Jump to content

Recommended Posts

פורסם ב

כנראה משחקני ההגנה הכי טובים שהיו כאן. מצחיק שעוד אחרי אירועי אמסטרדם כמה אוהדים עם חיבור רופף בראש טענו שהוא לא מספיק טוב.

הרבה מעל הליגה, קלאס של סבוריט, פיזיות של אמאדור וטכניקה עילאית עם הכדור והוא בסה"כ ילד בן 24.

בעולם מושלם משאירים לו צ'ק פתוח וממנים את נמני לסוכן שלו(אם הוא הצליח לתקוע כאן את וואקמה לכו תדעו אילו פלאים יעשו עם טייריס). וחזרה למציאות, מתקשה לקבל שאלו כנראה משחקים אחרונים שלו במדי מכבי. מקווה שייתן לנו עוד כמה רגעי אושר עד שימשיך למקום גדול בהרבה מכאן.

פורסם ב
4 דקות לפני, קמחי said:

כנראה משחקני ההגנה הכי טובים שהיו כאן. מצחיק שעוד אחרי אירועי אמסטרדם כמה אוהדים עם חיבור רופף בראש טענו שהוא לא מספיק טוב.

הרבה מעל הליגה, קלאס של סבוריט, פיזיות של אמאדור וטכניקה עילאית עם הכדור והוא בסה"כ ילד בן 24.

בעולם מושלם משאירים לו צ'ק פתוח וממנים את נמני לסוכן שלו(אם הוא הצליח לתקוע כאן את וואקמה לכו תדעו אילו פלאים יעשו עם טייריס). וחזרה למציאות, מתקשה לקבל שאלו כנראה משחקים אחרונים שלו במדי מכבי. מקווה שייתן לנו עוד כמה רגעי אושר עד שימשיך למקום גדול בהרבה מכאן.

 

אתה כנראה שוכח שיש הבדל בין נמני סוכן של שחקני שאר הליגה לבין נמני סוכן של שחקן מכבי.

רביבו בקיץ, דור עכשיו ועוד ועוד מקרים.

שזה נוגע אלינו, נמני רעב ללחם.

 

אסנטה,

מקצועית בצד,

חיבור מדהים למועדון. אהבה גדולה הבחור הזה. אם היה נשאר עוד כמה שנים, בצעדי ענק לסבוריט.

 

לא ישאר פה, הוא לא שייך.

מגיע לו להתקדם. עצוב בשבילנו.

פורסם ב

החתמה פסיכית

יש לו חוזה לעוד עונה פלוס אופציה

האידיאל זה למכור בקיץ הבא אבל הסיכויים קלושים. 

פורסם ב

אין לי מה להוסיף למה שכתבת על טייריס ומה ש @barak כתבתם עליו כי כל תוספת רק תגרע.

פורסם ב

זה שהוא עושה את הדברים האלה בלילה בחם בבלומפילד ולא בלילה קר באיזה גודיסון פארק או משהו כזה זה כישלון עצום של הסוכן שלו ורווח אדיר שלנו. שחקן מטורף. 

פורסם ב

שחקן ענק ואישיות מדהימה. ימכר כי הוא הרבה מעל הרמה ושחקן נבחרת הולנד הצעירה שזה תמיד מוסיף עניין. נקווה שיצליח להביא גביע ונסיים בטעם מתוק

פורסם ב

שחקן ענק וגם מאוד בוגר 

הלוואי שיהיה נס כל שהוא והוא ישאר איך שהוא

הוא שווה גם 600 אלף משכורת בעונה 

פורסם ב

אתמול במחצית השניה היה מהלך שאיזה ילד מחיפה ניסה לעבור אותו סמוך לקרן שליד שער 13. אסנטה חטף לו בקלילות מעליבה, נתן אחד עם הסטיק קדימה ותוך כדי תנועה הסתכל עליו אחורה במבט של "מה חשבת לעצמך?".

אני עדיין בדעה שציוות שלו עם קאמרה במרכז ההגנה זה הציוות החזק בליגה. חבל שלא נהנו מזה כמעט.

היכן שלא יהיה, תמיד ארצה שיצליח.

דרך אגב, רכש של בן? 

פורסם ב
29 דקות לפני, Ronaldo De Lima said:

אתמול במחצית השניה היה מהלך שאיזה ילד מחיפה ניסה לעבור אותו סמוך לקרן שליד שער 13. אסנטה חטף לו בקלילות מעליבה, נתן אחד עם הסטיק קדימה ותוך כדי תנועה הסתכל עליו אחורה במבט של "מה חשבת לעצמך?".

זה היה מושלם

פורסם ב

כדור גדול שלו ליחזקאל בגול השני.

פורסם ב
49 דקות לפני, Omer said:

כדור גדול שלו ליחזקאל בגול השני.

 

כדור גדול.

כדור עוד יותר גדול בהחמצת צ'יפ של פרץ.

אצל יחזקאל היה מתבקש, האגף היה פתוח לגמרי. התנועה של דור התחילה ממרכז המגרש והכדור שקיבל היה בתזמון מושלם.

פורסם ב

שחקן ההגנה הכי טוב בליגה, כן גם יותר מקראבלי ומגדראני

אהבתי שאמר שהוא נהנה פה ולא יעזוב סתם את הקבוצה לליגה אחרת אם לא ישתדרג, ממש נשמע כמו שחקן בית שלנו

פורסם ב

חייב לפתוח לו את החוזה.

פורסם ב

הריאיון שלו אחרי חיפה פרייסלס.

בניגוד לזרים שנתנו עונה טובה והלכו לבזבז את עצמם, הוא באמת יעזוב רק למקום שיוכל להתפתח בו ולא רק כדי לצאת.

נכס.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.