Jump to content

כריסטיאן בליץ' מצטרף למכבי בהשאלה


Recommended Posts

פורסם ב

מקווה שכבר שמו עליו את הכסף 

פורסם ב
לפני7 שעות , אלק נילאש said:

שמישהו ידבר עם הבחור שמארגן כלות ישראליות לשחקנים של חיפה שידחוף לו גם אחת. 

#משרדהפניםמחוזחיפה

#עו"דשלאאנקובבשמה

#שקריםוקומבינותעונה900פרק1000

#דוןשחר

פורסם ב

בליץ זה אהבה ברמה שכואבת בגוף

אני חושב שככל שהזמן יעבור ככה הקבוצה תהיה יותר ויותר ״שלו״ וככה הפרידה ממנו בקיץ תהיה יותר קשה :(

פורסם ב

להחתים ולתת לו את מה שהוא רוצה רק שיישאר כאן לפחות שנתיים. יישבר לנו הלב, לא חבל? 

פורסם ב

קצת נתונים מהמשחק האחרון:

6374 מסירות עם 100 אחוז דיוק

34 חילוצים

15/15 מאבקים אוויריים

24 ק"מ ריצה

 

מפלצת של המשחק

פורסם ב

רק מדמיין קישור שלו ושל יוריסאל ביחד וכבר עומד לי.

פורסם ב
Just now, Raumdeuter said:

רק מדמיין קישור שלו ושל יוריסאל ביחד וכבר עומד לי.

כת סריי דיה מפנטזת על קישור שלו, גולסה פריים וראדי המחבל.

פורסם ב
2 דקות לפני, קמחי said:

כת סריי דיה מפנטזת על קישור שלו, גולסה פריים וראדי המחבל.

 

בליץ',יוריס,ראדי

   גולסה

תשחק עם ההצבה הזו איך שנראה לך,עושים שמפיונס?

פורסם ב
Just now, Raumdeuter said:

 

בליץ',יוריס,ראדי

   גולסה

תשחק עם ההצבה הזו איך שנראה לך,עושים שמפיונס?

גם בלי יוריס. לדמיין 3 בולדוגים טכניים ששניים מהם עם פס נהדר לגול ובעיטה מטורפת ממרחק גורם לי קצת לבכות מהתרגשות.

אפשר להציב מסביב רק מתן חוזזים ולוקחים אליפות.

פורסם ב
Just now, קמחי said:

גם בלי יוריס. לדמיין 3 בולדוגים טכניים ששניים מהם עם פס נהדר לגול ובעיטה מטורפת ממרחק גורם לי קצת לבכות מהתרגשות.

אפשר להציב מסביב רק מתן חוזזים ולוקחים אליפות.

איך בכר לקח את האליפויות שלו בב"ש?,כמו שתיארת עם שני בולדוגים מעל הליגה ושחקן על אחד(וואקמה),נכון שמליקסון לא היה איזה מתן חוזז אבל הרבה פחות טוב מהזרים שם.

פורסם ב

מפלצת.

 

הזייה שהוא התבזבז עונה שלמה בלי לשחק באלקמר.

ועוד יותר הזייה שהגיע לכאן.

פורסם ב
לפני3 שעות , קמחי said:

כת סריי דיה מפנטזת על קישור שלו, גולסה פריים וראדי המחבל.


יכל להיות האמצע הכי טוב בכל ההיסטוריה של המועדון.

פורסם ב
21 דקות לפני, Dalembert said:

בוט שמעדכן אם כבר מומשה האופציה 

איפה רונאש כשצריכים אותו

פורסם ב

לא להתאהב. באמת. כמו שכתבתי, מספר 17 ואהבה מהמסירה הראשונה (וחגיגות הגליץ' מול דינאמו קייב) זה מתכון ודאי לשיברון לב.

 

נקבל ממנו עונה קסומה לכל היותר.

פורסם ב

האופציה צריכה להיות ממומשת בכל מקרה. גם אם ב99.9 אחוז הוא יעזוב בסוף העונה. זה האקזיט הכי קל שיש. קונים ב1.4 והשחקן לא שווה פחות מ3.5 צפונה.

פורסם ב
1 hour ago, מנג'ר יונייטד said:

לא להתאהב. באמת. כמו שכתבתי, מספר 17 ואהבה מהמסירה הראשונה (וחגיגות הגליץ' מול דינאמו קייב) זה מתכון ודאי לשיברון לב.

 

נקבל ממנו עונה קסומה לכל היותר.

הבאסה שגם אם נקנה אותו נראה לי אם ימשיך ככה הוא עושה איתנו עונה אחת.

 

פורסם ב

רכשתי היום את הלבנה עם Belic 17.

מעולם לא קניתי חולצה של שחקן אחרי חודש שהוא פה, רמת התאהבות; מקסימלית

פורסם ב
30 דקות לפני, קובי החולוני said:

תקשיבו באמת אני לא חוויתי דבר כזה

מה זה הפאקינג דבר הזהההה איך הוא הגיע לכאן ?

תורת הנסתר אני מניח?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.