Jump to content

Recommended Posts

פורסם ב

איך אפשר לקרוא לדבר הזה בלם טוב? 

אנשים לא קשורים לענף. 

איך בלם עם כל כך הרבה הפרעות במוח וחוסר יציבות יכול להיקרא בלם טוב? 

 

הוא אולי לא פידלף אבל סוג של רז שלמה מקסימום

פורסם ב

קמארה מביש.

פורסם ב
1 דקה לפני, בראון said:

רציתם שקמארה יישאר? קיבלתם עוד טעימה מהאופי הבעייתי שלו

אני ממש רוצה שיישאר אבל כבר לא מצליח להבין מה קורה בתוך הראש שלו.

פורסם ב

שום סיכוי שקמארה לא שם פה הימור שיש פנדל במשחק. 

אני בהלם אפילו לא יודע איך להגיב

הוא לא יכול להישאר פה

פורסם ב

על מה אתם מדברים??? הבן אדם מכר את המשחק אין הסבר אחר 

חתיכת בן שרמוטה 

פורסם ב

חחחחח איזה צחוקים זה. טוב לפחות ביתר לא יהיו אלופים

פורסם ב

אם הייתי אוהד ביתר, הייתי משבית את הליגה עד שהמשטרה תחקור את זה, זה לא הגיוני.

פורסם ב
1 דקה לפני, robertod said:

מה היה אבל???? יכולים לפרט למי שאין לו שידור?

קרן של בש, הכדור עובר שחקן של בש שמגיע חצי מטר מעל קמארה שעם זרוע מתוחה כלפי מעלה הדף את הכדור עם היד

פורסם ב
1 דקה לפני, robertod said:

מה היה אבל???? יכולים לפרט למי שאין לו שידור?

קרן של בש, הכדור עובר שחקן של בש שמגיע חצי מטר מעל קמארה שעם זרוע מתוחה כלפי מעלה הדף את הכדור עם היד

פורסם ב

זה בדיוק אותו הדבר. בדיוק. אין כאן עבירה בחיים

פורסם ב

עושה עלינו כסף מהצד

 

פורסם ב

ספרו לי עוד עד כמה מדובר בבלם מדהים ורמה אחרת שרק המאמן מפריע לו. צריך להיות עצור על מכירת משחק..

פורסם ב

תאמת שגם זה פנדל חחחחחחח איזה שכונה הכדורגל בארץ

פורסם ב

גם הבלם שלהם מכר?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.