Jump to content

מה קורה פה?


עמית ר

Recommended Posts

ניר קלינגר: "קשה לתפקד בלחץ הזה כשהקהל עומד 90 דקות ומקלל את הקבוצה"

 

לא יודע מה איתכם..

 

אבל אני שמעתי עידוד 90 דקות של רוב הקהל

 

אולי עם קצת קללות של אנשים טיפשים

 

אז מי לא היה במשחק?

 

אני או קלינגר?

Link to comment
Share on other sites

ההנהלה וקלינגר מחפשים להציג את הקהל באור שלילי כדי להחליש את המחאה וליצור מריבות בקהל.

אנחנו לא ניתן להם.

Link to comment
Share on other sites

כן והקהל המפגר שלנו רק עוזר להם לעשות את זה

 

היה עידוד די טוב ודרך המחאה עברה כמו שצריך אפילו לא היה קללות לשירים של נימני היה בן זונה

 

אבל לא הקהל שלנו חייה להרוס 5 דקות לסוף באו איזה 50 אנשים אולי יותר ליד הספסל והתחילו לשיר קלינגר לא רואה מול המצלמות

למה למה עכשיו כ הקהל שלא היה במשחק והתקשורת יגידו שאנחנו אוהדי נימני ששונאים את קלינגר

 

ועוד נקודה קטנה למחשבה עם האוהדים של הפועל היו שרים כזה שיר כולם היו אומרים פה אא איזה נאצים

שרים על אדם נכה

 

אז לא אני לא אומר לאף אחד לאהוב או לא אבל למה להרוס

Link to comment
Share on other sites

קלינגר מנסה להוציא אותנו רעים בתקשורת כדי שאחרים לא יצטרפו אלינו..הכל מחושב אצלהם. גם אם היינו מנצחים 3-0 הוא היה אומר שהיינו יכולים לכבוש יותר אם לא היו מקללים...חבל שהוא לא ראה כמה קיללו וכמה עודדו...

אבל אין מה לעשות אף פעם אין 100 אחוז.... אבל אנחנו נמשיך בשלנו!

Link to comment
Share on other sites

גם אתה היית במשחק הנכון..

וגם הוא היה.....

שתי אפשרויות...

1000 איש שקרנים, והוא דובר אמת...

1000 איש דוברי אמת והוא שקרן.......

הגיון? אפשרות שניה... אבל מתי לאחרונה היה היגיון במכבי?

 

כשאתה שואל 1000 אנשים מה השעה וכולם אומרים שמונה בערב.... לך תכוון תשעון!

99 אחוז ששלך לא לא מכוון!

אל תקבע שכולם טועים ואל תקבע ששיקרו לך.

(חוץ ממך ניצן, לך מספיק מישהו אחד:(...

Link to comment
Share on other sites

היו קלללות של כמה אנשים אבל מה שרשום פה זה פשוט מדהים !

עוד יותר מדהים שדווקא גדי ברומר שהודה לנו בסיום אומר את הדברים.

לקרוא ולא להאמין

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-27...2764336,00.html

Link to comment
Share on other sites

זה לא קשור מה באמת היה במגרש

הקהל לא מבין שאנחנו צריכים תאוהדים שקונים מנוי ולא באים למשחקי חוץ איתנו במחאה

 

 

הקהל של מכבי צריך לראות שכיף במשחקי חוץ שיש אוירה והכל ולא לראות בטלויזיה המון אנשים מקללים

את קלינגר

 

ומחר בעיתונים זה ברור מה ירשמו שהיה עידוד עצבני לא ירשמו שאוהדי מכבי שבאים עם החולצות השחורות במחאה על החזרת נימני קיללו את קלינגר

Link to comment
Share on other sites

Guest שרוף על מכבי

איזה לכלוך... להפיל את כל מה שהיה על לובשי החולצות השחורות... אני ישבתי בשערים 5-6 כי לא היה כרטיסים לשערים 2-3 אז מהצד ראיתי הכל... וזה היה באמת מגעיל...

כל האוהדים המבוגרים החארות האלה שבדרך כלל עומדים מאחורי השער בבלומפילד קיללו את קלינגר... הם היו בערך 50

ועוד איזה 20-30 אוהדים משער 5-6 ירדו למעבר לחדר הלבשה וקיללו כל שחקן שעבר שם... נהמו לברונו ולפנסטיל וירקו על כולם, ברונו עשה להם זין עם האצבע... מגיע להם :(

זין על כל האוהדים האלה... אבל מה שכתוב היה מוגזם...

Link to comment
Share on other sites

מאמן מכבי ת"א, שספג מטר בלתי פוסק של מיצי פה וגידופים במהלך התיקו בשכונה, מתקשה להבין את התנהגות האוהדים, אך מבטיח: "בקרוב מאוד נפתור את הבעיה הזאת".

ברומר: "אנחנו מנסים להתעלם מזה". סטרול יעבור ניתוח באפו אך יהיה כשיר לנתניה

משה גוזגל

 

 

גם במכבי תל אביב, שהורגלו בשנים האחרונות למראות קשים של קהל זועם, הופתעו מהיחס העוין שהפגינו האוהדים כלפי המאמן ניר קלינגר וכלפי שחקני הקבוצה לאורך כל 90 הדקות של ההתמודדות מול בני יהודה בשכונת התקווה.

 

 

עוד לפני המשחק הצהירו ראשי חוג האוהדים של מכבי בעקבות פגישה שנכשלה עם סגן נשיא מכבי, אלי דריקס, כי בכוונתם להחריף את פעולות המחאה כנגד המועדון בשל הדחתו של הקפטן אבי נמני. חלק מהאוהדים אכן לבשו את החולצות השחורות המסורתיות ורובו של הקהל שנכח בשכונה היה עסוק במרבית הזמן בחיבור שירי הלל לסמל ובשליחת 'ברכות' לשנה החדשה לספסל הקבוצה.

 

 

לבד מהקללות הבלתי פוסקות ספג קלינגר אף מספר יריקות מאוהדים שנמצאו מטרים ספורים מהספסל. בסיום סיפר המאמן על התחושה להעביר משחק תחת אש ותחת מיצי פה. "קשה מאוד לתפקד ככה. יש אנרגיה שלילית שמועברת לשחקנים. אני מרגיש את זה בחדר ההלבשה, אני מרגיש את זה במשחק, ואני לא מסוגל להבין את זה. הבאנו קבוצה שזכתה באליפות בשנה שעברה כנגד כל הסיכויים ולאף אחד לא אכפת".

 

על השאלה כיצד מכבי תתמודד עם הבעיה לאורך העונה, אמר: "אני יכול לומר שבקרוב מאוד אנחנו נפתור את זה. אני לא יכול לומר כיצד, אבל אנחנו נעשה את זה. אנחנו לא נישבר. עברנו בעונה שעברה דברים קשים מאוד, ואנחנו נמשיך הלאה כדי לשמוע את הקהל הנפלא שכן יש למכבי ושלצערי לא הגיע היום".

 

 

על המשחק עצמו אמר קלינגר: "בני יהודה היא קבוצה טובה והם שיחקו מאורגן. היה חסר לנו מזל בחלק מהמצבים. אני לא חושב ששיחקנו הגנתי, שיחקנו התקפי מאוד עם שני חלוצים ללא שמירות אישיות, ועצם העובדה שראובן עובד לא פתח זה חלק מהמשחק ולא מכיוון ששיחקתי הגנתי מדי. ראובן מבין שהוא שחקן חשוב במכבי השנה, והוא עוד יזכה להרבה דקות משחק".

 

 

גם השחקנים של מכבי התייחסו בעיקר לקהל שלא הפסיק לקלל אותם. אבי סטרול אמר בסיום: "קשה לשחק בצורה כזו, כי כל מה שצועקים זה שמות של שחקנים שלא נמצאים, במקום לעודד את אלו שכאן. זה קשה, אנחנו לא מצליחים להפגין את היכולת שלנו כך, ואני מקווה מאוד שבעתיד זה ישתנה, וכך גם היכולת שלנו בהתאם".

 

 

גדי ברומר, קפטן מכבי תל אביב, התקשה גם הוא להבין את התנהגות האוהדים: "אני לא יכול להבין את זה, גם כשחקן וגם כאוהד. אתה מגיע כדי לתמוך בקבוצה שלך ולא בשחקן זה או אחר שעזבו. לקבוצה אין תחליף, וזה מה שהאוהדים צריכים להבין. ברור שזה משפיע על השחקנים, אבל אנחנו מנסים להתעלם מזה, ולהתרכז בהוראות הטקטיות כדי לנסות ולנצח".

 

 

אלי דריקס, סגן הנשיא במועדון אמר: "מה שחשוב זה שלמכבי יש שחקנים טובים ויש קבוצה טובה. אני בטוח שבעתיד, יחד עם הניצחונות, יגיע גם העידוד של הקהל. זה לא מקובל מה שהם עושים, ואני מאמין שזה עוד ישתנה".

 

 

טל בן חיים נפגע באפו במהלך המשחק וצפוי לעבור מחר ניתוח אף, אולם יחזור לשחק כבר במחזור הבא מול מכבי נתניה. סאלם אבו-סיאם, שלא שותף היום בגלל התקרית עם המאמן ניר קלינגר בעקבות ראיון שהעניק לאתר האינטרנט של האוהדים, שוחח היום עם המאמן, והוא ישוב לסגל הקבוצה כבר במשחק הבא.

Link to comment
Share on other sites

זה בלי שום ספק ניסיון עלוב ללוחמה פסיכולוגית

וזאת גם אחת הכתבות הכי שיקריות שראיתי בחיים.

 

"הופתעו מהיחס העוין שהפגינו האוהדים כלפי המאמן ניר קלינגר וכלפי שחקני הקבוצה לאורך כל 90 הדקות של ההתמודדות מול בני יהודה בשכונת התקווה." - יחס עוין ? 90 דקות? כלפי שחקני הקבוצה?

 

"עוד לפני המשחק הצהירו ראשי חוג האוהדים של מכבי בעקבות פגישה שנכשלה עם סגן נשיא מכבי, אלי דריקס, כי בכוונתם להחריף את פעולות המחאה כנגד המועדון בשל הדחתו של הקפטן אבי נמני. חלק מהאוהדים אכן לבשו את החולצות השחורות המסורתיות ורובו של הקהל שנכח בשכונה היה עסוק במרבית הזמן בחיבור שירי הלל לסמל ובשליחת 'ברכות' לשנה החדשה לספסל הקבוצה."

- מחאה בשל הדחת הקפטן? החרפת המחאה ?רובו של הקהל היה עסוק בשליחת ברכות לספסל הקבוצה?

 

 

"ואנחנו נמשיך הלאה כדי לשמוע את הקהל הנפלא שכן יש למכבי ושלצערי לא הגיע היום" - :(

 

זה ממש עלוב...

Link to comment
Share on other sites

יוווו אני כל כך כועס אני יכול להתפוצץ!!#@%@#% לא יעזור כלום לא עם המבוגרים החסרי שכל האלה שרק הורסים את המחאה ולא עם התקשורת האדומה שמשקרת בלי בושה על ימין ועל שמאל! מישהו חייב לטפל במבוגרים האלה כי הם הורסים כל טיפת עבודה שנעשית ( ואתמול נעשתה וואחד עבודה, תשאלו את הגרון שלי ) וזורקים אותה לזבל... בזיון.

ואם איזה מישהו מגיע לפה ונעלב אז אני עצבני שלא יציק.

Link to comment
Share on other sites

זה פשוט כל כך מתסכל...

כאילו בכלל לא משנה מה נעשה.

 

הקללות האלה, המקללים האלה- הם כמו איזה גידול שאוכל אותנו מבפנים...ולא יאומן כמה הוא הרסני

 

מה שבאמת כואב פה זה לשמוע את הדברים האלה באים מהשחקנים והצוות עצמו, זה באמת מה שהם חושבים? זה באמת באמת כל מה שהם ראו/ שמעו?!

 

אני מקווה שלא, שלפחות הם בעצמם יודעים את האמת.

 

* כרגע ראיתי את ההתחלה של המשחק כפי ששודרה אתמול בערוץ 2. לא יאומן, פשוט לא יאומן.

המשחק מופסק בגלל שאי אפשר לראות כלום מרוב עשן צהוב אדיר, המצלמה מצלמת מרחוק את הקהל באקסטאזה, בטירוף, עשן, אבוקות, צעיפים, ושירה א-ד-י-ר-ה "צהוב עולה עולה" ומוטי איווניר? מה הוא אומר?

ציטוט מדוייק: "האוהדים של מכבי תל אביב למרות שכרגע עסוקים בעידוד של אבי נמני, עוד מעט יכנסו למשחק ויעודדו את הקבוצה שלהם"

מה?!?!!?!?!!

מיד איך שהוא מסיים לדבר אגב, מראים את הספסל של מכבי, כולם עם החולצות על הפה מנסים לא להחנק, אבל מה? מחייכים כאילו אין מחר.

 

 

וגם לא הבנתי למה בדיוק קלינגר התכוון כשהוא אמר- "אני יכול לומר שבקרוב מאוד אנחנו נפתור את זה" (נשמע מוכר?) חח כאילו מה? עוד מסיבת עיתונאים חצי מאולתרת בקריית שלום? "החלטנו להפרד מהקהל, הוא מזיק לקבוצה" (:

Link to comment
Share on other sites

כשראיתי את צלם הטלויזיה שאמור היה לצלם את הקהל, עומד מובטל ברוב המחצית השניה, עם המצלמה ב"היכון", היה לי ברור שהתשקורת מחכה בדיוק למה שבסופו של דבר שודר, ולצערי אני גם לא ממש מופתעת....

 

הייתי שם ועדיין קשה גם לי להאמין שהייתי באותו משחק :((

 

ראיתי את אנשי הגדר עומדים 90 דקות ועושים כל שביכולתם לגרום לקהל לעודד, ראיתי רבים מהקהל מנסים להתגבר בקולם על חבורת האידיוטים שהתמקמה מאחורי הספסל של מכבי, חזרתי הביתה צרודה ומרוקנת ובעיקר עצובה :(

 

ועוד הערה קטנה אחת לסיום - מציעה להפסיק להשתמש בביטוי "מבוגרים" כשמתייחסים לחבורת האינפנטילים שעושים הכל כדי להרוס את המחאה.

ראיתי לא מעט מבוגרים משתנהגים לגמרי אחרת ויכולים להרגיש שמשייכים אותם בגלל גילם לקבוצה השלילית וחסרת המוח, וזה לא עושה להם טוב..

Link to comment
Share on other sites

אחד הרגעים העצובים ביותר במשחק אתמול, מבחינתי לפחות, היה לראות את השחקנים יורדים מהמגרש, מודים לקהל בהססנות ובחשש, ומיד מחפשים בעיניים מפוחדות את קלינגר ואת תגובתו....

Link to comment
Share on other sites

חחח ענק!!

"הקהל של מכבי שירת אותנו יפה לאורך השנים, אבל דרכנו יפרדו... זה הכל לטובת הקבוצה כמובן..."

 

אבל לא ברצינות...

שימו לב למשפט

"ואנחנו נמשיך הלאה כדי לשמוע את הקהל הנפלא שכן יש למכבי ושלצערי לא הגיע היום".

 

חחח הקהל הנפלא לא הגיע היום... גדול, הקהל האמיתי והנאמן של מכבי הוא מתכוון בטח, זה שלא מגיע למשחקי חוץ מרוב שהוא נאמן, ומקלל כשמפסידים, מעודד כשמנצחים... על הקהל ההוא הוא מדבר?

 

טוב חבר'ה... צריכים לבחור גם לאיזה קבוצה אנחנו עוברים, יש לי תחושה שמעיפים אותנו מהקבוצה, המסיבת עיתונאים בדרך... אני אומר מכבי חיפה יש שחקנים טובים, ואולי נמני עובר לשם :(.

Link to comment
Share on other sites

פשוט ביזיון , קלינגר איש רע.

 

הוא לא יחזיק עוד הרבה זמן ככה , הוא אוכל את הקבוצה מבפנים.

 

סאלם היה צריך לפתוח אתמול אבל הוא דיבר אמת אז זה נגד חוק התאטרון.

 

הוא מדכא את סטרול ושם אותו מגן שמאלי , לא הספיק לו שנה שעברה לראות שהוא לא מתאים בעמדה הזאת.

 

אם השחקנים היו אוהבים את הסמל כמו שאנחנו אוהבים אותו מצבנו היה הרבה יותר טוב.

 

פשוט עצוב לראות איך השחקנים נמצאים בדאון עמוק בגלל הראות של צ'אוצ'סקו קלינגר וכל חבריהם הליצנים אשר עובדים במועדון המפואר הזה.

 

 

אני מתבייש !

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.