Jump to content

נושא יתר עד סוף העונה - "שאריות מעצמי"


Recommended Posts

פורסם ב

חיפה גם בהרכב הכי חזק שלה, עם סף שבירה מאוד נמוך. הכל שאלה אם במחצית הראשונה שלרוב נחשבת הטובה שלנו נגיע למצב שהם שבורים, כל עוד יש להם ״אור״ בקצה מנהרת הכימיקלים שלהם הם יתאבדו על המשחק.

 

מעניין כמה קהל שלהם יגיע…קהל הצלחות…;)

פורסם ב

אני קורא שהעלו את איתן טייב לדבר על המשחק אתמול? הוא מתכוון למשחק של חיפה או שלנו? לא רוצה להיכנס לכתבה.

פורסם ב
25 דקות לפני, itanar said:

אני קורא שהעלו את איתן טייב לדבר על המשחק אתמול? הוא מתכוון למשחק של חיפה או שלנו? לא רוצה להיכנס לכתבה.

בעיקר על הכימיקל

פורסם ב

מישהו הבין איך זה שכתוב שבדרבי של חיפה הצהוב של חזיזה היה ה9 שלו ולכן הוא מורחק מהמשחק הבא ועדיין שיחק מול ב״ש(לא שזה משנה כרגע)

פורסם ב
לפני5 שעות , Meron's said:

מישהו הבין איך זה שכתוב שבדרבי של חיפה הצהוב של חזיזה היה ה9 שלו ולכן הוא מורחק מהמשחק הבא ועדיין שיחק מול ב״ש(לא שזה משנה כרגע)

עד כמה שזכור לי דובר על צהוב 10

פורסם ב

הרשת מלאה סרטונים של הגלגל שווארמה המסריח מסמן לאליאס לאן הוא יבעט. אף אחד לא מתכוון לחקור את זה?

פורסם ב

ביתר השעו את סילבה קאני והוא לא בסגל לב"ש, מצאו זמן לעונשים. ( הוחלף מחזור קודם וירד לחדר ההלבשה )

פורסם ב

עכשיו זה הזמן להדיח שחקן לפני כביכול משחק בית חשוב אחרון לעונה?

 

ביתר מה מבשלים קקות. רק מולנו הם ספרטה 300. הכל מסריח.

פורסם ב

חחחחח איזה מסריח כאן הכדורגל

פורסם ב

אם ננצח בסמי זה שלנו 

בלי קשר למה שביתר יעשו נגד ב״ש 

לדעתי בש לא תנצח שם

פורסם ב
On 13.5.2025 at 03:27, קובי השועל said:

דן ביטון מת לזיין אותנו משום מה..

גם רפאלוב, מאיפה מגיעה השנאה הזאת?

כיוף כזה שוער גרוע שאני לא יודע אם זאת היכולת שלו או שהוא גם פתח ידיים ורגליים.

 

מרגיש לי שהדג מסריח מהראש ויענקלה אחראי על זה.

פעם חשבתי על רפאלוב שהוא מקצוען ומעל הסחלה של חיפה עד שחזר לשם והסתבר שהוא עוד נפגע בזן 

פורסם ב
לפני20 שעות , אלק נילאש said:

 

כמו שאמרתי, ערב עצוב ומביש לכדורגל שלנו ואני מקווה מאוד שההמשך לא יראה גם ככה (אין לי ספק שבסמי הוא לא).

פלייאוף שיטה מסריחה בשביל רייטינג והימורים, חייב לבטל את זה ואם כבר יש ארבע משחקים בשנה למה לא להכריע דרך מפגשים בין 2 הקבוצות, 4 משחקים זאת אינדיקציה יותר טובה ממי כבש יותר נגד קבוצה שהלכה לים לפני חודשיים. 

פורסם ב
לפני7 שעות , DanMTA said:

עכשיו זה הזמן להדיח שחקן לפני כביכול משחק בית חשוב אחרון לעונה?

 

ביתר מה מבשלים קקות. רק מולנו הם ספרטה 300. הכל מסריח.

אין מה לבנות על ביתר

 

המאזן שלהם נגד ב"ש על הפנים, לא ניצחו אותם בטדי מ-2013

 

פורסם ב
On 14.5.2025 at 13:14, Elirandani said:

אין מה לבנות על ביתר

 

המאזן שלהם נגד ב"ש על הפנים, לא ניצחו אותם בטדי מ-2013

לגמרי. אם בית"ר יחלצו תיקו זאת הפתעה גדולה יותר מאשר ניצחון של חיפה עלינו. הסבירות שאנחנו נאבד נקודות בסמי עופר גבוהה בהרבה מהסבירות שבאר שבע תאבד נקודות בטדי, לצערי.

פורסם ב
לפני8 שעות , מנג'ר יונייטד said:

לגמרי. אם בית"ר יחלצו תיקו זאת הפתעה גדולה יותר מאשר ניצחון של חיפה עלינו. הסבירות שאנחנו נאבד נקודות בסמי עופר גבוהה בהרבה מהסבירות שבאר שבע תאבד נקודות בטדי, לצערי.

יש לך את זה ביותר פסימי?

פורסם ב
לפני10 שעות , מנג'ר יונייטד said:

לגמרי. אם בית"ר יחלצו תיקו זאת הפתעה גדולה יותר מאשר ניצחון של חיפה עלינו. הסבירות שאנחנו נאבד נקודות בסמי עופר גבוהה בהרבה מהסבירות שבאר שבע תאבד נקודות בטדי, לצערי.

הפוך

הייתי מעדיף להיות במצב שלנו ולשחק בסמי

מאשר לשחק בטדי עכשיו

 

הולך להיות משחק קשה רצח בסמי אבל הרבה תלוי באיך נפתח אותו. 

אם ב20 דקות הראשונות אנחנו פותחים בבליץ וניצול הזדמנויות ועושים 1/2 אפס כמו בטרנר- זה בואכה 4-0 סולידי. 

 

תיקו במחצית (שלא לדבר על פיגור) והלך המשחק. יהיה בונקר מחריד

פורסם ב
49 דקות לפני, YallaMaccabi said:

הפוך

הייתי מעדיף להיות במצב שלנו ולשחק בסמי

מאשר לשחק בטדי עכשיו

 

הולך להיות משחק קשה רצח בסמי אבל הרבה תלוי באיך נפתח אותו. 

אם ב20 דקות הראשונות אנחנו פותחים בבליץ וניצול הזדמנויות ועושים 1/2 אפס כמו בטרנר- זה בואכה 4-0 סולידי. 

 

תיקו במחצית (שלא לדבר על פיגור) והלך המשחק. יהיה בונקר מחריד

גול מוקדם זה קריטי(אם נבקיע את הראשון נבקיע כבר את השני והשלישי כי הקהל שלהם יתהפך עליהם בסמי).

פורסם ב
On 14.5.2025 at 12:47, YallaMaccabi said:

אם ננצח בסמי זה שלנו 

בלי קשר למה שביתר יעשו נגד ב״ש 

לדעתי בש לא תנצח שם

הלוואי שאתה צודק, נראה לי שב"ש יגנבו שם 1 0

פורסם ב
לפני1 שעה , ClinteastwoodFan said:

הלוואי שאתה צודק, נראה לי שב"ש יגנבו שם 1 0

אני חותם עכשיו להגיע בשוויון נקודות והפרש שערים למחזור הסיום

ההתקפה שלנו טובה יותר

פורסם ב
12 דקות לפני, YallaMaccabi said:

אני חותם עכשיו להגיע בשוויון נקודות והפרש שערים למחזור הסיום

ההתקפה שלנו טובה יותר

מחזור הסיום אתה נגד ביתר שלא ניצחת העונה, הם הכי מפחידים אותי

פורסם ב
7 דקות לפני, אם אין אני לי נמני said:

ביתר השיקה חולצה לגמרי גביע, 

מטורפת לגמרי... 

לא פילה, לא אדידס ולא פומה 

פאקינג אומברו והחולצה מדהימה Screenshot_20250516_131724_Instagram.thumb.jpg.fbe6585aafb0a4c0d917fbca76e20499.jpg

יומברו זורמים איתם על כל דבר, אבל בעיני היא מקושקשת מדי

פורסם ב

יצחקי יש לך הרבה מאוד על מה להחזיר לנו, קדימה יא קבוצה של מנחוסים תעשו פעם משהו בחיים שלכם כשאנחנו צריכים שלא תצאו לוזרים נגד הבדואים. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.