Jump to content

יתר מחזור 23 - הקולות של פיראוס


car.garsia

Recommended Posts

4 מחזורים לתום העונה הסדירה וכבר אפשר להכריז, זו אחת העונות המטורללות שידע הכדורגל הישראלי המשוגע שלנו אבל גם אחת העונות המרתקות שלו.

בצמרת שיוויון נקודות עוצר נשימה בינינו לבין חיפה, כשבאר שבע והפועל חיפה מזדנבות מאחור ומחכות לעקוץ והתחתית, וואו התחתית, קלחת אחת גדולה ונפיצה עם אימפריות שמוצאות את עצמן בסכנת צלילה לליגת המשנה.

 

אז אחרי שהתעסקנו היום בהמשך הדרך האירופאית שלנו עם ההגרלה שזימנה לנו את אולימפיאקוס ואנשים פה כבר מיהרו לסגור דילים לפיראוס, חייב לחזור ללחם והחמאה שלנו ולהמשיך להתפלל לאיבוד נקודות של חיפה.

הרי גם ככה הקולות של פיראוס מזכירים את חיפה (קישור קצת מאולץ אבל אני יצירתי ומאלתר). האליפות תמיד בטופ חשיבות ולא נוותר עליה אף פעם.

 

אז מה מחכה לנו? מתחילים כבר בשבת ב15:00, שמכבי פתח תקווה תארח את הפועל תל אביב. קרב ישיר על הפלייאוף העליון או קרב ישיר בתחתית, תלוי את מי שואלים. הלוזונים של קוז'וק המשיכו את רצף המשחקים הטוב שלהם וחזרו עם נקודה יקרה בטרנר במשחק רווי אקשן. 

מולה תשחק הפועל המשמימה שהחלומות שלה ושל אבוקסיס באוויר אבל הכדורגל די ברצפה.

 

ב17:30, הפועל חיפה תארח את בני סכנין. בעונת שיא של הפועל חיפה, הקבוצה של רוני לוי הצליחה לעשות משהו שהיא לא עשתה 3 שנים והוא לא להתבזות מול מכבי חיפה בדרבי. מה עם אשכרה לנצח את מכבי חיפה אתם שואלים? אולי בפלייאוף, אולי בזמן אחר, אולי במציאות אחרת.

מנגד בסכנין במחזור הקודם עשו את מה שהם עושים כל כך טוב ובכל כך קלות וניצחו את בית"ר ירושלים 2-1 על הבאזר. הקבוצה של דראפיץ' ממשיכה לצבור נקודות שמקרבות אותה לפלייאוף העליון ואותנו ל0-0 בדוחא אי שם באפריל.

 

ב18:30, קרב תחתית לוהט כשהפועל חדרה תארח את הפועל ירושלים. חיים סילבס, הסמנכ"ל בצבא המימרים, והמשנה למימר המקורי, הפעיל את הקסמים שלו וביחד עם החיזוק הראוי שהם עשו בינואר, הפועל חדרה עם 2 ניצחונות רצופים אבל עדיין תקועים מתחת לקו האדום.

זה ישתנה היום אם הם ינצחו את הפועל ירושלים של זיו אריה שהקבוצה שלו אמנם נמצאת בכושר טוב לאחרונה אך היא איבדה בתחילת העונה מספיק נקודות כדי להישאר עד תום העונה בסכנת ירידה ממשית.

 

ב19:30, בית"ר ירושלים תארח בטדי את מכבי נתניה. קרב בין שתי אימפריות שפתחו את העונה עם חלומות על לנסוע לאירופה בעונה הבאה ומסיימות אותו עם חלום לא לנסוע לאום אל פאחם בעונה הבאה.

בית"ר הצליחו בשלושה שבועות להפסיד גם דרבי בדקה 90, גם לחיפה בבית וגם לסכנין בדוחא איך לא, בדקה ה90. כתוצאה מכך, הם מצאו את עצמם נקודה מהקו האדום.

אברמוב הבין שאין לו ברירה, הוא פיטר את גל כהן ושלף שפן תימני שמוכר לכולנו כאן. אז האם ברק יצחקי בבכורה שלו על הקווים בטדי יביא 3 נקודות יקרות למועדון שנתן לו את הבמה לראשונה כשחקן בליגת העל? נחיה ונראה. מה שבטוח זה או אסון או ששון.

בנתניה לעומת זאת, המינוי של גיא צרפתי בהתחלה היה נראה בוודאות כמו ששון אבל זה הולך ומסתמן כאסון רציני.

הקבוצה של צרפתי משחק כדורגל רנדומלי ופתטי ויש לה משחק הגנה מביך יותר מהוושינגטון וויזארס. אם לא יתאפסו שם במהירות ויחזרו עם נקודות מטדי, נתניה תהיה בבעיה קשה.

 

בראשון ב20:00, בי"א של אשדוד, מ"ס המקומית תארח את מכבי חיפה. כמו תמיד, גם השבוע המאניה דיפרסיה חגגה אצל המטורללים מהכרמל.

רגע אחד הם עושים תיקו בדרבי, מאבדים את יתרון הנקודות בצמרת, מבקרים את דגו וקוראים לחלאיילי אגואיסט שחושב רק על עצמו. רגע אחרי זה, הם מצליחים להדיח את גנט בשלב הנוקאאוט באירופה ואז זה ההישג הכי גדול אי פעם באירופה, דגו הוא המאמן הכי טוב ב80 שנה האחרונות וענאן חלאיילי הוא תיירי הנרי הערבי. 

אז רגע לפני שהם חולמים באיטלקית ומפנטזים על האצטדיון המדהים של פיורנטינה בפירנצה, הם יפגשו אצטדיון קסום לא פחות, הקופסת נעליים של אשדוד לקרב שהוא תמיד מוקש ומאתגר עבורם.

 

ביום בשני ב20:00 המחזור יינעל כאשר בני ריינה תארח את נועלת הטבלה, הפועל פתח תקווה. משהו חורק לאחרונה בממלכת המימר, אבל על שרון מימר להחזיר חזרה את הקבוצה שלו למסלול במהרה לקראת הפוטו פיניש כי ריינה הולכת ומתקרבת להשלים את הסנסציה שלה ולקחת את הכרטיס לפלייאוף העליון.

בצד של הפועל פתח תקווה, קשה למצוא מלא אנשים שאופטימים שמועדון הפאר הזה, שרק חזר לליגת העל בעונה שעברה, יצליח גם להישאר פה. הם צריכים נס גדול בטח שהם מינו מאמן חלש מאוד, עם טיקט של מוטיבטור ואפס הבנה במקצוע כמו בני לם.

 

המטרות שלנו:

כמו בשבוע שעבר, בלי הרבה הרחבות.

מכבי פתח תקווה

אשדוד 

וזהו. שיהיה לנו בהצלחה!!!

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

מי שבונה על אשדוד, צר לי.

הכי הרבה שהם יכולים לעשות

זה עצמי של טוואטחה.

חיפה כבר נצחו. נקסט

Link to comment
Share on other sites

חדרה עשו בלאגן בתחתית עם רצף של החלטות טובות - קודם כל ההתעקשות על להשאיר את מדמון אצלם לשאר העונה וכפועל יוצא למכירה שלו בקיץ, יכלו להביא חיזוק כבר עכשיו כמו דוניו ואדניי (שני שחקנים שכבר שיחקו בליגה) ולדעתי הם מהזרים היותר טובים שיש לקבוצות בתחתית. למדמון פתאום יש עם מי לשחק בהתקפה (ע"ע הבישול שלו במשחק האחרון לדוניו) ואדניי שהוא לא שחקן גדול, אבל הוא רץ כמו מטוס בהתקפות מעבר שיש לחדרה (ויש לה כאלה כמה במשחק). ברסקי גם הגיע והוא קשר ליגה לגיטימי, עם ניסיון. 

Link to comment
Share on other sites

  • car.garsia changed the title to יתר מחזור 23 - הקולות של פיראוס

ירדן כהן 

כרטיס צהוב רביעי בליגה

כרטיס צהוב אחד בגביע הטוטו

משמעו כרטיס צהוב חמישי העונה

לא ישחק נגדנו שבוע הבא

אם אני טועה שמישהו יתקן

 

תיקון:

יחמיץ את משחק הגביע ולא את המשחק נגדנו

באסה

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.