Jump to content

Recommended Posts

פורסם ב
4 דקות לפני, erantheking21 said:

אגב אנדרדה טעה כמו ילד קטן בגול של מוזי ואיבד כדור רשלני וגם ישב, יאמר לזכותו שהוא בסוף המשחק כתב פוסט באינסטגרם והתנצל.

אני עדין מחכה לאחד כזה מקמארה, כנראה שלא נקבל ממנו דבר כזה, אם הוא היה גבר הוא היא מתנהג כמו מקצוען עד סוף העונה ומבקש לעזוב במידה וזה מה שהוא שואף, הפנדל שהוא עשה זה לא סליח ואני לא מדבר על זה שהוא היה מעורב בכל הגולים שלהם.

 

4 דקות לפני, erantheking21 said:

אגב אנדרדה טעה כמו ילד קטן בגול של מוזי ואיבד כדור רשלני וגם ישב, יאמר לזכותו שהוא בסוף המשחק כתב פוסט באינסטגרם והתנצל.

אני עדין מחכה לאחד כזה מקמארה, כנראה שלא נקבל ממנו דבר כזה, אם הוא היה גבר הוא היא מתנהג כמו מקצוען עד סוף העונה ומבקש לעזוב במידה וזה מה שהוא שואף, הפנדל שהוא עשה זה לא סליח ואני לא מדבר על זה שהוא היה מעורב בכל הגולים שלהם.

הוא כנראה לא רוצה להיות פה וכנראה שזה מה שיהיה

לא יודע למה יש לי תחושה שהוא יהיה בבאר שבע והנגיעת יד הזאת רק מחזקת לי את זה

 

הם גם רצו אותו לפני שהגיע למכבי

יש מצב שאלונה בוחשת שם

פורסם ב
1 hour ago, קובי החולוני said:

 

הוא כנראה לא רוצה להיות פה וכנראה שזה מה שיהיה

לא יודע למה יש לי תחושה שהוא יהיה בבאר שבע והנגיעת יד הזאת רק מחזקת לי את זה

 

הם גם רצו אותו לפני שהגיע למכבי

יש מצב שאלונה בוחשת שם

מסיע לתחנת רכבת.

פורסם ב
לפני2 שעות , Maccabi96 said:

 

אנחנו קבוצה ששיחקה לפחות 12 משחקים יותר מהיריבות שלה בגלל אירופה ועוד שחקנים כמו פרץ ורביבו ששותפו כל משחק נבחרת ולא באמת נחו.

(שלא נדבר שהגענו לגמר גביע אז זה עוד משחקים)

וכל זה בלי רוטציות אמיתיות בהרכב.. לא פלא שהשחקנים בלי אוויר דקה 60, אף אחד לא היה עומד באינטנסיביות הזאת.

 

 

די עם זה בבקשה. 

מדובר על משחקים אי שם לפני 3-4 חודשים.

היו פגרות.

סהיטי בכלל לא שיחק באירופה והוא קורס.

רק עכשיו הפועל הגיעו עם יום מנוחה פחות לדרבי ולא עברנו את החצי אחרי דקה 60.

היו פה כבר אלופות  עם קמפיינים מכובדים באירופה. 

 

פורסם ב
27 דקות לפני, zion8 said:

די עם זה בבקשה. 

מדובר על משחקים אי שם לפני 3-4 חודשים.

היו פגרות.

סהיטי בכלל לא שיחק באירופה והוא קורס.

רק עכשיו הפועל הגיעו עם יום מנוחה פחות לדרבי ולא עברנו את החצי אחרי דקה 60.

היו פה כבר אלופות  עם קמפיינים מכובדים באירופה. 

 

אני חושב שיש להפריד בין ניהול העומסים והפציעות הרבות שלדעתי הלא מקצועית מהוות יותר מחדל מחוסר מזל, לבין עניין הכושר הלקוי שאתה מבחין בו במשחקים עצמם שנובע מחוסר יכולת לשלוט בכדור ואז זה בעצם שילוב של מאמץ גופני רב ומעייף לרדוף אחרי שחקני היריב כל המשחק כל משחק והגנה באופן כללי הרבה יותר מעייפת מהתקפה וגם באופן טבעי שקבוצה לא מסוגלת לשלוט בכדור זה נראה שהיא לא בכושר

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.