Jump to content

רשמים מהניצחון על יפו בשמינית גביע בבלומפילד | 3-1, ערן זהבי מעלה אותנו עם צמד מרגש לשלב הבא


Sawyer

Recommended Posts

המפולת נעצרה, חוזרים למסלול הנצחונות ומשחק קל על הנייר (יפו אמנם בצמרת הלאומית ונראת לא רע, אבל בואו) בא לנו צפוף אבל בטוב, לנצח ולעבור לרבע הגמר (3 משחקים מתואר!) 

רובי קין לוקח את ההזדמנות ומעלה הרכב מחליפים קלאסי למשחק הזה, רוב הסטארטים על הספסל למקרה הצורך

 

שופט(ת): רעה (פשוט שיפוט חלש מאוד, אין לה מושג בחוקה. ממציאה דברים שלא באפשרותה להמציא בכלל, פספסו קרנות חולות, פאולים ברורים, לא נתנה 2 צהובים במצב שבאמת.. אין מילים. שיפוט באמת של חסרת מושג רצינית)

 

שחקנים: טננבאום היה לו איזה פספוסון לא ברור, חוצמזה לא נדרש להרבה עבודה מול יפו.. דוידזאדה לא היה טוב היום, בחוליית הגנה כזאת זה כנראה גובל בבלתי אפשרי. מכר פחות מהאחרים וקצת תרם התקיפת לפחות. בלטקסה הפנדל, הטעויות, היה במשחק לא טוב היום. מול יפו זה אומר לא מעט. נחמיאס בניגוד למשחק הנפלא שלו כמגן ימין, היום כבלם מול יפו לא היה מספיק טוב והוסיף 2 טעויות שיכלו להגמר בגול. באסה. אבישי גם מול יפו לא הצליח להרשים בשני צידי המגרש וסגר רבעיית הגנה מאכזבת מאוד. קארצב מצד אחד, היה יחסית אחראי, לא מכר, לא טעה בשום דבר גדול מדי (איבד לאוויר אבל לא מסוכן). אבל היה סופר אנמי, סופר לרוחב, מאוד לא אפקטיבי. לפחות לא מכר, זה המון עבורי אצלו. פרץ לא היה טוב, כן עשה עבודה ורשם כמה דברים פחות גרועים משבועות קודמים אבל עדיין הרבה מהלכי אנטי כדורגל ואיבודי כדור, לא נראה מספיק טוב גם היום. קיקו לא דומיננטי זאת מחמאה, כי בקושי היה קיים. גם כשהיה קיים הצליח להעביר אולי אחד משלושת הנסיונות שלו לעשות משהו במשחק. מאכזב מאוד. יונתן מבחינתי הפתעה לטובה, מכר בקטנה רק פעמיים, רשם איזה 5-6 מהלכי כדורגל טובים (בעיקר חופשיות). הוא לא קרוב לרמה של מכבי אבל ביחס לעצמו העונה היה סביר בתפוקה. דוידה אולי הטוב ב11 שפתחו, הגול הככ חשוב היה שילוב של מחויבות, נחישות, טכניקה וקבלת החלטות טובה. היה שם הכל, חוצמזה היה די מסוכן, איים סביר על השער כמה פעמים ועשה כמה מהלכי כדורגל. מוכיח שאחרי מילסון הוא הקיצוני הכי פחות גרוע שלנו. תורג'מן כרגיל מחוייב ומנסה, היה לא רע היום כשאיים טוב על השער וגם כמובן כבש את השער מהמבצע של דוידה. לא מבריק לא זוהר אבל בסדר.

המחליפים כולם היו נהדרים, ממילסון שפשוט גיים צ'יינג'ר בכל מגרש בישראל דרך גבי שנכנס והיה מעולה בדקות שלו אבל מעל כולם, הטוב בהיסטוריה. ערן זהבי בעוד יום לקלטת כשהשער השני היה כל מה שערן זהבי יכול לתת לנו, מלאכת מחשבת של כדורגל מדהים. אין עוד מלבדו.

 

פיקנטריה:

- פוגשים שוב את יפו (ועוברים שוב)

- ערן זהבי כובש בנגיעה הראשונה

- משלים צמד ב8 דק

- והיה צריך לסגור שלושער אם לא אוגו (במספרת) או נבדלון של גבי

- סאגת ההחמצות דקה 80, זה היה פשוט הזוי שהכדור לא נכנס.

- איזה שמן המאמן כושר של יפו, לא מכבד את המקצוע.

 

קהל:

כמות קצת מאכזבת לדעתי (בהתחשב בחשיבות המשחק, העובדה שיפו יריב נוח אך עדיין יריב והעובדה שהיה בחינם) אבל בסדר, האווירה הייתה די מנומנמת למען האמת - אפשר להבין למה. היה כיף לראות את הפיק עידוד בעליה של ערן (ושחר) וכמובן הגולים שהגיעו לאחר מכן והחגיגות ביציע. איזה כיף שיש לנו את ערן, איך אני אוהב אותו. חבל שאין יותר מדי זמן לשמוח מחזרתו של המלך כי עוד 3 ימים!! מחכה לנו מלחמת עולם בבלומפילד במשחק שחייבים לנצח.

שבת, 19:30, בלומפילד. נתראה שם!

Link to comment
Share on other sites

נחמיאס לא בלם למכבי. על בלטקסה כבר כתבתי את זה.

לפחות בימין מחביאים קצת את השטויות שעושה במרכז ההגנה.

מילסון שם אין לי ספק, צריכים את זהבי ופרץ של תחילת העונה בשביל הזדמנות טובה לתואר החשוב באמת.

Link to comment
Share on other sites

מה לגבי ההתעקשות של קין לא להכניס את זהבי?
מדקה 30 הוא כבר שם מגני עצם, התחמם ובסוף מושיב אותו על הספסל לעוד 10 דק', מבין שיש עומס משחקים, אבל הקבוצה שלך כמעט סגרה 80 דק' בתיקו עם יפו!

Link to comment
Share on other sites

13 דקות לפני, קובי השועל said:

גם קוקסינל וגם מגיעה מעיר הכימיקלים.

פירק/ה לנו את הצורה היום.

הרבה זמן לא הייתי כל כך עצבני במשחק, וואו, כמה חוצים וקרנות הוא פספס שם או הפך בכוונה, לא יודע, אין צהובים, אין פאולים, הכל פשוט הפוך ושיא השיאים עצירת המשחק בתקרית אבישי. עזבו שהוא מפגר ולדעתי לא שם לב בכלל שהם הוציאו בכוונה, אבל על מה אתה עוצר את המשחק? 

Link to comment
Share on other sites

שיפוט בושה וחרפה. אכן. שילוב של אנטי מכבי חיפאי רגיל עם חוסר מושג כללי בחוקת הכדורגל. באמת גועל נפש.

 

נזכור להבא שספיר ברמן ברשימת השנואים, זונה לא קטנה. 

Link to comment
Share on other sites

41 דקות לפני, itanar said:

על בלטקסה כבר כתבתי את זה.

הארבעה - חמישה היחידים שהיו מופתעים מהפנדל, זה קין והצוות שלו.

כל האוהדים כבר מכירים, עוד מהקדנציה הקודמת שמדובר על שחקן הגנה שעושה פנדל כל שני משחקים. מי שקצת ראה כאן בלמים שמאליים רואה מאוד בקלות שאין לו שום מושג בסגירות. הכל הפוך. שמנספורד יתכבד ויבוא יסביר איך אין מגן ימין נורמלי ואיך הבאנו את בלטקסה למרות שכבר אז היה לא ברמה. מספיק להשאיר את קין לבד. 

Link to comment
Share on other sites

בפינת האופנה,אני חייב להגיד שהשינוי החיצוני יושב עליו/ה/הם הרבה יותר טוב מאשר איך שהוא היה לפני התהליך(לא יודע מה מצבה המדוייק בשינוי שהיא החליטה לעצמה) כי בתקופתה כשגיא ברמן הוא היה מכוער רצח עם עמידה שכאילו תקוע לו ז*ן בתחת 90% מהזמן.

 

חוץ מזה,לכל חסידי הPC,אתם מעניינים לי ת'שערות של האשך השמאלי שלי בנושא הזה.

Link to comment
Share on other sites

כאמור משחק לעבור ולהמשיך הלאה.

מקווה שחוץ מדוידה ונחמיאס כמגן ימני לא נראה אף אחד מההרכב שפתח היום. הרבה שחקנים קיבלו הזדמנות ונראו כמו כלום, אומר הרבה.

 

עוד נקודה בנוגע לערן, שימו לב שהביקורת שלכם לא ארסית מידיי ומגעילה מידיי. כשערן היה בשיא המשבר שלו היה ביקורת מקצועית כלפיו שזה לגיטימי.

אבל הייתה ביקורת שהיא לא מכובדת פה בפורום ונראה כאילו נשלפה מהשפתיים של השונאים שלנו. הוא מלחיץ את השחקנים, הוא עצבני, הוא מקלל, הוא לא מנהיג, עושה מרד נגד המאמן זה חלק מהדברים שנאמרו פה.

 

זה היה מביש מאוד ושגוי מאוד וההוכחה היום שהוא נכנס והרים את הקבוצה והרבה שחקנים רצו שהוא יכבוש שלושער ויחזור לו הביטחון. זה זהבי, תמיד היה, אף פעם הוא לא היה רגוע. תמיד הוא היה ככה שלא הולך לו. זה מה שהופך אותו לווינר שהוא.

הלוואי וכל שחקן היה לומד ממנו את זה.

Link to comment
Share on other sites

לפני1 שעה , Armagedon said:

מה לגבי ההתעקשות של קין לא להכניס את זהבי?
מדקה 30 הוא כבר שם מגני עצם, התחמם ובסוף מושיב אותו על הספסל לעוד 10 דק', מבין שיש עומס משחקים, אבל הקבוצה שלך כמעט סגרה 80 דק' בתיקו עם יפו!

קין דיבר על זה. במשחק שיכול ללכת להארכה, הוא נתן לו מחצית. מה לא בסדר בזה? 

Link to comment
Share on other sites

לפני1 שעה , Sawyer said:

יונתן מבחינתי הפתעה לטובה, מכר בקטנה רק פעמיים, רשם איזה 5-6 מהלכי כדורגל טובים (בעיקר חופשיות). הוא לא קרוב לרמה של מכבי אבל ביחס לעצמו העונה היה סביר בתפוקה. 


חולק עלייך ממש,

לדעתי היה שבלוני, לא מרוכז ולא חד. שהוחלף ממש הרגישו בהבדל לעומת המחצית הראשונה

Link to comment
Share on other sites

רואה את הש.ח 

אין לי כוח בשעה כזאת לחפש דוגמאות 

אבל נבדל זה לא!!! 

אם הכדור מגיע לשחקן שבנבדל מניסיון הרחקה, אז זה לא נבדל. 

אלא אם יש דיפלקשן שזה מקרה אחר ורגיל של נבדל. 

מה שהיה פה זה ניסיון הרחקה שכשל. 

שילכו ללמוד את החוקה 

Link to comment
Share on other sites

54 דקות לפני, AviCohenForEver said:


חולק עלייך ממש,

לדעתי היה שבלוני, לא מרוכז ולא חד. שהוחלף ממש הרגישו בהבדל לעומת המחצית הראשונה

אולי זה נובע מפער בציפיות, לא שיחק כדורגל או משהו אבל הרים 2-3 קרנות מעולות שיכלו להסתיים בשער עם קצת יותר ריכוז של השחקנים שלנו, כדור חופשי מדויק לראש לכול (שהוחמץ), 2 איומים סבירים לשער, איזה מהלך של דריבל ומסירה טובה שמאלה ועוד כמה קטנות שלא איבד. אתה מדבר פה על יוני מודל 23/24, זאת תפוקה לא רעה עבורו.

Link to comment
Share on other sites

לפני1 שעה , פנחס שוף said:

זה די ברור לכולם שבשבת הוא חייב לפתוח עם: יוריס, שחר, גבי, דוידה, מילסון וערן

אם זה לא קורה אז באמת אין תקווה

מי יפתח כמגן ימני בשבת אחרי שאבישי כהן ספג צהוב חמישי

Link to comment
Share on other sites

וואלה לא חשבתי שהיא שופטת כל כך גרועה עד היום. עשתה פיגוע שיפוטי במשחק קל לשיפוט יחסית. לא פלא שהיא שופטת כמעט רק בליגה לאומית.

Link to comment
Share on other sites

לפני3 שעות , פנחס שוף said:

הגרלה לרבע מתי?

כנראה ששבוע הבא אחרי שיסתיימו שלושת המשחקים שנדחו של שמינית הגמר

בכל מקרה רבע הגמר צריך להיות בתאריכים ה2-3 לאפריל

Link to comment
Share on other sites

 

- זה אולי הפעם הראשונה שקין עושה את מה שהגיוני, לפחות לרוב, בכל מה שקשור להרכב ולחילופים.

- העליהום על בלטקסה מוגזם ולא הוגן. כשהכדור הגיע לשחקן יפואי בתוך הרחבה, בלטקסה סגר את החלוץ המרכזי של יפו מלפנים, כמו שצריך. דוידזאדה היה עם השחקן המוסר. את רונן פרץ, השחקן המוכשל, היה צריך ללוות פנימה שחקן הקישור. אפשר לראות בהילוך החוזר ששחקן בצהוב (דוידה? קארצב?)  מתנהל בניחותא במקום ללוות את השחקן המתקיף לתוך הרחבה. אולי בלטקסה היה יכול לעשות משהו טוב יותר. נגיד. זה מסוג הפנדלים שקורים. הבעיה האמיתית היא ששחקן נכנס לרחבה לבדו ופנוי לקבל כדור. לא שבלטקסה כן או לא הכשיל אותו. אם הבלם צריך לכסות את השחקן התוקף עם הפנים לשער שלו, הבעיה כבר קרתה. עכשיו זה רק ניסיון לסתום את החור. להביט בקצה המהלך ולומר "בלטקסה אשם" זו חובבנות.

- תרשו לי, אבל הצמד של זהבי רק מדגיש בעיני את התפקיד המתאים לו היום בקבוצה, וזה לא (1) חלוץ (2) פותח. צפו שוב בשערים שלו. מעבר לעובדה שהשער ראשון הוא משונה מאוד מבחינת ההגנה היפואית, בשני המקרים הוא קיבל את הכדור 18-20 מטר מהשער, היה לו זמן לעשות כדרור הכנה ולבעוט בחופשיות יחסית. הגנות מסודרות לא נתנו ולא יתנו לו את השטח הזה. כנראה שגם יפו קצת יותר מסודרת לא הייתה נותנת לו את זה. אבל מול הגנה עייפה וזהבי טרי, זה יכול לקרות. הנקודה השנייה היא ששני השערים שלו התחילו בתנועה עם הפנים לשער. זה לא מה שקורה שהוא פותח כחלוץ במשחק עומד. אז אם תורג'מן עייף (וניכר שהוא התעייף אתמול במחצית השנייה), או פצוע או משהו כזה, אז בסדר. אין מישהו אחר. אבל שווה לפחות לשקול לתת לזהבי את המקום הזה בקישור. אתם זוכרים שככה שהוא שיחק אצלנו פעם, כן?

Link to comment
Share on other sites

עם כמה שאני מייחל להצלחה שלו, יונתן כהן נראה כמו שבר כלי. זה הרבה יותר מכדורגל רע, מנטלית הוא שבור

קארצב במשחק חושך עם מעל 5 מסירות לשום מקום והפקרות במרכז השדה

אבישי כהן אכזבה גדולה

מזל שיש את ערן

Link to comment
Share on other sites

דוידזאדה היה מזעזע אתמול. לא יודע מה קרה לו. כנראה התקופה הזאת בעונה שהוא רע. 

 

לזהבי אין תפקיד אחר מלבד חלוץ. בגילו הוא צריך לשחק רק שם. ככל שהוא יגע פחות בכדור רחוק מהשער ככה יהיה יותר טוב. 

Link to comment
Share on other sites

לפני6 שעות , חומץ בלסמי said:

 

- זה אולי הפעם הראשונה שקין עושה את מה שהגיוני, לפחות לרוב, בכל מה שקשור להרכב ולחילופים.

- העליהום על בלטקסה מוגזם ולא הוגן. כשהכדור הגיע לשחקן יפואי בתוך הרחבה, בלטקסה סגר את החלוץ המרכזי של יפו מלפנים, כמו שצריך. דוידזאדה היה עם השחקן המוסר. את רונן פרץ, השחקן המוכשל, היה צריך ללוות פנימה שחקן הקישור. אפשר לראות בהילוך החוזר ששחקן בצהוב (דוידה? קארצב?)  מתנהל בניחותא במקום ללוות את השחקן המתקיף לתוך הרחבה. אולי בלטקסה היה יכול לעשות משהו טוב יותר. נגיד. זה מסוג הפנדלים שקורים. הבעיה האמיתית היא ששחקן נכנס לרחבה לבדו ופנוי לקבל כדור. לא שבלטקסה כן או לא הכשיל אותו. אם הבלם צריך לכסות את השחקן התוקף עם הפנים לשער שלו, הבעיה כבר קרתה. עכשיו זה רק ניסיון לסתום את החור. להביט בקצה המהלך ולומר "בלטקסה אשם" זו חובבנות.

- תרשו לי, אבל הצמד של זהבי רק מדגיש בעיני את התפקיד המתאים לו היום בקבוצה, וזה לא (1) חלוץ (2) פותח. צפו שוב בשערים שלו. מעבר לעובדה שהשער ראשון הוא משונה מאוד מבחינת ההגנה היפואית, בשני המקרים הוא קיבל את הכדור 18-20 מטר מהשער, היה לו זמן לעשות כדרור הכנה ולבעוט בחופשיות יחסית. הגנות מסודרות לא נתנו ולא יתנו לו את השטח הזה. כנראה שגם יפו קצת יותר מסודרת לא הייתה נותנת לו את זה. אבל מול הגנה עייפה וזהבי טרי, זה יכול לקרות. הנקודה השנייה היא ששני השערים שלו התחילו בתנועה עם הפנים לשער. זה לא מה שקורה שהוא פותח כחלוץ במשחק עומד. אז אם תורג'מן עייף (וניכר שהוא התעייף אתמול במחצית השנייה), או פצוע או משהו כזה, אז בסדר. אין מישהו אחר. אבל שווה לפחות לשקול לתת לזהבי את המקום הזה בקישור. אתם זוכרים שככה שהוא שיחק אצלנו פעם, כן?

 

מסכים מאוד עם הניתוח שלך בנוגע לפנדל.

כל המהלך התנהל בעצלתיים מצד ההגנה של מכבי כאילו אנחנו בשכונה שצועקים לא לסגור מישהו כי הוא לא יודע.

 

אבל,

אי אפשר לפטור את בלטקסה מאשמה.

כל בלם עם מוח לא רץ בכזה אמוק לעבר שחקן במצב כזה (בטח שהוא התחבר לכדור בקו הרוחב במצב קשה).

 

מדמיין את ייני (להבדיל אלף..) רץ הכי מהר שלו, מצמצם את השטח עם ידיים מאחורי הגב, אבל! מאט לפני שמגיע לשחקן.

זה הדבר הנכון לעשות.

 

בלטקסה יצא חמום מוח במצב הזה (נכון שברגע שעזב את העמדה נשאר מאחוריו שטח, ועדיין...)

וזה גם מה שאנשים זוכרים לו לפני שעזב ('נותן פנדל ליריבה כל משחק שני').

 

הפעם זה פנדל בדקה מוקדמת נגד יריבה שבעמידה צריך לתת לה 4, אבל מה יקרה כשזה יהיה בדקה מאוחרת ביתרון של שער בליגה?

 

אני הייתי בעד החזרה שלו.

בלי קשר לאירופה או לא, חשבתי שהוא יתבגר.

מסתבר שלא וכל משחק שראיתי אותו עד עכשיו (נכון, לא הרבה)

הוא נראה מבוהל. אין לו את השקט ששחקן הגנה צריך

ובקיצור, לא סומך עליו. אחרון אצלי ברוטציה.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.