Jump to content

Recommended Posts

פורסם ב
1 hour ago, car.garsia said:

לא יודע מה יותר מביך - כיוף בשער בקטע חברתי אצלם וחזיזה בהרכב או יחזקאל בהרכב אצלנו.

 

וואו 

פורסם ב
1 דקה לפני, ClinteastwoodFan said:

מה הקטע עם הספסול של מלמד, הוא החלוץ הכי טוב שלהם

לא מובן.

אחלה שחקן

פורסם ב

אפשר לדעת למה הראש תרנגולת הזאת לא עם צהוב כבר?

פורסם ב
3 דקות לפני, ClinteastwoodFan said:

מה הקטע עם הספסול של מלמד, הוא החלוץ הכי טוב שלהם

אם הם לא רוצים אני אשמח לקחת את החוזה שלו לעונה הבאה.

פורסם ב

1. בתקשורת האובייקטיבית עלק, ניסו להשוות בין הכשלון של חיפלה לאי ההצלחה היחסית העונה,בפרצוף שלכם

2. כל כך שמחתי שחזיזה משחק, תענוג, בכר שנה הבאה בסכנין, הלוואי שימשיך שם

3. הזונות קהל, של קהל הזונות, משוברים רגליים והשופט העיוור שותק

4. כמה שנאת מכבי בשידור, תענוג לאוזניים, הקנאה שורפת

5. לא לעצור גם בחמישי כן? חחחחח

 

פורסם ב

איך שחקן אחד (סיסוקו) משנה את כל המשחק שלנו וכשנוי שם אנחנו חלשים רצח.

פורסם ב
7 דקות לפני, sick_irony said:

חזיזה כזה חומר להפועל, כל כך שנוא 

יהיה מכות פואד אם הוא נוחת בהפועל סתם שתדע.

פורסם ב

חחחחח 3 עבירות ברחבה על סהיטי, כולל משיכת חולצה של התוכי, חחחחח, אין כלום

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.