Jump to content

יתר מחזור 29 עליון, 28 תחתון - "פגישה חצי פגישה"


car.garsia

Recommended Posts

אחרי שבוע שהפלייאוף התחתון היה במנוחה ורק הפלייאוף העליון שיחק (או בקיצור, רק מכבי תל אביב - מכבי חיפה היה מעניין), הליגה חוזרת בכל הכוח באחד המחזורים המטורפים שיש לה להציע.

 

בעוד בפלייאוף העליון מאבק האליפות עדיין לא נגמר ולמכבי חיפה יש המחזור הזדמנות אחרונה "לטרוף את הקלפים", בפלייאוף התחתון שיגעון של ממש. קרבות ישירים על הירידה, דרמה ואימפריות שנמצאות בסכנה ממשית. לא לבעלי לב חלש ונקווה שהאיראנים לא יקטעו לנו את כל החגיגה באמצע.

 

אז מה מחכה לנו? מתחילים בשבת ב15:30 כשביתר ירושלים תארח את הפועל חדרה במסגרת הפלייאוף התחתון. כן בית"ר מאחרת בשבת, מי היה מאמין. השעה הנוחה גרמה לאוהדי בית"ר להתנפל על הכרטיסים וכ18,000 אוהדים צפויים לפקוד את טדי.

אז בית"ר באה במומנטום טוב אחרי 2 ניצחונות ויהיה מלא קהל באצטדיון, תחושה של חגיגה בטדי. לכן, מהיכרות עם המועדון, זה יהיה כל כך צפוי שמדמון ודוניו יתפרו אותם במתפרצות כאשר גם חדרה עדיין צריכה את הנקודות. נחייה ונראה.

 

ב17:45, במסגרת הפלייאוף העליון, מכבי חיפה תארח את בני סכנין. מה כבר לא נאמר על המטורללים מהכרמל? הקבוצה הכי טובה בליגה שרחוקה 10 נקודות מהמוליכה האפורה והלא מרגשת, אלופת הבילדאפ עם רפאלוב המנהיג הקווקזי הכריזמטי, נסיכת הכרמל שרושמת עונה כל כך מדהימה עד שהם מתים לבעוט את המאמן שלהם השעיר לעזעאזל ולהחזיר את ברק בכר.

עד אז, לדגו וחניכיו יש הזדמנות אולי אחרונה להחיות את המאבק על האליפות. ותסמכו על ידידתם מסכנין שתאפשר להם ותעשה להם חיים קלים כמו תמיד.

 

ב20:00, המשחק המרכזי של השבת, קרב תחתית אדיר בין הפועל תל אביב להפועל פתח תקווה בבלומפילד. אפשר להגיד מזל טוב למארחת מתל אביב, שסוף סוף הבקיעה השבוע. אמנם זה קרה רק במשחק ידידות, רק נגד קבוצת הנוער אבל מסתבר שהפונקציה הזאת קיימת עבורם. עכשיו הם רק יצטרכו לעשות את זה בליגה במשחק אולי הכי חשוב שלהם העונה.

לאורחים ממלאבס לעומת זאת, זה באמת ההזדמנות האחרונה. ניצחון והם חזק שוב בתמונת ההישארות, הפסד והם לוקחים את כל הורדים והריקנים שלהם (את שכטר לא, הוא בדרך הבטוחה לפודיום, יוסיפוביץ' מחכה) חזרה ללאומית.

 

בראשון משום מה יהיו שלושה משחקים (המנהלת פה שונאת כדורגל וממש שונאת אוהדים). ב19:00, הפועל ירושלים תארח את מכבי פתח תקווה בטדי. הילדודס של זיו עשו עבודה מדהימה בתחילת הפלייאוף התחתון, שניצחו 2-0 את הפועל תל אביב במשחק שנשמח להיזכר בו והבטיחו הישראות באופן סופי בליגה.

הילדודס של רן קוז'וק מנגד אמנם נראים די מחורבן בליגה, אבל הם שאבו עידוד מהניצחון עלינו ברבע גמר גביע המדינה במשחק שקשה לשכוח אותו גם אם ממש מנסים והם צריכים איזה ניצחון אחד לפחות על מנת להבטיח ללוזוניאדה עוד עונה בליגת העל.

 

ב19:45, שוב חוזרים לפלייאוף העליון שהפועל חיפה תארח את הלהיט של הליגה, בני ריינה. המאחרים מחיפה חייבים בדחיפות 3 נקודות אם הם עוד מפנטזים על המקום השלישי העונה. מנגד, האורחים הבלתי מנוצחים מתחילת הפלייאוף, החיילים של מימר, הכוכבים של סעיד בסול, ינסו להמשיך ברצף המדהים שלהם גם מול הפועל חיפה.

 

ב20:00 עוד קרב תחתית אדיר על 6 נקודות כאשר מ"ס אשדוד תארח את מכבי נתניה. אשדוד אומנם מתחת לקו האדום ואומנם עדיין עם סגל מאולתר וכדורגל קשה לצפייה, אך הם רשמו נצחון גדול 1-0 על מכבי פתח תקווה במחזור הפתיחה של הפלייאוף והם חזק בתמונת ההישארות בליגה.

 

מנגד, במכבי נתניה אייל סגל החליט לעשות מעשה קיצוני וסוף וסוף למנות לתפקיד המאמן שלו מישהו שהתפקיד שלו הוא לאמן כדורגל. אכן, קיצוני ונדיר. וככה מרקו בלבול הגיע וככה הוא כבר עשה משהו אדיר במשחק הבכורה שלו כשהדיח את מכבי חיפה מגביע המדינה. האתגר הבא של מרקו בלבול יהיה למנוע ממכבי נתניה לצלול לליגת המשנה כי עם כל הכבוד לגביע, מצבה בליגה עדיין קטטוני.

 

המטרות שלנו:

על חיפה - סכנין אני לא רוצה לדבר, אני לא מצפה לכלום מהמועדון הביזיוני והדוחה הזה בני סכנין. אני בטוח שהם יבואו לטיול בסמי עופר ויבואו להתאבד עלינו (ואני מאוד מקווה שלא תרתי משמע כן?) בדוחא.

אבל הפועל פתח תקווה, בחייאת הפועל פתח תקווה, אין לכם מושג כמה אני אוהד שלכם המחזור. אני מוכן לתלות פוסטר של מוטי קקון "העיט" מעל המיטה שלי, רק שתביאו 3 נקודות מחר, בבקשה. ושיהיה לנו בהצלחה!!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

יפה כתבת. הסיכוי היחיד למשהו מעודד השבוע הוא הפועל פתח תקווה, וגם שם הסיכוי נמוך. המשחק של הפועל חיפה יכול להשפיע עלינו בעקיפין כי הפסד שלהם יוריד את מפלס הלחץ של באר שבע בקרב על המקום השלישי.

Link to comment
Share on other sites

הרבה יותר אשמח לתיקו 0 במשחק של פ״ת-הפועל מאשר נגיד 2-1 לפת. 

פשוט כי זה יהיה הרבה יותר מצחיק שלא כבשו שוב. 

כמובן שנצחון על ה0 יהיה הכי מרגש

Link to comment
Share on other sites

לפני1 שעה , עמית ר said:

הרבה יותר אשמח לתיקו 0 במשחק של פ״ת-הפועל מאשר נגיד 2-1 לפת. 

פשוט כי זה יהיה הרבה יותר מצחיק שלא כבשו שוב. 

כמובן שנצחון על ה0 יהיה הכי מרגש

מסכים שיהיה מצחיק אם לא יכבשו, אבל מצד שני הפסד שלהם שם והם מסובכים בצורה קיצונית והופכים למועמדת הבכירה לירידה בעיני.

כי בתיקו חוץ מזה שהם יקבלו נקודה הם גם מורידים את פ״ת סופית. בהפסד הם גם מחזירים את פ״ת לתמונה וגם יש משחק אשדוד-נתניה שלפחות אחת מהם תביא נקודות ותתחיל להתרחק מהפועל.

 

לגבי חיפה - קיבלנו מספיק מתנות ואני מניח שהמתנות יעצרו. נצטרך מפה לעשות את זה לבד והפור שיש לנו צריך להספיק.

Link to comment
Share on other sites

רצוי:שהפועל פ"ת יפגינו אופי וידליקו את התחתית ובנוסף לכך שפעם אחת בחיים שלהם השהידים מסכנין יתאבדו גם מול הקבוצה של קובי.

 

מצוי:הפועל יבקיעו(ולא ההפועל שאנחנו רוצים שתבקיע) וסכנין יפתחו רגליים כמו נימפומנית לחיפה כרגיל.

Link to comment
Share on other sites

42 דקות לפני, עמית ר said:

זה אני או שמדמון נראה כמו צל מהרגע שחתם?

לומר צל זה מאוד מוגזם. בטח כשהוא ממש לא מזמן הבקיע פנדל עמוק בתוספת הזמן מול כל הלחץ והקבוצה שלו שהייתה יורדת כמעט בטוחה, הבטיחה הישארות. 

הרכש שהם עשו בינואר, הודות לכסף שהם קיבלו מאיתנו, היה מעולה. דוניו ואדניי אלו שניים שכבר שיחקו בליגה והם מיד הביאו תפוקה.

מדמון קצת פחות טוב לאחרונה, אבל הפלייאוף התחתון רק החל ובו הוא אמור לפגוש בעיקר קבוצות ברמה של הקבוצה שלו. היום ספציפית הוא גם חולה עדיין. 

Link to comment
Share on other sites

2 דקות לפני, Double said:

פחות מדקה, הזונות של חיפה

איך סכנין פתחו נגדנו ? היינו צריכים להוביל 4 אחרי רבע שעה.

הם בלי הבלם הכי טוב שלהם היום, לא באמת ציפיתי למשהו.

Link to comment
Share on other sites

דרבי המגזר, זונות שמוכרות וזונות שקונות. ללכת אול אין בטרנר, תיקו תוצאה רעה עבורנו. הגיע הזמן לניצחון באיזה משחק מאני טיים.. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, כהן said:

דרבי המגזר, זונות שמוכרות וזונות שקונות. ללכת אול אין בטרנר, תיקו תוצאה רעה עבורנו. הגיע הזמן לניצחון באיזה משחק מאני טיים.. 

למה תיקו רע לנו ?

Link to comment
Share on other sites

Just now, yello said:

למה תיקו רע לנו ?

לא רע, אבל גם לא מזהיר. יש הבדל בין תיקו ששומר על הפער כמו מלפני מספר ימים, לבין תיקו שמכווץ את הפער. הקבוצה הזו הוכיחה שגם פער של עשר נקודות היא מסוגלת לאבד בתוך שבועיים שלושה. וואלה לא שקט עם פער של שבע או שמונה הבדל כאשר יש עוד לא מעט נקודות בקופה.. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.