Jump to content

Recommended Posts

פורסם ב

שידור זוועתי שנותן תחרות לשיפוט החיפני שראינו היום, חזיזה נועץ פקקים ביחזקאל ואפילו אין וואר, כמות צהובים שלא נשרקו שכבר הפסקתי לספור.

זוועה!

פורסם ב
5 דקות לפני, YoniC said:

איך אני כועס על השחקנים. מחצית שנייה הייתה לכם גופה להתעלל ואתם מרחמים עליהם. במצב הפוך הם מנסים לתת לנו 6. סרבאק ערס

זאת מכבי שגם ב 3-0 על חיפה תצליח לבאס אותך

פורסם ב
1 דקה לפני, GoldenAxe said:

שידור זוועתי שנותן תחרות לשיפוט החיפני שראינו היום, חזיזה נועץ פקקים ביחזקאל ואפילו אין וואר, כמות צהובים שלא נשרקו שכבר הפסקתי לספור.

זוועה!

שכנר וורמוט,מה ציפית?.

טוב שלא נתנו לוסילי ובוקולי מיקרופון.

פורסם ב

בעצם אם ב"ש מנצחים את הפועל בשישי, הבטחנו מקום 3?

פורסם ב
7 דקות לפני, Raumdeuter said:

אין(אבל אל תדאג להם,הם מכוסים חוקית)

לא מכוסים בכלום. הולך להיות להם קיץ קשוח אפילו יותר משלנו

פורסם ב
2 דקות לפני, snufkin said:

בעצם אם ב"ש מנצחים את הפועל בשישי, הבטחנו מקום 3?

טכנית כן, מעשית יש סיכוי לאיזה משהו פסיכי עם ההפרש שערים.

מטרה חשובה מאוד לסיים מעל הפועל.

פורסם ב

השיפוט הכי מכור שהיה העונה, ולא, אני לא מגזים

פורסם ב

כמו לקחת מוצץ מתינוק, זה מה שאמרתי לבן שלי בדקה החמישית. 

מכבי החזירה כמעט כל חוב שהיא צברה העונה- הפועל, חיפה, בש. ביום שבת, נסגור את החשבון סופית, כשזה הכי כואב.

פורסם ב

יש פה אנשים שחנו מול כיבוי אש וקיבלו דו״ח?
יש מה לערער על זה?
פשוט מכה שאין איפה להחנות אף פעם לפני משחק.

פורסם ב

הפסד של ב״ש להפועל וניצחון שלנו על בית״ר וזה 5 ו3 בהתאמה, כשביום שלישי אנחנו בטרנר. רק אומר.

 

פורסם ב
לפני7 שעות , המכבייה said:

כמו לקחת מוצץ מתינוק, זה מה שאמרתי לבן שלי בדקה החמישית. 

מכבי החזירה כמעט כל חוב שהיא צברה העונה- הפועל, חיפה, בש. ביום שבת, נסגור את החשבון סופית, כשזה הכי כואב.

אם ב"ש תנצח בשישי את הפועל, לדעתי בית"ר ישברו מנטלית וננצח אותם.

פורסם ב

אתמול אסנטה וקמארה שיחקו ביחד

בעונה המסויטת הזאת מישהו זוכר כבר כמה התחננו שזה יקרה? כמעט לא ייצרו מולינו מצבים.

פורסם ב
36 דקות לפני, erantheking21 said:

אתמול אסנטה וקמארה שיחקו ביחד

בעונה המסויטת הזאת מישהו זוכר כבר כמה התחננו שזה יקרה? כמעט לא ייצרו מולינו מצבים.

אמת.

וכשיש לך מרכז הגנה כזה, אתה בכיף יכול לשחק עם מגנים התקפיים וטכניים, כמו שהיה אתמול, בטח שאין לנו 10 קוסם שיוצר מצבים שאז זה מאסט להיות טיל בקווים.

חבל שניסו את זה מאוחר מדי, אני בטוח שחלק ניכר

מהנקודות שהפלנו נגד קבוצות דרג ב'-ג' במשחקי חפירות היו נשארות אצלנו.

פורסם ב
לפני10 שעות , אשמדאי said:

הפסד של ב״ש להפועל וניצחון שלנו על בית״ר וזה 5 ו3 בהתאמה, כשביום שלישי אנחנו בטרנר. רק אומר.

 

תן לי 20 אחוז מהאופטימיות שלך בחיים ואני אדם מאושר

פורסם ב
13 דקות לפני, Originals said:

תן לי 20 אחוז מהאופטימיות שלך בחיים ואני אדם מאושר

זה כבר לא נחשב אופטימיות זה חולניות חחח

אבל היו דברים מעולם 

פורסם ב

צריך להיות חולה נפש אמיתי אפילו לדמיין דבר כזה חבל על המפח נפש

אם זה קורה אני רץ בתחתונים מקריית שלום לבלומפילד

פורסם ב
לפני11 שעות , אשמדאי said:

הפסד של ב״ש להפועל וניצחון שלנו על בית״ר וזה 5 ו3 בהתאמה, כשביום שלישי אנחנו בטרנר. רק אומר.

 

 

טרם שרה הגברת השמנה.

פורסם ב
לפני12 שעות , erantheking21 said:

אתמול אסנטה וקמארה שיחקו ביחד

בעונה המסויטת הזאת מישהו זוכר כבר כמה התחננו שזה יקרה? כמעט לא ייצרו מולינו מצבים.

הם צמד הבלמים הכי טובים שלנו אבל חיפה הנוכחית היא לא מדד, וגם היא הגיעה לכמה מצבים לא רעים.

כל זמן שהקישור שלנו לא מסוגל לשלוט באמצע אפילו מול קבוצות נחותות, ההגנה תמשיך להיות פריכה.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.