Jump to content

רשמים מהתיקו מול הפועל בדרבי חוץ | 1-1 במשחק מבייש וחד צדדי, תוצאה לא רעה אבל תחושות חמוצות.


Recommended Posts

פורסם ב
לפני2 שעות , אליהו_הנביא said:

אגב בפנדל שלהם אתמול היה משהו שאני לא זוכר. הוואר ביטל את הגול כי היה נבדל, אבל קבע שיש פנדל בגלל עבירה של אסנטה. 

ממתי פנדל נקבע חד משמעית על ידי הוואר ללא קריאה לשופט לראות? 

השופט כביכול נתן חוק יתרון שהתבטל בגלל הנבדל, לכן הוחלט על הפנדל.

הוואר לא קרא לו כי למעשה אין כאן טעות של השופט.

פורסם ב

יש למישהו את הטלפון של אבי ריקן והצוות? אני רוצה להציע את עצמי כבועט קרנות במכבי. אם אנדרדה מסוגל להרים קרן במכבי אז גם אני יכול.

פורסם ב
39 דקות לפני, car.garsia said:

יש למישהו את הטלפון של אבי ריקן והצוות? אני רוצה להציע את עצמי כבועט קרנות במכבי. אם אנדרדה מסוגל להרים קרן במכבי אז גם אני יכול.

וואו **** בעיניים הקרן הקצרה הזה אי אפשר לראות את זה כבר

עדיף לתת נייחים כאלה לאבו פארחי זכור לי שהוא נותן אחלה כדורים בקרנות

פורסם ב
לפני15 שעות , Brandon Roy said:

יחזקאל שיחק חצי שעה על הקו ביחד עם אנדרדה, אני לא זוכר שמסר לו פעם אחת.

זה כאילו לא קשור אבל זה בעצם מראה לכל העונה הסיוט הזו. 

היה אתמול מצב בו יחזקאל ואנדרדה היו מול מגן, אנדרדה נראה לי מסר ליחזקאל והתפנה על הפינה של ה16, בלי אף שחקן מולו משהו כמו 6 מטר קדימה, כשיש עוד 2 או 3 שחקני מכבי ברחבה והגנת הפועל רחבה ומחוררת.

יחזקאל ראה את זה, וכמובן החליט להיכנס לתוך המגן בדריבל לא קשור לכיוון קו הרוחב ושחקן ההגנה עצר אותו בקלות והרחיק לחוץ.

אנדרדה אחרי זה השתגע עליו ובצדק.

 

אף אחד לא ישכנע אותי שזה לא בכוונה.

פורסם ב
14 דקות לפני, אקיטה said:

היה אתמול מצב בו יחזקאל ואנדרדה היו מול מגן, אנדרדה נראה לי מסר ליחזקאל והתפנה על הפינה של ה16, בלי אף שחקן מולו משהו כמו 6 מטר קדימה, כשיש עוד 2 או 3 שחקני מכבי ברחבה והגנת הפועל רחבה ומחוררת.

יחזקאל ראה את זה, וכמובן החליט להיכנס לתוך המגן בדריבל לא קשור לכיוון קו הרוחב ושחקן ההגנה עצר אותו בקלות והרחיק לחוץ.

אנדרדה אחרי זה השתגע עליו ובצדק.

 

אף אחד לא ישכנע אותי שזה לא בכוונה.

איש מקצוע רציני היה מגיע לקרית שלום עם קלאצ'ניקוב אחרי צפיה במשחקי הקבוצה. 

פורסם ב
26 דקות לפני, קמחי said:

איש מקצוע רציני היה מגיע לקרית שלום עם קלאצ'ניקוב אחרי צפיה במשחקי הקבוצה. 

או שותה עד לא ידע מה איכפת לו

פורסם ב
1 hour ago, אקיטה said:

היה אתמול מצב בו יחזקאל ואנדרדה היו מול מגן, אנדרדה נראה לי מסר ליחזקאל והתפנה על הפינה של ה16, בלי אף שחקן מולו משהו כמו 6 מטר קדימה, כשיש עוד 2 או 3 שחקני מכבי ברחבה והגנת הפועל רחבה ומחוררת.

יחזקאל ראה את זה, וכמובן החליט להיכנס לתוך המגן בדריבל לא קשור לכיוון קו הרוחב ושחקן ההגנה עצר אותו בקלות והרחיק לחוץ.

אנדרדה אחרי זה השתגע עליו ובצדק.

 

אף אחד לא ישכנע אותי שזה לא בכוונה.

 

אני חושב שהוא פשוט מאוד מאוד מפגר

פורסם ב

3 אלף  פלוס בחצי גמר, 3 אלף בסמי עופר והצגה של של עידוד אנרגיות והכל.
לא יודע כמה מאות או אלפים מעל ה3 האלו היו אתמול אבל השליש שקרוב לצד של שער 13 בא להופעה מתורבתת.
לא זוכר דרבי עם כזאת כמות של קהל אדיש ופסיבי
לקראת העונה הבאה שער 11 צעיר ניעור רציני(למרות שעד שלא יהיה גג מלא אין לי ציפיות מהאיצטדיון המסריח הזה לכלום. 

פורסם ב
1 hour ago, YoniC said:

 

אני חושב שהוא פשוט מאוד מאוד מפגר

הוא לא קשור לכדורגל
יש לו פעולות שנראות כמו מישהו שהכיר את הענף הזה רק השבוע, מביך מאוד.

פורסם ב
לפני2 שעות , YoniC said:

 

אני חושב שהוא פשוט מאוד מאוד מפגר

במקרה שלו, שתי האופציות סבירות באותה מידה. הוא באמת אחת ההשחלות הכי גדולות שאכלנו. אני מתבייש להגיד שאני הייתי מאוד בעד להביא אותו. כמה חוסר הבנה.

פורסם ב
Just now, אלק נילאש said:

במקרה שלו, שתי האופציות סבירות באותה מידה. הוא באמת אחת ההשחלות הכי גדולות שאכלנו. אני מתבייש להגיד שאני הייתי מאוד בעד להביא אותו. כמה חוסר הבנה.

 

כולם היו בעד להביא אותו בזמן אמת. גם אוהדי חיפה ובש רצו שיבוא אליהם. נפילה שבאמת אי אפשר היה לצפות אחרי היכולת שהראה בטורקיה

פורסם ב
לפני7 שעות , אקיטה said:

הכי טוב בקישור מבין אלה שפתחו אתמול, היו לדעתי 3 התקפות שהוא הציל אותנו מגול ודאי.

הייתה גם התקפה שבעצמו ניצח 2 שחקני בהפועל באמצע, מסר לוארלה, נע לעומק לרחבה, בסוף וארלה עשה שטויות במקום למסור לו לגול.

 

בכלל, הכי אנדרייטד בקישור, רמה לפחות מעל דור פרץ העונה בטח מעל נוי, רדו מהתפוז, הוא נקודת האור היחידה בקישור העונה בערך.

געגועים לדן גלזר וזה אומר הכל. 

פורסם ב
9 דקות לפני, השגריר said:

געגועים לדן גלזר וזה אומר הכל. 

אחלה גלזר, חלום שיחזור.

פורסם ב
לפני15 שעות , אקיטה said:

היה אתמול מצב בו יחזקאל ואנדרדה היו מול מגן, אנדרדה נראה לי מסר ליחזקאל והתפנה על הפינה של ה16, בלי אף שחקן מולו משהו כמו 6 מטר קדימה, כשיש עוד 2 או 3 שחקני מכבי ברחבה והגנת הפועל רחבה ומחוררת.

יחזקאל ראה את זה, וכמובן החליט להיכנס לתוך המגן בדריבל לא קשור לכיוון קו הרוחב ושחקן ההגנה עצר אותו בקלות והרחיק לחוץ.

אנדרדה אחרי זה השתגע עליו ובצדק.

 

אף אחד לא ישכנע אותי שזה לא בכוונה.

וואו חירפן אותי לראות את זה מהיציע, ברור שזה בכוונה הוא חתיכת שחצן מסריח שחושב שהוא רונאלדו בזמן שאין לו אוויר ל5 דקות בקצב משחק שמצופה משחקן במכבי תל אביב שזה כבר מביך

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.