Jump to content

Recommended Posts

פורסם ב

מישהו יודע מה הכתובת שלו?

בא לי לשלוח לו פוסטר של סייד אבו פרחי. שיתלה אותו בחדר, אולי הוא יקבל קצת השראה.

יהיה הכי מוכשר בעולם, כדורגלן שחושב שהחולצת הרכב היא שלו בטאבו לא יגיע לשומדבר. במכבי הוא כבר לא יהיה כוכב ואני מהמר שגם לא במקומות אחרים בזמן הקרוב.

פורסם ב
לפני2 שעות , BMTA said:

איזה התנהלות?

שהמאמן הבן שרמוטה הזה לא רצה להוציא אותו למחנה אימונים בקיץ בגלל האגו שלו? שהוא רוצה להמשיך בקו שלו מינואר שעבר שהוא לא מספיק טוב למכבי ? שחקנים הרבה יותר גרועים ממנו וצעירים יצאו למחנות אימונים

לגיטימי שהוא לא רוצה לצאת להשאלה שוב כמו זונה בגלל מאמן בן אלף זונה 

מאמן **** שגם שנה שעברה עשה סדרת חינוך לגבי קניקובסקי עליו אתם סומכים?

אני מתנחם בזה שהוא לא ישאר כאן עוד הרבה כל משחק עם קהל הולך להיות סיוט בישבילו ואחרי התיקו או ההפסד הראשון זה רק יסלים

של לכבס את כל הכביסה המלוכלכת בחוץ ולאיים בתביעות על מכבי ובוררות במקום לסתום את הפה ולהמשיך לעבוד קשה כמו אחרים.

פורסם ב
לפני2 שעות , BMTA said:

איזה התנהלות?

שהמאמן הבן שרמוטה הזה לא רצה להוציא אותו למחנה אימונים בקיץ בגלל האגו שלו? שהוא רוצה להמשיך בקו שלו מינואר שעבר שהוא לא מספיק טוב למכבי ? שחקנים הרבה יותר גרועים ממנו וצעירים יצאו למחנות אימונים

לגיטימי שהוא לא רוצה לצאת להשאלה שוב כמו זונה בגלל מאמן בן אלף זונה 

מאמן **** שגם שנה שעברה עשה סדרת חינוך לגבי קניקובסקי עליו אתם סומכים?

אני מתנחם בזה שהוא לא ישאר כאן עוד הרבה כל משחק עם קהל הולך להיות סיוט בישבילו ואחרי התיקו או ההפסד הראשון זה רק יסלים

לצאת להשאלה כמו זונה? מי הוא בכלל?

 

להזכירך כל הילדים שגדלו אצלנו למעט גלוך יצאו להשאלות "כמו זונות".

 

מסתמן כילד עצלן שחושב שהשמש זורחת לו מהתחת.

 

שיהיה לו בהצלחה בהמשך, מקומו לא במועדון הגדול בישראל.

פורסם ב
לפני2 שעות , BMTA said:

איזה התנהלות?

שהמאמן הבן שרמוטה הזה לא רצה להוציא אותו למחנה אימונים בקיץ בגלל האגו שלו? שהוא רוצה להמשיך בקו שלו מינואר שעבר שהוא לא מספיק טוב למכבי ? שחקנים הרבה יותר גרועים ממנו וצעירים יצאו למחנות אימונים

לגיטימי שהוא לא רוצה לצאת להשאלה שוב כמו זונה בגלל מאמן בן אלף זונה 

מאמן **** שגם שנה שעברה עשה סדרת חינוך לגבי קניקובסקי עליו אתם סומכים?

אני מתנחם בזה שהוא לא ישאר כאן עוד הרבה כל משחק עם קהל הולך להיות סיוט בישבילו ואחרי התיקו או ההפסד הראשון זה רק יסלים

סליחה כן אבל אין לך מושג את מי ומה אתה אוהד אם אתה משווה זנות לההשאלות. 

פורסם ב
33 דקות לפני, אקיטה said:

של לכבס את כל הכביסה המלוכלכת בחוץ ולאיים בתביעות על מכבי ובוררות במקום לסתום את הפה ולהמשיך לעבוד קשה כמו אחרים.

חוץ מהדלפה שפורסמה ברשת על תביעה על זה שמושיבים אותו בצד לא ראיתי שום תביעה בפועל,

לגבי עניין ההשאלות גם הוא היה מושאל ועכשיו רצו להוציא אותו להשאלה פעם נוספת מי שישמע איזה שחקני כנפיים יש לנו בסגל ריברי ורובן 

לא נתנו לו צ'אנס אפילו לצאת למחנה אימונים להוכיח את עצמו והוא לא מוכן לצאת להשאלה אז שיתנו לו צ'אנס להשאר בסגל לנסות להרוויח את המקום שלו

התנהגות שחצנית ויהירה של מכבי

 

פורסם ב
29 דקות לפני, אקיטה said:

של לכבס את כל הכביסה המלוכלכת בחוץ ולאיים בתביעות על מכבי ובוררות במקום לסתום את הפה ולהמשיך לעבוד קשה כמו אחרים.

בסופו של דבר כל הנושא הזה הוא ספקולציה אחת גדולה.

מצד אחד, יכול להיות שמדובר בכישרון ברמת האוסקר גלוך שזמן זה משאב יקר בקריירה שלו, ולכן מפעיל לחץ/עושה בעיות/מנסה לעבור למקום אחר. לדוגמא - אם לאוסקר לא היה מאמן שמוכן לתת לו את הצ'אנס והיה מתבזבז במסלול ההשאלות הרגיל יכול להיות שהיה פה סיפור דומה עם אבא שלו או לחלופין שרק עכשיו הוא היה יוצא ממכבי. ההתנהלות של לאזטיץ' עם שחקנים אחרים שלא נחשבים לפייבוריטים שלו, והיכולת היוצאת דופן של עזו ברמת השרון יכולים לחזק את התזה הזאת.

 

מצד שני, ההתנהלות של עזו כמו שאתה מתאר אותה (למרות שלמעט הסטורי היא לא מגובה מידי בעדויות) עושה פלאשבקים עדינים לירדן שועה ולאבא בוזגלו. המעט עדויות שיש לבעיות בנוער של חיפה ובאשדוד מחזקים את התזה הזאת.

 

בסוף רובנו לא מכירים אותו אישית, וגם לא יודעים באמת מה קורה שם מאחורי הקלעים. נדע בעוד כמה שנים.

פורסם ב
לפני2 שעות , BMTA said:

חוץ מהדלפה שפורסמה ברשת על תביעה על זה שמושיבים אותו בצד לא ראיתי שום תביעה בפועל,

לגבי עניין ההשאלות גם הוא היה מושאל ועכשיו רצו להוציא אותו להשאלה פעם נוספת מי שישמע איזה שחקני כנפיים יש לנו בסגל ריברי ורובן 

לא נתנו לו צ'אנס אפילו לצאת למחנה אימונים להוכיח את עצמו והוא לא מוכן לצאת להשאלה אז שיתנו לו צ'אנס להשאר בסגל לנסות להרוויח את המקום שלו

התנהגות שחצנית ויהירה של מכבי

 

אתה באמת שלא צריך לנסות לשכנע אותי שהיה צריך לקבל הזדמנות מקצועית.

אבל בוא נשים משהו רגע משהו בפרופורציות, הוא מיועד להיות מליונר בגיל צעיר במועדון הכי גדול ומקצועי בארץ, בורך בכישרון שכנראה יכול לקחת אותו גם קצת מעבר וממכבי כמו שאפשר לראות קופצים יפה לאירופה, אז שיסתום את הפה יבלע את הרוק גם אם זה לעוד עונה כי זה המקצוע ולפעמים יש מאמן שנוי במחלוקת.

פורסם ב

בהתחשב בגודל ההתעסקות סביבו, החל מגילאי נוער, אחרי זה באשדוד ועכשיו פה, 

ההנחה של כמה מפה שלו רק היה יוצא למחנה אימונים ואז הכל היה מסתדר, היא קצת תלושה בעיניי. 

ברגע הקשה הראשון הוא היה כבר מוצא איך להתחיל את המשבר. 

 

ואני בזהירות רבה אגיד שראיתי יותר דקות משחק שלו מ-90% מהאנשים כאן. 

פורסם ב

איך אפשר להשוות את גלוך, שהיה אצלנו לאורך כל שנות מחלקות הנוער, עבד קשה, סומן מראש ואפילו במצב רגיש מאוד סביב ההעברה לחו"ל והחוזה שלו התנהל כמו מקצוען, פרגן למכבי והאריך חוזה שסידר למכבי (ולו) מיליונים??

פורסם ב
לפני14 שעות , BMTA said:

איזה התנהלות?

שהמאמן הבן שרמוטה הזה לא רצה להוציא אותו למחנה אימונים בקיץ בגלל האגו שלו? שהוא רוצה להמשיך בקו שלו מינואר שעבר שהוא לא מספיק טוב למכבי ? שחקנים הרבה יותר גרועים ממנו וצעירים יצאו למחנות אימונים

לגיטימי שהוא לא רוצה לצאת להשאלה שוב כמו זונה בגלל מאמן בן אלף זונה 

מאמן **** שגם שנה שעברה עשה סדרת חינוך לגבי קניקובסקי עליו אתם סומכים?

אני מתנחם בזה שהוא לא ישאר כאן עוד הרבה כל משחק עם קהל הולך להיות סיוט בישבילו ואחרי התיקו או ההפסד הראשון זה רק יסלים

למה מי הוא בכלל ומה הוא עשה בכדורגל שלא בכבוד שלו לצאת ל2 השאלות? 

אני גם חושב שיש לו מקום בסגל, אבל בוא נשים דברים בפרופורציה.

הוא נתן חצי עונה טובה בקבוצת ליגה לאומית, אחר כך באשדוד היו לו בעיות משמעת וסילבס ייבש אותו

בגילאי נוער הבן אדם עבר 300 קבוצות

יש כשרונות יותר גדולים ממנו שסתמו את הפה, יצאו להשאלות וחזרו מהדלת הראשית להרכב, אז גם הוא שלא עשה כלום בקריירה שלו יכל לשתוק ולעבור את אותו מסלול.

פורסם ב
צטט

Youth career
2015–2020    Maccabi Haifa
2016–2017    → Maccabi Tel Aviv
2020–2022    Maccabi Petah Tikva
2022–2024    Maccabi Tel Aviv

שיהיה לו בהצלחה, אני ממש לא בעד המאמן אבל כמה רעש על שחקן נוער מוכשר ככול שיהיה

אגב זה ממש לא רק על המאמן, אלא גם על בן מנספורד

יאללה שתוק תתאמן ותחכה להזדמנות, הקריירה לא נגמרת מחר

קיץ שתורג'מן, ערן, פטאצ'י, לאיוס ועוד עוזבים זה מושלם בשבילו אבל הוא עושה רעש על משחק וחצי שלא שיחק

הלאה

פורסם ב
לפני23 שעות , מנג'ר יונייטד said:

איך אפשר להשוות את גלוך, שהיה אצלנו לאורך כל שנות מחלקות הנוער, עבד קשה, סומן מראש ואפילו במצב רגיש מאוד סביב ההעברה לחו"ל והחוזה שלו התנהל כמו מקצוען, פרגן למכבי והאריך חוזה שסידר למכבי (ולו) מיליונים??

אם אתה מכוון את ההשוואה לגלוך להודעה שלי (אני לא רואה עוד מישהו שהעלה את השם שלו) אז אתה יוצא קצת מניפולטיבי. לא השוואתי את ההתנהגות שלהם או איפה כל אחד גדל, אלא *אולי* את הפוטנציאל שמסתמן מגיל צעיר מאוד.

 

מעבר לזה אני חושב שהנרטיב שלך שמוציא את גלוך שילוב של מקצוען שקט וקדוש מעונה חוטא לגמרי למציאות. גלוך האריך חוזה בתנאי שיקבל סעיף שחרור נמוך, 10 אחוז מדמי מעבר עתידיים ומענק חתימה של של מיליון שקל. אחרי שאיביץ' לא פתח איתו משחק אחד בקדם עונה הסתובבה הקלטה של אבא שלו יורד עליו ומקלל אותו ואומר שמקווה לעוף ממכבי. כל פעם שהוא ישב בספסל היה רעש תקשורתי. לא מדמיין אותו עובר בהשאלות ומחכה להזדמנות שלו בשקט תעשייתי.

פורסם ב

גלוך מבוגר מעזו בשנה בערך.

יש לו 3.5 עונות בוגרים כשחקן משמעותי ושולמו עליו מעל 20 מיליון יורו בקריירה.

הוא היה ברשימות של המועדונים הכי גדולים בעולם מגיל 15 בערך.

 

עזו בזמן הזה רב עם חיפה, רב עם הלוזונים, רב עם אשדוד, ועכשיו החליט לריב עם מנספורד.

פורסם ב
59 דקות לפני, Nadav El said:

גלוך מבוגר מעזו בשנה בערך.

יש לו 3.5 עונות בוגרים כשחקן משמעותי ושולמו עליו מעל 20 מיליון יורו בקריירה.

הוא היה ברשימות של המועדונים הכי גדולים בעולם מגיל 15 בערך.

 

עזו בזמן הזה רב עם חיפה, רב עם הלוזונים, רב עם אשדוד, ועכשיו החליט לריב עם מנספורד.

לא הייתי קורא למשחק אחד מול חיפה חצי עונה. מעבר לזה, זה דווקא מחזק את תזת חוסר הסבלנות של עזו ומשפחתו שכבר ראו שחקנים צעירים ממנו מקבלים הזדמנות הוגנת ומקדמים את הקריירה שלהם. 

 

יש נטייה לאנשים ובמיוחד לאוהדי כדורגל למהר לתפוס עמדה מתלהמת על סמך אינטואיציה ושברי מידע של שמועות. זה או "לאזטיץ' הבן זונה הורס לנו את הכישרונות סתם" או "עזו האפס התינוק המושתן יסיים כמו ראובן עובד".

בתכלס אין הרבה עדויות ברורות לכאן או לכאן, והוא כן נראה כמו פוטנציאל לשחקן שחקן. אני לא ממהר לתפוס עמדה.

פורסם ב
לפני9 שעות , elbanana said:

לא הייתי קורא למשחק אחד מול חיפה חצי עונה. מעבר לזה, זה דווקא מחזק את תזת חוסר הסבלנות של עזו ומשפחתו שכבר ראו שחקנים צעירים ממנו מקבלים הזדמנות הוגנת ומקדמים את הקריירה שלהם. 

 

יש נטייה לאנשים ובמיוחד לאוהדי כדורגל למהר לתפוס עמדה מתלהמת על סמך אינטואיציה ושברי מידע של שמועות. זה או "לאזטיץ' הבן זונה הורס לנו את הכישרונות סתם" או "עזו האפס התינוק המושתן יסיים כמו ראובן עובד".

בתכלס אין הרבה עדויות ברורות לכאן או לכאן, והוא כן נראה כמו פוטנציאל לשחקן שחקן. אני לא ממהר לתפוס עמדה.

בשביל לזכות בלוטו, צריך למלא לוטו. חוסר סבלנות שלא מגובה בלעמוד בסטנדרטים שמציבים לך, זה חסר משמעות. 

פורסם ב

אבא של עזו

"

“אני בחיים לא מגיב לאוהדים המדהימים של מכבי והילד שלי, לטוב או לרע, מדובר בהמון פלטפורמות, אפשר לכתוב שחקן טוב או פחות טוב, זה לגיטימי, אבל לכתוב שיתנהג כמו בן אדם זה לא מאומת ולא נכון”, כתב עוז עזו.

“לשמחתי אין לילד חצי בעיית משמעת, הילד לא מתאמן עם הקבוצה, הילד מתאמן בצד, איך בדיוק יחכה להזדמנות שלו בלי לקבל סיכוי באימון? וזה רק על קצה הקרחון. המון הצלחה לקבוצה ונקווה לימים טובים יותר אמן”

 

ONE

 

פורסם ב
33 דקות לפני, זיפו said:

אבא של עזו

"

“אני בחיים לא מגיב לאוהדים המדהימים של מכבי והילד שלי, לטוב או לרע, מדובר בהמון פלטפורמות, אפשר לכתוב שחקן טוב או פחות טוב, זה לגיטימי, אבל לכתוב שיתנהג כמו בן אדם זה לא מאומת ולא נכון”, כתב עוז עזו.

“לשמחתי אין לילד חצי בעיית משמעת, הילד לא מתאמן עם הקבוצה, הילד מתאמן בצד, איך בדיוק יחכה להזדמנות שלו בלי לקבל סיכוי באימון? וזה רק על קצה הקרחון. המון הצלחה לקבוצה ונקווה לימים טובים יותר אמן”

 

ONE

 

 

עוד הורה של ילד שלא קרע זוג נעליים יוצא לתקשורת.

 

זה שהילד הוא כרות אונה ראשי שמעלה סטורי נגד המאמן תוך כדי המשחק בלייב מתוך היציע כשהוא יושב כיסא ליד הקפטן שלו אני יכול להבין, מגיל קטן אומרים להם שלהיות מטומטם זו לא בושה תשקיע בכדורגל, אבל האבא מה ? יותר מטומטם ממנו.

 

יאללה ברה ברה.

 

שישקיעו באבו פרחי ושעזו יאכל את הלב.

שונא שחקנים כאלה.

 

פורסם ב

איך שזה נראה כרגע פסגת הקריירה של עזו יהיה זכייה בגביע במדי ביתר

פורסם ב
לפני1 שעה , MTA For Ever said:

 

עוד הורה של ילד שלא קרע זוג נעליים יוצא לתקשורת.

 

זה שהילד הוא כרות אונה ראשי שמעלה סטורי נגד המאמן תוך כדי המשחק בלייב מתוך היציע כשהוא יושב כיסא ליד הקפטן שלו אני יכול להבין, מגיל קטן אומרים להם שלהיות מטומטם זו לא בושה תשקיע בכדורגל, אבל האבא מה ? יותר מטומטם ממנו.

 

יאללה ברה ברה.

 

שישקיעו באבו פרחי ושעזו יאכל את הלב.

שונא שחקנים כאלה.

 

מה העלה בלייב? זה היה לפני שהוא עזב בזעם את היציע?

פורסם ב
21 דקות לפני, GoldenAxe said:

מה העלה בלייב? זה היה לפני שהוא עזב בזעם את היציע?

 

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.