Jump to content

Recommended Posts

פורסם ב

זה אומר שהמשחק הראשון בפלייאוף יהיה דרבי , השאלה אם זה בית או חוץ. מצד אחד כמובן שאני רוצה לנצח את באר שבע ומצד שני עדיף לנסות לארח את הדרבי בסיבוב השני כשעוד אולי יהיה קהל. 

פורסם ב

חחח הפנדל השני יותר הזיה מהראשון

פורסם ב

זו עבירה ברורה, אבל אין משמעות לזה שהכדור בכל מקרה הלך לשוער?

פורסם ב

השוער של חיפה אחד האהבלים עם איך שהוא מזנק בפנדלים

פורסם ב

זה הכי לא מכבי אבל עם איך שהעונה הזאת מתפתחת, גביע ולסיים לפני הפועל בטבלה יהיה הישג. 

כמובן שזה חרפה כי בעונה כזאת כבר היינו צריכים להיות עם שמפניות במקרר.

פורסם ב
1 hour ago, עמית ר said:

זו עבירה ברורה, אבל אין משמעות לזה שהכדור בכל מקרה הלך לשוער?

 

המיאבו הזה שלהם יצא גאון בזה שהוא המשיך לשכב על הדשא
אם הוא היה קם השופט לא היה עוצר את המשחק ואם היו משחקים את הזריקת חוץ לא היו יכולים כבר לעצור לואר

פורסם ב
לפני3 שעות , מנג'ר יונייטד said:

זה הכי לא מכבי אבל עם איך שהעונה הזאת מתפתחת, גביע ולסיים לפני הפועל בטבלה יהיה הישג. 

כמובן שזה חרפה כי בעונה כזאת כבר היינו צריכים להיות עם שמפניות במקרר.

גם לפרגי היו עונות של מקום שלישי. אנחנו לא מספיק טובים השנה בשביל צלחת גם בעונה כזאת. לא הצלחנו עם זרי ההתקפה שלנו ועם שני העוגנים המרכזיים(בליץ וקמארה). נקווה שנלמד מזה. 

פורסם ב
1 hour ago, המכבייה said:

גם לפרגי היו עונות של מקום שלישי. אנחנו לא מספיק טובים השנה בשביל צלחת גם בעונה כזאת. לא הצלחנו עם זרי ההתקפה שלנו ועם שני העוגנים המרכזיים(בליץ וקמארה). נקווה שנלמד מזה. 

אני חושב שבעיקר נכשלנו עם המאמן ועם הניהול המקצועי העונה (לא מנספורד).

דיילה מפתיחת העונה או אפילו אחרי בית"ר או ליון והיינו בתמונה לטעמי.

פורסם ב
לפני11 שעות , מנג'ר יונייטד said:

אני חושב שבעיקר נכשלנו עם המאמן ועם הניהול המקצועי העונה (לא מנספורד).

דיילה מפתיחת העונה או אפילו אחרי בית"ר או ליון והיינו בתמונה לטעמי.

דיילה מתחילת העונה זה לא היינו בתמונה, זה היינו מקום ראשון ואולי ב"ש ובית"ר היו בתמונה. לא מאמין שעם דיילה היינו מוצאים מספר פח של נקודות מול הגדולות. פאקינג ניצחון אחד יש לנו מולן וגם זה בטכני. 

 

 

פורסם ב
לפני17 שעות , מנג'ר יונייטד said:

אני חושב שבעיקר נכשלנו עם המאמן ועם הניהול המקצועי העונה (לא מנספורד).

דיילה מפתיחת העונה או אפילו אחרי בית"ר או ליון והיינו בתמונה לטעמי.

גם. אבל אני לא רואה יתרון מובהק של מכבי על יריבותיה לצמרת ברמת הסגל, כולל הפועל. אני לא בטוח שאנחנו אפילו סגנים ברביעיה הזאת. 

פורסם ב

אם יש הפסקת אש אז אפשר קהל מול ב״ש ובחצי גמר?

פורסם ב
לפני2 שעות , המכבייה said:

גם. אבל אני לא רואה יתרון מובהק של מכבי על יריבותיה לצמרת ברמת הסגל, כולל הפועל. אני לא בטוח שאנחנו אפילו סגנים ברביעיה הזאת. 

חוץ מונטורה וקנגאווה בבאר שבע, גדראני (בעונת שיא) ושועה בבית"ר וטוריאל (בלי סהיטי), איזה עוד שחקנים ביריבות שלנו בכלל באזור של לפתוח אצלנו?

פורסם ב
לפני5 שעות , המכבייה said:

גם. אבל אני לא רואה יתרון מובהק של מכבי על יריבותיה לצמרת ברמת הסגל, כולל הפועל. אני לא בטוח שאנחנו אפילו סגנים ברביעיה הזאת. 

וזו בעיה(חוץ משחקן וחצי בקבוצה הזו אין אחד שיכול לפתוח במכבי של סוזה יכולת וייז,אולי רוי רביבו וזה כי היה לנו את עמרי בן הרוש שם)

פורסם ב
לפני13 שעות , מנג'ר יונייטד said:

חוץ מונטורה וקנגאווה בבאר שבע, גדראני (בעונת שיא) ושועה בבית"ר וטוריאל (בלי סהיטי), איזה עוד שחקנים ביריבות שלנו בכלל באזור של לפתוח אצלנו?

סגל משותף של מכבי עם כל אחת מהמתמודדות, יהיה שיוויוני לגמרי במקרה הטוב. 

רק רוי ואסאנטה, באמת בטוחים בכל חלוקה.

לא הבלמים החשודים, ובוודאי שלא שחקני ההתקפה והכנפיים. אף אחד מהשלישיה הקדמית שלנו לא פותח אצל רוב המתחרות ומרכז הקישור שלך בנחיתות מול רובן. 

פורסם ב
לפני13 שעות , מנג'ר יונייטד said:

חוץ מונטורה וקנגאווה בבאר שבע, גדראני (בעונת שיא) ושועה בבית"ר וטוריאל (בלי סהיטי), איזה עוד שחקנים ביריבות שלנו בכלל באזור של לפתוח אצלנו?

השוער של חיפה

אצילי

מלמד

עלי מוחמד

בנסון כנראה פותח אצלנו

דן ביטון

הבלמים של הפועל 

 

פורסם ב

אני עדיין צריך לעבד רגשית את האירוע שהפועל תחרותית ולא הזונה של כל הליגה.

פורסם ב

לא שזה מבחן ענק, אבל בינתיים באר שבע נראית כמו פרי אהבתן של באיירן ופ.ס.ז.

יכל להיות 5 כבר.

קיוויתי שיזיעו קצת, איזה אדום. משהו

פורסם ב

ההגנה של באר שבע בושה, כל המשחק.

בבקשה בלי המצאות כמו נגד ביתר, לעלות נגדם רגיל עם כל הכלים אול אין.

פורסם ב
Just now, אקיטה said:

ההגנה של באר שבע בושה, כל המשחק.

בבקשה בלי המצאות כמו נגד ביתר, לעלות נגדם רגיל עם כל הכלים אול אין.

זה.

פורסם ב
18 דקות לפני, קמאנן said:

אחלה ב״ש

הארכה תמיד טוב

זמן טוב לכמה מתיחות שרירים

פורסם ב
לפני1 שעה , Art Vandelay said:

לא שזה מבחן ענק, אבל בינתיים באר שבע נראית כמו פרי אהבתן של באיירן ופ.ס.ז.

יכל להיות 5 כבר.

קיוויתי שיזיעו קצת, איזה אדום. משהו



גם אם הם ינצחו בסופו של דבר, אתה צריך לקבל תואר פינחוס של כבוד

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.