Jump to content

Recommended Posts

פורסם ב
9 דקות לפני, maynard_prica said:

אין לנו שום סיבה לשחק בליגה האירופית בעונה הבאה, בטח כשלא מארחים בבית.

כל עוד המחשבה במועדון תישאר באותו הלבל  בכל הקשור לזרים, אין לנו מה לחפש באירופית.

בשביל לתת שם קמפיין טוב  אנחנו צריכים לפחות ארבעה זרים ברמה של מילסון.

לא יקרה,  מהרבה סיבות.

זה היה משפיל העונה ויהיה משפיל גם בעונה הבאה אם איכשהו נעפיל, כנגד כל הסיכויים.

תנו לי קורנפלקס,  ניקח קצת נקודות,  כסף ודירוג. טוב לי.

 

המטרה היא לא להגיע לאירופית, אלא להתחיל באירופית כדי שתהיה ״פסילה״ אחת ועדיין להשאר באירופה. 

 

@forza

כידוע לנו, במידה ומכבי לא זוכה, זה אומר שבש דאבליסטית, מי בעצם תגיע לאירופית במצב הזה?

פורסם ב
33 דקות לפני, עמית ר said:

 

המטרה היא לא להגיע לאירופית, אלא להתחיל באירופית כדי שתהיה ״פסילה״ אחת ועדיין להשאר באירופה. 

 

@forza

כידוע לנו, במידה ומכבי לא זוכה, זה אומר שבש דאבליסטית, מי בעצם תגיע לאירופית במצב הזה?

בית״ר

פורסם ב
לפני13 שעות , עמית ר said:

 

המטרה היא לא להגיע לאירופית, אלא להתחיל באירופית כדי שתהיה ״פסילה״ אחת ועדיין להשאר באירופה. 

 

@forza

כידוע לנו, במידה ומכבי לא זוכה, זה אומר שבש דאבליסטית, מי בעצם תגיע לאירופית במצב הזה?

הסגנית ביתר.

פורסם ב

פותחים את העונה הבאה בסיבוב השני באירופית

פורסם ב

מכבי תהיה מדורגת בסיבוב השני אך לא בשלישי.

בסיבוב השני הרשימה סגורה חוץ משריף או אפולון לימסול, במידה וביום שישי אפולון תזכה בגביע הקפריסאי אז היא תהיה באופציות, במידה ופאפוס תזכה אז שריף תהיה באופציות.

2.png

 

3.png

 

במידה ונעפיל לפלייאוף אירופית צפויות אופציות נוחות(קבוצות ממדינות חלשות שהודחו באלופות)


במידה ונודח בסיבוב שלישי באירופית אז אלו האופציות המשוערות בקונפרנס, יש פה כמה קבוצות קשות אך החדשות הטובות זה שבשנים האחרונות עקב המתיחות הבטחונית אופ״א נמנעת מלהגריל קבוצות ישראליות וטורקיות בשלבי המוקדמות.

4.png

פורסם ב
11 דקות לפני, Double said:

מכבי תהיה מדורגת בסיבוב השני אך לא בשלישי.

בסיבוב השני הרשימה סגורה חוץ משריף או אפולון לימסול, במידה וביום שישי אפולון תזכה בגביע הקפריסאי אז היא תהיה באופציות, במידה ופאפוס תזכה אז שריף תהיה באופציות.

2.png

 

3.png

 

במידה ונעפיל לפלייאוף אירופית צפויות אופציות נוחות(קבוצות ממדינות חלשות שהודחו באלופות)


במידה ונודח בסיבוב שלישי באירופית אז אלו האופציות המשוערות בקונפרנס, יש פה כמה קבוצות קשות אך החדשות הטובות זה שבשנים האחרונות עקב המתיחות הבטחונית אופ״א נמנעת מלהגריל קבוצות ישראליות וטורקיות בשלבי המוקדמות.

4.png

אדוני מוכן לפתוח אשכול לשנה הבאה?

פורסם ב
3 דקות לפני, קמחי said:

אדוני מוכן לפתוח אשכול לשנה הבאה?

אם אפתח אנחנו נודח מהר, אתן הזדמנות לאחרים.

 

שכחתי לציין לגבי הסיבוב השני, נהוג לעשות צמצום אזורי אז האופציות יהיו סבירות:

שריף

דינמו קייב

היידוק ספליט

צסק"א סופיה

פורסם ב
17 דקות לפני, Double said:

מכבי תהיה מדורגת בסיבוב השני אך לא בשלישי.

בסיבוב השני הרשימה סגורה חוץ משריף או אפולון לימסול, במידה וביום שישי אפולון תזכה בגביע הקפריסאי אז היא תהיה באופציות, במידה ופאפוס תזכה אז שריף תהיה באופציות.

2.png

 

3.png

 

במידה ונעפיל לפלייאוף אירופית צפויות אופציות נוחות(קבוצות ממדינות חלשות שהודחו באלופות)


במידה ונודח בסיבוב שלישי באירופית אז אלו האופציות המשוערות בקונפרנס, יש פה כמה קבוצות קשות אך החדשות הטובות זה שבשנים האחרונות עקב המתיחות הבטחונית אופ״א נמנעת מלהגריל קבוצות ישראליות וטורקיות בשלבי המוקדמות.

4.png

מה זו זריקת זין הזו? פתח נושא חדש

פורסם ב
1 דקה לפני, אלק נילאש said:

מה זו זריקת זין הזו? פתח נושא חדש

טוב יאללה.

פורסם ב
14 דקות לפני, Double said:

טוב יאללה.

היידה. אין כיף כמו לעקוב בשיא ההתרגשות אחרי מלא משחקים של קבוצות שאתה לא יודע אפילו את השם שלהם. הלוואי ונסיים בבתים בקונפרנס. שיהיה לנו בהצלחה.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.