Jump to content

Recommended Posts

פורסם ב

וואלה... שמעו...

עדיין מכבי חיפה. רוצה לנצח כל משחק מולם. המקום השלישי לא מובטח

 

קיצר.. יש על מה לשחק. 

 

יאללה מכבי. תנו בראש. 

פורסם ב

הרכב:
                  מליקה
רביבו קמארה אסנטה יחזקאל
                   סיסוקו
             שחר       פרץ 
 אנדראדה     סייד       סהיטי

 

ספסל: משפתי בן הרוש בן חמו בליץ' לדרמן נוי וארלה מלדה מדמון

פורסם ב

בן הרוש בטוח צד את הבנות של המאמנים אחרת אלוהים יודע מה יש לכולם נגדו

בנוהל-אין קישור

החיובי-אסנטה את קאמרה יכול להיות שיחוק

פורסם ב
Just now, קמחי said:

בן הרוש בטוח צד את הבנות של המאמנים אחרת אלוהים יודע מה יש לכולם נגדו

עד כדי קח ששגיב שהוכיח שהוא לא מסוגל לעשות סגירה אלוכסנית בסיסית נגד אף שחקן כנף. לא יודע, טוב אולי כי חזיזה מולו אז זה מתאזן.

פורסם ב

לא יודע מה יותר מביך - כיוף בשער בקטע חברתי אצלם וחזיזה בהרכב או יחזקאל בהרכב אצלנו.

פורסם ב
15 דקות לפני, car.garsia said:

לא יודע מה יותר מביך - כיוף בשער בקטע חברתי אצלם וחזיזה בהרכב או יחזקאל בהרכב אצלנו.

אמנם יחזקאל מביך,אבל הוא עדיין לא כיוף בקטע חברתי.

פורסם ב

תורים הזויים בשער 10 ו 11

פורסם ב

וואי איזה טעות לצאת מאוחר למשחק הזה. אכנס אולי דקה 10

פורסם ב
5 דקות לפני, eofmta said:

שידור בבקשה

כנראה לייבול או טלגרם

פורסם ב

כל הכבוד לחלאה האנטישמית הקפריסאית שמזיין בנוהל את 11 בזמן ש-8 ו-7 תחתון בלי סדרנים ואנשים רבים כאן על מושבים מסומנים. שרמוטות.

פורסם ב
1 דקה לפני, Raumdeuter said:

כנראה לייבול או טלגרם

אה... איפה מוצאים את זה?

פורסם ב
2 דקות לפני, eofmta said:

אה... איפה מוצאים את זה?

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://liveball.sx/&ved=2ahUKEwiMpcD047aUAxU5m_0HHavTOa0QFnoECBEQAQ&sqi=2&usg=AOvVaw1enWrThRV_--1QaHh97j7w

צא כנס צא כנס כמה פעמים כמו בכל שידור מפוקפק.

בטלגרם בטוח תמצא באחת מקבוצות האוהדים/שידורי ספורט/שונות או משהו.

פורסם ב

שוב סיסוקו יצטרך לתת משחק של מקאללה בשביל שנחזיק את הכדור 50 אחוז מהזמן.

מאמנים אותנו רק דגנרטים באופן שיטתי

פורסם ב
7 דקות לפני, Raumdeuter said:

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://liveball.sx/&ved=2ahUKEwiMpcD047aUAxU5m_0HHavTOa0QFnoECBEQAQ&sqi=2&usg=AOvVaw1enWrThRV_--1QaHh97j7w

צא כנס צא כנס כמה פעמים כמו בכל שידור מפוקפק.

בטלגרם בטוח תמצא באחת מקבוצות האוהדים/שידורי ספורט/שונות או משהו.

 

1 דקה לפני, הצברית said:

תודה!!!

פורסם ב

אחלה שגיב ואחלה אנדרדה

פורסם ב

אל תתרגלו 

זה כנראה הגול האחרון שנראה ממנו 

פורסם ב
1 hour ago, car.garsia said:

לא יודע מה יותר מביך - כיוף בשער בקטע חברתי אצלם וחזיזה בהרכב או יחזקאל בהרכב אצלנו.

התיישן לך טוב

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.