Jump to content

Recommended Posts

פורסם ב

בשבת:

חיפא התחילה תהליך העיקר שמכבי מפגרת אחריו

מחר:

יגידו ההפך

פורסם ב
11 דקות לפני, מכביסט מהצפון said:

הנכד של יענקלה בוואר? עד דקה 25 גנבו לנו פנדל וצהוב על גבול האדום עבירה על יזחקאל

2 פנדלים, בושה של כדורגל פה

פורסם ב
Just now, erantheking21 said:

בשבת:

חיפא התחילה תהליך העיקר שמכבי מפגרת אחריו

מחר:

יגידו ההפך

עד היום, הילדים של בכר

היום, הילדים של בכר עשו במכנסיים

פורסם ב

איתן חרא איך קוראים לו? אלמוג כהן של חיפה, יא בן זונה חסר צוואר

פורסם ב

אזולאי אתה אפס מאופס

יאלה מכבי לשחוט אותם

פורסם ב

בושה שלא ירדנו עם חמישייה בושה

חחחחחחחח

פורסם ב
Just now, החתול הצהוב said:

אחח דור דור אם היית נותן את זה

לא יהיה ערן בחיים, אבל עונה טובה, חבל

פורסם ב

אני אישית בעד לעלות לשחק עם הנוער

 

כמו כן יאללה מכבי רביעי לפני המחצית

פורסם ב

סהיטי משפיל את התוכי ולא מפסיק חחחחח

פורסם ב

איזה עקב של התוכי חחחחח

אחד המשחקים הכי כיפיים, חבל שלא נתנו 5

פורסם ב
5 דקות לפני, kikoman said:

לא יהיה ערן בחיים, אבל עונה טובה, חבל

שמע 16 שערים או משהו כזה. נתון מעולה

פורסם ב

איך אפשר לקבל 3 מהחלשים האלה. שרמוטות שלנו

פורסם ב
29 דקות לפני, barak said:

 

וואו 

קיבלתי את התשובה אה? איזה כיףף

פורסם ב

הפנדל הקל על סהיטי הולך לעבור מתחת לרדאר? 

פורסם ב

איךךך פרץ לא שם לי את הרביעי יאללה, מחצית מחשמלת

פורסם ב

אזולאי החסר צוואר היה צריך לצאת בצהוב שני+שני פנדלים, הם גופה אבל עם ההגנה שלנו אני לא רוצה שנעצור ב3.

פורסם ב
1 דקה לפני, car.garsia said:

איךךך פרץ לא שם לי את הרביעי יאללה, מחצית מחשמלת

זה היה מושלם אם היה מכניס.

אבל זה פחות הוא צ'יפים כאלה

פורסם ב

באמת שאם אנחנו מתלוננים על העונה, אני לא יודע מה לומר על האוהדים של חיפה. 
גורמים לשגיב להראות TAA

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.