Jump to content

רשמים מהניצחון על חיפה בבלומפילד | עוד שלישייה שמשאירה רק שאלה אחת רלוונטית, כמה פעמים 3???


Recommended Posts

פורסם ב

צחוק בצד

מה באמת היה שם הסיפור עם הארגון שלהם?

פורסם ב

מסקנה מקצועית מאתמול - משאיר את קמארה (בהנחה שהוא בכלל רוצה). אולי אני אתחרט על זה כשהוא יחליט שהוא רוצה חופשה ויעשה שני צהובים ב-5 דקות נגד איזו נתניה כזאת עונה הבאה, אבל מדובר בקיר, אי אפשר לעבור אותו

פורסם ב
לפני4 שעות , עמית ר said:

צחוק בצד

מה באמת היה שם הסיפור עם הארגון שלהם?

״סיפור״ קיבלו 3 אז הלכו מכות עם עצמם מכות עם שוטרים והלכו הביתה

אם היה 1-0 להם אף אחד לא היה רב עם אף אחד

פורסם ב

הערכה שלי בלבד: השחקנים קיבלו הוראה במחצית לא לכבוש עוד שערים כדי שהמשחק לא יגמר בתוצאה אסטרונומית ויפטרו את בכר.

רצו שהוא ישאר אצלהם כדי שההידרדרות שלהם תימשך גם בעונה הבאה.

 

 

נ.ב: אני יודע שזה לא מציאותי ומופרך אבל לא ישנתי כל הלילה מעצבים למצוא סיבה למה לא המשכנו לכבוש. תנו לי להנות מהסיבה שהמצאתי לעצמי. זה מרגיע אותי

 

 

פורסם ב
לפני2 שעות , Replay said:

הערכה שלי בלבד: השחקנים קיבלו הוראה במחצית לא לכבוש עוד שערים כדי שהמשחק לא יגמר בתוצאה אסטרונומית ויפטרו את בכר.

רצו שהוא ישאר אצלהם כדי שההידרדרות שלהם תימשך גם בעונה הבאה.

 

 

נ.ב: אני יודע שזה לא מציאותי ומופרך אבל לא ישנתי כל הלילה מעצבים למצוא סיבה למה לא המשכנו לכבוש. תנו לי להנות מהסיבה שהמצאתי לעצמי. זה מרגיע אותי

 

 

 

כשירדנו למחצית ב 3-0 הייתה לי הרגשה שבמחצית שנייה נרחם עליהם ונוריד הילוך

וחבל כי במצב הפוך זה לא היה קורה 

יצאתי בבאסה מהמשחק שלא נגמר 5 רק כי יכולנו

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.