Jump to content

Recommended Posts

פורסם ב

מכבי לג'נד.

ככל הנראה איש המקצוע הכי מוצלח ומצליח שדרך בישראל איי פעם.

אחוזי הצלחה שלא ניתן לדמיין 

 

תודה על כל מה שנתת. בהצלחה בהמשך!

פורסם ב

זה יהיה בערך כמו לשחרר את קמארה ולהשאיר את הייטור. 

שינוי מבורך אבל למה הוא ולא היווני???

פורסם ב

מכבי לג׳נד. 

תודה. 

ראוי לתפאורה.

פורסם ב

אנשים לא מבינים אפילו את הגדולה של הבן אדם הזה.

ב5 שנים האחרונות לקח 4 אליפויות, מה עוד אפשר לבקש??

את השנה הזאת אני לא מפיל עליו, כי אני בטוח שהוא לא רצה שלזטאיץ' ימשיך, אבל הוא נפל בבחירת זרים.

מעניין למה הוא עוזב, אם זה שוב עניין משפחתי או שלקחו לו סמכויות אז העדיף לקחת צעד אחורה.

פורסם ב

עצוב מאוד, אבל היה צפוי עוד בשינמוך לפני כמה חודשים והחזרת הצורר הקפריסאי

פורסם ב
2 דקות לפני, Adir12 said:

אנשים לא מבינים אפילו את הגדולה של הבן אדם הזה.

ב5 שנים האחרונות לקח 4 אליפויות, מה עוד אפשר לבקש??

את השנה הזאת אני לא מפיל עליו, כי אני בטוח שהוא לא רצה שלזטאיץ' ימשיך, אבל הוא נפל בבחירת זרים.

מעניין למה הוא עוזב, אם זה שוב עניין משפחתי או שלקחו לו סמכויות אז העדיף לקחת צעד אחורה.

השנה הזו היא עליו. מעל כולם. זה לא גורע מזה שהוא היה מנהל מקצועי נהדר. לכולנו יש תקופות פחות טובות בעבודה.

פורסם ב

תודה רבה אח יקר

ההודעה עכשיו אומרת בעצם שיש כבר מחליף? 

פורסם ב

תודה בן, היית הטוב ביותר שיכולנו להשיג בתקופה הנוכחית. 

בעקבות הודעת הפרידה, מרגיש שהמנהל הבא קרוב מתמיד.

פורסם ב
47 דקות לפני, עמית ר said:

זה יהיה בערך כמו לשחרר את קמארה ולהשאיר את הייטור. 

שינוי מבורך אבל למה הוא ולא היווני???

הקפריסאי הוא משרת אמון של מיטש. זה מה שזה ואין שום קשר לשכירים האחרים של מכבי. 

פורסם ב
5 דקות לפני, antonio_margheriti2 said:

להיפרד ממנו עם גביע, תודה בן.

רק בשבילו מגיע לו מתנת פרידה בדמות גביע.

פורסם ב

תודה ובהצלחה בן 

פורסם ב

אם נפתחו כמה נושאים במקביל עליו ברגע הפרידה, אז משמח לראות שככה מעריכים אותו. איש מקצוע אדיר, הלוואי ונקבל תחליף ראוי. לגמריי מכבי לג'נד.

 

אגב מפריע לי שגם באתר הרשמי וגם באתרים האחרים כתוב שהוא היה שותף ל3 אליפויות, בעיניי גם האליפות השנייה בעונת איביץ' היא שלו, הוא בנה את הקבוצה.

פורסם ב

ממשיכים לעשות את הכל הטעויות האפשרויות בעונה הזאת.

הוציא את כל החשק מציפייה בכלל לעונה הבאה.

אשכרה הוא לקח 4/4 אליפויות פה. בחודש ספטמבר העיפו אותו מהתפקיד בשביל להכניס שם חזיר קפריסאי ומאז אנחנו במערבולת שחורה שלא נגמרת.

לא מבין את מקבלי ההחלטות במועדון. 

 

תודה בן. 

פורסם ב

אגדת מועדון. יורדי מקבל הרבה קרדיט על המהפך אבל מנספורד עשה כאן קסמים בכל עונה בה קיבל את המושכות והסמכות לנהל.

פורסם ב
לפני1 שעה , מנג'ר יונייטד said:

אגדת מועדון. יורדי מקבל הרבה קרדיט על המהפך אבל מנספורד עשה כאן קסמים בכל עונה בה קיבל את המושכות והסמכות לנהל.

תחשוב על זה ככה: ג'ורדי היה יותר תאודור הרצל (חוזה מכבי המודרנית) ובן מנספורד היה דוד בן גוריון של מכבי המודרנית(כן,אני יודע היסטוריה וב"ג לא היה מעריץ גדול של האגודה בלשון המעטה אבל אתם מזיינים לי את המטאפורה ולכן אתעלם מהעובדות ההיסטוריות) בכך שבן היה בעיקר איש עשייה ופחות אדיאולוג כדורגל גדול בניגוד לאב המייסד שהייתה לו משנת כדורגל ברורה(יותר פרגמטי מאביו האמיתי יוהאן אבל עדיין היה לו חזון שהוא יותר מלנצח משחקים).

 

אגב,תפיסתי על ג'ורדי ותקופתו כאן מאוד נשענת על כתיבתו של @Omer בפורום בתקופות שונות.

פורסם ב

איש מקצוע איכותי, מקווה שהשאיר אחריו המלצות למחליפים.

פורסם ב

בושה וחרפה היחס שקיבל במועדון בשנה האחרונה, כנראה איש המקצוע השלם והראוי ביותר שהיה כאן. אגדה.

 

פורסם ב

מעבר למה שתרם למכבי

בן תרם המון לקהילה של מכבי בכל מיני דרכים

תודה מנסדורף!

פורסם ב

איש כדורגל משכמו ומעלה, גם מבחינה מקצועית גם מבחינת הקהל הוא פשוט איש כדורגל בכל מובן המילה

אם המועדון היה 100 אחוז בניהולו העונה לא היינו מושכים כל כך הרבה זמן עם לאזטיץ וגם העניין שהיה עם הארגון לא היה מגיע למצב שהיינו בו אם זה היה תלוי בו

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.