Jump to content

מלפפונים קיץ 25 - ע"ש טים פריצה.


Recommended Posts

פורסם ב

@elbanana

הוא לא שווה שתגיב לו יותר

הוויכוח הזה הסלים יותר מדי

 

באופן קבוע הוא מקצין בצורה הזויה ומעליב אישית יוזרים בעלי דעה שונה

 

במקרה הזה עדיף פשוט להתעלם

 

פורסם ב

חברים צהובים אם תמשיכו ככה אני לא אפתח יותר נושאי רכש..יאללה בואו נירגע ונפסיק לריב בינינו (יש מספיק בכביש, דעות פוליטיות ועל חניה)  אולי בן יפתיע עם עוד החתמה... בוא ניתן לו צאנם עד סוף החלון...

פורסם ב
42 דקות לפני, robertod said:

חברים צהובים אם תמשיכו ככה אני לא אפתח יותר נושאי רכש..יאללה בואו נירגע ונפסיק לריב בינינו (יש מספיק בכביש, דעות פוליטיות ועל חניה)  אולי בן יפתיע עם עוד החתמה... בוא ניתן לו צאנם עד סוף החלון...

 

אני לא מוכן נפשית לעוד החתמה.

תקף גם להחתמה של כל אחת מהיריבות שלנו לתואר אגב 

פורסם ב
לפני5 שעות , elad5050 said:

 

אני לא מוכן נפשית לעוד החתמה.

תקף גם להחתמה של כל אחת מהיריבות שלנו לתואר אגב 

 

לא רואה שום ערך ברכש נוסף.
יש למכבי סגל פנטסטי, על הנייר מהטובים והעמוקים ביותר שבנו כאן.

בכל זמן נתון יש לפחות 5-6 שחקנים בספסל שפותחים בכל קבוצת צמרת בליגה, וגם שחקני קצה שלא נכללים בסגל היו מקבלים דקות רבות כמעט בכל קבוצה בליגה.

 

פורסם ב
לפני5 שעות , elad5050 said:

 

אני לא מוכן נפשית לעוד החתמה.

תקף גם להחתמה של כל אחת מהיריבות שלנו לתואר אגב 

לא יקרה 

היציע שלך עמוס
עוד מעט הם פותחים הרכב שם

פורסם ב
1 hour ago, MTA For Ever said:

 

לא רואה שום ערך ברכש נוסף.
יש למכבי סגל פנטסטי, על הנייר מהטובים והעמוקים ביותר שבנו כאן.

בכל זמן נתון יש לפחות 5-6 שחקנים בספסל שפותחים בכל קבוצת צמרת בליגה, וגם שחקני קצה שלא נכללים בסגל היו מקבלים דקות רבות כמעט בכל קבוצה בליגה.

 

רק שוער איכותי אבל אין כזה בשוק

פורסם ב
15 דקות לפני, snufkin said:

רק שוער איכותי אבל אין כזה בשוק

לא יהיה החלון

צריך 3 שוערים יושבים בספסל באירופה

לא תחזיק 4 שוערים בכירים בסגל 

פורסם ב
לפני2 שעות , snufkin said:

רק שוער איכותי אבל אין כזה בשוק


עזוב, זה כבר מת.

אין ספק שבשנה הבאה זה חייב לקרות.

בחלום הרטוב שלי דניאל פרץ עובר עוד שנת שבתון בגרמניה וחוזר בקיץ הבא, גם ניקיטה חייקין יכול להיות שדרוג פנטסטי, אם לא הם אז זר.

אם לא התאבדו עכשיו על גלזר אין סיבה להביא בקיץ הבא (אלא אם בחינם).

פורסם ב
37 דקות לפני, MTA For Ever said:


עזוב, זה כבר מת.

אין ספק שבשנה הבאה זה חייב לקרות.

בחלום הרטוב שלי דניאל פרץ עובר עוד שנת שבתון בגרמניה וחוזר בקיץ הבא, גם ניקיטה חייקין יכול להיות שדרוג פנטסטי, אם לא הם אז זר.

אם לא התאבדו עכשיו על גלזר אין סיבה להביא בקיץ הבא (אלא אם בחינם).

חייקין לא יחזור לפה בחיים אלא אם אתה משכיב לו שכר רציני.

פורסם ב
לפני9 שעות , Kenji.09 said:

חייקין לא יחזור לפה בחיים אלא אם אתה משכיב לו שכר רציני.

 

לדעתי הוא שווה את זה.

רוב הסיכויים שבעונה הבאה שוב נבצע רכש בעמדת השוער, הגיע הזמן להשקיע בעמדה הזו כדי להרוויח שוער קבע לטווח ארוך.

פורסם ב
43 דקות לפני, MTA For Ever said:

 

לדעתי הוא שווה את זה.

רוב הסיכויים שבעונה הבאה שוב נבצע רכש בעמדת השוער, הגיע הזמן להשקיע בעמדה הזו כדי להרוויח שוער קבע לטווח ארוך.

לרגע לא אמרתי שהוא לא שווה את זה,רק חבל שלא עשו מהלך בקיץ להביא שוער.
 

פורסם ב

גם אם יביאו לפה את קסיאס איכשהו משפתי ימצא את דרכו חזרה להרכב. צ׳אקי חזר מהמתים פחות פעמים ממנו

פורסם ב
לפני2 שעות , YoniC said:

גם אם יביאו לפה את קסיאס איכשהו משפתי ימצא את דרכו חזרה להרכב. צ׳אקי חזר מהמתים פחות פעמים ממנו

מנקודה מסויימת בזמן כבר למדתי להעריך את זה(הגיע למכבי ודניאל נמכר לבאיירן,אחר כך סלוגה הגיע ותפס לו את המקום ואז סלוגה שוחרר בסוף העונה,בקיץ הגיע ג'רפי כדי להוריד אותו לספסל ואז הוא נפצע,העלו את השוער השני מליקה וכמה דקות אחר כך קיבל אדום ומאז הוא חזר לחיינו כמשפתי הבכיר).

פורסם ב
לפני3 שעות , YoniC said:

גם אם יביאו לפה את קסיאס איכשהו משפתי ימצא את דרכו חזרה להרכב. צ׳אקי חזר מהמתים פחות פעמים ממנו

צריך לומר שבחלון הזמן הזה הקצר שבו היה לנו שוער מהענף (סלוגה), אז הוא דיי מהר הביא לו כדורים בחימום. 

פורסם ב

הקטע עם זה שגם ג'ראפי נפצע וגם מליקה קיבל אדום באמת פסיכי. הבן אדם היה צריך לפתוח את העונה בשער 2, מפה לשם הוא שוער ראשון.

וגם זה ששינו את החוק באירופה ומותר לרשום שוער שלישי, אם לא בכלל אסנטה היה עם הכפפות נגד פאפוס.

פורסם ב
3 דקות לפני, itanar said:

מביאים טאבי? יש שם עניין.

 

חד משמעית. 

הוא בכלל שייך לנתניה שמשום מה משאילים אותו שנה שנייה ברציפות.

בקבוצה כמו מכבי הוא יכול להתפתח למשהו גדול

פורסם ב

ברקו החבלן מנסה לשדל את דור פרץ לעבור לחו"ל בעונה הבאה, זה הזמן להשכיב חבילה ולהשאיר אותו.

פורסם ב

מתי מביאים את ניקיטה חייקין?

מסיים חוזה + ישראלי

פורסם ב
2 דקות לפני, Yellow_Hell said:

מתי מביאים את ניקיטה חייקין?

מסיים חוזה + ישראלי

 

סומך על בן שבשנה הבאה הוא מניית אותו פה 

פורסם ב
12 דקות לפני, Yellow_Hell said:

מתי מביאים את ניקיטה חייקין?

מסיים חוזה + ישראלי

 

מרוויח 600k לעונה.

הלוואי ויגיע בעונה הבאה.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.