שחקנים ברמתם...

הכיוון הוא יותר לנבחנים והחתמות תחת לחץ של שחקנים ממוצעים.

 

את זה נדע כשהשחקנים יוחתמו, ואז נוכל לשפוט בצדק.

Link to comment
Share on other sites

אין מה לעשות עם זה..

ברוכה הבאה לעידן הטייקונים.

פה הכסף הגדול מדבר ועד שלא יגיע גם אלינו איזה סוחר נשק אין כל כך מה לעשות.

אני כבר לא מאמין לחרטא הזה שעם שחקנים לוחמים עם תשוקה למשחק ורצון לנצח אפשר להצליח,

בגדול, זה נכון.

בקטן? תסתכל איפה אתה נמצא היום לעומת פעם ותבין את ההבדל.

אין לך פה קלינגרים כאלה שיעשו הכל בשביל הקבוצה, וישחקו למען הסמל.

היום כל אחד חושב על התחת שלו וכמה נכנס לו לחשבון בנק בתחילת החודש.

Link to comment
Share on other sites

מה קשור לבכיין?

הבנאדם צודק, זה מה יש ועם זה נצטרך לעבוד.

 

תאכלס, מספיק כבר לצעוק "בכיין" בכל פעם שמישהו מעיז להעביר ביקורת מקצועית על הקבוצה או על דרך ההתנהלות שלה,

במיוחד שאול וחבריו שנוהגים להשתמש במילה הזאת ביום יום :unsure:

Link to comment
Share on other sites

זפרני ההבדל הוא שהבחור כאן מדבר לעניין ולא סתם זורק דברים לאוויר

מה שאני מסכים עם התשובה זה שאם הקמרונים היו נוחתים כבר אז אף אחד לא היה אומר כלום, אבל שורה תחתונה חיפה מחתימה ביום ואנחנו חודשיים סחבת.

 

יכול מאוד להיות שהחלוקת כספים לעזרן, חדד ויבריץ הייתה בלי יותר מדי מחשבה קדימה, אבל זה מאוד לא מתאים לאבי לעשות כזה דבר

בסה"כ צריך לשים את כל הכספים על קשר אחורי איכותי, ובמה שנשאר להביא חלוץ סטייל אוגבונה שיעלה מהספסל ויתן 6-8 גולים בעונה.

Link to comment
Share on other sites

זפרני ההבדל הוא שהבחור כאן מדבר לעניין ולא סתם זורק דברים לאוויר

מה שאני מסכים עם התשובה זה שאם הקמרונים היו נוחתים כבר אז אף אחד לא היה אומר כלום, אבל שורה תחתונה חיפה מחתימה ביום ואנחנו חודשיים סחבת.

 

יכול מאוד להיות שהחלוקת כספים לעזרן, חדד ויבריץ הייתה בלי יותר מדי מחשבה קדימה, אבל זה מאוד לא מתאים לאבי לעשות כזה דבר

בסה"כ צריך לשים את כל הכספים על קשר אחורי איכותי, ובמה שנשאר להביא חלוץ סטייל אוגבונה שיעלה מהספסל ויתן 6-8 גולים בעונה.

 

כי אז היינו אומרים ואללה החתימו עכשיו קשר אחורי ברמה גבוהה ועוד חלוץ עם רקורד מוכח אז יש לנו קבוצה מצויינת לאליפות,אבל הם לא פה.

וכרגע אנחנו צריכים להסתדר עם שרן ייני ודן רומן?זה לא נשמע קצת עלוב(עם כל הכבוד לשניהם) כששומעים שזה הקישור האחורי של מכבי ת"א? חלאס כבר.

 

הורגלנו לבינוניות,והיא ממשיכה וכנראה עוד תמשיך.

Link to comment
Share on other sites

אמיר 8

אני קצת יודע יותר ממך, מה קורה, מה זה מכבי תל אביב, מה היא מסמלת ומה היא הפכה להיות, לשקם את זה יקח זמן, אבל השיקום לא מתחיל,

אני לא בוכה ולא חופר כי אני שם קרוב לשלושים וחמש שנה ומי יתן שעוד הרבה זמן אני יהיה שם, צריך להתייצב מאחורי הקבוצה תמיד.

רק שתדע שעובדים עליך ועלי ואתה יכול לשיר כמה שאתה רוצה תמיד, אתה לא מבין מה זה מכבי. אין פשרות.

מי אתה בכלל שתקרא לי ככה?

ועוד דבר, נראה לכם שלוני היה חובר למאנה , אם הוא לא היה נואש? הוא מוכן גם לחבור אלי אם אגיד לו שאני לוקח את הערבויות עלי.

העסק שאני מנהל, והוא עסק קטן, מנוהל בשבע דרגות מעל המועדון הכי מעוטר בישראל!

אם לא תעבור את התורכים, תתחיל רכבת שדים. מישהו אמר גיא לוי?

Link to comment
Share on other sites

הבעיות במכבי הן

 

א. ניהול - בראש ובראשונה צריך ניהול בסיסי, ואת זה אין במכבי ( והשנה עוד פחות מתמיד )

אפילו אלי דריקס לא היה מגיע לאנדורה ב 2 טיסות נפרדות כי שכחו להזמין כרטיסים בזמן.

ב. התנהלות - התנהלות והתנהגות שכונתית אשר משליכים הן על המערכת פנימה והן על התדמית מבחוץ והרצון של האוהדים. מעולם ( אבל מעולם ) לא היינו בשפל כמו שהגענו אליו השנה באדיבות ההנהלה הארבע ראשית שלנו. אפילו אין שם מראית עין של כיוון או של אסטרטגיה - שכונה במירעה

 

ג. כסף

 

כולם מדברים על כסף ובוכים על כסף אבל פה יש לי כמה דברים "מפתיעים" להגיד

א. במכבי אין כסף, ומקמבנים כל הזמן על השקל האחרון ( והתשובה, בוא אלי לפרטית אני אסביר לך)

ב. זה שאין כסף זה לא בושה, צריך לעשות את המיטב עם מה שיש.

ג. מגיע תודה גדולה ללוני ולרוני מאנה ששמים כסף מהכיס שלהם ( וזה למרות הביקורת הקשה שיש לי על שניהם)

ד. עדיף בהרבה אנשים כמו לוני ורוני מאנה שממנים את הכישלון מהכסף הפרטי שלהם מאשר אנשים כמו לאופר שאת הכישלונות שלו ממן מהעתיד של הקבוצה.

 

הבעיה העיקרית היא שהם לא מתאימים את ההתנהגות לאמצעים שיש להם.

אין שום תפיסה אסטרטגית ( אפילו לא טקטית ) הכל שליפות וקומבינות .

 

"הצבר"

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.