Jump to content

ברוך דגו - הסיפור האמיתי...(דגו-גוגיה)


Recommended Posts

הרקע

 

היה היה שחקן צעיר בשם ברוך דגו, בעונה הראשונה שלו בקבוצה,הוא הגיע ברעש וצלצולים,המחיר שמכבי שילמה היה מאוד יקר, ומליון דולר ועוד שני שחקנים והמשכורות שלהם,גרמו לכך שהוא יצטרך להוכיח מהר,אלא ש....

השחקנים הצעירים של הקבוצה,שאת שמם לא נזכיר כרגע,החליטו למרר לו את ההסתגלות,ולכן מבחינה נפשית וחברתית,הבחור לא פגע, חזר בגדול לחצי גמר הגביע עם האדומים והיה מצויין בגמר מול פתח תקווה. בעונה השניה,הוא התבזבז ואחרי שמוסיפים את הפציעה מול ריטאס וילנה שהשביתה אותו לכמעט עונה שלמה, ושאחד הסיבות לכך שהוא הצליח להתגבר עליה הייתה בן אדם שטיפל בו ושהיה לי הכבוד לתווך ביניהם {י ח}, היה ברור שעוד עונה בוזבזה.

באותה תקופה לא ראיתי אוהדים או שער 8 או 13 או סטיקים אחרים ויפי נפש שמנסים לעודד את הבחור, באותה תקופה היה שחקן ושמו אבי נימני שהיה מהיחידים ,ביחד עם מני לוי{שיתעורר מהר בלי נדר} שתמכו בו ועזרו לו אל מול ההתנכלויות במקלחות ובחדרי ההלבשה של שחקנינו המגעילים והתחרותיים, כן דגו עבר השפלות ולא דיבר, איפה היה לוני? איפה הצדיקים משער 8 ? ואיפה היו העיתונאים או ההנהלה?

אני ואחרים, שנקראים אוהדי אנטי, ידענו להתקשר להגיד מילה טובה,לעודד והבטיח לו שהכל עניין של זמן, אבל לא בזה כוונת הטור שלי לעסוק...

 

 

המהפך

 

עברה שנה קלינגר הגיע, התחילה העונה, הקבוצה התפרקה ,נימני היה עייף וחלוד,השחקנים איבדו בטחון , הקהל היה באמוק על הקבוצה, ואז בא הסכסוך הגדול בין ניר לאבי,ואיתו מהלך מבריק, שאני חוזר, מהלך מבריק לשיטה שניר קלינגר כמאמן יודע ויכול להצליח בה, שיטת משחק המבוססת על לחימה ופחות על מחשבה ושיטת התקפה מסויימת, שמאמן אחר בוודאי יכל היה להוציא יותר מהחומר שהיה לו, ולראייה הקישור הפנטסטי שהיה למכבי אצל לוין(נימני ,בנין,ביטון,דגו והקוסם ראובן עובד), בקיצור קלינגר שהוא מאמן של לחימה וניצול טעויות,עשה את המהלך שהוא כל כך רצה,והצליח בגדול, נצחון בחיפה, אחרי תצוגת כדורגל לחימתית ואגרסיבית שהראתה אופי,ניצול מצב שבירה מנטאלי של היריב ותנועה רבה במגרש, אז אני עשיתי אז טור בביג וואן ואמרתי שקלינגר יצא גדול וסוף סוף השחקנים התחילו להישמע לו ולהילחם, והחזיר את סאלם להרכב.

בדבר אחד אני מודה ,ומסכים, נימני היה מאוד חלש באותה תקופה,אבל לפעמים מורידים לספסל ושמחזירים השחקן בא עם מוטיבציה להוכיח את עצמו. מה לעשות נימני וקלינגר הלכו עם הסיפור למשקעי עבר, ונימני ראה יציע, בסוף אותה עונה דגו נפצע, לאחר שהוביל את הקבוצה לעבר האליפות,ואף אחד לא יעז לקחת את זה ממנו.

נימני לא הוחזר,פה כבר כולם הבינו את הפוליטיקה של המאמן נגדו,ואולי בצדק אישי,כי שאתה נמצא במלחמה נגד מישהו, אתה הולך עד הסוף, פה הייתה הטעות הגדולה של ניר וההנהלה שהלכו עם הרצון ולא עם ההגיון,כי הקהל של מכבי קיבל את הספסול בצורה מקצועית ופחות רגשית, למעט כמה אוהדים שהיו מקללים וממררים לקלינגר את החיים בשער 13,וזה דבר טבעי ושכיח בהיסטוריה שהיו דברים כאלה גם בבי"תר באר שבע וגם בחיפה וגם בכל מקום, אבל עדיין ראוי לגינוי צורת הקללות שלהם. הגיע המשחק מול מכבי פתח תקווה,במקביל הנהלת הקבוצה פנתה להפועל תל אביב והציעה לה את נימני, שהבין כבר שהולכים להתפטר ממנו ,ושהוא לא ישחק עד סוף העונה כדי שהקהל "ישכח אותו" ולא יעשה בעיות, שימנעו את רצונם להעיף אותו, חלק מהסיבות היו כלכליות,כמו להגיע איתו לבתי משפט אזרחיים ולשלם לו פיצוים אחרי 5 שנים של משפט,בסכום שהוא 20 אחוז מהחוב שאותו חייבים לו, עוד סיבה שאתם לא יודעים היא,שלנימני הובטח בצורה לא רישמית תפקיד בקבוצה,ואחרי שהיו מעיפים אותו,זה היה מוריד את הציפיה שלו להבטחה, מה עוד שבתוך המועדון התנהלה מלחמת עולם פנימית בין אלי דריקס,טלי ליבוביץ,תמי פרידמן וניר קלינגר,על הזכות והיכולת לשלוט בשטח ולהרשים יותר את לוני, כל הגורמים האלה רצו להיות בשליטה, ועשו הכל למנוע את האיש שיכול לסכן אותם, נימני זוהה עם קורק, ודריקס שהתקרב מאוד ללוני בשלש השנים שלפני כן,הצליח להאיר את עיניו של לוני לדברים מסויימים. פרידמן שהייתה מאוד קרובה ללוני במלוא מובן המילה,חיפשה איך להעיף את נימני וקורק מהקבוצה בעתיד כדי להשתלט על הקבוצה, וגם לדחוק את השפעתה של טלי ליבוביץ,חברתו הטובה של לוני מילדות ,ומתחרה שלה גם בחברות של לוני על תפקידים מולה.הדריקס היה אלי דריקס ,שנפגע מאוד ממכבי שנתיים וחצי לפני כן,שהעיפה אותו בלי פרידה ובלי כלום,ונתנה לקלינגר להיות עוזר מאמן בעוד שאותו שלחו אברהם ולוני להרצליה, והוא היה עם משקעים גדולים על קורק ונימני, ואילו קלינגר חיפש איך לקבל עמדת כח גדולה בקבוצה, ולהחליש את יריבו אלי דריקס ,את נימני, ואת טלי ליבוביץ, ולכן ניסה להתחבר דווקא עם תמי פרידמן למהלך של הדחקת נימני ודריקס. כל הדברים האלה והמאבקים התנקזו לכך שנימני שקיבל שנתיים לפני כן חוזה ענק מלוני הרציקוביץ, והבטחה בכתב לרכישת כרטיסו , הפך למטרה מספר אחת של כל האינטרסים ,ושנימני שעמד לצד לוני וספג את הבלאגן בתקשורת מהעפת שרף, שעד היום אישית לא סלחתי לנימני על מעורבותו בנושא והוא יודע, {כן אבי היה קורבן של מערכת, סר חינו של שרף על לוני-רק טמבל יחשוב שנימני היה יכול לתכנן את העפת שרף לבד, ומי שהעיף את שלמה היה לדעתי ,אברהם גרנט שביחד עם אחרים הצליחו להטעות את לוני למהלך התקדימי ,וגם כמובן העובדה שלוני לא מסוגל להתמודד מול אנשים צעקניים ופרובוקטיבים כמו שלמה שהם הרבה יותר חזקים מהבוס שלהם מבחינה מוחצנת) אז הזמן עבר ונימני נהייה המטרה, ולכן היה צריך למצוא סיבה,בדיוק כמו בפרשת המחנות" כדי להסביר לקהל השפוי, למה עושים את זה.

והתשובה נמצאה בעזרת דוד תשובה.

דוד תשובה היה הראשון שהבין שדגו יכול לקבע את מעמדו, והצורך האובססיבי והתנהלות האבהית המוטעית שלו בנושא,גרמה לשיתוף פעולה עם הנהלת הקבוצה,ושיווקו של ברוך דגו הצנוע וחסר האופי של מנהיג,להיות המחליף והיורש של אבי נימני, והאיש שבגללו אבי נימני לא מוצא מקום מקצועית. "הם משחקים על אותה משבצת" שמענו שוב ושוב,, "ברוך עושה הגנה,נימני לא".. ו "אין היום מקום לשחקנים כמו נימני בכדורגל המודרני" היו אימרות שנשמעו שוב ושוב וחיזקו את ההסתה הפרועה שביצעה הנהלת הקבוצה בספין תקשורתי מתוכנן, ומתמשך...

ואז בא המשחק מול מכבי פתח תקווה, נימני לא הולבש, הקבוצה הייתה נטולת כשרון, עובד יובש אף הוא על ידי חסיד הכדורגל ההתקפי,רבי קלינגר, והקהל התפוצץ על קלינגר והקבוצה אחרי התיקו 0 שכנראה גמר את סיכויי האליפות... שמכבי תנצח בטדי? מישהו האמין, אבל חכו... הגאון קלינגר לא נרתע, ולא הרכיב את נימני מול הפועל רמת גן מהליגה השנייה, שלמרות שהפתיעה בגדול וזכתה מול באר שבע בגביע ,מהאנרגיות של הנצחון על מכבי, קבעה עובדה שזה הבזיון הכי גדול של מכבי ת"א מאז ה10 -0.

הקהל היה חם על קלינגר והקבוצה,עונה כל כך קשה והכל בורח, קלינגר הוא גאון, הוא היה בפיגור מול הפועל רמת גן,והבין שהוא בבעיה, הוא הכניס את נימני כדי לשרוף אותו סופית ולהגיד לכולם, "הנה הוא זבל מה אתם רוצים" אבל שכח שאבי בא בלי כושר אבל עם נשמה, והיה אחד מהסבירים,כבש שער שיוויון בפנדל ,ולמרות ההפסד,מעמדו התחזק בצורה שאם קלינגר היה מוציא אותו בטדי ,זה כבר היה נראה מגמתי.

ביננו,מי מכניס שחקן שלא שיחק 4 חודשים,בדקה 38 לחצי גמר גביע? מי,קלינגר? הידוע בסבלנותו...

נימני כיכב בטדי,הבריק מול בני יהודה, וחגג אליפות מול פ"ת, קלינגר הביא אליפות אחרי 7 שנים, בעזרת ,כן אבי נימני.

 

הבעייה

 

מה עושים עם נימני, שהקהל איתו? מה עושים עם דגו שחוזר מפציעה?

במחנה האימונים ,רקמו החכמים את הדרך והצורה להעיף את נימני, קלינגר הזמין מסיבת עיתונאים, והתחילו את הקמפיין ההסברתי איך מעיפים את נימני...

10 שחקנים ביצעו עבירות שונות, מקפיצות דרך חלונות ועד מכות, אבל מי ששילם את המחיר הם אלה שמשכורת שלהם לא הייתה יותר באפשרויות הכלכליות שלו לשלם. נימני ובנין.

טל בנין? לא יאמן, טל בנין שהסתכסך עם נימני בשביל לקבל את המנהיגות מקלינגר,טל בנין שהפך להיות חברו הטוב של קלינגר, ואם היה סיכוי אחד שהייתי ניטראלי ואמרתי,"אולי קלינגר צודק,אולי נימני הוא תככן ,אולי,,, אבל שראיתי מה הוא עשה לטל בנין, שהיה איתו כמו אח בחצי השנה השנייה אחרי הריב בקרית שלום, טל בנין שהיה בא לקידוש וארוחות ערב עם כל מחנה קלינגר, לברוך דגו תשובה הבייתה? (שטראובר,ברונו,רודריגו,ולוני}

 

אחרי המבול

מכבי העיפה את נימני ובנין, הבאלגן התחיל וכל התיק נפל על דגו הפצוע, הוא הפך לקורבן של העפת נימני, וההנהלה השתמשה בו כמו מוצר כדי לקדם את העפת נימני ואת הפיכתו לכוכב על החדש במקומו,ואת הקבוצה למכבי של ברוך דגו.

התקשורת עסקה ביוזמת מכבי בנושא אחד, אוהדי נימני האלימים, נוהמים לדגו, שזה בושה ואלימות מילולית,וגזענות, אבל שכחתם כבר שאנחנו בישראל,כבר עברנו הכל, דגו המשיך לככב בעיתונים על הפיכתו ליורש, וזעם הקהל שנפגע מהמהלך, וקהל נימני בייחוד,יצא נגדו כמטרה ראשונה,עוד לפני קלינגר.

 

הסיפור האמיתי

 

לדגו יש חוזה של 180000 דולר במכבי, רק 50 אלף פחות מהחוזה של נימני(הכרטיס היה אמור להיות של גרסיה ושאר ההמצאות,אבל לפי ההסכם הוא ויתר עליו לנימני באמצעות חברת חצי קש מגיברלטר,והכסף של חובות גרסייה ומי שמאחוריו,הלך לנימני בגלל שגם הוא לא קיבל מגרסייה את משכורותיו במדריד)

 

לדגו יש חוזה כבד, אבל הוא לא התאושש המפציעה, מכבי רצתה למכור אותו כבר בקיץ הקודם אבל לא לוקחים פצועים באירופה, ולכן כל העונה דגו שיחק בהרכב שהוא חצי פצוע ולא יכול לבעוט בשמאל. מי שראה את המשחק מול סכנין בחוץ ראה את דגו 4 פעמים מול שוער לא מגיע לשער והבין. מכבי ת"א הבינה שהיא מאבדת את הסיכוי למכור אותו,אם יישב על הספסל או יקבל זמן בלתי מוגבל להחלמה, ולכן הוא המשיך לצבור הופעות בליגה כדי שיגידו לקבוצות שהנה רשום פה שהוא שיחק, אז איך הוא פצוע?

 

אז כבר אמרתי לדוד תשובה,שבקיץ הזה מכבי יעשו לו מה שעשו לנימני, ותראו טוב,

כל זה היה שווה ,תחשבו טוב,כל זה היה שווה, להרוס את מכבי את הקהל את הסמל ,את החשק לאהוב את הקבוצה, להשתמש בתעמולה דמגוגיה או במקרה זה דגו-גוגיה ,בשביל לשכנע את דעת הקהל למהלכים נסתרים מאינטרס כלכלי.

הם שכחו שיש אולטראס שלא פריארים הם שכחו שאנחנו עברנו את פרעה את אברהם,אז לא יעבדו עלינו יותר.

פתאום רוצים להעביר אותו? קודם לאשדוד אחר כך לחיפה, מה קורה פה?

מכבי הרסה את ברוך דגו,חבל שהוא שהוא היה ילד תמים לא הבין את זה, דוד תשובה הורס אותו,וחושב שאנחנו טמבלים? אני הייתי אצלו באשדוד בקיץ בבית,אחרי שמכבי נימני זכתה באליפות, ויעיד רן כהן שמביקור לאחל החלמה,זה נהייה ביקור של נימני הורס את מכבי.

אחרי זה הלכנו להיפרד מרודריגו,ושוב הוא והבן שלו שהיו חברים טובים עד לפני עונת קלינגר, ושכחו את הדברים הטובים שאני ואחרים עשינו בשבילו כולל עידוד,רופאים,עידוד במגרש,טלפונים,והרעיון להחלפת החולצה עם תורגמן ל מס 10 שזה הרעיון שלי...

באנו,ואז תקפו אותנו,ברוך, הבן של דוד ,ודוד, "אתם חוליגנים,אתם חיות ,נימני ככה וככה...

קלימרו לא יכל להתאפק,אחרי שתשובה אמר לו, "חבל שהולידו אותך" ופתח את הלכלוכים לברמן שהעביר את זה לתקשורת,וחשפו את הפרצוף של תשובה. אחרי התקרית המגעילה עם אוהדת מכבי ת"א בשער 4 ,ליד אוהדים שבו הוא ליכלך את פיו שוב, הוצאנו את זה לתקשורת ואז ברגע השיא ,תשובה בא לטריבונה,ונחשף פרצופו האמיתי לעיני כל עם ישראל ,במיוחד שהאוהדת היקרה עשתה לו בית ספר,וכל שאר האורחים כיסחו אותו.

במכבי הבינו שהוא גורם להם נזק תדמיתי והורידו לו את הפרופיל.

מעניין מה יהיה בקרוב שלוני יבקש מתשובה לקצץ במשכורת המנופחת, ובמיוחד שהוא פצוע, ושקלינגר השאיר את עובד {עוד מהלך שהיה עבדכם מעורב בו עם אחרים}

יהיה מעניין מאוד,אל תתפלאו אם יפרוץ סכסוך ותשובה יפתח את הפה "ברוך היה פצוע ונתן את בריאותו למכבי,אז מה פתאום לקצץ"?

 

וזה היה עוד פרק בסידרה לוני "תרבות ניהול בע"מ"

דמגוגיה פשוטה דגו-גוגיה

 

אז שניר ואחרים,תפסיקו לשנוא ,זה לא בריא.

אני מחבב את ברוך של פעם, אני לא בקשר איתו,אבל יצא לי לראות אותו, בראיון שעזרתי לתחיית המתים עם האוהד שנחטף בקולומביה ואמרתי לו בדיוק מה אני חושב.

 

שבת שלום!

Link to comment
Share on other sites

תאמין לי אורי אתה צריך לקבל טור ראשי במוסף הספורט של ידיעות או מעריב.

שפעם אחת ייתנו לבן אדם הנכון לחשוף את האמת כולה על מכבי ת"א מאז רכשיתה ע"י *נערך* לוני נזק הציקוביץ ועד היום...

זה צריך להיות טור במוסף מיוחד בגלל כל הלכלוכים שיש שם.

מזל שיש אותך שתאיר ליפי הנפש את האמת!

דויד תשובה *נערך*

דרקיס וקלינגר= פעם היה לי פוסטרים שלהם ב13\8 הם ירדו מהקיר לעולמי עולמים ולעולם לא יחזרו לשם.

מסמלים הם הפכו לזבלים.

יום יבוא הגלגל יסתובב המלך יחזור לממכלתו, מי שניסה למרוד יריגש את נחת זרועו של נימני.

חכו עוד קצת זמן מתישהוא זה יקרה.

 

דבר אחד אני יודע שאני ועוד המון מחבריי שנשיר לאבי שהוא יחזור נשיר ונרגיש גאווה בליבנו, כי אנחנו לא שרקנו בוז לאבי כמו כל הסטייקים הבני זונות של שער 8...

ושהם אנשי שער 8 ישירו לאבי הם ירגשו ריקים מבפנים, לעומתנו שנרגיש גאווה.

*נערך*

Link to comment
Share on other sites

Guest גל מושיוב

באשכרה לחיי האהבה נהיה מהקבוצה הזאת

איזה תככים ואינטריגות שלא היו מביישים אופרת סבון....אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק

Link to comment
Share on other sites

אורי באמת אתה תותח טורים ותגובות שלך מעולות באמת כיף לקרוא אותם.

הם באמת שווים מקום באיזה עיתון ידוע שיראו יבנו, יקראו ויראו כולם. חבל שלוני טונס לא יכול

לבוא פנים מול פנים בטלויזה ראש בראש מול כל צופים ולהגיב לדברים כאלה אני רוצה לראות אותו

פעם אחת יושב באולפן ועונה לשאלות ובדיון עם נציגי אוהדים נראה כמה הוא שקרן נכול וכשילון.

חבל כל מה אומרים כח מה רוצים ודורשים אין יחס אין תגובה לוני בזיוני לא שם עלינו מזמן לא סופר אותנו

ולא מחשיב אותנו אנחנו יכולים לבכות להתלונןן כמה רוצים ללוני לא אכפת הוא לא יעשה כלום בנדון.

מתוך הלב מכאב רומשים מתוננים פה ודנים ןמתוכחים כי מכבי זה כל החים מכבי זה אהבה שלנו

ונמאס לנו ליהיות ככה ולוני הרציק ביצ לא אכםת לא מבין אותנו וזה באמת נמאס מתעב אותו ושונא אותו.

קלינגר היה שחקן נשמה וווינר באמת ייצג את לב של קבוצה הרס הכל כל שנים האלה נשכחו ממנו

מה היה מת הוא כבר לא יזכר ולא סובל אותו שונא אותו בדם.

דריקס הבובה הזאת שגדל והיה חלק ממכבי גדלתי עליו והערצתי אותו סתם בובה אין לו שום כבוד ואין לן בושה איך הוא יכל איך עושה את זה? כמו כלב של לוני הוא.

Link to comment
Share on other sites

אולי, אולי פעם אחת

במקום לרשום את כל הדברים האלה באינטרנט מול אנשים שאין להם ברירה אלה להאמין (אני לא אומר אם זה נכון או לא כי פשוט הרבה אנשים אומרים הרבה דברים ואני לא יודע כבר להאמין)

במקום לרשום בפורומים השונים סיפורים על הפרצוף האמיתי של מכבי (שוב, אני לא יודע כמה זה נכון) תתארח פעם אחת נגיד בתוכנית הטריבונה

ואני יודע שאתה יכול כי יש לך קשרים מאד טובים עם אבי רצון

אז במקום זה תתארח בפאנל

ולאותו פאנל גם יוזמן דגו/לוני/קלינגר/דריקס/תשובה/פרידמן או כל אחד אחר

שם תספר תסיפור האמיתי

אני רק רוצה לשמוע גם את הצד השני פעם אחת

כי פה אף אחד לא יכול להתווכח איתך בגלל שאף אחד פה לא מעורב או יודע דברים ולכן מחוסר אינפורמציה וברירה מסכימים עם הדברים שהם שומעים (גם לפעמים כי פשוט נוח להם להאמין לזה).

 

שוב אני לא אומר שאתה לא אומר דברים נכונים ואני מאד מעריך את כל הדברים שאתה עושה

אני פשוט רוצה פעם אחת לשמוע את הצד השני.

Link to comment
Share on other sites

איזה כיף זה לסלף עובדות, להעלים דברים ולספר מה שנוח כדי שהכל יראה טוב.

איזה כיף.

רן, אחרי שאתה אומר דבר כזה, לפחות תגיד במה הוא סילף.

 

לזרוק ככה דברים באוויר זה לא פחות גרוע מלשקר/לעוות את המציאות.

Link to comment
Share on other sites

Guest גל מושיוב

חחחח...ממש בטריבונה...אחרי 3 שניות של החצי סקופ הכי קטן (לוני ותמי?! או טלי...לא זוכר כבר...) חצי פאנל שם מתחיל להשתגע כל הנושא גולש והכל נהיה שוק גדול

חדשות הספורט נראה לי יותר הגיוני

Link to comment
Share on other sites

אם אתה יותר חכם ממני, ספר לנו אתה את הסיפור האמיתי, ספר שדוד תשובה הזמין אותי 10 פעם לארוחת צהריים, בשביל מה? הוא הרי יודע מה הכח שלי בקהל.

ספר שדוד תשובה אמר מול העיניים שלך באשדוד, אחרי המשחק בסיבוב הראשון, על חי פקס, "הוא יקבל דקירה" אם הייתי רוצה לזמבר אותו הייתי עושה את זה,ותאמין לי,שניסו אנשים מאוד גדולים,מאינטרס אישי ,לשכנע אותי,ולא הסכמתי.

אתה יודע מי בדיוק הסית נגד דגו, אתה יודע איפה אורי היה במשחקים עד לפני חודשיים,בבית.

אתה יודע בדיוק ,מה היה קורה אם הייתי משתמש בכח שלי לרעה., אבל אני לא אפגע בבן אדם, במיוחד באחד,שאין לי הוכחות נגדו.

 

אתה לא יודע עשירית ממה שקרה באמת, אתה לא יודע עשירית ממה שעשו לי עונה שלמה, ולמשפחה שלי, ואני שמרתי על איפוק.

מעבר לזה, תראה לי עוד אחד שקרוב כמוני לכולם, ושסיפר את האמת בכל מקום ,לטובה או לרעה בפורום הזה במיוחד.

 

ידעתי לפרגן לכל בן אדם בעולם,שחקן וכדומה, ידעתי גם לבקר, , אל תפקפק בכוונות ובאמיתות דברי, אבל זה לא כל כל מציק לי,כבר התרגלתי לחיות עם אנשים מסביבי שפעם באים לעזור מכל הלב, ואכפת להם,ואחרי זה מוכרים אותי בשקל,כי אין להם אומץ להאמין לאמת.

תקרא נושאים קודמים בפורום ,אני ערכתי הודעות לבקשת אנשים מכובדים,כי האמת הייתה קשה מידי,ותאמין לי ,שיכול להיות שהייתי בגלל זה מסתכסך עם אנשים מאוד גדולים,שאתה מזהה אותי איתם. שאתה היית תינוק או ילד, אני הייתי ביציע, ולא היו קונים אותי,והייתי חולה על ניר קלינגר,ותמיד ידעתי שהוא מה שאמרתי עליו בטורים שלי.

 

תקרא את הפורום,תקרא את הידיעות באתרים שאני קשור אליהם, רב מה שאמרתי,קרה,כי אני אומר את האמת ומציע פתרונות,

אבל אני תמיד אהיה בשביל כולכם, האמת בסוף יוצאת לאור.

אם אתה יודע מה העובדות ,תציג אותם, אם אתה באמת יודע.

 

התגובה נערכה בשל כבוד לחבר.

Link to comment
Share on other sites

הייתה פעם כותרת באתר האולטראס לכתבה "מכבי ת"א 90210" אי שם בתחילת העונה

אני חושב שלגעת באושר (כמו שכתוב אצל אושרי בחתימה) יותר מתאים

 

מכבי ת"א של לוני הרציקוביץ'=פוליטיקה, כסף ותככים (או איך שלא כותבים את זה)

ולא הסמל והזהות שהייתה למועדון בימים היפים

 

אורי, אני לא מכיר אותך כ"כ ולא יודע כמה קשרים יש לך בתקשורת ואני לא רוצה לדחוף את האף שלי לזה

אבל לדעתי, כל הטורים שלך צריכים להישלח לתקשורת ולא להיכתב רק פה

זאת דעתי האישית

Link to comment
Share on other sites

כל עוד זה כתוב פה, זה לא יעזור יותר מדי, ולא בגלל שאנשים לא מאמינים (כל אחד יחליט אם להאמין או לא), אבל וזה אבל גדול, מה כר יעזור אם אנחנו נאמין??

 

אתה צריך לשכנע את האנשים "הגדולים" בימינו, שיהיה לך את האימפקט שזה יזיז עניינים, תעביר את הטורים האלה הלאה, ואז נראה מה יהיה.

 

כל עוד זה נשאר בפורום הזה, או בפורום של האולטראס, כלום לא יזוז.

Link to comment
Share on other sites

מכביסט ומכביסט בנשמה:

הייתי שמח להגיע לכל תוכנית אפשרית ולהתעמת בצורה מכובדת מול לוני קלינגר דריקס ואחרים, תאמינו לי,הייתם כולכם מצטרפים לדעותי ולאולטראס אחרי זה.

לא לחינם מכבי עשו שולם עם אוהדים שישבו וקיללו את לוני מול הבית, בעוד שאני שמרתי על התנהגותי ועשיתי להם בית ספר בתקשורת.

הסיבה שאני "אוייב המדינה " שלהם,היא שלי יש כח והשפעה גם בקהל וגם במדיה,שלא היו לאף אוהד אחר אולי בעבר.

אני עושה להם נזקים תדמיתים, בגלל זה חיפשו אותי ,קראו לי למשטרה,וניסו להטיל עלי כתמים.

יש אלהים למעלה הוא רואה הכל, ואני מרגיש מצויין עם עצמי,רק חבל שעדיין לא כולכם מבינים את האמת, ומה שהכי כואב לי זה שהם פגעו בי גם אישית וגם במשפחה ועל זה כמו עם מישהו שכבר עשה את הטעות ,לא תהייה סליחה.

 

לעניין התקשורת,למרות שאין עוד אוהדים שקיבלו במה כמונו,עדיין אי אפשר להגיד לתקשורת מה לעשות,יש בתקשורת אוהדים של הפועל וקבוצות אחרות ,יש של מכבי,וחלקם דווקא עושים לנו בכוונה מתוך אינטרס. אם לא אני הייתי במאבק הזה של המחאה,המצב היה גרוע מאוד, והיינו מתפוצצים לנוכח זה שהמחאות האמיתיות של האולטראס והשחקן,לא היו יוצאות החוצה,והיה רק עניין נימנמי ומקללים בע"מ. ואתם לא מבינים מה זה להגיע לתקשורת או לתוכנית כמו של רצון בפאנל, היה לי צאנס,אבל הם לא באו לתוכנית בזמנו.

 

מי שהיה בפגישה במשטרה, כמו בן אהרונסון,עופר נדב,דן רפפורט קוסמן,פקס,שי מזרחי,שלום ורדי,מני רונן,קלדרון,שי ירון,טל ברמן,סמדר ודוד אוחיון ואחרים, יודע בדיוק איזה בית ספר אני עשיתי לשלשתם, לוני היה חיוור וצרח עלי לשתוק, קלינגר עשה פוזות שאיבד את המומנטום ורק דריקס שאיתו לא התנגחתי היה חכם.

מי שהיה שם יודע בדיוק מה עשיתי להם, והאמת כולם דיברו חבל על הזמן, ברמן קרע את לוני שהוא דיקטטור, שי ומני אמרו את האמת הכואבת, חי פתח את האמת על השחיתויות ועל זה שלוני יודע מהם.

תאמינו לי, שאם היה לי צל של ספק שמה שאני אומר לא אמיתי ונכון, הייתי עם נקיפות מצפון

Link to comment
Share on other sites

תאמין לי אורי אתה צריך לקבל טור ראשי במוסף הספורט של ידיעות או מעריב.

שפעם אחת ייתנו לבן אדם הנכון לחשוף את האמת כולה על מכבי ת"א מאז רכשיתה ע"י *נערך* לוני נזק הציקוביץ ועד היום...

זה צריך להיות טור במוסף מיוחד בגלל כל הלכלוכים שיש שם.

מזל שיש אותך שתאיר ליפי הנפש את האמת!

דויד תשובה *נערך*

דרקיס וקלינגר= פעם היה לי פוסטרים שלהם ב13\8 הם ירדו מהקיר לעולמי עולמים ולעולם לא יחזרו לשם.

מסמלים הם הפכו לזבלים.

יום יבוא הגלגל יסתובב המלך יחזור לממכלתו, מי שניסה למרוד יריגש את נחת זרועו של נימני.

חכו עוד קצת זמן מתישהוא זה יקרה.

 

דבר אחד אני יודע שאני ועוד המון מחבריי שנשיר לאבי שהוא יחזור נשיר ונרגיש גאווה בליבנו, כי אנחנו לא שרקנו בוז לאבי כמו כל הסטייקים הבני זונות של שער 8...

ושהם אנשי שער 8 ישירו לאבי הם ירגשו ריקים מבפנים, לעומתנו שנרגיש גאווה.

*נערך*

כל מילה זהב !

Link to comment
Share on other sites

אורי תגיד,

מה אשמת דגו בכל העניין הזה? הריי פעם אחת בכל מה שרשמת פה דגו לא עשה משהו נגד מישהו, אז מדוע אתה שונא אותו כל-כך?

Link to comment
Share on other sites

איפה כתוב שאני שונא אותו?

תקרא טוב,מטרת התגובה היא להראות את האכזריות של המערכת שנבנתה במכבי ת"א.

ערכים של כבוד לשחקנים לא קיימים.

שם המשחק קשור לכסף, משני הצדדים, נעלמה אהבת המשחק והיושר של כולם.

ברוך דגו זו דוגמא טובה, לדמגוגיה.

לקחת מישהו ולעשות אותו משהו שהוא אינו יכול להיות מטעמים של אינטרס כלכלי.

 

אני לא שונא אף בן אדם. מאיפה הבנת את זה?

מטרת הכתבה היא שיפסיקו לקלל ולשנוא אותו,אלא להבין שהוא לא בדיוק ב100 אחוז הכתובת לבעייה.

 

אם זה תלוי בי וכבר עשיתי את זה בשבוע שעבר שהשתקתי אנשים שקיללו מול האוטובוס אחרי נתניה,תפסיקו לשיר את השירים האלה של יחזור ושחור.

Link to comment
Share on other sites

אורי תגיד,

מה אשמת דגו בכל העניין הזה? הריי פעם אחת בכל מה שרשמת פה דגו לא עשה משהו נגד מישהו, אז מדוע אתה שונא אותו כל-כך?

תקרא טוב הוא אמר ממש ההפך

הטור לא בא במטרה לצאת כנגד דגו אלה יותר להגן עליו

 

בכל אופן אורי, כולנו מסכימים שסיפורים בפורום הזה או כל פורום אחר לא הכי יעזרו

הסיפורים צריכים להיות בתקשורת=> תוכניות טלויזיה/ עיתונים

Link to comment
Share on other sites

שם ואורי,

כניראה שלא ניסחתי את עצמי מספיק טוב.

בכלליות לפי מה שאני מכיר אותך אורי ובמיוחד את הח'ברה באולטראס, ממש לא מעריצים את דגו, ובכל זאת בטור הזה כתבתה שהוא איננו אשם ואין שום סיבה להציק לו.

אז יש פה משהו שלי לפחות זה ממש לא ברור,

אתה! באופן אישי, יש לך בעיה עם ה"דגו-גודיה" או שאתה רואה אותו כמו כל שחקן מכביסט?

Link to comment
Share on other sites

שם ואורי,

כניראה שלא ניסחתי את עצמי מספיק טוב.

בכלליות לפי מה שאני מכיר אותך אורי ובמיוחד את הח'ברה באולטראס, ממש לא מעריצים את דגו, ובכל זאת בטור הזה כתבתה שהוא איננו אשם ואין שום סיבה להציק לו.

אז יש פה משהו שלי לפחות זה ממש לא ברור,

אתה! באופן אישי, יש לך בעיה עם ה"דגו-גודיה" או שאתה רואה אותו כמו כל שחקן מכביסט?

''דגו - גוגיה''זה לא קללה......

הוא כאילו שיחק משחק מלים עם המילה ''דמגוגיה''

משמע...''דגו -גוגיה''זה לא קללה אלא תופעה

Link to comment
Share on other sites

אני רק יכול להגיד שהיה די מיותר להזכיר את נמני שאותה פגישה אצל תשובה.

במיוחד שידענו שהמצב לא משהו. (היה הרבה פחות חמור מהמצב לאחרונה.)

לא זוכר איך עלה נושא נמני, אבל הוא עלה בשאלה שהיתה קשורה אליו. ואת זה לא היה צריך לעשות כדי למנוע בלאגן שהיה די צפוי.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.