Jump to content

נושא חלון העברות חורף 25/26 ע"ש עמרי גלזר


Recommended Posts

פורסם ב
1 דקה לפני, קמחי said:

חצי מהרשימה כאן בטופ 20 בשכר הליגה. די נורא.

וואו, מכאן נובעת הבעיה.
אני מקווה שמהעונה, כשיש לנו 8 זרים ובטח זה רק ילך ויגדל, יגמר הבית זונות הזה. 
מלדה יושב עונה ביציע ומקבל שכר מעביד של חצי מליון דולר. הזוי.

פורסם ב
4 דקות לפני, קמחי said:

חצי מהרשימה כאן בטופ 20 בשכר הליגה. די נורא.

הבכירים בלבד בחיפה ובב"ש מתקרבים לסכומים כאן. אנחנו משלמים 30-40% פרמיה מיותרת על כלום, פארש.

אני תוהה לעצמי כמה מקבל אליאל פרץ/ ירין לי/ בלוריאן/ שון גולדברג וכאלה. ואיך זה יכול להיות שהם מרוויחים פחות ממלדה.
 

פורסם ב
3 דקות לפני, אלמוג מלול said:

וואו, מכאן נובעת הבעיה.
אני מקווה שמהעונה, כשיש לנו 8 זרים ובטח זה רק ילך ויגדל, יגמר הבית זונות הזה. 
מלדה יושב עונה ביציע ומקבל שכר מעביד של חצי מליון דולר. הזוי.

זה כבר נגמר בקיץ קודם, וזה מה שמנסים לעשות גם עם פרץ בקיץ הזה. 

שורה התחתונה, רוב מכריע של הרשימה הזו תהיה במכבי גם בעונה הקרובה.

פורסם ב
2 דקות לפני, אלמוג מלול said:

אני תוהה לעצמי כמה מקבל אליאל פרץ/ ירין לי/ בלוריאן/ שון גולדברג וכאלה. ואיך זה יכול להיות שהם מרוויחים פחות ממלדה.
 

אליאל על רבע מיליון, ירין לוי שודרג לאחרונה לסכום דומה, בלוריאן עם 150-170 וגולדברג מתקרב ל-300, היחידי.

פורסם ב
3 דקות לפני, אלמוג מלול said:

אני תוהה לעצמי כמה מקבל אליאל פרץ/ ירין לי/ בלוריאן/ שון גולדברג וכאלה. ואיך זה יכול להיות שהם מרוויחים פחות ממלדה.
 

אסף צור שכבר שנתיים מציג מספרים של שוער טופ ליגה, מקבל 160. ליידנר 130. מאיימבו שהיה ממצטייני העונה שעברה- 270. טוריאל רק בינואר חתם על חוזה בהפועל כמו של שלמה.

אליאל פרץ כמו מלדה

פורסם ב
2 דקות לפני, אבי בנימין said:

זה כבר נגמר בקיץ קודם, וזה מה שמנסים לעשות גם עם פרץ בקיץ הזה. 

שורה התחתונה, רוב מכריע של הרשימה הזו תהיה במכבי גם בעונה הקרובה.

אם כבר פרץ בשונה מהחברה כאן, כן אחד שמגיע לו וצריך להלחם עליו, שלא יעשו את הטעות עם גבי וגם עם למקין בדיעבד.

פורסם ב
1 דקה לפני, אבי בנימין said:

אסף צור שכבר שנתיים מציג מספרים של שוער טופ ליגה, מקבל 160. ליידנר 130. מאיימבו שהיה ממצטייני העונה שעברה- 270. טוריאל רק בינואר חתם על חוזה בהפועל כמו של שלמה.

אליאל פרץ כמו מלדה

ליידנר עם שכר כפול.

פורסם ב
1 דקה לפני, קמחי said:

אליאל על רבע מיליון, ירין לוי שודרג לאחרונה לסכום דומה, בלוריאן עם 150-170 וגולדברג מתקרב ל-300, היחידי.

אליאל פרץ קשר 5050 טופ 5 בליגה מקבל חוזה כזה נוח, בלוריאן בלם טופ 5 בליגה עם חוזה מצחיק ובכלל, אני מניח שגם קאנגווה עומד על חוזה יחסית הוגן. איכשהו אלונה מצליחה גם לגרום לאנשים לגור בבש וגם נותנת להם חוזי עוני, נשגב מבחינתי.

פורסם ב
לפני1 שעה , snufkin said:

מבחינת הזרים, אני חושב שימכרו:

אסנטה וסיסוקו

טוטי, הייטור וכנראה ניקו יושאלו

 

יש הרבה עבודה. אפשר לחתוך שחקנים גם עם חוזים גבוהים (ע"ע חיפה)

 

יש הבדל בין אפשרי שיתרחש לסיכוי שיתרחש.

אפשרי גם לעשות כל מיני ערבולי חשבונאות סטייל חיפה כדי שנוכל להביא 8 קיארטנסונים אבל הסיכוי שזה יקרה הוא לא קיים.

פורסם ב
לפני2 שעות , אלמוג מלול said:

אליאל פרץ קשר 5050 טופ 5 בליגה מקבל חוזה כזה נוח, בלוריאן בלם טופ 5 בליגה עם חוזה מצחיק ובכלל, אני מניח שגם קאנגווה עומד על חוזה יחסית הוגן. איכשהו אלונה מצליחה גם לגרום לאנשים לגור בבש וגם נותנת להם חוזי עוני, נשגב מבחינתי.

זה כי לב"ש אין את הפרסטיז'ה של מכבי . כל השחקנים של ב"ש היו מקבלים יותר במכבי.

פורסם ב

צריך לנסות לעשות טריידים על שחקנים עם קבוצות דרג ב ( פ"ת, נתניה, הפועל חיפה, ק"ש) על שחקנים שמכבי רוצה כדי להפחית 

עלויות והוצאות נילוות.

פורסם ב
לפני2 שעות , Raumdeuter said:

יש הבדל בין אפשרי שיתרחש לסיכוי שיתרחש.

אפשרי גם לעשות כל מיני ערבולי חשבונאות סטייל חיפה כדי שנוכל להביא 8 קיארטנסונים אבל הסיכוי שזה יקרה הוא לא קיים.

לא חושב שהבעיה של מכבי היא כסף. נכון שיש חןזים על הפיירול אבל את חלקם יצמצמו (השאלות והשתתפות) וחלקם ימכרו/ישוחררו. 

מכבי כנראה ימכרו גם בקיץ בסכומים יפים.

 

הבעיה של מכבי היא מה עושים עם הכסף, איך בוחרים זרים בינגו, איך מפצחים את ה(אין)שוק הישראלי. 

 

מכבי צריכה בעל בית מקצועי שמקבל חופש פעולה כמו שהיה ג'ורדי בזמנו. שיטריד כל ישראלי עם כשרון מעל הממוצע, שיתחיל לשתות את הליגה והליגיונרים כמה שאפשר.

פורסם ב
29 דקות לפני, snufkin said:

לא חושב שהבעיה של מכבי היא כסף. נכון שיש חןזים על הפיירול אבל את חלקם יצמצמו (השאלות והשתתפות) וחלקם ימכרו/ישוחררו. 

מכבי כנראה ימכרו גם בקיץ בסכומים יפים.

 

הבעיה של מכבי היא מה עושים עם הכסף, איך בוחרים זרים בינגו, איך מפצחים את ה(אין)שוק הישראלי. 

 

מכבי צריכה בעל בית מקצועי שמקבל חופש פעולה כמו שהיה ג'ורדי בזמנו. שיטריד כל ישראלי עם כשרון מעל הממוצע, שיתחיל לשתות את הליגה והליגיונרים כמה שאפשר.

זה בדרך. 

פורסם ב

אני לא אתיימר להתווכח עם אנשי הפיננסיים של הפורום. רק אזכיר שב"ש סיימו 24 נקודות מתחתינו לפני שנתיים ואז הגיעו קאנגווה וונטורה והשאר היסטוריה... על בית"ר אני אפילו לא מדבר. מי שחושב שהלך עלינו וכל מיני סיפורי אפקוליפסה כאלה ואחרים - לא בכיוון. מספיק שחקן אחד איכותי, ספציפית בקבוצה הזו לקישור, וזו קבוצה אחרת לגמרי. אם הצלחת להביא שני בינגואים רציניים אתה בסיכוי גבוה גם לוקח אליפות. תנשמו.

פורסם ב
13 דקות לפני, אלק נילאש said:

אני לא אתיימר להתווכח עם אנשי הפיננסיים של הפורום. רק אזכיר שב"ש סיימו 24 נקודות מתחתינו לפני שנתיים ואז הגיעו קאנגווה וונטורה והשאר היסטוריה... על בית"ר אני אפילו לא מדבר. מי שחושב שהלך עלינו וכל מיני סיפורי אפקוליפסה כאלה ואחרים - לא בכיוון. מספיק שחקן אחד איכותי, ספציפית בקבוצה הזו לקישור, וזו קבוצה אחרת לגמרי. אם הצלחת להביא שני בינגואים רציניים אתה בסיכוי גבוה גם לוקח אליפות. תנשמו.

צודק כמו תמיד. בכל מקרה, גם הקישור האווירירי הזה הביא כרטיס לאירופה ובגמר גביע. אנחנו אף פעם לא באמת רחוקים "מאד" מתואר. אבל זה עובר מתחת לרדאר. זה לא ז'אן ומשאלוב פה. 

אני כן מקבל ביקורת על קפיצת המדרגה באירופה, אבל שלוש שנות מלחמה גם זיינו אותנו חזק. לא הצלחנו לממש ביתיות שהיתה מביאה שיפור כלכלי, ניקוד, נקודות ובכלל אווירה חסרת קושי. 

פורסם ב
35 דקות לפני, המכבייה said:

זה בדרך. 

סקרנת

פורסם ב

לפינת הפיקנטריה בזרים: איגנסיו אליסדה מיודענו מסיים חוזה וגם איך לא פנטזיית הפורום הידועה בשם סרג'י רוברטו מסיים חוזה בקומו.

 

וקשר 6 כמו שאנחנו אוהבים לחרמני זרים שבינינו:שחקן לא רע בכלל שעומד לעזוב את אל אהלי המצרית בהעברה חופשית ולא צויין עדיין לאיזה יעד אז מבחינתי הכל פתוח(מקסימום נשלח את סיסוקו לשכנע אותו) בשם אלו דיינג.

 

יש שוק חופשיים חזק השנה וכדאי לנצל אותו לטובתנו.

 

פורסם ב

אם אתם חושבים שכל הישראלים שרשמתם ימכרו\יושאלו\יזרקו אז זה טעות חמורה, כל עוד אין ישראלים בשוק שיכולים להחליף אותם(ומה שיש בליגה שהם באמת יכולים להיות כאן, יקרים, ביריבות ישירות, לא בטוח שישדרגו אותנו) ואני עוד לא מזכיר שחלקם יש חוזה גדול וחלקם גם שולם עליהם דמי העברה גבוה.

אז ככה מה ריאלי? ריאלי זה בלטקסה ומרדכי, האם אני מתלהב? בלטקסה היה בלם שביעי לפני שנתיים, מה שונה היום שהוא עוזב אולי את ב"ש כבלם מחליף מאשר להגיע לכאן פתאום בדלת הישירה שוב? אז הוא רגל שמאל, אבל בחיאת רגל שמאל היום זה פיקציה. מרדכי? לא יודע צריך לראות אותו בקבוצה גדולה..כבר ראינו כמה ישראלים שהתלהבנו מהם בקבוצות אחרות כאן ושלשלו כאן.

עוד שחקן ריאלי זה רוטמן הבלם, אבל לפי מה שמדווחים הוא יותר קרוב לב"ש, הוא בלם עם רגל שמאל צעיר, השאלה אם הוא מתאים למכבי. יש את חברו רועי דוד, לא כלכך עקבתי ואין לי מושג לגביו.

עוד שם שריאלי זה נחמיאס, שחקן שלא רצינו לשלם לו בתחילת העונה שעברה, אז נחזיר אותו ביותר ממה שהוא ביקש? גם פה לא נראה לי שיקרה.

אפילו זערורה שנותן כאן עונה טובה בליגה לא ריאלי כרגע ולא בטוח שהוא חומר למכבי..

מה באמת ישדרג אותנו וכרגע צריך לעשות הרבה מאוד שלהביא אותנו זה אבו פאני וגבי, אבל שוב צריך לקרות שמכבי תרצה אותם(לפחות לגבי , גבי הם בטח בענין), שמכבי תסכים לשלם עליהם הון ושהם ירצו לחזור לכאן(לא בטוח שהם ימהרו יש גם את עניין המס, אז הון על הון) ויש את דין דוד, החלוץ שגם הוא באותו מצב, בהחלט יכול להיות שדרוג, אבל שוב זה הרבה כסף. עוד 2 שחקנים שהם בגדר כשרונות פוטצניאלים וכרגע הם בגדר של כשרונות לסגל רחב זה יהושע וחזן, אבל שוב, תג מחיר אסטרונומי, מכבי פ"ת, לגבי יהושע הבנתי שאם הוא ימכר בארץ זה יהיה לב"ש ושוב זה ענין של זה שהם על הגדר, הם משחקים במכבי פ"ת זה שחקנים שעוד שנה שנתים יתחילו להיות בפול.

אז שוב השוק הישראלי דל, אנחנו מדברים על רביבו ואסנטה שצפוים לעזוב ובואו, אין שום מגן ישראלי שיכול להיות בנעליים שלהם, אלא אם כן תחזירו את דסה שנראה שכבר די איבד משמעותית מהמהירות שלו, נח לו באירופה וגם הוא מרוויח ארגזים והוא גם בן 34 תכף.(הפלוס שהוא יכול להיות מנהיג בחדר ההלבשה). אז מה נשאר לנו? מושאלים? אולי לאיוס אבל שוב, שחקן שלא התאקלם כאן כלכך ולא בטוח שהוא יחזור לכאן והתאקלם שוב, היתי מנסה לבדוק איתו בקיץ מה המצב איתו, אבל אני לא אתפלא אם 2 הצדדים יתפשרו על פרידה.

אז מי יש להביא? מי אתם מביאים? אני שוב אומר בהנחה שאתם רוצים לשחרר את כל השמות הישראלים שרציתם(לפני הזרים שזה סיפור אחר) ומכבי צריכה סגל רחב וכנראה שתצטרך להתחזק בזרים שאין אפשרות להביא בכלל ישראלים כאלה.

פורסם ב
17 דקות לפני, erantheking21 said:

אם אתם חושבים שכל הישראלים שרשמתם ימכרו\יושאלו\יזרקו אז זה טעות חמורה, כל עוד אין ישראלים בשוק שיכולים להחליף אותם(ומה שיש בליגה שהם באמת יכולים להיות כאן, יקרים, ביריבות ישירות, לא בטוח שישדרגו אותנו) ואני עוד לא מזכיר שחלקם יש חוזה גדול וחלקם גם שולם עליהם דמי העברה גבוה.

אז ככה מה ריאלי? ריאלי זה בלטקסה ומרדכי, האם אני מתלהב? בלטקסה היה בלם שביעי לפני שנתיים, מה שונה היום שהוא עוזב אולי את ב"ש כבלם מחליף מאשר להגיע לכאן פתאום בדלת הישירה שוב? אז הוא רגל שמאל, אבל בחיאת רגל שמאל היום זה פיקציה. מרדכי? לא יודע צריך לראות אותו בקבוצה גדולה..כבר ראינו כמה ישראלים שהתלהבנו מהם בקבוצות אחרות כאן ושלשלו כאן.

עוד שחקן ריאלי זה רוטמן הבלם, אבל לפי מה שמדווחים הוא יותר קרוב לב"ש, הוא בלם עם רגל שמאל צעיר, השאלה אם הוא מתאים למכבי. יש את חברו רועי דוד, לא כלכך עקבתי ואין לי מושג לגביו.

עוד שם שריאלי זה נחמיאס, שחקן שלא רצינו לשלם לו בתחילת העונה שעברה, אז נחזיר אותו ביותר ממה שהוא ביקש? גם פה לא נראה לי שיקרה.

אפילו זערורה שנותן כאן עונה טובה בליגה לא ריאלי כרגע ולא בטוח שהוא חומר למכבי..

מה באמת ישדרג אותנו וכרגע צריך לעשות הרבה מאוד שלהביא אותנו זה אבו פאני וגבי, אבל שוב צריך לקרות שמכבי תרצה אותם(לפחות לגבי , גבי הם בטח בענין), שמכבי תסכים לשלם עליהם הון ושהם ירצו לחזור לכאן(לא בטוח שהם ימהרו יש גם את עניין המס, אז הון על הון) עוד 2 שחקנים שהם בגדר כשרונות פוטצניאלים וכרגע הם בגדר של כשרונות לסגל רחב זה יהושע וחזן, אבל שוב, תג מחיר אסטרונומי, מכבי פ"ת, לגבי יהושע הבנתי שאם הוא ימכר בארץ זה יהיה לב"ש ושוב זה ענין של זה שהם על הגדר, הם משחקים במכבי פ"ת זה שחקנים שעוד שנה שנתים יתחילו להיות בפול.

אז שוב השוק הישראלי דל, אנחנו מדברים על רביבו ואסנטה שצפוים לעזוב ובואו, אין שום מגן ישראלי שיכול להיות בנעליים שלהם, אלא אם כן תחזירו את דסה שנראה שכבר די איבד משמעותית מהמהירות שלו, נח לו באירופה וגם הוא מרוויח ארגזים והוא גם בן 34 תכף.(הפלוס שהוא יכול להיות מנהיג בחדר ההלבשה). אז מה נשאר לנו? מושאלים? אולי לאיוס אבל שוב, שחקן שלא התאקלם כאן כלכך ולא בטוח שהוא יחזור לכאן והתאקלם שוב, היתי מנסה לבדוק איתו בקיץ מה המצב איתו, אבל אני לא אתפלא אם 2 הצדדים יתפשרו על פרידה.

אז מי יש להביא? מי אתם מביאים? אני שוב אומר בהנחה שאתם רוצים לשחרר את כל השמות הישראלים שרציתם(לפני הזרים שזה סיפור אחר) ומכבי צריכה סגל רחב וכנראה שתצטרך להתחזק בזרים שאין אפשרות להביא בכלל ישראלים כאלה.

ערן, אל תיקח את כל מה שאתה רואה היום כמבחן מוחלט. יש גם בסגל הישראלי הזה שחקנים שיכולים להתקדם. צריך שינוי בחשיבה של המאמנים והמנהלים. ראינו את זה קורה בעבר. כן צריך להביא עוגנים, בעיקר זרים. 

פורסם ב
Just now, המכבייה said:

ערן, אל תיקח את כל מה שאתה רואה היום כמבחן מוחלט. יש גם בסגל הישראלי הזה שחקנים שיכולים להתקדם. צריך שינוי בחשיבה של המאמנים והמנהלים. ראינו את זה קורה בעבר. כן צריך להביא עוגנים, בעיקר זרים. 

לא זה ברור, אני רק אומר שהשוק דל וההצע דל וגם כנראה נאבד ישראלי או אפילו 2 בחלון הזה, שהם שחקן שאתה מוכר במטרה להתקדם ולתת לו צ'אנס.

אני רק אומר שבשביל לשחרר 6-7 ישראלים כמו שאומרים כאן(יש כאלה שבאמת לא ישארו, אבל המספרים לא 6-7) צריך שמישהו אחר יגיע לכאן ואתה תגיד וואלה סבבה אז הוא יחליף אותו.

 

פורסם ב
לפני17 שעות , המכבייה said:

ערן, אל תיקח את כל מה שאתה רואה היום כמבחן מוחלט. יש גם בסגל הישראלי הזה שחקנים שיכולים להתקדם. צריך שינוי בחשיבה של המאמנים והמנהלים. ראינו את זה קורה בעבר. כן צריך להביא עוגנים, בעיקר זרים. 

שים את גבי בקבוצה הזו ואנחנו רצים לאליפות עד הסוף, אולי מפסידים במחזור הסיום. הביאו את אנדרדה שהיו אמור להחליף אותו... קיבלנו כינים ובעיות משמעת.

 

באופן כללי, למעט סהיטי ורביבו, זו קבוצה נטולת שכל ועם קבלת החלטות שנעה בין שערוריה לבינוניות. זה נכון לכל הסגל שקיבל דקות משמעותיות בעונה הזו - מהמגנים, דרך הקישור ועד הכנפיים.

קח דוגמא את הגול של הפועל אתמול. מתחיל בדאבל אפ (עצל) של בליץ' על לואיזו, שבפעולה קטנה ועל פניו לא מתוחכמת מדי שלו מעביר  כדור מהיר בין שני השחקנים שלנו לקורין ומשחרר אותו לשים גול, בביצוע גדול יש לומר. מה קרה באותו מצב (ועם יותר חופש פעולה), באותה סיטואציה בצד השני? יחזקאל נכנס בשחקנים ומאבד בחוסר אחריות, טוטי אין לי מושג מה עושה, פרץ פס אחורה לבלמים/מגנים ווארלה או נותן פס אחורה כמו פרץ או רץ כמו סוס עיוור לקו כאילו הוא רוזנטל בפארק דה פראנס. אפס תחכום ואפס חכמה. לא פלא שכל כך קל ללחוץ אותנו. חוץ מסהיטי אף אחד לא יודע להעניש אותך וגם הוא נמצא בפינה וקל ליריב לבודד אותו מהכדור. קבוצה עם האייקיו כדורגל הכי נמוך שראיתי ממכבי ב-20 שנה האחרונות. לפחות.

פורסם ב
21 דקות לפני, erantheking21 said:

לא זה ברור, אני רק אומר שהשוק דל וההצע דל וגם כנראה נאבד ישראלי או אפילו 2 בחלון הזה, שהם שחקן שאתה מוכר במטרה להתקדם ולתת לו צ'אנס.

אני רק אומר שבשביל לשחרר 6-7 ישראלים כמו שאומרים כאן(יש כאלה שבאמת לא ישארו, אבל המספרים לא 6-7) צריך שמישהו אחר יגיע לכאן ואתה תגיד וואלה סבבה אז הוא יחליף אותו.

 

גיא חדידה מטבריה שחקן רעב ושווה סגל אצלינו.  

פורסם ב
2 דקות לפני, ClinteastwoodFan said:

גיא חדידה מטבריה שחקן רעב ושווה סגל אצלינו.  

כבש שלושער וניצח את נתניה במהפך מדהים. שחקן מצויין.

פורסם ב
27 דקות לפני, המכבייה said:

ערן, אל תיקח את כל מה שאתה רואה היום כמבחן מוחלט. יש גם בסגל הישראלי הזה שחקנים שיכולים להתקדם. צריך שינוי בחשיבה של המאמנים והמנהלים. ראינו את זה קורה בעבר. כן צריך להביא עוגנים, בעיקר זרים. 

עם כל הכבוד לזרים, לדעתי צריך גם עוד לפחות 2 ישראלים איכותיים, רצוי בכירים עם ניסיון. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.