Jump to content

Recommended Posts

פורסם ב

במידה ולמישהו יש פה חצי מושג או שסתם בא לו לחרטט כי משעמם

מה הסיכוי באמת שלא מחזירים את הליגה? זה תסריט ריאלי?

מרגיש לי מופרך וקיצוני 

פורסם ב
13 דקות לפני, Originals said:

במידה ולמישהו יש פה חצי מושג או שסתם בא לו לחרטט כי משעמם

מה הסיכוי באמת שלא מחזירים את הליגה? זה תסריט ריאלי?

מרגיש לי מופרך וקיצוני 

עד שקיבלו פלייאוף עם כל הגדולות והפועל פ"ת יוותרו על זה בווינר נראה לך?

פורסם ב
לפני17 שעות , Originals said:

במידה ולמישהו יש פה חצי מושג או שסתם בא לו לחרטט כי משעמם

מה הסיכוי באמת שלא מחזירים את הליגה? זה תסריט ריאלי?

מרגיש לי מופרך וקיצוני 

כמו שהנדון אמר,אין מצב שלא מחזירים לפחות את הפלייאוף העליון גם אם יצטרכו לשחק עם נערים ג' של כל קבוצה

פורסם ב
לפני20 שעות , הילד בן 30 said:

מה קרה לדן ביטון?

דלקת בשריר הלב

  • 3 weeks later...
פורסם ב

מדהים שהשיר בכותרת די ניבא את המלחמה ובכלל לא כיוונתי למלחמה.

 ובעייניי כדורגל, מיגל סילבה זה מוכר מקצועי. מדהים שביתר נותנים לו לעמוד בשער כי מרגש אותו התקווה.

פורסם ב
11 דקות לפני, החתול הצהוב said:

טבריה מובילה 2 בטדי.

ב"ש מובילה 1 על הפ"ת

זאת אומרת שזה נסגר השבוע? 

פורסם ב

באר שבע נגמר 1-1

ביתר הפכו מ2-0 ל3-2 דקה 91,  מבעיטה שבכלל לא בטוח שהלכה למסגרת פגעה בזחקן של טבריה ונכנסה

פורסם ב

פ"ת כאלה פראיירים.

אנחנו כאלה פראיירים.

איזו עונה פח מבוזבזת.

פורסם ב

יש לנו הזדמנות טובה לפתוח את הפלייאוף עם 4 נק ממקום ראשון.

מה שכן לא אופטימי לגבי איך שאנחנו נראה 

פורסם ב

כל עוד בש ממשיכים לשרמט את ביתר כל משחק מאז שמלמיליאן פרש, זה לא משנה כמה נצחונות מזליקי ביתר יעשו

פורסם ב
לפני7 שעות , Bob Marley said:

יש לנו הזדמנות טובה לפתוח את הפלייאוף עם 4 נק ממקום ראשון.

מה שכן לא אופטימי לגבי איך שאנחנו נראה 

תן לעבור את מחר, ואז אולי לחשוב על שבוע הבא. זאת לא העונה שלנו אז שש נקודות משני המשחקים הקרובים יהיה הפתעה נעימה.

פורסם ב
לפני9 שעות , אליהו_הנביא said:

באר שבע נגמר 1-1

ביתר הפכו מ2-0 ל3-2 דקה 91,  מבעיטה שבכלל לא בטוח שהלכה למסגרת פגעה בזחקן של טבריה ונכנסה

איך שלא מסתכלים על זה, טבריה פראיירים.

פורסם ב

איזה פנדל בדיחה. כמה לא התגעגעתי לליגה המטונפת הזאת.

פורסם ב
1 דקה לפני, car.garsia said:

איזה פנדל בדיחה. כמה לא התגעגעתי לליגה המטונפת הזאת.

מדהים שהלכו לפי הזווית מאחורי השער, זה ממש חוסר מושג

פורסם ב

איך בכלל הואר קרא לו כשזה לא ברור ב100% מכל הזוויות. בכלל הזוי שנותנים לעודה לשפוט משחק כזה, אפילו בליגה הלאומית הוא היה גרוע.

פורסם ב

נעל עודה מזיין את חיפה חופשי היום 

פורסם ב

אשכרה כל העולם ראה שהשחקן של חיפה סובב את הגוף עוד לפני שהכדור הגיע אליו ולכן הכדור פגע בכתף, רק הואר המציא יד

פורסם ב
4 דקות לפני, Elirandani said:

מדהים שהלכו לפי הזווית מאחורי השער, זה ממש חוסר מושג

עודה שופט מצמרר אבל הבינלאומי בוואר כמובן, אם הוא לא מחרב משחק על הדשא הוא דואג לזה בוואר.

פורסם ב
9 דקות לפני, car.garsia said:

עודה שופט מצמרר אבל הבינלאומי בוואר כמובן, אם הוא לא מחרב משחק על הדשא הוא דואג לזה בוואר.

מי בוואר?

פורסם ב
Just now, אליהו_הנביא said:

מי בוואר?

גרינפלד

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.