Jump to content

Recommended Posts

פורסם ב

בלי קהל סיכוי אפסי (ועם אנדראדה בהרכב זה אף פעם לא אופטימי), ב"ש חייבים ניצחון לאליפות

אבל תיקו שלנו (וניצחון בית"רי) שולח את ב"ש בשבת להלחם על החיים שלהם מול חיפה שהם חייבים ניצחון ובהפרש שערים

וזה יכול להיות קריטי לגביע בשלישי הבא.

 

קיצר, יאללה מכבי!

פורסם ב

הרכב:
                    מליקה
 רביבו קמארה אסנטה יחזקאל
                     בליץ'
           סיסוקו       פרץ 
 אנדראדה     סייד      סהיטי

 

ספסל: משפתי בן הרוש בן חמו שלמה לדרמן נוי שחר וארלה מדמון

פורסם ב

מדברים פה יותר מדי על תעדוף מי תקח .. צריך לעשות הכל כדי לגרום לב״ש להגיע גמורים לגמר וזה מתחיל בניצחון היום.

 

לאנוס את הזונות

פורסם ב

אנדרדה מקבל הרכב אחרי המשחק מול ביתר גורם לי לרצות להגיד למנהלת שלי שהיא על הזין שלי כדי לקבל העלאה

פורסם ב
8 דקות לפני, zion8 said:

אנדרדה מקבל הרכב אחרי המשחק מול ביתר גורם לי לרצות להגיד למנהלת שלי שהיא על הזין שלי כדי לקבל העלאה

באמת לא ברור ומכעיס הציוות של אנדרדה, על מה ולמה

פורסם ב
7 דקות לפני, ClinteastwoodFan said:

באמת לא ברור ומכעיס הציוות של אנדרדה, על מה ולמה

צמד מ20 מטר היום

פורסם ב
9 דקות לפני, ClinteastwoodFan said:

באמת לא ברור ומכעיס הציוות של אנדרדה, על מה ולמה

הוראות מהקפריסאי, בטח חושבים שיש סיכוי להיפטר ממנו בשביל סכום שיחזיר את ההשקעה בצורה כזו או אחרת, אז נותנים לו לשחק.

פורסם ב

שומרים רגליים לגמר, אחרת אין הסבר להזיה הזאת. 

פורסם ב
17 דקות לפני, אבי בנימין said:

צמד מ20 מטר היום

לא פגע במסגרת כל העונה. אפילו לא קרוב.

פורסם ב
35 דקות לפני, zion8 said:

אנדרדה מקבל הרכב אחרי המשחק מול ביתר גורם לי לרצות להגיד למנהלת שלי שהיא על הזין שלי כדי לקבל העלאה

יש לו כדורגל, הרגו את השחקן הזה ולא נתנו לרוץ לאורך זמן, אני מאמין בו, הביטחון שלו ברצפה, אל תהיו אנשים רעים.

פורסם ב
48 דקות לפני, zion8 said:

אנדרדה מקבל הרכב אחרי המשחק מול ביתר גורם לי לרצות להגיד למנהלת שלי שהיא על הזין שלי כדי לקבל העלאה

יש בזה משהו מקורי, תחזור מיד לזירת הפשע ותגאל את עצמך. 

פורסם ב
19 דקות לפני, antonio_margheriti2 said:

יש לו כדורגל, הרגו את השחקן הזה ולא נתנו לרוץ לאורך זמן, אני מאמין בו, הביטחון שלו ברצפה, אל תהיו אנשים רעים.

גם אם יש לו זה לא לכנף. אז גם המאמן מכשיל אותו.

נקווה שיפתיע היום 

פורסם ב

פשוט מגעיל לראות משחק שיש בו רק קהל אחד

איזה עונש מפגר של אנשים מנותקים

פורסם ב

זה הקישור שרציתי לראות כל העונה. יאללה מכבי תביאו את זה על הראש שלהם

פורסם ב
50 דקות לפני, אבי בנימין said:

צמד מ20 מטר היום

 

למה לא שלושער

פורסם ב

מכירת שיפוט ראשונה אחרי 2 דק'..מרשים.

פורסם ב

איך לא נבדק פה אדום?

עמיחי השרמוטה, עשה נכון אה?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.