Jump to content

יתר מחזור 30 עליון 29 תחתון - "לבד במדבר"


car.garsia

Recommended Posts

קיוויתי, באמת קיוויתי שנבוא לנושא יתר הזה רגועים יותר. שנבוא בפער 10, מריחים את הצלחת מתקרבת, נבוא לבלומפילד מחר למוד רגוע, לקונצרט ונתעסק בעיקר ברצון הקדוש שהפועל תרד ליגה. באמת האמנתי שזה יקרה.

 

אבל כוחות רבים רוצים שזה יילך עד הסוף, שזה יהיה מלחמת עולם, שזה יהיה קשה וכואב. הכוחות האלה הזכירו לנו שוב כמה שונאים אותנו פה, כמה "אני איתך והעולם מנגד" זה לא סתם שורה בשיר אוהדים, כמה ערוץ שלם שמתעסק 24 שעות בלשנוא אותנו זה מסוכן. בדרך כלל זה רק נלווה, יש לזה השפעה עקיפה, הפעם בבאר שבע היה לזה השפעה ישירה. 

 

לצערי גם הקבוצה לא תרמה לבריאות הנפשית שלנו, עם משחק חלש ואנמי שם בדרום. מפה לשם הפער 7, היריבה שלנו כבר מפנטזתומאמינה שהיא מסוגלת לצמצם ל6 עם ערעור לבית משפט האזרחי והקרקע רועדת. כשאנחנו בלי זהבי ועם הגב על הקיר, אנחנו צריכים לעשות הכל מחר כדי לעזור לשחקנים להביא 3 נקודות ואז למקד את כל האנרגיות שלנו לאיבוד נקודות של מכבי חיפה ושל הפועל תל אביב. זה תהיה שבת שמשנה עונה, לטובה או לרעה.

 

אז מה בתפריט? מתחילים ב18:00 בפלייאוף העליון כשבני סכנין תארח את ריינה בדוחא. קרב מ' לשתי הקבוצות על המקום החמישי הבלתי מעניין. 2 הקבוצות אמנם מהמפתיעות בליגה אבל הגל שלהם כבר ממזמן הגיע לחוף והראש שלהם עמוק בעונה הבאה.

 

עוד ב18:00, במסגרת הפלייאוף התחתון, מכבי נתניה מאחרת את הפועל ירושלים. משחק שהרבה יותר קריטי למארחים מבירת הפריקסה, נתניה מאשר מלילדים של זיו שכבר נמצאים בים.

בלבול התחיל להבין את הקונספט בנתניה, שבכדי להישאר בליגה העונה הוא יהיה חייב קודם כל לייצב את ההגנה המזוויעה שלו. זה הצליח לו והוא חזר עם תיקו 0 יוקרתי מאשדוד ועכשיו ניצחון בבית מול הקטמונים ישאיר את נתניה בליגה הבכירה.

 

ב20:00 שני משחקים חשובים ומרתקים. הראשון, במסגרת הפלייאוף התחתון יתקיים במושבה שם תארח מכבי פתח תקווה את הפועל תל אביב. 

למעט ההבלחה הטראומטית בגביע, המארחים מפתח תקווה נראים קטסטרופה כבר תקופה ואחרי עוד כישלון של הקוז'וק בול שרושם כבר 3 הפסדים רצופים, מכבי פתח תקווה מסובכת עמוק עמוק בתחתית ובסכנת ירידה ממשית. 

מי שתנסה לנצל את הכושר הרע של המארחים ממלאבס היא הקבוצה האיומה של יוסי אבוקסיס. בשבוע שעבר, עוד לפני שהאיראנים ניסו לכבוש אותנו ומדינה שלמה נכנסה להיסטריה, כולנו זכינו לראות רגע אושר גדול אחרון, בו ריקן שלח טיל בדקה ה96 לתוך הרשת, נגד הפועל, מול שער 11 כמו שהוא כל כך אוהב.

הגול החשוב הזה מנע מאבוקסיס ניצחון ראשון כמאמן הפועל ואנחנו הרווחנו עוד שבוע של צחוקים ואושר. נקווה שהקבוצה השנייה של פתח תקווה לא תקטע לנו את החלום.

 

עוד ב20:00, המשחק המרכזי (ערוץ הבית כמובן), מכבי חיפה תארח את הפועל באר שבע. סה"כ עבר שבוע עם פיצול אישיות די חריג אפילו במונחים שלהם עבור המטורללים מהכרמל. מצד אחד, הם עשו סאבוטז' לדגו, מינו במהירות הבזק את ברק בכר וסגרו את השאלטר על העונה הנוכחית.

מצד שני, הם גירדו ניצחון 1-0 על סכנין, נאבקים על נקודה בבית הדין ובתוך תוכם הם מאמינים שעוד ניתן לסיים עם אליפות השנה. ואז מה יהיה עם ברק בכר? לא ברור ונקווה שלא נגיע לזה.

האורחים מבאר שבע לעומת זאת השיגו ניצחון 1-0 עלינו (ותודה כמובן לפריד, יעקובוב, אדלר ושפיגלר על זה) שביסס אותם במקום השלישי. לכן, הליגה כעת לא כזה מעניינת את באר שבע, שברביעי מצפה לה חצי גמר גביע נגד היריבה המשובעת, מכבי נתניה. ובגלל זה, אל תצפו לכלום, "אליה" המרגש זורק זין על המשחק הזה ובלי ויטור, גורדה ולפזר המורחק אין להם מה למכור.

 

בראשון ב19:00, יום לפני ליל הסדר, המחזור ייסגר עם 2 משחקים חשובים בפלייאוף התחתון. הראשון, ב19:00, יפגיש את הפועל חדרה שתארח את מ"ס אשדוד. חדרה צריכה נקודה וחצי כדי לשרוד בליגה וכדי לשחרר את זלקה חזרה למשימות חשובות יותר. אשדוד לעומת זאת פספסה הזמנות לעלות מעל הקו האדום ותסמכו עליה שהיא תבעט בדלי גם במחזור הזה כל הדרך לליגה השנייה.

 

עוד בראשון ב20:15, הפועל פתח תקווה תארח את בית"ר ירושלים. המלאבסים אמנם הצליחו לחזור עם תיקו 1-1 דרמטי מבלומפילד בשבוע שעבר אבל רק נס ברמת הנס ז'לגיריס יגרום להם לשרוד בליגה עוד עונה.

הירושלמים מנגד כצפוי אחרי שהם יצאו מפרופורציות בנוגע לברק יצחקי, חזרו לקרקע עם הפסד 1-0 לחדרה במחזור הקודם. אם הם ימשיכו בהאדרה העצמית המוגזמת הזאת, זה יכול להיגמר אצלם רע מאוד ולא נראה לי נעים להיות בטדי ביום שישי.

 

המטרות שלנו: קודם כל לנצח את הפועל חיפה. ואז, מהשעה 20:00 יהיה לנו שעתיים שיהיו השעות הכי קריטיות שלנו השבוע. כמה בא לנו פסח בלי לחץ. כמה בא לנו להתעסק בסדרה מול פנאתנייקוס בכדורסל במקום במה מימר מתכנן לנו במחזור הבא. כמה שזה מגיע לנו. שיהיה לנו בהצלחה!!!

Link to comment
Share on other sites

חייבים חייבים חייבים

לנצח ב17:00

כדי שהפער יישאר שבע

 

חיפה כבר ניצחו את בש

שיעלו בהרכב משני

Link to comment
Share on other sites

Just now, car.garsia said:

איזה הגנה של באר שבע... קטסטרופה מפוארת. הגול השני גול של טרום ב'.

לפחות מכבי פתח תקווה מרגשת.

אחרי הטיול הקליל היום בבלומפילד, זה מתאזן. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, car.garsia said:

באר שבע הדרבי שלהם זה מכבי תל אביב? 

לא, אבל יש להם חצי גמר וחיפה טובה. מה התירוץ של הפועל חיפה לקבל 4 גולים של ליגה מחוזית? הכל מתאזן. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.