Jump to content

רשמים מהתיקו מול הפועל בדרבי חוץ | 1-1 במשחק מבייש וחד צדדי, תוצאה לא רעה אבל תחושות חמוצות.


Recommended Posts

פורסם ב
1 דקה לפני, עידן מוסקונה said:

אני דיברתי אך ורק על זה שלא בעטנו פעם אחת לכיוון השער חוץ מהגול של פרץ, זה לא נתפס בעיניי, בדקתי כמעט כל משחק העונה, גם בגרועים ביותר לא היה דבר כזה.

 

 

נכון וכמו שאמרתי זה קשור לעבודה שהובלנו והסתפקנו בתוצאה.

אני לא בא להגן או להצדיק או משהו, ברור שכשאתה בתיקו ובטח בפיגור תנסה להבקיע וזה אוטומטית מוביל לייצור מצבים באיכות מסויימת. 

פורסם ב
1 דקה לפני, אלמוג מלול said:

להכניס אותו על טוריאל זה היה התאבדות. לא מבין איפה הצוות המקצועי. וגם אם ניסית, דקה 70 ראית שלא עובד, תעלה את בן הרוש תן לשגיב לשחק באגף, שם הוא יכול להזיק פחות.

שרפו את בן הרוש ואין לי מושג למה. חצי מהסגל הזה, כולל כמובן יחזקאל, נראה כמו התחת שלי ועדיין ממשיך לקבל קרדיט והוא משום מה נשרף בגלל זה איזה משחק אחד או שניים פחות טובים. זה חלק מהסיפור של העונה הזו, המערכת בורטיגו מתמשך. חשבתי שיבוא מאמן שיוציא אותנו מהמצב הזה אבל בפועל דיילה התנהל כמו אחד שבא להציל קבוצה מהירידה - בוא נעשה את המקסימום להשאר עם הראש מעל המים. בתאכלס הוא לא שינה פה כלום, למעט האנרגיות האחרות שהגיעו כתוצאה מעזיבה של לאזאטיץ'. אמנם בנסיבות חרא אבל אני לא בוכה על זה שהוא לא ימשיך כאן.

פורסם ב
1 hour ago, Sawyer said:

 

פיקנטריה:

- דור פרץ עולה לראש רשימת מלכי השערים של הליגה

 

 

 

אוגריסה

פורסם ב

יחזקאל שיחק חצי שעה על הקו ביחד עם אנדרדה, אני לא זוכר שמסר לו פעם אחת.

זה כאילו לא קשור אבל זה בעצם מראה לכל העונה הסיוט הזו. 

פורסם ב

הופעה איומה

הופעה בזיונית

כל מכבי לבית כלא לשבוע על איך שנראינו היום

פשוט בושה

פורסם ב
4 דקות לפני, Brandon Roy said:

יחזקאל שיחק חצי שעה על הקו ביחד עם אנדרדה, אני לא זוכר שמסר לו פעם אחת.

זה כאילו לא קשור אבל זה בעצם מראה לכל העונה הסיוט הזו. 

העובדה שהוא מקבל דקות, כמגן, במשחק שאתה בעיקר מתגונן, היא לא פחות מבדיחה. גם האיש האחרון שאתה סומך עליו כמגן וגם האיש האחרון שאתה רוצה שיקבל את המעט ההחלטות שיהיו לך בהתקפות בשליש שלהם במשחק הזה. בתחילת העונה הוא נתן כמה בישולים ומאז זה הקנה לו מקום לגיטימי בסגל. אם לא סומכים על בן הרוש, משום מה, שיביאו מגן מהנוער. בטוח עדיף. 

בכל מקרה, מקווה שבקיץ יראו לו את הדרך היפה החוצה מהקבוצה. הוא לא מכבי מטריאל.

פורסם ב

הדבר הכי מדהים בעונה המוזרה הזו הוא שהפסדנו רק דרבי אחד. הדבר העוד יותר מדהים הוא שזה היה הדרבי ששיחקנו בו הכי טוב. הכל הפוך השנה.

פורסם ב
3 דקות לפני, אלק נילאש said:

הדבר הכי מדהים בעונה המוזרה הזו שהיא הפסדנו רק דרבי אחד. הדבר העוד יותר מדהים הוא שזה היה הדרבי ששיחקנו בו הכי טוב. הכל הפוך השנה.

המון דברים מוזרים. חיפה עם הרכב שלישי מפרקת קבוצה שמשפילה אותנו כל משחק

פורסם ב

1. מי ידע שככה המשחק ייראה? מי שראה את סיסוקו מקבל אדום טיפשי בטדי. תאהבו אותו או לא, בלעדיו אין לנו שחקן שיכול להזיז את המשחק בקישור. נוי זה פשוט לא זה בעמדה הזאת ואני עדין.

 

2. מי שקיבל את ההחלטה להכניס את יחזקאל כמחליף במקום רביבו גזר גזר דין מוות על הסיכוי שלנו לצאת עם ניצחון מהמשחק הזה. כל כך רע, אני כל כך שונא אותו.

 

3. אפשר לייבב הרבה על הבונקר שלנו אבל אם הפועל הייתה מובילה הייתם רואים את זה בצד השני.

זה דרבי וזאת עונה לא טובה שלנו ובאים לנצח. אם היינו מנצחים, בכלל לא הייתי כותב פה מקצועית. ברגע שלא ניצחנו אז זה מתחיל לעניין. 

 

4. ועדיין, חמישה דרבים העונה, ארבעה על הדשא והלוזרים של הפועל לקחו רק אחד תודות ללאזטיץ' הבן שרמוטה הזה. בעונה שהתבזינו בה בכל תחום אפשרי (ושוב, תודה ללאזטיץ' הבן שרמוטה הזה), אני שמח שהשארנו את ההגמוניה צהובה. בתקווה לריסטארט מכובד בקיץ.

 

פורסם ב

 צעד משמעותי בדרך לסוף העונה המחליאה הזו

פורסם ב

פיקנטריה:

הרצף נמשך - הפועל לא ניצחה דרבי בית כבר 12 שנים ו-15 ימים

פורסם ב
לפני7 שעות , hen34 said:

למה יחזקאל השרמיט ולא בן הרוש??

 החלטה מטופשת.

אין מספיק כישרון בקבוצה.

 

גם אני לא הבנתי, מתי יחזקאל שיחק מגן שמאלי?

פורסם ב
לפני7 שעות , קובי השועל said:

סגורים על זה שהגול על בליץ כן? כושר זוועה.

זה התחיל הרבה לפני שדור עוקף את אבו פרחי ברחבה ובאיבוד הכדור הוא לא נמצא בעמדה שלו, עובר לאנדרדה שלוחץ בלי סיבה את הקישור ואז הקו חשוף לקוקו ולואיזו. אחר כך כל הקבוצה כבר מאלתרת כדי לחפות על החוסרים

פורסם ב

חוץ מאסטנה וסהיטי כל השאר שאר הזרים הכושלים אפשר להיפרד

לא שווים תחולצה

פורסם ב

מליקה מצוין, עדיף לתת לו את המפתחות בשנה הבאה ולהשאיר את המקום לזר לשאר העמדות שצועקות הצילו

שגיב יחזקאל+רז שלמה צריכים לקבל שחרור איך שנגמרת העונה להודיע להם שמעתה והלאה הם מתאמנים בצד ואין להם קשר לדבר הזה שנקרא מכבי תל אביב שימצאו קבוצה אחרת 

את רז שלמה אני לא כל כך מאשים כי זאת היכולת שלו והוא מנסה אבל שגיב יחזקאל זה חתיכת שחקן חלש שלא ראיתי דברים כאלה שכאילו הוא מתאמץ להיות גרוע

אין לו כושר גם נכנס מחליף אתמול וגם אין לו אוויר לרוץ על הקו לעשות פעולות זה בושה

פורסם ב

וואלה יהיה קשה להפוך את הדבר הזה לקבוצת כדורגל טובה בשנה הבאה.

למזלי הזיכרון שלי טוב ואני יכול לומר שהפעם האחרונה שהיינו ברמה הזאת, הייתה בתקופת נמני ויובל אבידור.

פורסם ב

מכבי משחקת בלי קישור עונה שלמה.

עצם זה שאנחנו מצליחים לסיים את זה עם מקום שלישי וגמר גביע זה הישג בפני עצמו.

וזה בעונה של 60 משחקים.

פורסם ב

עיצה לדורה הבכיינית, לא למדת מה קורה שכל הזמן רק מלקקים לקהל ומאבדים קשר למציאות? חוטפים כאפה מהבעלים ויורדים ליגה בשביל עבודה.

ניצחתם משחק אחד לעומת 2 הפסדים ותיקו ואתה אומר שאתם הקבוצה הטובה בעיר? לך שן על האף,

ועוד דבר כרגיל אצלך, הגמל לא רואה את הדבשת מרוב בכי, כשהשחקן הדביל שלך דחף את ריקן לא בכית שצריך לשמור על כבודו של איש צוות,

אמרו לך לסתום תפה אז תסתמי תפה יא בכיינית, קפיצת ראש על הדשא בלי הקסדה שיבשה לך את המוח?

 

פורסם ב

בושה וחרפה הדרבי הזה ורמת שליטה שמזכירה את שלנו בדרבי נמס ממך, מזל גדול שמליקה הציל לנו ת'תחת מבושה גדולה. 

פורסם ב
28 דקות לפני, Almogl said:

וואלה יהיה קשה להפוך את הדבר הזה לקבוצת כדורגל טובה בשנה הבאה.

למזלי הזיכרון שלי טוב ואני יכול לומר שהפעם האחרונה שהיינו ברמה הזאת, הייתה בתקופת נמני ויובל אבידור.

הפוך, 2 קשרים וחלוץ ויהיה בסדר, ההגנות בליגה תלויות בהתקפה.

פורסם ב

יש חתיכת ניקוי לבצע פה בקיץ אבל יש כמה נקודות טובות שאפשר למפות אותן ולהתחיל מהן את הניקוי:

א.יחזקאל,רז שלמה יפנו לנו גם משבצות בסגל וגם ניקוי רעלים מהסגל

ב.אדו חוזר מהשאלה(לשלם לו פיצויים כדין ולפנות את המשבצת שלו)

ג.בהנחה שהאופציות של סהיטי ובליץ לא ימומשו(יכול להיות שימומשו אבל זה קשה להתייחס לאופציות לא מחייבות) וזה כבר משאיר לנו לפחות משבצת אחת לזרים.

ד.יש צעירים שממתינים על דלת הקבוצה הבוגרת כדי להחליף את השבעים והשמנים שיש לנו בקבוצה הבוגרת.

פורסם ב
לפני8 שעות , Replay said:

יחזקאל עם איבודי כדור ומסירות כושלות ברמה שזה נראה כאילו הוא ממש מכר. מקרה סעד לויצמן יער.

חייב לעוף מפה על טיל ויפה שעה אחת קודם

כבר לא מסוגל יותר לראות את השחקן הזה לובש צהוב באמת שלא מסוגל 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.