Jump to content

רשמים מהתיקו מול הפועל בדרבי חוץ | 1-1 במשחק מבייש וחד צדדי, תוצאה לא רעה אבל תחושות חמוצות.


Recommended Posts

פורסם ב
Just now, אליהו_הנביא said:

אני מוכן לשים כסף שאף אחד לא שוקל לשחרר את שלמה ויחזקאל 

יגיע לפה מאמן זר חדש, יש להם חוזה, יתנו לו לראות את כל השחקנים לפני שיחליטו משהו.

 

פורסם ב
1 hour ago, Almogl said:

וואלה יהיה קשה להפוך את הדבר הזה לקבוצת כדורגל טובה בשנה הבאה.

למזלי הזיכרון שלי טוב ואני יכול לומר שהפעם האחרונה שהיינו ברמה הזאת, הייתה בתקופת נמני ויובל אבידור.

 

1 hour ago, Almogl said:

וואלה יהיה קשה להפוך את הדבר הזה לקבוצת כדורגל טובה בשנה הבאה.

למזלי הזיכרון שלי טוב ואני יכול לומר שהפעם האחרונה שהיינו ברמה הזאת, הייתה בתקופת נמני ויובל אבידור.

באר שבע הביאו מגאזורד וחצי ומאמן כדורגל והם רצים לאליפות ואולי הקבוצה הטובה בארץ בשנתיים האחרונות

זה בוודאי אפשרי אם תעשה מהלכים נכונים

פורסם ב

חבל מאוד מאוד שלא נותנים לבן הרוש לרוץ בעמדת המגן הימיני עד סוף העונה לראות אם יש איתו כיוון לעונה הבאה שבה אסנטה ב99 אחוז עוזב

 

פורסם ב
לפני1 שעה , kikoman said:

הפוך, 2 קשרים וחלוץ ויהיה בסדר, ההגנות בליגה תלויות בהתקפה.

ועוד שני בלמים, מאמן כדורגל, להשאיר את שני המושאלים(?), מחליפים לרביבו ואסנטה ושכולם גם יהיו טובים מאוד.

 

אני לא זוכר מתי עשינו קיץ כזה

 

פורסם ב
37 דקות לפני, קובי החולוני said:

 

באר שבע הביאו מגאזורד וחצי ומאמן כדורגל והם רצים לאליפות ואולי הקבוצה הטובה בארץ בשנתיים האחרונות

זה בוודאי אפשרי אם תעשה מהלכים נכונים

אני ממש קונה את התסריט שלך, פשוט אני לא זוכר מתי עשינו קיץ כזה. גם כשהבאנו שחקנים טובים(מילסון, פאטאצ׳י) הם הגיעו לסגלים הרבה יותר מוכנים ממה שיש לנו עכשיו

פורסם ב
27 דקות לפני, BMTA said:

חבל מאוד מאוד שלא נותנים לבן הרוש לרוץ בעמדת המגן הימיני עד סוף העונה לראות אם יש איתו כיוון לעונה הבאה שבה אסנטה ב99 אחוז עוזב

 

גם זה, גם אנדרדה שבמעט דקות שמשחק הוא בכלל באגף ולא באמצע וגם העובדה שבקבוצה נטולת קישור לחלוטין לא נתנו בכלל צ'אנס לשחקן/נים מוכשרים מהנוער. זו עונה קלאסית להרוויח שחקן לשנים הבאות. באופן כללי, ההתנהלות של דיילה מאז שהגיע הייתה של מאמן שנלחם על החיים שלו ולא כמו אחד שרואה את טובת המועדון לשנה-שנתיים הבאות. לא יודע אם הוא אשם או מערכת, אבל בכל מקרה זו התנהלות רעה.

פורסם ב
1 דקה לפני, אלק נילאש said:

גם זה, גם אנדרדה שבמעט דקות שמשחק הוא בכלל באגף ולא באמצע וגם העובדה שבקבוצה נטולת קישור לחלוטין לא נתנו בכלל צ'אנס לשחקן/נים מוכשרים מהנוער. זו עונה קלאסית להרוויח שחקן לשנים הבאות. באופן כללי, ההתנהלות של דיילה מאז שהגיע הייתה של מאמן שנלחם על החיים שלו ולא כמו אחד שרואה את טובת המועדון לשנה-שנתיים הבאות. לא יודע אם הוא אשם או מערכת, אבל בכל מקרה זו התנהלות רעה.

אפילו חיפלה התעוררה על זה ואצלנו ישנים

פורסם ב
6 דקות לפני, Almogl said:

ועוד שני בלמים, מאמן כדורגל, להשאיר את שני המושאלים(?), מחליפים לרביבו ואסנטה ושכולם גם יהיו טובים מאוד.

 

אני לא זוכר מתי עשינו קיץ כזה

 

תהיה אופטימי, יש לנו מיטש ויש מערכת יותר טובה מכל השאר

פורסם ב
32 דקות לפני, kikoman said:

אפילו חיפלה התעוררה על זה ואצלנו ישנים

שם זה לא ממחשבה של שנים קדימה אלא מסיבות אחרות אבל לפחות קיבלו את התוצאה הרצויה. הפלוס היחיד בערך בעונה חלשה הוא האפשרות לקדם צעירים וגם את זה לא מימשנו העונה. אם לא עונה עלובה ב-21/2, סיכוי לא רע שאוסקר מושאל לקבוצה אחרת ולא משחק בכלל בבוגרים של מכבי. זו עונה בזיונית של המערכת שנקראת מכבי ת"א, בכל רמה שאני מתסכל עליה. כישלון ענק.

פורסם ב
40 דקות לפני, kikoman said:

תהיה אופטימי, יש לנו מיטש ויש מערכת יותר טובה מכל השאר

זה אני כבר לא בטוח

פורסם ב
42 דקות לפני, kikoman said:

תהיה אופטימי, יש לנו מיטש ויש מערכת יותר טובה מכל השאר

אני במחנה האופטימיים תמיד.

המשחק הזה הוציא לי את הרוח מהמפרשים בהקשר המקצועי, נקווה לטוב.

פורסם ב
לפני2 שעות , kikoman said:

עיצה לדורה הבכיינית, לא למדת מה קורה שכל הזמן רק מלקקים לקהל ומאבדים קשר למציאות? חוטפים כאפה מהבעלים ויורדים ליגה בשביל עבודה.

ניצחתם משחק אחד לעומת 2 הפסדים ותיקו ואתה אומר שאתם הקבוצה הטובה בעיר? לך שן על האף,

ועוד דבר כרגיל אצלך, הגמל לא רואה את הדבשת מרוב בכי, כשהשחקן הדביל שלך דחף את ריקן לא בכית שצריך לשמור על כבודו של איש צוות,

אמרו לך לסתום תפה אז תסתמי תפה יא בכיינית, קפיצת ראש על הדשא בלי הקסדה שיבשה לך את המוח?

 

גם אסנטה חושב שאתה ילדה קטנה, אז סתמי

פורסם ב

עידו שחר לקח תיקול פעם וניצח בו?

פורסם ב

אגב בפנדל שלהם אתמול היה משהו שאני לא זוכר. הוואר ביטל את הגול כי היה נבדל, אבל קבע שיש פנדל בגלל עבירה של אסנטה. 

ממתי פנדל נקבע חד משמעית על ידי הוואר ללא קריאה לשופט לראות? 

פורסם ב
32 דקות לפני, אליהו_הנביא said:

אגב בפנדל שלהם אתמול היה משהו שאני לא זוכר. הוואר ביטל את הגול כי היה נבדל, אבל קבע שיש פנדל בגלל עבירה של אסנטה. 

ממתי פנדל נקבע חד משמעית על ידי הוואר ללא קריאה לשופט לראות? 

אורי אוזן אמר בשידור אז זה הספיק להם.

פורסם ב
לפני2 שעות , KIMHI said:

עידו שחר לקח תיקול פעם וניצח בו?

הכי טוב בקישור מבין אלה שפתחו אתמול, היו לדעתי 3 התקפות שהוא הציל אותנו מגול ודאי.

הייתה גם התקפה שבעצמו ניצח 2 שחקני בהפועל באמצע, מסר לוארלה, נע לעומק לרחבה, בסוף וארלה עשה שטויות במקום למסור לו לגול.

 

בכלל, הכי אנדרייטד בקישור, רמה לפחות מעל דור פרץ העונה בטח מעל נוי, רדו מהתפוז, הוא נקודת האור היחידה בקישור העונה בערך.

פורסם ב
5 דקות לפני, אקיטה said:

אורי אוזן אמר בשידור אז זה הספיק להם.

 

אני חושב שפנדל גול זה גול (יתרון) והם יכולים לטעון שהשופט החליט פנדל עוד במגרש ולכן על הואר היה רק לבטל את הגול.

 

3 דקות לפני, אקיטה said:

הכי טוב בקישור מבין אלה שפתחו אתמול,

נכון. בדרך כלל הוא לא מספיק דומיננטי הגנתית, אתמול כן היה. לא שאפשר לבנות על זה, אבל החילוף לא היה נכון.

פורסם ב
3 דקות לפני, אקיטה said:

הכי טוב בקישור מבין אלה שפתחו אתמול, היו לדעתי 3 התקפות שהוא הציל אותנו מגול ודאי.

הייתה גם התקפה שבעצמו ניצח 2 שחקני בהפועל באמצע, מסר לוארלה, נע לעומק לרחבה, בסוף וארלה עשה שטויות במקום למסור לו לגול.

 

בכלל, הכי אנדרייטד בקישור, רמה לפחות מעל דור פרץ העונה בטח מעל נוי, רדו מהתפוז, הוא נקודת האור היחידה בקישור העונה בערך.

הוא לא היה צריך להיות מוחלף בכל מקרה, בעיקר שגם דור פרץ נראה שאחרי התיקול בקושי זז במחצית השניה.

בכל אופן המחצית השניה היתה הכי גרועה בפער ממה שאני זוכר את מכבי ב33 שנה+ שאני רואה אותם משחקים.

פורסם ב
2 דקות לפני, erantheking21 said:

 

בכל אופן המחצית השניה היתה הכי גרועה בפער ממה שאני זוכר את מכבי ב33 שנה+ שאני רואה אותם משחקים.

היו מליון כאלה ב33 שנה שלך, וחצי מהם רק השנה.

פורסם ב
27 דקות לפני, אליהו_הנביא said:

אגב בפנדל שלהם אתמול היה משהו שאני לא זוכר. הוואר ביטל את הגול כי היה נבדל, אבל קבע שיש פנדל בגלל עבירה של אסנטה. 

ממתי פנדל נקבע חד משמעית על ידי הוואר ללא קריאה לשופט לראות? 

יכול להיות שהשופט בעצמו ראה שיש פנדל ולא שרק בשביל לתת למהלך להמשיך. 

ואז הואר היה רק קורא לו אם היה חושב שזה לא פנדל

פורסם ב
1 דקה לפני, אבי בנימין said:

היו מליון כאלה ב33 שנה שלך, וחצי מהם רק השנה.

האמת שגם ב6-2 במחצית אחת לא נראנו כלכך אבודים

לא הצלחנו לעבוד מחצית שלמה את החצי מגרש זה היה מביך

פורסם ב
לפני2 שעות , KIMHI said:

עידו שחר לקח תיקול פעם וניצח בו?

היה לו תיקול כפול אתמול והכדור הגיע לוארלה שלא החזיר לו בזמן ובזבז מתפרצת טובה. אבל כן, שחר הוא לא השחקן לסמוך עליו לנצח מאבקים (גם דור פרץ לא וביחד זה בכלל מזעזע).

פורסם ב
20 דקות לפני, erantheking21 said:

האמת שגם ב6-2 במחצית אחת לא נראנו כלכך אבודים

לא הצלחנו לעבוד מחצית שלמה את החצי מגרש זה היה מביך

אולי היה עדיף שלא נעבור את החצי, נגד ביתר ב0-0 זה עבד. גם בגביע וגם בדרבי הקודם. 

כל פעם שעברנו את החצי מול ביתר חטפנו. וגם אתמול אגב 

פורסם ב
36 דקות לפני, אבי בנימין said:

 

אני חושב שפנדל גול זה גול (יתרון) והם יכולים לטעון שהשופט החליט פנדל עוד במגרש ולכן על הואר היה רק לבטל את הגול.

 

נכון. בדרך כלל הוא לא מספיק דומיננטי הגנתית, אתמול כן היה. לא שאפשר לבנות על זה, אבל החילוף לא היה נכון.

עקרונית, אני חושב שהחילוף הנכון היה להוציא את נוי, אבל שחר היה עם צהוב, זה משהו שצריך לקחת בחשבון במשחק כזה. 

אגב, הקטע שלא מחליפים את הפרץ בחיים גם הזוי. לא יודע אם זו פציעה או עייפות מצטברת, הבנאדם כל ה-30 דקות האחרונות לא הצליח לזוז.

פורסם ב
1 hour ago, אקיטה said:

הכי טוב בקישור מבין אלה שפתחו אתמול, היו לדעתי 3 התקפות שהוא הציל אותנו מגול ודאי.

הייתה גם התקפה שבעצמו ניצח 2 שחקני בהפועל באמצע, מסר לוארלה, נע לעומק לרחבה, בסוף וארלה עשה שטויות במקום למסור לו לגול.

 

בכלל, הכי אנדרייטד בקישור, רמה לפחות מעל דור פרץ העונה בטח מעל נוי, רדו מהתפוז, הוא נקודת האור היחידה בקישור העונה בערך.

זה שהוא היה אתמול הכי סביר בקישור, אני מסכים ומקבל.
זה שהוא הכי אנדרייטד בקישור, לא מסכים והוא רחוק מעוד מלהיות רמה מעל פרץ.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.