ג'ורדי פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 די לאכול את הלוקש הזה של אי אפשר להביא זרים אם כל הליגה מצליחה להביא גם אנחנו יכולים
car.garsia פורסם ב 22 ביולי, 2024 Author פורסם ב 22 ביולי, 2024 יש דיווח שדרקושיץ' הבלם של סלובניה מועמד אלינו. לא ריאלי לחלוטין, הוא בלם מצוין וגם סביליה ופאוק סלוניקי היו מועמדות לקלוט אותו.
yello פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 Just now, car.garsia said: יש דיווח שדרקושיץ' הבלם של סלובניה מועמד אלינו. לא ריאלי לחלוטין, הוא בלם מצוין וגם סביליה ופאוק סלוניקי היו מועמדות לקלוט אותו. עוד מעט יהיה דיווח שרוצים את רודיגר.
snufkin פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 הקיצוני האוקראיני שדווח שמועמד לחיפה שחקן מאוד מעניין. מקווה שמתבלבלים איתנו
car.garsia פורסם ב 22 ביולי, 2024 Author פורסם ב 22 ביולי, 2024 4 דקות לפני, yello said: עוד מעט יהיה דיווח שרוצים את רודיגר. לא מתאים, ליד רז שלמה צריך בלם חכם יותר, פחות אתלטי. 1
erantheking21 פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 לדעתי אם הרמוסו לא ירצה לבוא אז אולי סתם ספיקולציה
המכבייה פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 28 דקות לפני, g0lan said: אני אגיד לך את האמת? אני לא ממש קונה את זה. כלומר, נכון שסביר להניח שנתקלים ביותר סירובים מהרגיל, אבל לא להצליח בכלל להנחית כאן שחקנים זה כישלון מובהק. בכדורסל אתה רואה שמכבי, הפועל וירושלים מצליחות גם מצליחות להביא שחקנים. יכול להיות שלא מדובר באופציות א' או ב' של הצוות המקצועי בחלק מהמקרים, אבל במציאות הקיימת אתה צריך גם שתהיה לך אופציה ג' ו-ד'. לשבת חודשיים מפתיחת חלון ההעברות עם זר וחצי בסגל שלך וללא החתמה באופק זאת התנהלות עצלנית בעיניי. אי אפשר כל פעם להיאבק על שחקן-שניים שרוצים, לחכות להם לדקה ה-90 ואז לתרץ אי-החתמה בזה שהשחקן החליט לא לבוא. בשלב הזה ובמציאות הזאת צריכים להיות בתכניות הרכש גיבויים לגיבויים במקום להגיע למוקדמות צ'מפיונס עם סגל שנראה כמו גבינה שוויצרית. לא נראה לי שמתעצלים. הסל הוא חיה אחרת והליגה הישראלית פלוס המפעלים האירופים נמצאת במעמד גבוה הרבה יותר מהליגה בכדורגל. נקווה לטוב.
צ'אקי פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 25 דקות לפני, ג'ורדי said: די לאכול את הלוקש הזה של אי אפשר להביא זרים אם כל הליגה מצליחה להביא גם אנחנו יכולים כל הליגה... על הזין....
Double פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 21 דקות לפני, snufkin said: הקיצוני האוקראיני שדווח שמועמד לחיפה שחקן מאוד מעניין. מקווה שמתבלבלים איתנו זה שם שרץ פה בפורום 3 שנים, סקאוטינג ברמה נמוכה
g0lan פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 7 דקות לפני, המכבייה said: לא נראה לי שמתעצלים. הסל הוא חיה אחרת והליגה הישראלית פלוס המפעלים האירופים נמצאת במעמד גבוה הרבה יותר מהליגה בכדורגל. נקווה לטוב. הפועל סל והפועל ירושלים זה חיה אחרת מהסטטוס שאנחנו כמועדון כדורגל נמצאים בו? לא ממש מסכים. מוקדמות צ'מפיונס, כמעט בוודאות שלב בתים אירופי כלשהו, בעלים שמשלם יפה. אני לא חושב שהם ספציפית הרבה יותר אטרקטיביים לשחקני סל מאשר אנחנו לשחקני רגל. בכל מקרה, ברור שההשוואה אינה תפוחים לתפוחים אבל אני פשוט נוטה לחשוב שמדיניות הרכש היא קצת (for lack of a better word) פאסיבית. זה מרגיש שכל חלון מחדש יש שם אחד או שניים בפנקס שהצוות המקצועי חם עליהם, והגישה היא שאם זה לא מבשיל אז לא נורא והסגל הקיים יצליח לפחות לעמוד ביעדים המינימליים (לדוגמה שלב בתים בקונפרנס העונה).
Brandon Roy פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 7 דקות לפני, g0lan said: הפועל סל והפועל ירושלים זה חיה אחרת מהסטטוס שאנחנו כמועדון כדורגל נמצאים בו? לא ממש מסכים. מוקדמות צ'מפיונס, כמעט בוודאות שלב בתים אירופי כלשהו, בעלים שמשלם יפה. אני לא חושב שהם ספציפית הרבה יותר אטרקטיביים לשחקני סל מאשר אנחנו לשחקני רגל. בכל מקרה, ברור שההשוואה אינה תפוחים לתפוחים אבל אני פשוט נוטה לחשוב שמדיניות הרכש היא קצת (for lack of a better word) פאסיבית. זה מרגיש שכל חלון מחדש יש שם אחד או שניים בפנקס שהצוות המקצועי חם עליהם, והגישה היא שאם זה לא מבשיל אז לא נורא והסגל הקיים יצליח לפחות לעמוד ביעדים המינימליים (לדוגמה שלב בתים בקונפרנס העונה). בסל ב - 800 אלף יורו אתה מביא שחקן טופ יורוליג כמו מוטלי וברגל ב-800 אלף יורו אתה לא משאיר את מילסון. כל ההבדל. 1
g0lan פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 Just now, Brandon Roy said: בסל ב - 800 אלף יורו אתה מביא שחקן טופ יורוליג כמו מוטלי וברגל ב-800 אלף יורו אתה לא משאיר את מילסון. כל ההבדל. מוטלי מרוויח כמעט כפול מזה בהפועל, אז הנקודה שלך לא ממש מדויקת.
Brandon Roy פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 7 דקות לפני, g0lan said: מוטלי מרוויח כמעט כפול מזה בהפועל, אז הנקודה שלך לא ממש מדויקת. זה באזור מה שהוא הרוויח בפנרבחצ'ה. ברור שבכדי למשוך אותו, היא הייתה צריכה לתת לו חוזה גבוה משמעותית. מהלכים כאלה אתה יכול לעשות, כמו עם אסאנטה, שם אתה יכול להכפיל שכר. בכדורסל זה גם שונה, החוזים שם הם לרוב קצרים יותר והגעה לקיץ ללא חוזה, זה הרבה יותר שכיח מאשר בכדורסל. אז סתם מספים לשאר החבר'ה שמחכים לרכש ברמה שהם כבר לא נושמים.
g0lan פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 Just now, Brandon Roy said: זה באזור מה שהוא הרוויח בפנרבחצ'ה. ברור שבכדי למשוך אותו, היא הייתה צריכה לתת לו חוזה גבוה משמעותית. ... אבל זה לא מה שהביא אותו להפועל, שזה מה שרמזת לו בהודעה הקודמת. במיליון וחצי דולר/יורו אתה יכול להביא לכאן חתיכת שחקנים גם כן. נכון שזה לא יהיה באותה סקאלה כמו מוטלי ביורוליג אבל בוודאי שיהיה מדובר בכאלה שהם שוברי שוויון בליגה שלנו. והרי מראש רשמתי שההשוואה היא לא תפוחים לתפוחים, אני פשוט חושב שלתרץ את כל הסיטואציה הנוכחית ב'יש מלחמה ואף אחד לא רוצה לבוא לכאן' היא בעיניי תירוץ קל מדי לבעיה יותר עמוקה במדיניות הרכש שלנו.
הנדון פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 26 דקות לפני, קמחי said: חחחחח עלק דרקוסיץ' אפילו לא שווה יחס לכתבה מרוב שזה מונפץ.
Armagedon פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 לפני3 שעות , ג'ורדי said: די לאכול את הלוקש הזה של אי אפשר להביא זרים אם כל הליגה מצליחה להביא גם אנחנו יכולים בול. כבר כמה שנים אנחנו לא מפנימים אבל משהו בדנא של מכבי בנושאי רכש, לא עובד מהר ואוהבים לעשות מהלימון לימונדה. כל הבעיות ידועות מזמן והיו על השולחן, אין לנו האופי ללכלך ידיים. פספוסים כמו בכר (בלי לזלזל במאמן החדש) אי אזרוח סאבוריט, מגן ימין וכו' פשוט חבל.
Brandon Roy פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 5 דקות לפני, Armagedon said: בול. כבר כמה שנים אנחנו לא מפנימים אבל משהו בדנא של מכבי בנושאי רכש, לא עובד מהר ואוהבים לעשות מהלימון לימונדה. כל הבעיות ידועות מזמן והיו על השולחן, אין לנו האופי ללכלך ידיים. פספוסים כמו בכר (בלי לזלזל במאמן החדש) אי אזרוח סאבוריט, מגן ימין וכו' פשוט חבל. לדעתי מה שקורה עכשיו עם הנבחרת צעירה זה גם נכנס לרשימה. במקום לנהל איתם מו"מ, לתת להם לקחת ממך 3 שיש להם את הסיכוי הגדול ביותר לשחק (ועדיין היינו הקבוצה ששולחת הכי הרבה שחקנים), שלחנו 5, אחד בכלל מסתבר שמורחק מ-2 משחקים. עכשיו שגם עבדה הגיע, לא נראה לי שיותר מ - 2 יפתחו. במקרה הטוב. 1
Omer פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 לפני5 שעות , Double said: לא חושב שהם חמים עליו, התנאי של אברמוב נותר על כנו ביטון תמורת יונה. לא חושב שמישהו חם על שחקן שיושב על משכורת עתק ולא נתן משחק טוב כבר ארבע שנים. לא הולך להיות קל להיפטר ממנו, ואת השכר שלו אני די בטוח שנצטרך להשלים.
שי123 פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 לפני2 שעות , g0lan said: ... אבל זה לא מה שהביא אותו להפועל, שזה מה שרמזת לו בהודעה הקודמת. במיליון וחצי דולר/יורו אתה יכול להביא לכאן חתיכת שחקנים גם כן. נכון שזה לא יהיה באותה סקאלה כמו מוטלי ביורוליג אבל בוודאי שיהיה מדובר בכאלה שהם שוברי שוויון בליגה שלנו. והרי מראש רשמתי שההשוואה היא לא תפוחים לתפוחים, אני פשוט חושב שלתרץ את כל הסיטואציה הנוכחית ב'יש מלחמה ואף אחד לא רוצה לבוא לכאן' היא בעיניי תירוץ קל מדי לבעיה יותר עמוקה במדיניות הרכש שלנו. ההבדל הוא שבכדורסל הפועל מביאה בסכומים האלה 2-3 סופרסטארים, והיא מועמדת חזקה לקחת את היורוקאפ ויכולה להגדיל את מספר המנויים פי 2-3. בכדורגל אתה תביא שחקנים טובים שרחוקים מאוד מלהיות סופרסטארים, לא תגדיל משמעותית את ההכנסות ואולי אפילו תתחיל להתקרב לגבול הפיירפליי, וגם תגרום לבעיות עם שחקנים אחרים כי אתה מערער את מסגרת השכר של הקבוצה. 1
snufkin פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 https://www.transfermarkt.com/leo-jaba/profil/spieler/468260 שחקן שיכל להיות מאוד מעניין עבורנו. כנף ימין ברזילאי, היה מושאל לליגה הפורטוגלית בעונה האחרונה, 5 גולים ו 4 בישולים. מהיר,ורסטילי ויכל לשחק בשני הצדדים, דריבל טוב. מסיים חוזה בינואר 2025
Dalembert פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 38 דקות לפני, snufkin said: https://www.transfermarkt.com/leo-jaba/profil/spieler/468260 שחקן שיכל להיות מאוד מעניין עבורנו. כנף ימין ברזילאי, היה מושאל לליגה הפורטוגלית בעונה האחרונה, 5 גולים ו 4 בישולים. מהיר,ורסטילי ויכל לשחק בשני הצדדים, דריבל טוב. מסיים חוזה בינואר 2025 דובל זה אתה?
snufkin פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 8 דקות לפני, Dalembert said: דובל זה אתה? נראה שדובל התייאש, מנסה את מזלי
duduha פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 לפני7 שעות , elad5050 said: התקופה שבין י״ז בתמוז לתשעה באב. ידועה גם כ״בין המצרים״. בעיקרון ממעטים בשמחה, לא מתחתנים וגם ממעטים במסחר - כלומר משתדלים אם אפשר לא לחתום על עסקאות מסוימות שניתן לדחות או להקדים מבלי להיפגע. לפני6 שעות , אליהו_הנביא said: שחקן ששומר מצוות ומאמין לא יחתום על חוזה חדש בתאריך הזה עם דגש על התקופה מתחילת חודש אב. זה לא מדויק, מדובר פה על ״הפסד מרובה״ (כמעט חודש), אם הוא ישאל רב יתיר לו לחתום (ובהתחשב בכסף שכבר הפסיד, עוד יותר) אפילו אחרי ראש חודש אב. לא חושב שיש מניעה פה.
maynard_prica פורסם ב 22 ביולי, 2024 פורסם ב 22 ביולי, 2024 בכל פעם שתחשבו שלאחד הכתבים של מכבי יש מושג מה קורה בתוך מכבי, תיזכרו בזמן ששגיב יחזקאל שוחרר בשישי, סיכם את התנאים שלו כבר מזמן, נמצא בארץ, ואנחנו כבר שלושה ימים אחרי ולאף אחד מהם אין מושג מה קורה עם זה. ההתנהלות של מכבי זהה לקייצים אחרים, הכל ברגיל. הכל ידוע מראש, אבל נשכח בחלון שלאהוב אותך(מכבי), זה לשלם בכאב בן יקר, אתה רואה את הטרפת וזה זמן לרכש זמן לרכש זמן לרכש 6
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now