Jump to content

Recommended Posts

פורסם ב

‏איזו השמדת ערך של מועדון בפחות משנה. זאת התוצאה של זחיחות ויהירות של מקבלי ההחלטות במועדון

פורסם ב

הופתעת היום?

הקבוצה הזו לא עשתה התקפת כדורגל אחת ראויה כל העונה

פורסם ב

מי שהביא תזרים שהם זרים למקצוע הזה שם זה מתחיל

פורסם ב

המכבי הכי לא מכבי שהייתה מזה הרבה שנים. 

שחקנים שחשבתי שאפשר לסמוך עליהם לעונה הבאה גורמים לי לשקול מחדש.

פורסם ב
4 דקות לפני, YallaMaccabi said:

הופתעת היום?

הקבוצה הזו לא עשתה התקפת כדורגל אחת ראויה כל העונה

בעיטה אחת למסגרת בדרבי? נראינו כמו הפועל ברצף שלנו

פורסם ב

עונה של לוני הרציקוביץ׳

אין דרך לייפות את זה

פורסם ב

לא הייתי סומך עליהם להזמין לי צהריים בוולט

פורסם ב

לא הייתי מביא לאנגלידיס לנהל סניף של מקס סטוק

ככה זה נראה

פורסם ב
4 דקות לפני, קובי השועל said:

הקטע שכל מי שישאר בעונה הבאה מהקודקודים זה אנגלידיס. 

 

:o

 

@קמחי לא אמרת שיש לו התחייבויות עסקיות אחרות?

פורסם ב
2 דקות לפני, קובי השועל said:

 

המלחמה שינתה את התמונה

 

אני בהלם.

הלכה האופטימיות ברגע.

פורסם ב
לפני3 שעות , מנג'ר יונייטד said:

המכבי הכי לא מכבי שהייתה מזה הרבה שנים. 

שחקנים שחשבתי שאפשר לסמוך עליהם לעונה הבאה גורמים לי לשקול מחדש.

 

מי למשל?

פורסם ב
לפני4 שעות , קובי השועל said:

 

המלחמה שינתה את התמונה

האיש לא רוצה להעלם הא? כמו טפיל.

אגב בליץ היום סימן לי את העונה הזאת שוב, כמה בנו עליו ושהוא נכנס נחלשנו עוד יותר בהרבה, כאילו הייתי פחות שחקן(ועוד אחד פחןת מיחזקאל) העיקר סיפרו לנו סיפורים שהוא ההבדל.

פורסם ב

מקבל ההחלטה השאיר מאמן כדי ללמד 10 אוהדים לקח. זה שיבש הכל. 

לך תבקש משחקנים מחוייבות ואקסטרה שבאמצע העונה אמרו להם שכרגע לא קריטי לעשות את ההכי טוב כדי לנצח.

מוסיף לזה אוסף שחקנים הזוי שמנספורד סיפק. להביא הייטור שיש לך מאיימבו בליגה זאת טרגדיה. 

ואם מנספורד לא מסוגל להצליח בגלל ההתנהלות של מיץ׳ או ג׳ק שישים את המפתחות ויילך. אבל לכולם נוח לא להתפטר.

פורסם ב

בדיעבד ההגעה של בליץ' הנפלא רק פגעה במכבי, בנו עליו לפחות לעוד 30 משחקים ובפועל סיסוקו נשאר לבד כ 6 ללא מחליף ברמה.

פורסם ב
לפני3 שעות , erantheking21 said:

האיש לא רוצה להעלם הא? כמו טפיל.

אגב בליץ היום סימן לי את העונה הזאת שוב, כמה בנו עליו ושהוא נכנס נחלשנו עוד יותר בהרבה, כאילו הייתי פחות שחקן(ועוד אחד פחןת מיחזקאל) העיקר סיפרו לנו סיפורים שהוא ההבדל.

 

הוא נכנס להיות 50/50 ואיתמר נוי המשיך לשחק מאחור, לכן לא הייתה השפעה של ממש.

חוץ מסיסוקו ובליץ' לקבוצה אין קשר אחורי שיכול להחזיק לבד, עם דור פרץ ועידו שחר שלא תורמים לקישור כלום.

פורסם ב

בתור אחד שראה את זה קורה כבר בספטמבר וחטף קללות! כאן מאנשים,

למרות הביקורות המוצדקות מאד, תראו איפה חיפלה, הדבר היחיד שמעודד אותי העונה.

יש נפילות בכדורגל תוסיפו 60 משחקים ואת הסאגה הטפשית מול הקירח ויצאנו בזול, לא צריך מהפיכה צריך תיקון.

הגמלים קבוצה בשלה יותר שלא נחלשה ולא איבדה שחקנים כמעט מעונה שעברה וביתר בעונה פסיכית, קורה ויקרה בכדורגל,

רק מקווה שלמדו הפנימו וייתקנו, מיטש רואה הכל והוא לא פראייר.

פורסם ב
לפני10 שעות , בראון said:

בעיטה אחת למסגרת בדרבי? נראינו כמו הפועל ברצף שלנו

לפני 3 שבועות היה עוד דרבי שניצחנו וגם לדעתי בעטנו פעם אחת. 

גם בדרבי גביע לא בעטנו לשער.

 

פורסם ב
לפני4 שעות , zion8 said:

מקבל ההחלטה השאיר מאמן כדי ללמד 10 אוהדים לקח. זה שיבש הכל. 

לך תבקש משחקנים מחוייבות ואקסטרה שבאמצע העונה אמרו להם שכרגע לא קריטי לעשות את ההכי טוב כדי לנצח.

מוסיף לזה אוסף שחקנים הזוי שמנספורד סיפק. להביא הייטור שיש לך מאיימבו בליגה זאת טרגדיה. 

ואם מנספורד לא מסוגל להצליח בגלל ההתנהלות של מיץ׳ או ג׳ק שישים את המפתחות ויילך. אבל לכולם נוח לא להתפטר.

 

המחלה הכי גדולה במערכת שלנו זו היהירות,

והרבה פעמים שילמנו על זה בענק.

 

אם זה בנוגע להתעקשות להשאיר את לאזטיץ' כדי להראות לקהל שיש להם יותר גדול.

אי מינוי מאמן ישראלי שמתעקשים להמנע מזה גם כשזה רצוי ומתבקש,

אי הבאת זרים מצוינים מהליגה כדי להוכיח לכולם שאנחנו לא זקוקים להם (לא קרה מאז קמנאן ב-2008), 

 

תגובות איטיות למתרחש וחיתוך של שחקנים זרים כושלים בזמן אמת,

היה זמן לתקן בינואר אך לא נעשה אפילו ניסיון למעט סהיטי (המערכת מנסה בכוח להוכיח לכולנו שהיא לא נכשלה בבניית הסגל). 

פורסם ב
לפני13 שעות , בראון said:

בעיטה אחת למסגרת בדרבי? נראינו כמו הפועל ברצף שלנו

בעיטה אחת לשער

פורסם ב
לפני17 שעות , קובי השועל said:

 

המלחמה שינתה את התמונה

סליחה על השפה אבל:אינעל אבוק אין לו עיסוק או תחביב אחר?,שיצוד פיראנות בחוף של מוש מבחינתי רק שג'ק ילך ממכבי.

פורסם ב

לעקור מהשורש את הפאסיביות והמשחק ללא קישור. אנחנו משחקים בליגה הזאת כמו שאנחנו משחקים בליגה האירופית. בלתי נסבל. 

פורסם ב
Just now, המכבייה said:

לעקור מהשורש את הפאסיביות והמשחק ללא קישור. אנחנו משחקים בליגה הזאת כמו שאנחנו משחקים בליגה האירופית. בלתי נסבל. 

לעקר את הבאצ'קה מנטליטי זו חובה ראשונה במעלה.

פורסם ב

מועדון בלי מטרה

בלי שאיפות ברורות

 

אנחנו סתם עוד מועדון

לדשדש ולדפדף עונות בלי שאיפה להיות הכי טובים באמת

 

לא עושים פה הכל כדי להצליח, אין כאן רעב

 

בסוף צריך להיות פה תיאום ציפיות עם האוהדים, ברגע שיבהירו מחדש את מטרות המועדון לא נצפה ולא נתאכזב

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.