Jump to content

Recommended Posts

פורסם ב

יש פה כמה הודעות שלוקחות את העונה הזו ומעמידה אותה עם עונות אולי הגרועות ביותר של מכבי.

תרגעו, תנשמו, אני מבין שרק סיימנו דרבי ״בתיקו״ אדוניי ישמור אבל מכאן ועד דשדוש ועונות בלי שאיפה?

לא היה חסר (חלוץ בעיקר) שגם העונה היינו מסיימים עם אליפות זה לא היה כזה מופרך, יש גם עונות כאלה, תראו את חיפה ותבינו כמה מזל שאנחנו אוהדי מכבי.

 

פורסם ב
19 דקות לפני, רן יעקובי said:

יש פה כמה הודעות שלוקחות את העונה הזו ומעמידה אותה עם עונות אולי הגרועות ביותר של מכבי.

תרגעו, תנשמו, אני מבין שרק סיימנו דרבי ״בתיקו״ אדוניי ישמור אבל מכאן ועד דשדוש ועונות בלי שאיפה?

לא היה חסר (חלוץ בעיקר) שגם העונה היינו מסיימים עם אליפות זה לא היה כזה מופרך, יש גם עונות כאלה, תראו את חיפה ותבינו כמה מזל שאנחנו אוהדי מכבי.

 

אז השאיפה היא אליפות?

זו אותה שאיפה של עוד כמה מועדונים כאן

 

לא משרת את הסיפור של "אני מכבי, מי אתם בכלל?"

 

פשוט חלמתי שמיטש גולדהאר יצליח לקחת את המועדון הזה לבל אחד גבוה יותר מהיריבות כאן וזה לא קרה וכרגע נראה שזה גם לא יקרה אולי אף פעם.

 

בקיצור חייתי בסרט

אבל להגנתי היו הבטחות גרנדיוזיות והתחלה מבטיחה

 

אנחנו בסטטוס קוו כבר עשור

אם אתה נהנה אז אני שמח בשבילך

ציפיתי לשאיפה מתמדת להתקדמות וזה לא קורה

 

 

התקלקלתי והפכתי למפונק ומריר מדי

פורסם ב
2 דקות לפני, Naor23 said:

אז השאיפה היא אליפות?

זו אותה שאיפה של עוד כמה מועדונים כאן

 

לא משרת את הסיפור של "אני מכבי, מי אתם בכלל?"

 

פשוט חלמתי שמיטש גולדהאר יצליח לקחת את המועדון הזה לבל אחד גבוה יותר מהיריבות כאן וזה לא קרה וכרגע נראה שזה גם לא יקרה אולי אף פעם.

 

בקיצור חייתי בסרט

אבל להגנתי היו הבטחות גרנדיוזיות והתחלה מבטיחה

 

אנחנו בסטטוס קוו כבר עשור

אם אתה נהנה אז אני שמח בשבילך

ציפיתי לשאיפה מתמדת להתקדמות וזה לא קורה

 

 

התקלקלתי והפכתי למפונק ומריר מדי

 

חלילה, לא אמרתי מפונק או משהו, אני איתך והלוואי ונגיע לרמות יותר גבוהות אבל מכאן ועד מה שנאמר בנושא לפחות אותי זה תופס במקום קצת לא נוח.

כל שנה מכבי עושה אירופה, שנתיים אחרונות התמודדת עם אירופה ומשחקי חוץ כל שבוע צריך לקחת את כל הבעיות גם ולהבין שיש פה בסוף אסופת שחקנים שגם מגיעים לשיא.

יש גם עונות כאלה, אי אפשר לקחת כל שנה אליפות אפילו באיירן הגדולה לא לוקחת כל שנה.

פורסם ב
1 דקה לפני, רן יעקובי said:

 

חלילה, לא אמרתי מפונק או משהו, אני איתך והלוואי ונגיע לרמות יותר גבוהות אבל מכאן ועד מה שנאמר בנושא לפחות אותי זה תופס במקום קצת לא נוח.

כל שנה מכבי עושה אירופה, שנתיים אחרונות התמודדת עם אירופה ומשחקי חוץ כל שבוע צריך לקחת את כל הבעיות גם ולהבין שיש פה בסוף אסופת שחקנים שגם מגיעים לשיא.

יש גם עונות כאלה, אי אפשר לקחת כל שנה אליפות אפילו באיירן הגדולה לא לוקחת כל שנה.

לא אמרתי שאמרת עלי

 

אני העדתי על עצמי.

פורסם ב
1 hour ago, Naor23 said:

לא אמרתי שאמרת עלי

 

אני העדתי על עצמי.

כשמכבי מבינה כשהיא טעתה, היא מתקנת. זה קרה כבר שלוש פעמים בבעלות הזאת. זה דבר טוב. 

פורסם ב
1 hour ago, Naor23 said:

אז השאיפה היא אליפות?

זו אותה שאיפה של עוד כמה מועדונים כאן

 

לא משרת את הסיפור של "אני מכבי, מי אתם בכלל?"

 

פשוט חלמתי שמיטש גולדהאר יצליח לקחת את המועדון הזה לבל אחד גבוה יותר מהיריבות כאן וזה לא קרה וכרגע נראה שזה גם לא יקרה אולי אף פעם.

 

בקיצור חייתי בסרט

אבל להגנתי היו הבטחות גרנדיוזיות והתחלה מבטיחה

 

אנחנו בסטטוס קוו כבר עשור

אם אתה נהנה אז אני שמח בשבילך

ציפיתי לשאיפה מתמדת להתקדמות וזה לא קורה

 

 

התקלקלתי והפכתי למפונק ומריר מדי

מה ז״א לקחת לבל אחד קדימה? להזכיר לך את השכונה שהייתה פה לפניו? שאוהדים הגיעו לאימונים ואימנו את הקבוצה, קבעו מי ישחק ומי לא? חלאס, גולדהאר לא רק שלקח אותנו כמה עשורים קדימה, אלא שינה את כל הכדורגל כאן בארץ. 

 

לא מבין על איזו שאיפה להתקדמות? לקחת צ׳מפיונס, מונדיאל, אירווזיון? 

אם אתה מצפה שנגיע כל שנה לשלב הבתים בליגת האלופות אז אתה חי בסרט, אין שמות כמו ג׳ורדי שעומדים בתור רק כדי לדרוך בקריית שלום ולהביא לפה מקצועיות ושמות, אין שחקנים טובים שבאמת רוצים להגיע לכאן, יש פייר פליי ויש את החאפריות הישראלית שהוא נלחם איתה יום-יום. 

 

אז אם לא מיטש, הכדורגל בארץ עדיין תקוע אי שם בשנות ה-90, ואנחנו בלי 12 שנה ללא הפסד בדרבי, אתם ממש מגזימים בגלל עונה אחת לא טובה. אם הוא החליט להשאיר את הקירח, אז זה הסיי שלו וגם אני שלם עם זה, אחרת שוב אוהדים היו מנהלים פה את המועדון… ואם זה לא בא לך בטוב אז זה מעניין לו את התחת. 

פורסם ב
17 דקות לפני, השגריר said:

מה ז״א לקחת לבל אחד קדימה? להזכיר לך את השכונה שהייתה פה לפניו? שאוהדים הגיעו לאימונים ואימנו את הקבוצה, קבעו מי ישחק ומי לא? חלאס, גולדהאר לא רק שלקח אותנו כמה עשורים קדימה, אלא שינה את כל הכדורגל כאן בארץ. 

 

לא מבין על איזו שאיפה להתקדמות? לקחת צ׳מפיונס, מונדיאל, אירווזיון? 

אם אתה מצפה שנגיע כל שנה לשלב הבתים בליגת האלופות אז אתה חי בסרט, אין שמות כמו ג׳ורדי שעומדים בתור רק כדי לדרוך בקריית שלום ולהביא לפה מקצועיות ושמות, אין שחקנים טובים שבאמת רוצים להגיע לכאן, יש פייר פליי ויש את החאפריות הישראלית שהוא נלחם איתה יום-יום. 

 

אז אם לא מיטש, הכדורגל בארץ עדיין תקוע אי שם בשנות ה-90, ואנחנו בלי 12 שנה ללא הפסד בדרבי, אתם ממש מגזימים בגלל עונה אחת לא טובה. אם הוא החליט להשאיר את הקירח, אז זה הסיי שלו וגם אני שלם עם זה, אחרת שוב אוהדים היו מנהלים פה את המועדון… ואם זה לא בא לך בטוב אז זה מעניין לו את התחת. 

אחחח אסכולת מגיע לכם ליאור ג׳אן ומישאלוף הרבה זמן לא היה פה 

פעם בתקופה זה מגיע ותמיד מרענן

 

פורסם ב
Just now, zion8 said:

אחחח אסכולת מגיע לכם ליאור ג׳אן ומישאלוף הרבה זמן לא היה פה 

פעם בתקופה זה מגיע ותמיד מרענן

 

כשהסטנדרטים יורדים, הוא מתקן. קרה כבר שלוש פעמים בבעלות הזאת. לכל אחד יש את הציפיות שלו. אבל אני זוכר שהמלחמה הארורה מנעה מאיתנו ביתיות, כסף, ניקוד ונקודות בבתים, יכולת להתאושש טוב יותר בליגה. זה עולם אחר לגמרי. 

אולי זה הזמן ליציבות מקומית בעמדת הניהול והאימון, לא אפול מהכיסא אם זה יקרה. לדעתי זה מה שיקרה. 

פורסם ב
לפני1 שעה , Naor23 said:

פשוט חלמתי שמיטש גולדהאר יצליח לקחת את המועדון הזה לבל אחד גבוה יותר מהיריבות כאן וזה לא קרה וכרגע נראה שזה גם לא יקרה אולי אף פעם.

 

בקיצור חייתי בסרט

אבל להגנתי היו הבטחות גרנדיוזיות והתחלה מבטיחה

 

אנחנו בסטטוס קוו כבר עשור

אם אתה נהנה אז אני שמח בשבילך

ציפיתי לשאיפה מתמדת להתקדמות וזה לא קורה

לא בקטע רע אבל אני חושב שאני התעוררתי מהחלום הזה כבר לפני כמעט עשור

השתתפות בבתים/שלב ליגה באירופה ב-70% מהעונות מאז החזרנו את הצלחת ב-2013 זה הישג נהדר לקבוצה ישראלית אבל כנראה שאין חזון/רצון מעבר לזה (וצריך לקחת גם בחשבון כמובן כמעט 3 שנים של מציאות הזויה שמקשה מאוד על המועדון באירופה).

פורסם ב
28 דקות לפני, דקסטר said:

לא בקטע רע אבל אני חושב שאני התעוררתי מהחלום הזה כבר לפני כמעט עשור

השתתפות בבתים/שלב ליגה באירופה ב-70% מהעונות מאז החזרנו את הצלחת ב-2013 זה הישג נהדר לקבוצה ישראלית אבל כנראה שאין חזון/רצון מעבר לזה (וצריך לקחת גם בחשבון כמובן כמעט 3 שנים של מציאות הזויה שמקשה מאוד על המועדון באירופה).

 

התעוררתי מאוחר מאוד

 הייתי תמים ומאוד רציתי להאמין

 

ואכן מציאות הזויה שבטוח פגעה בתוכניות פלוס איבוד ביתיות

פורסם ב
1 hour ago, השגריר said:

מה ז״א לקחת לבל אחד קדימה? להזכיר לך את השכונה שהייתה פה לפניו? שאוהדים הגיעו לאימונים ואימנו את הקבוצה, קבעו מי ישחק ומי לא? חלאס, גולדהאר לא רק שלקח אותנו כמה עשורים קדימה, אלא שינה את כל הכדורגל כאן בארץ. 

 

לא מבין על איזו שאיפה להתקדמות? לקחת צ׳מפיונס, מונדיאל, אירווזיון? 

אם אתה מצפה שנגיע כל שנה לשלב הבתים בליגת האלופות אז אתה חי בסרט, אין שמות כמו ג׳ורדי שעומדים בתור רק כדי לדרוך בקריית שלום ולהביא לפה מקצועיות ושמות, אין שחקנים טובים שבאמת רוצים להגיע לכאן, יש פייר פליי ויש את החאפריות הישראלית שהוא נלחם איתה יום-יום. 

 

אז אם לא מיטש, הכדורגל בארץ עדיין תקוע אי שם בשנות ה-90, ואנחנו בלי 12 שנה ללא הפסד בדרבי, אתם ממש מגזימים בגלל עונה אחת לא טובה. אם הוא החליט להשאיר את הקירח, אז זה הסיי שלו וגם אני שלם עם זה, אחרת שוב אוהדים היו מנהלים פה את המועדון… ואם זה לא בא לך בטוב אז זה מעניין לו את התחת. 

לי יספיק שלא יוותרו מראש על ניסיון להגיע לליגת האלופות כמו כל שנה בתחילת הקיץ ויעשו את המקסימום לפחות להעמיד קבוצה מוקדם, אבל מי אני

פורסם ב
5 דקות לפני, Naor23 said:

לי יספיק שלא יוותרו מראש על ניסיון להגיע לליגת האלופות כמו כל שנה בתחילת הקיץ ויעשו את המקסימום לפחות להעמיד קבוצה מוקדם, אבל מי אני

אני לא חושב שמישהו מוותר על ליגת האלופות, פשוט בניית הסגל הייתה כ״כ גרועה, שאין לך קישור ואין לך חלוץ. קבוצה שבונה על שחר, נוי, אבו פרחי, יחזקאל ומדמון לדעתי לא יכולה להיות אפילו בפלייאוף העליון, אז זה שאנחנו מקום שלישי, מבחינתי, זה הזוי. 

פורסם ב
49 דקות לפני, דקסטר said:

לא בקטע רע אבל אני חושב שאני התעוררתי מהחלום הזה כבר לפני כמעט עשור

השתתפות בבתים/שלב ליגה באירופה ב-70% מהעונות מאז החזרנו את הצלחת ב-2013 זה הישג נהדר לקבוצה ישראלית אבל כנראה שאין חזון/רצון מעבר לזה (וצריך לקחת גם בחשבון כמובן כמעט 3 שנים של מציאות הזויה שמקשה מאוד על המועדון באירופה).

אין פה תשתית אמיתית לזה. הכדורגל הישראלי לא שווה הרבה יותר ממה שזה. 

פורסם ב

הבעיה היא שאנחנו היום לא לבד ואנחנו לא מחזיקים את הישראלים הכי טובים ובשביל שנחזור להיות שם, אנחנו צריכים להיות יעילים, מהירים וגם מה לעשות, משלמים.

יש אולי 2-3 ישראלים שוברי שיויון שאפשר להביא לכאן ומכבי צריכים לעשות מהלכים אמיצים 

פורסם ב
5 דקות לפני, erantheking21 said:

הבעיה היא שאנחנו היום לא לבד ואנחנו לא מחזיקים את הישראלים הכי טובים ובשביל שנחזור להיות שם, אנחנו צריכים להיות יעילים, מהירים וגם מה לעשות, משלמים.

יש אולי 2-3 ישראלים שוברי שיויון שאפשר להביא לכאן ומכבי צריכים לעשות מהלכים אמיצים 

איזה ישראלים טובים יש בב"ש ?

קאנגווה יצא במחצית במושבה שהם מובילים 3 והפועל פ"ת עשו כבר 3-2, הכל פה תלוי זרים.

פורסם ב
18 דקות לפני, yello said:

איזה ישראלים טובים יש בב"ש ?

קאנגווה יצא במחצית במושבה שהם מובילים 3 והפועל פ"ת עשו כבר 3-2, הכל פה תלוי זרים.

בוא נגיד לבית"ר בטוח יש כרגע ישראלים טובים ולב"ש יש ישראלים בכושר יותר טוב..אני יכול לספור 3 ישראלים שאצלנו נותנים עונה טובה יחסית למצב ועוד 2 בסדר ושוב פרץ ושחר למשל מ2 שנותנים עונה טובה יש להם גם המון חסרון במשחק שלהם.

פורסם ב
51 דקות לפני, השגריר said:

אני לא חושב שמישהו מוותר על ליגת האלופות, פשוט בניית הסגל הייתה כ״כ גרועה, שאין לך קישור ואין לך חלוץ. קבוצה שבונה על שחר, נוי, אבו פרחי, יחזקאל ומדמון לדעתי לא יכולה להיות אפילו בפלייאוף העליון, אז זה שאנחנו מקום שלישי, מבחינתי, זה הזוי. 

אבל אתה מדבר פה על העונה הזאת,

אני מתכוון שבאופן קבוע כל עונה בעשור האחרון אין בניה, אין תכנון, אין כוונה או מטרה להעפיל.

 

עכשיו זה לא שממש בוער לי לקבל שביעיות באלופות, אבל אין צורך להסביר למה השתתפות בבמה הזאת הייתה מובילה להתקדמות.

 

עצם הויתור מראש זה ההפך מהתדמית של מכבי לשאוף תמיד הכי גבוה.

פורסם ב
לפני2 שעות , Naor23 said:

אבל אתה מדבר פה על העונה הזאת,

אני מתכוון שבאופן קבוע כל עונה בעשור האחרון אין בניה, אין תכנון, אין כוונה או מטרה להעפיל.

 

עכשיו זה לא שממש בוער לי לקבל שביעיות באלופות, אבל אין צורך להסביר למה השתתפות בבמה הזאת הייתה מובילה להתקדמות.

 

עצם הויתור מראש זה ההפך מהתדמית של מכבי לשאוף תמיד הכי גבוה.

קשה לתכנן ולבנות כשכל שחקן טוב שמגיע לפה עוזב אחרי עונה. אנחנו יותר מדי ג׳נטלמנים במישור הזה. 

פורסם ב
לפני2 שעות , Naor23 said:

אבל אתה מדבר פה על העונה הזאת,

אני מתכוון שבאופן קבוע כל עונה בעשור האחרון אין בניה, אין תכנון, אין כוונה או מטרה להעפיל.

 

עכשיו זה לא שממש בוער לי לקבל שביעיות באלופות, אבל אין צורך להסביר למה השתתפות בבמה הזאת הייתה מובילה להתקדמות.

 

עצם הויתור מראש זה ההפך מהתדמית של מכבי לשאוף תמיד הכי גבוה.

איך ההשתתפות של חיפה ב22 הובילה להתקדמות?. אם כבר להפך. הובילה לקריסה.

פורסם ב
לפני6 שעות , אלמוג מלול said:

איך ההשתתפות של חיפה ב22 הובילה להתקדמות?. אם כבר להפך. הובילה לקריסה.

מכיוון שיעקב שחר עשה את כל הטעויות האפשריות, היה להם בסיס מטורף להמשיך לדרוס כאן את הליגה וגם לעלות שנה נוספת לאלופות(קיבלו הגרלה שיכלו לעבור אותה וגם כמעט עברו בסוף) 

אבל הוא שם מאמן טירון(דגו) ולא הביא מספיק שחקני חיזוק ברמה במקום אלה שעזבו אותם

 

פורסם ב
לפני4 שעות , BMTA said:

מכיוון שיעקב שחר עשה את כל הטעויות האפשריות, היה להם בסיס מטורף להמשיך לדרוס כאן את הליגה וגם לעלות שנה נוספת לאלופות(קיבלו הגרלה שיכלו לעבור אותה וגם כמעט עברו בסוף) 

אבל הוא שם מאמן טירון(דגו) ולא הביא מספיק שחקני חיזוק ברמה במקום אלה שעזבו אותם

 

מסכים עם הביקורת על שחר ועל הטעויות שהיו במועדון. רק אומר שעליה לאלופות לא נותנת שום גארנטי להצלחה מיידית למועדונים בסדר גודל שלנו בישראל.

פורסם ב
6 דקות לפני, אלמוג מלול said:

מסכים עם הביקורת על שחר ועל הטעויות שהיו במועדון. רק אומר שעליה לאלופות לא נותנת שום גארנטי להצלחה מיידית למועדונים בסדר גודל שלנו בישראל.

 

הבעיה שאם קבוצה ישראלית הגיעה לאלופות ונתנה הופעות סבירות, קשה להשאיר את הסגל בעונה שאחרי.

פורסם ב
9 דקות לפני, פרנק סינטרה said:

 

הבעיה שאם קבוצה ישראלית הגיעה לאלופות ונתנה הופעות סבירות, קשה להשאיר את הסגל בעונה שאחרי.

בדיוק. זה חלק מרכזי מהבעיה, חיפה אחרי עונה וחצי החליפה 11 שחקנים.

פורסם ב

עונה גרועה ומביכה מאוד, אבל בניגוד לעבר הרחוק שהיינו מדשדשים בחלק התחתון של הטבלה באיזה עונה או שתיים, לא רואה את זה קורה במכבי בעידן הנוכחי.

 

ועדיין חובה שיהיה תיקון יסודי בשדרה הניהולית והמקצועית, כדי שלא נחזור למקומות האלו פעם נוספת.

פורסם ב

יש לנו את המנכל והמנהל בפועל הגרוע בכדורגל הישראלי. שום דבר טוב לא יכול לגדול איתו.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.