Jump to content

מלחמה בראשי היורוליג.


יוסי בנישו

Recommended Posts

אין לנו כוח בכדורגל,לא משנה מי היו"ר.

בכדורגל כולם אנטישמים,גם בכדורסל אבל בכדורסל הם מפחדים משמעון מזרחי.

וגם מכבי היא קבוצה אירופאית,בין הטובות באירופה,נבחרת ישראל ממש לא. <_<

Link to comment
Share on other sites

מכבי ת"א היום מביאה את כמות הקהל הכי גדול למגרשים

אני לא מאמין שהיורוליג ייתן למכבי ולשמעון מזרחי לברוח כ"כ מהר

Link to comment
Share on other sites

בשתי המקומות אנטישמים מגעילים שפוט מזרחי שולט בכדורסל לא רק בארץ אלה גם בעולם.

תשחבו שאם נגיד ריאל מדריד בכדורגל הייתה מארחת עונה אחת את ליגת האלופות ופתאום כמה ימים לפני הגמצר היה פיגוע נראה לכם שהיו מעבירים את המשחק ממדריד?!

הצחתם אותי!

ריאל מדריד כדורגל=*כבי ת"א כדורסל.

Link to comment
Share on other sites

בלי שמעון מזרחי, הכדורסל בארץ היה עוד סתם ענף ספורט שלא מחשיבים אותו לא בארץ ולא באירופה

שמעון מזרחי היה יו"ר זמני של איגוד הכדורסל וקידם המון קבוצות קטנות

מתי תפסיקו להיות רק אנטי?!

Link to comment
Share on other sites

אתר דפוק.. הספרדיות והאיטלקיות לא נותנות את הטון???

מה עם ברצלונה שלקחה שנה שעברה והשנה אולי לא תעלה לפיינל פור אבל יש לה עוד סיכוי.

ומה עם בנטון שהרבה חושבים שהיא ולא מכבי הקבוצה הכי טובה באירופה...

ספורטליין אתר דפוק שממציא כותרות וכתבות, אני מציע לא להאמין לו. ואם באמת יעבירו את הפיינל פור, אני אישית סומך על שמעון מזרחי שיימצא את הדבר הנכון ביותר לעשות.

 

ולערבי שמסתובב פה שלא תעיז לצנזר את מכבי עוד פעם!

Link to comment
Share on other sites

זה לא דפוק וזה לא כלום, זו האמת. מכבי כדורסל זו ריאל מדריד של הכדורגל, אומנם פה זה נראה לכם לא משהו, אבל באירופה מסתכלים עלינו כמו ברצלונה או מילאן בכדורגל.

 

אתם רואים בסן-סירו איצטדיון מלא ועוד שנייה גומרים. הם רואים אותנו בהיכל מלא ועוד שנייה גומרים.

Link to comment
Share on other sites

בלי שמעון מזרחי, הכדורסל בארץ היה עוד סתם ענף ספורט שלא מחשיבים אותו לא בארץ ולא באירופה

שמעון מזרחי היה יו"ר זמני של איגוד הכדורסל וקידם המון קבוצות קטנות

מתי תפסיקו להיות רק אנטי?!

אולי הוא שיפר את הכדורסל הישראלי מהבחינה של אירופה אבל את הליגה בארץ הוא הרס וזה מה שמעניין אותי בתור אוהד הפו*ל.

בלי לקלל או משהו הוא עשה מהכדורסל השיראלי מאפיה שלו הוא מושחט עשה ים תרגילים מלוכלכים שאפילו אי אפשר לספור אותם.

קומבינטור כמוהו אני לא מכיר בשום מקום.

Link to comment
Share on other sites

בלי לקלל או משהו הוא עשה מהכדורסל השיראלי מאפיה שלו הוא מושחט עשה ים תרגילים מלוכלכים שאפילו אי אפשר לספור אותם.

קומבינטור כמוהו אני לא מכיר בשום מקום.

ומאיפה לך כל זה ?

אני דווקא רואה שהוא בעד לעזור לקבוצות הקטנות.

Link to comment
Share on other sites

כל שחקן שהוא טיפה טוב שיש בשוק ישר מובא ל*כבי, למרות ש*כבי לא צריכים אותו אלה סתם שהוא לא יהיה בקבוצה אחרת ובכך אולי יגרום להפסד תואר ל*כבי.

Link to comment
Share on other sites

זה מה שנקרא מכביזם .

 

לדרוס לרמוס להיות הכי טוב בה-כ-ל!

כמה שאתה צודק.

ד"א יש סעיף באידיאולוגיה הנאצית שאומר שהנאצים הם הטובים ביותר, בהכל.

לא יודע למה אבל לא הצלחתי להתעלם מהדמיון.

Link to comment
Share on other sites

זה מה שנקרא מכביזם .

 

לדרוס לרמוס להיות הכי טוב בה-כ-ל!

כמה שאתה צודק.

ד"א יש סעיף באידיאולוגיה הנאצית שאומר שהנאצים הם הטובים ביותר, בהכל.

לא יודע למה אבל לא הצלחתי להתעלם מהדמיון.

הרבה אומרים את זה..

הייתי מגיב לך..אבל זה ארוך מדיי..אולי לאחרים יש את הכוח לכתוב מה ההבדלים.

Link to comment
Share on other sites

בתכל'ס? אתה צודק

אבל ההבדל הוא שאנחנו רוצים לעשות הכל בשביל להיות הכי טובים, לעומת הנאצים שקבעו שהם ביולוגית ומדעית הכי טובים

Link to comment
Share on other sites

הינה זה רק חלק מהעברות של מזרחי

 

ב1979 הוא הואשם בהדחה לעדות שקר,בגלל שביתת עורכי הדין זוכו אוטומטית נאשמים בעבירות קלות באותה שנה,דון שימון ביניהם.

מזכיר בית משפט ושופט שלהם הוא נתן טובות הנאה הודחו מתפקידם,ועליו נגזרה השעייה על תנאי מתפקידו כעו"ד בעקבות אותה פרשה.

יש נגדו עוד תיק בחשד שהיה מעורב בתעודות מזויפות של גיורגי רזטסוב או משהו כזה,אני לא ממש יודע מה הולך עם התיק הזה,זה סיפור ישן שאני לא ממש מכיר.

 

שיחד בפיצות את צ´ורה וגנב אליפות היסטורית מירושלים ב99.

 

שילם לאליצור נתניה שיחתימו את וילי סימס לפני שהפועל מחתימה אותו.

 

הורו למחלקת הספורט ברוממה לשלוח לדרכו את אריה מליניאק בגלל שהוא לא ליקק מספיק למכבי במהלך שידורי המשחקים.

 

ב1987 היה מותר רק זר אחד בישראל.למכבי היו 2-לי גונסון וקווין מגי.שימון אמר שאם לא יאשרו למכבי 2 זרים היא תקים ליגה משלה.כמובן שבסוף היה מותר 2 זרים.

 

מכבי לקחה איתה במשך שנים שופטים לטורנירים ידידותיים שלה בחו"ל ודאגה לשכן אותם שם. מעניין איזה אפקט פסיכולוגי זה יוצר על השופטים, כמו כן מספיק להסתכל בקלטות משנות ה-80 בשביל לראות שופטים ישראלים לא רק מצטרפים לנסיעות של מכבי לאירופה על חשבונה אלא אפילו יושבים על הספסל שלה ברוב חוצפנותם, קוטולובה, בכיר בפיב"א, היה משבץ השופטים של פיבא בזמן הסיפור הבא :

לפני מספר שנים הוא התארח בארץ בכפר המכביה על חשבון מכבי ת"א,שכמובן הכחישה את עצם היותו בארץ,אבל בירור זריז הוכיח שהוא בארץ ושהוא נופש ע"ח מכבי ת"א. מעניין אם מחוות מעין אלה השפיעו על שיבוץ השופטים במשחקיה של מכבי בעונה שלאחר מכן ואחריה.

 

השתקה תקשורתית של סיפורים כמו מארק בריסקר נוהג שיכור ונתקע בעצים,מארק בריסקר מכה את אישתו וכיו"ב.ולמה שהתקשורת תשתיק סיפורים כאלה? כדי ששמעון מזרחי לא יאיים על קרובי משפחה שלהם שאם הם לא יזהרו הם יטפלו להם בקריירה(אראל סג"ל)או ששמעון מזרחי יחטוף להם פנקסים כדי לראות מה הם כותבים(קובי שם-טוב,מעריב.)

 

החתים את ספר וטפירו הצעירים שלא ראו שניה אפילו על ספסל מכבי,אך נשלחו לכל מני קבוצות חסרות שאיפות צמרת תוך כדי שמכבי מנווטת את הקריירה שלהם ומשלימה עבורם שכר כדי שהם ישחקו שם,וע"י זה מונעת מהם להתקדם מקצועית ולעבור לשחק בקבוצות בהן יוכלו לסכן את השליטה הצהובה על הליגה.

 

שנים על גבי שנים חצי גמר וגמר הגביע נערך ביד אליהו ואף אחד לא ראה סיבה להוציא אותו מהמגרש הביתי של מכבי..

 

צבי שרף שהדריך את הפו*ל ר"ג באחת מסדרות גמר הפלייאוף מול מכבי ת"א,עבר במפתיע עונה לאחר מכן לאמן את המחלות

 

בערוב ימיה של הפו*ל ר"ג כדיי להציל אותה מירידה ופירוק הביאו מה-NBA את מייקל ריי ריצ'רדסון. רק שתבין מ.ר.ר. היה כוכב NBA ששיחק בהרכב הראשון של נבחרת המזרח ב-ALL STAR. הוא עף מה-NBA על סמים. השחקן טען שהוא נקי וחמו שהיה קצין משטרה בכיר ואימן את ר"ג ערב שהוא ישמור עליו. הדון שפחד שר"ג תחזור לאיים על ממלכת הרשע עשה טלפונים לפיב"א וזו אסרה על הכוכב לשחק בר"ג בגלל עברו. שנה מאוחר יותר שיחק מייקל באיטליה ור"ג ירדה לידה והתפרקה.

 

 

פרשת לבן מרסר - להפועל ת"א היתה קבוצה חזקה ממחלה בשורותיה שיחק אחד הסנטרים הטובים באירופה. כדיי להטיח את האליפות הוחתם הבוגד מרסר על חוזה במ*בי לפני סידרת הפליי אוף. לא רק שהוא הוחתם על חוזה אלה שהחוזה הותנה בהשתתפות של מ*בי בבביע האלופות (אז רק האלופה היתה משחקת שם) ערך החוזה היה פי 4 ממה שהרוויח בהפועל. במשחק מספר אחד ביד אליהו הצליחה הפו*ל להשוות. התקפה אחרונה של מ*בי 3 שניות לסיום והחטאה. קווין מקגי עמד מאחורי מרסר (כלומר מרסר בינו ובין הסל) ובכל זאת הצליח לקחת את הריבאונד מעל המנתר הטוב באירופה לקלוע ולהכריע את המשחק. המשחק הבא היה הדרבי של זלוטיקמן באוסישקין, לולא הבגידה והשוחד הסל של זלוטיקמן היה אומר אליפות להפועל. גם הבוגד הודה בעובדות בראיון שנעשה איתו לפני שנתיים.

 

חוסר ספורטיביות - המחלה של הדון נקטה בכל דרך גם לא ספורטיבית לננצח את הפו*ל :

מוטי ארואסטי ולארגי - ארואסטי היה הרכז של מ*בי אבל הכשרון היחיד שהיה לו זה להיות החבר של מיקי. לארגי לעומת זאת היה אחד מהפואר פורוורדים הטובים ששיחקו בארץ ושחקן מפתח בהפועל. במשחק הראשון בסידרה התנפל ארואסטי ללא סיבה על לארגי. ההתנפלות הפכה , כמתוכנן, לתיגרה ושניהם הורחקו. רווח כפול למחלה.

 

שופטים של מ*בי - באחד הדרבים איבדה מ*בי כדור אותו ניסע להוציא בארי במהירות לשחקן חופשי מתחת לסל (מהלך שהיה מסיים את הדרבי בנצחון אד*ם) . שמלוק התנפל על בארי ולקח לו את הכדור. השופטים לא התערבו והחזירו לבארי את הכדור אחרי שמ*בי התארגנה בהגנה. המחשבה על עבירה טכנית נגד הספסל נקטעה באיבה ע"י שיחה קצרה של הדון עם המזכירות.

 

גור שלף, במהלך שהותו בגליל קיבל הצעה מהפועל י-ם לעבור לשורותיה, אויים ע"י מכבי שאם הוא אכן יעשה זאת, הוא לא יזכה ללבוש צהוב.

 

כמובן שיש גם את הנסיון העלוב של *כבי להפסיד ביותר מ-17 הפרש לציבונה זאגרב לפני כמה שנים בשביל להימנע ממפגש עם פנתאנייקוס (אני חושב...) בהצלבה. סוג של קשירת שרוכים בטדורסל. הם אפילו לא הצליחו בסוף.

 

לא נשכח את בעובדה שגרשון שלח את בלאט לרגל אחרי פסק זמן של ירושלים באחד ממשחקי הפליאוף לפני כמה שנים, כמובן שגרשון מכחיש את העובדות אולם הוא אומר שהוא דיבר אם בלאט במהלך פסק הזמן (בלאט ראה בטלויזיה את פסק הזמן של ירושלים), אולם לדבריו אין לא בעיה לבצע מעשה כזה באמת

Link to comment
Share on other sites

אוי....כמה שטויות כתבת...כמה תירוצים עלובים...

 

אתה יודע למה מכבי לוקחיםפ פה אליפות כל שנה ובפעם ב-10-15 שנה מפסידים? כי הם כל שנה עם תקציב של 10-13 מיליון דולר זה למה!

 

ביום שלהפועל יהיה את התקציב הזה אם יקחו לא אליפות אחת אלא 5 אליפויות...עד מתי תמשיכו ללכת כמו נוודים במדבר, למה נראה לכם שאם כל קבוצה היתה מעמידה פה תקציבים של 5-10 מיליון למכבי היה כל כך קל? תמשיכו לזיין את השכל בשטויות, והכוונה לאוהדי שאר הקבוצות, אתם מקנאים עם מוח צר וקטן, שלא מסוגלים לקבל את העובדה שהפועל לדוגמא היתה במרתפי השחור של הכדורסל הישראלי שנים כה רבות שהמוח שלכם התנוון מן העובדה שאתם התרקבתם לכם אי שם בליגה השנייה ואנחנו דרסנו פה את הליגה ללא יריב והתקדמנו באירופה...

 

אתם צוחקים על כמות הזרים שלנו...כמה זרים יש לכם בדיוק? בסדר יש לנו את תומאס ושארפ, תומאס יש לו אזרחות, שארפ כמו מתקרב לעונות 7-8 במכבי הוא לא נחשב זר, ושונדוב? משחק רק ביורוליג...

 

לכם חוץ מזה יש את אותה כמותצ זרים שיש לנו, וזרים איכותיים, והאמת השנה אני חושב שמכבי לא תיקח אליפות, למרות שהשנה יש ליגה חזקה ביותר, שלא נדבר על הישראלים שלכם שאוכלים את הישראלים שלנו בלי מלח!

 

עוד בעיה של הכדורסל הישראלי:

 

אין קהל, איזה קבוצות בדיוק יקחו פה אליפות? גבעת שמואל/פ"ת? בני השרון? נהריה? ראשון? קבוצות בלי אוהדים, שברגע שהם יביאו עונה גרועה האולמות יהיו מלאים ב-100 איש...

 

הקבוצות היחידות שיש להם אוהדים זה הפו*ל, גליל וירושלים...גליל פשוט בגלל המצב שלהם, הכלכלי הכוונה, נראים כמו שהם נראים והקהל מצביע שם ברגליים...

 

בעיה נוספת:

 

אולמות...תראו את האולמות, קבוצה כמו הפו*ל ת"א לא יכולה להתקדם לא בארץ ולא באירופה כשהיא משחקת בחורווה כזאת של 2000 איש גג...הפו*ל חייבים להתקדם ולעבור לאולם יותר גדול פי 2 לפחות, בירושלים כבר רואים את זה, ובונים היכל חדש, בהתחלה רצו לבנות של 15 אלף (כאילו שיש להם 15 אלף אוהדים לביא לכל משחק) בסוף התפשרו על 7.5 או 10 אלף אני לא זוכר...

 

אבל הבעיה הכי גדולה היא שוב כספית:

 

ביום שלמספר קבוצות יהיו 10 מיליון דולר ויבנו את הקבוצות נכון כמו שמכבי ולא יחליפו זרים בסיטונאות כל כמה חודשים יהיה פה שינוי...גם כל הקטע של ה-850 איחודים בין קבוצות רק הורס את הכדורסל...במקום להשאיר את מכבי חיפה ולא לאחד אותה, שעוד יישאר לה הגרעין אוהדים שלה הרסו את הקבוצה...אם שזה התחיל בשינוי הצבעים מירוק לכחול, את שינוי מיקום האולם, ועכשיו גם את השם והאיוד, טוב לא פלא שהיא נראית איך שהיא נראית ושהיא מצאה את עצמה בליגה השניה, יותר נכון תמצא את עצמה...

 

בקשר למלחמה ביורוליג:

 

אני חושב שהפיצול האירופאי כבר נמשך יותר מדי זמן ורואים את זה אם זה במצב הכלכלי, או בפגישה של קבוצות אחרות, בעיקר של הבכירות בקטנות...

 

הגיע הזמן ששוב יהיה איחוד באירופה, הקבוצות לא יסבלו מהתנאים הגרועים, והכוונה ליווניות בעיקר, ושהכדורסל באירופה שוב יעלה למעלה, כמו בעונה של לפני הפיצול בפיינל פור בסלוניקי, שעזבו את מכבי רגע, זו היתה אחת העונות הכי טובות של הכדורסל באירופה, וכך גם שנה לפני ושנה לפני כן...מאז שיש את הפילוג למעט העונה שבה מכבי הגיעה לפיינל פור בבולוניה, עזבו את הפיינל פור עצמו שהיה די חלש מבחינת כל הקבוצות ומי ששיחקה הכי פחות גרוע ניצחה, השנה הראשונה של היורוליג, לא היתה כזאת הצלחה, ואילמלא מכבי פילזן פאנאתנייקוס ועוד מספר קבוצות ששיחקו בסופרוליג באותה עונה, אני בספק אם קינדר בולוניה וטאו ויטוריה היו בכלל מגיעות לגמר...

 

השנה האחרונה ביורוליג בכלל לא היתה גדולה מבחינת הכדורסל האירופאי, בארסה היתה הקבוצה היחידה ששלטה וראו זאת בבירור... גם השנה היא לא שנה גדולה, אבל מה שטוב השנה הוא שרואים שיש בין 8-7 קבוצות שיאבקו חזק עד הסוף ואני מתכוון ל: בנטון, סקיפר, מכבי, צ"סקא, פילזן, ז'אלגיריס, טאו ויטוריה ובארסה.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.