Jump to content

Recommended Posts

פורסם ב

לאחר השלישיה השלישית ברציפות על חיפה, מכבי תעלה למשחק רביעי ברציפות ביפו, משחק הבית האחרון לעונת 25/26.

 

בית"ר מגיעה לאחר התיקו עם ב"ש שהשאיר אותה במקום השני. אנטווי פצוע.

 

במכבי לא ראיתי עידכון חדש לגבי דוידה, אני חושב שרביבו חייב מנוחה, שלא יקרוס לנו לקראת המשחק החשוב באמת.

 

המאזן העונה מולם עומד 2 הפסדים (10:4 בשערים) ותיקו, ואם מסתכלים גם על העונה שעברה אז אנחנו עם ניצחון בודד מולם ב-7 משחקים (4 הפסדים). הגיע הזמן לנצח.

מקווה מאוד שלא נראה מאות אוהדי בית"ר בשערים 7 ו-2.. אני לא רוצה לחשוב מה יקרה ביציעים במידה ובאר שבע לא תנצח את הפועל ביום שישי (כן אה?).

 

יום שבת 20:30, בלומפילד.

יאללה מכבי

פורסם ב

הפועל תפסיד לבש

ועדיין יהיו המון אוהדי ביתר ב7 ו2

ועדיין נזיין אותם

פורסם ב

אם אתם רואים שיעור לא פורפוציונלי של כורדים בגוש אחד ביציע שלכם,זה אוהדי בית"ר.

אם אתם רואים חום עם משקפיים,זה משה זיאת.

אתם אתם רואים מלא נחמנים/ברסלבים/כאלה,הם או שלנו או של הכורדים ולכן יותר קשה לזהוצ אבל יהיה להם סימן מסגיר אם הם של בית"ר

אם הם נראו כאילו יצאו מקטלה,להתרחק בביטחון ולקוות שלא באתם להם ברע.

אם אתם מדברים איתם ולא מבינים מילה ממה שאתם אומרים(גם אם שאלתם אותם שאלה בסיסית כמו פספסתי בעיטה כי הלכתי לשירותים,מה היה שם?),זה אוהדי בית"ר

פורסם ב
25 דקות לפני, מנג'ר יונייטד said:

תחושה שניקח לבית"ר נקודות ואז באר שבע שוב יחגגו אליפות על הראש שלנו עם ניצחון בטרנר.

So let it be.

אתבאס אם לא ננצח בשבת. צברנו חובות השנה והספקנו לסגור כמעט את כולם(הפועל, חיפה, בש). נשאר עוד חוב אחד, בזמן הכי כואב שיש. 

פורסם ב
49 דקות לפני, מנג'ר יונייטד said:

תחושה שניקח לבית"ר נקודות ואז באר שבע שוב יחגגו אליפות על הראש שלנו עם ניצחון בטרנר.

בפעם האחרונה שהם "חגגו" עלינו אליפות, דור פרץ דאג לזה שהם יחגגו אליפות עם הפסד (בשלישית של בכר).

בונוס - באותו יום נטע ברזילי זכתה באירוויזיון.

פורסם ב
24 דקות לפני, car.garsia said:

בפעם האחרונה שהם "חגגו" עלינו אליפות, דור פרץ דאג לזה שהם יחגגו אליפות עם הפסד (בשלישית של בכר).

בונוס - באותו יום נטע ברזילי זכתה באירוויזיון.

אני עדיין זוכר וכואב את ההפסד מולם בנתניה כשחגגו עלינו באליפות השנייה שלהם עם בכר.

פורסם ב
32 דקות לפני, מנג'ר יונייטד said:

אני עדיין זוכר וכואב את ההפסד מולם בנתניה כשחגגו עלינו באליפות השנייה שלהם עם בכר.

זה היה משחק מכריע לשתי הקבוצות אם זוכר נכון. הקורה של מיכה ב1 לנו עדיין צפה בזכרונות. 

פורסם ב

המשחק החשוב האחרון לפני הדבר האמיתי

יש חוב רציני להחזיר על מה שעברנו מהם העונה ובעיקר לירדן שועה שנראה מולנו כמו זלאטן ונגד בש כמו איתמר שבירו, להוציא אותו מהכלים יהיה נחמד. מקווה שבליץ' יעלה בהרכב כדי שנוכל לראות אותו פעם אחת ליותר מ20 דק' ושנקבל סוג של מסגרת לגביו.

יום שלישי באר שבע כבר בפינה ואז שבוע מנוחה לגמר עם משחק של המחליפים באמצע נגד פ"ת.

 

                 מליקה

רביבו קמארה אסנטה בנהרוש

             בליץ' סיסוקו

וארלה         פרץ            סהיטי

                   פרחי

פורסם ב
לפני8 שעות , מנג'ר יונייטד said:

תחושה שניקח לבית"ר נקודות ואז באר שבע שוב יחגגו אליפות על הראש שלנו עם ניצחון בטרנר.

ב"ש משחקים היום,ניצחון שלהם ולבית"ר לא תהיה את האמונה שהאליפות בהישג יד ומניח שפחות יתנו את הדם מולנו. הפסד של ב"ש ויבואו עם הסכין בין השיניים.

פורסם ב
לפני5 שעות , קובי השועל said:

המשחק החשוב האחרון לפני הדבר האמיתי

יש חוב רציני להחזיר על מה שעברנו מהם העונה ובעיקר לירדן שועה שנראה מולנו כמו זלאטן ונגד בש כמו איתמר שבירו, להוציא אותו מהכלים יהיה נחמד. 

 

אפשר פשוט להצמיד לו שחקן, זאת לא בושה.

פורסם ב

לא יודע איך הרכבת הרים תעבוד מחר

בכל אופן לא נוגע בהגנה

קישור סיסוקו ואם בליץ' כשיר לפחות למחצית אז פותח איתו לידו ושחר\פרץ בנוסף(הם גם צריכים לנח) 

בהתקפה מחזיר את וראלה

פורסם ב
לפני9 שעות , המכבייה said:

זה היה משחק מכריע לשתי הקבוצות אם זוכר נכון. הקורה של מיכה ב1 לנו עדיין צפה בזכרונות. 

 

גם ליחזקאל הייתה פצצה לקורה מ 25 מ׳ במצב של 1-1

פורסם ב

לעלות עם אותו קו הגנה שעלה מול חיפה, עם בליץ׳ במקום שחר, הליו במקום אנדרדה.
לנקום ולגמור להם את חלום האליפות.

פורסם ב
12 דקות לפני, הילד בן 30 said:

מנצחים מחר

והולכים על הסגנות בכל הכח

פורסם ב
3 דקות לפני, הילד בן 30 said:

איזה משפט עצוב :)

רוצה יכולת פסילה אחת באירופה. לוקחים מה שיש. 

פורסם ב
9 דקות לפני, המכבייה said:

רוצה יכולת פסילה אחת באירופה. לוקחים מה שיש. 

מה ההבדל בין מקום 2 למקום 3 במקודמות הקונפרנס? (אם חלילה לא נקח גביע)

פורסם ב
1 דקה לפני, דקסטר said:

מה ההבדל בין מקום 2 למקום 3 במקודמות הקונפרנס? (אם חלילה לא נקח גביע)

2 וגביע מתחילים באירופית

3-4 בקונפרנס

פורסם ב

לשחק חכם. לעלות עם הייטור ושלמה ואם יש שחקנים בסכנת צהובים לגמר - זה הזמן לנקות אותם (אלא אם קריטיים למשחק נגד בש ואז לנקות אותם בטרנר).

 

מרגיש שזה יהיה הכל או כלום של בש אז אני מאוד חושש מחגיגה כפולה עלינו. עם כל המומנטום בעונה המסריחה הזאת זה תרחיש סביר.

 

פורסם ב
13 דקות לפני, Ronaldo De Lima said:

2 וגביע מתחילים באירופית

3-4 בקונפרנס

לישראל יש הקצאה של 1 ליגת האלופות, 1 ליגה אירופית ו-2 קונפרנס. 

מקום 2 ילך לליגה האירופית רק אם ב"ש לוקחת דאבל. 

פורסם ב
11 דקות לפני, Brandon Roy said:

לישראל יש הקצאה של 1 ליגת האלופות, 1 ליגה אירופית ו-2 קונפרנס. 

מקום 2 ילך לליגה האירופית רק אם ב"ש לוקחת דאבל. 

תודה על החידוד.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.