Jump to content

מלפפונים קיץ 25 - ע"ש טים פריצה.


Recommended Posts

פורסם ב
לפני8 שעות , קמחי said:

נראה לגבי זה. בדומה לניקולסקו שניהם מקצוענים, שקטים שעובדים כמו חמורים במגרש אימונים. ובדומה לניקולסקו, גם פה פפ הסרבי מסרב להיפגש עם השחקן ולהסביר לו מה הוא צריך לשנות כדי לקבל יותר דקות. גם פה המערכת מסרבת להרגיע את המצב ומעדיפה לא להבהיר מה מצבם להמשך העונה.

לזאטיץ הוא האישיות הכי גרועה שנחתה כאן ואימן אותנו גם ואן לויבן 

פורסם ב
לפני1 שעה , erantheking21 said:

לזאטיץ הוא האישיות הכי גרועה שנחתה כאן ואימן אותנו גם ואן לויבן 

לא יאמן שאחרי כל המאמץ של ג'ורדי הוא נתן את המפתחות לואן לוון

 

והוא את המפתחות ליצחקי

פורסם ב
לפני10 שעות , קמחי said:

נראה לגבי זה. בדומה לניקולסקו שניהם מקצוענים, שקטים שעובדים כמו חמורים במגרש אימונים. ובדומה לניקולסקו, גם פה פפ הסרבי מסרב להיפגש עם השחקן ולהסביר לו מה הוא צריך לשנות כדי לקבל יותר דקות. גם פה המערכת מסרבת להרגיע את המצב ומעדיפה לא להבהיר מה מצבם להמשך העונה.

זה פשוט מטורף מה שאתה כותב,הוא אשכרה שרף אותם בלי סיבה,חבל לי.

פורסם ב
7 דקות לפני, Naor23 said:

לא יאמן שאחרי כל המאמץ של ג'ורדי הוא נתן את המפתחות לואן לוון

 

והוא את המפתחות ליצחקי

וזה בדיוק למה פפ הסרבי הוא בעיה

אישיותית אסור שיהיה אדם ששם עצמו לפני המועדון כמו במקרים שצויינו

 

יש גבול לאגו

פורסם ב
לפני11 שעות , קמחי said:

נראה לגבי זה. בדומה לניקולסקו שניהם מקצוענים, שקטים שעובדים כמו חמורים במגרש אימונים. ובדומה לניקולסקו, גם פה פפ הסרבי מסרב להיפגש עם השחקן ולהסביר לו מה הוא צריך לשנות כדי לקבל יותר דקות. גם פה המערכת מסרבת להרגיע את המצב ומעדיפה לא להבהיר מה מצבם להמשך העונה.

 

תמיד שהמצב קשה החרא צף.

לאחרונה אנחנו שומעים על יותר ויותר מקרים. חלקם אמיתות וחלקם בשביל עוד חלק בעיצוב הנרטיב. אגב, אני לא פוסל שום דבר, אבל זה?

 

הם נפגשים על בסיס יומי, באין ספור סיטואציות. למה צריך פגישה?

ניקו בדרך למגרש תופס אותו אומר לו היי קואץ' וואי אמ איי נוט פליינג?

ולזאטיץ מסתובב לו בפנים?

או שהוא (/הסוכן) מתקשר אליו בערב והוא מסנן ושולח הודעה של אני לא עונה אחרי שעות העבודה.

 

אני באמת מנסה להבין כי משהו לא מסתדר לי פה.

דברים כאלה, לי בכל אופן, נותנים הרגשה שהדברים מנופחים בשביל מטרה מסויימת.

פורסם ב
48 דקות לפני, barak said:

 

תמיד שהמצב קשה החרא צף.

לאחרונה אנחנו שומעים על יותר ויותר מקרים. חלקם אמיתות וחלקם בשביל עוד חלק בעיצוב הנרטיב. אגב, אני לא פוסל שום דבר, אבל זה?

 

הם נפגשים על בסיס יומי, באין ספור סיטואציות. למה צריך פגישה?

ניקו בדרך למגרש תופס אותו אומר לו היי קואץ' וואי אמ איי נוט פליינג?

ולזאטיץ מסתובב לו בפנים?

או שהוא (/הסוכן) מתקשר אליו בערב והוא מסנן ושולח הודעה של אני לא עונה אחרי שעות העבודה.

 

אני באמת מנסה להבין כי משהו לא מסתדר לי פה.

דברים כאלה, לי בכל אופן, נותנים הרגשה שהדברים מנופחים בשביל מטרה מסויימת.

יש הבדל בין שיחה על הדשא לבין שיחה רשמית מול המאמן יחד עם ג'ק או בן והסוכן יחד עם השחקן. כל מה שאתה כותב כמובן שנכון, אבל אחרי שזה לא עבד עוברים תהליך יותר שקוף ורשמי(סוכנים שונים אומרים אותו הדבר, 2 שחקנים ללא בעיות משמעת ורזומה של שחקנים ממושמעים ומקצוענים). במילים אחרות, לאזא מנפנף אותם או אומר בביטול שהכל תקין ואין בעיה על מגרש האימונים אבל לא נותן להם דקה או הזדמנות.

פורסם ב
1 hour ago, barak said:

 

תמיד שהמצב קשה החרא צף.

לאחרונה אנחנו שומעים על יותר ויותר מקרים. חלקם אמיתות וחלקם בשביל עוד חלק בעיצוב הנרטיב. אגב, אני לא פוסל שום דבר, אבל זה?

 

הם נפגשים על בסיס יומי, באין ספור סיטואציות. למה צריך פגישה?

ניקו בדרך למגרש תופס אותו אומר לו היי קואץ' וואי אמ איי נוט פליינג?

ולזאטיץ מסתובב לו בפנים?

או שהוא (/הסוכן) מתקשר אליו בערב והוא מסנן ושולח הודעה של אני לא עונה אחרי שעות העבודה.

 

אני באמת מנסה להבין כי משהו לא מסתדר לי פה.

דברים כאלה, לי בכל אופן, נותנים הרגשה שהדברים מנופחים בשביל מטרה מסויימת.

לכל מאמן בקבוצה מקצועית יש משרד שקורא לשחקנים ולהסביר להם כל מיני דברים

זה נהוג בכל מקום, הפגישות האלה קורות במשרדים ולא על הדשא ככה מול כולם.

  • 1 month later...
פורסם ב
On 16.11.2025 at 17:40, matis said:

אני לא הפסיכולוג שלך 

אני רוצה צלחות, חולה על צלחות


מר צלחות

פורסם ב

חברים

אין לנו סגל למשחקים הקרובים

ואלה שפה שחוקים ועייפים ויש פה 2 משחקים

אני לא מבין מה הם עושים שם

מה הם עושים?!

מאמן של 800 אלף שלא רוצה רכש, הנהלה אירופאית שאמורה לתת מעל הישראלי..

בשביל מה לשלם כלכך הרבה כסף אם הם פחות טובים מהישראלי הקיים בארץ?

פורסם ב
לפני8 שעות , MTA For Ever said:


מר צלחות

 

אולי התכוון לצלחת חומוס עם הקוץ׳ 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.