Jump to content

יתר מחזור 21 - הזמן להתעורר


car.garsia

Recommended Posts

שבוע בעייתי מאוד עבר עלינו עם או בלי קשר לנושא היתר. בית הדין כצפוי הוריד לנו נקודה, מכבי פחות כצפוי התבזתה במשחק העונה ולראשונה אנחנו מגיעים למחזור הזה מהמקום השני.

לזה תוסיפו את באר שבע והפועל חיפה שלא מפסיקות לנצח וחרמניות לעשות היסטוריה ולקחת צלחת ולקינוח כמובן, הפועל תל אביב שבמקום להיאבק בתחתית, פתאום,היא נקודה אחת מהפלייאוף העליון. נורא מאוד. רגע לפני שנהיה פה עוד יותר נורא, זה הזמן במחזור הזה להתעורר. חייבים.

 

אז מה מצפה לנו? באופן נדיר המשחק שלנו יפתח את המחזור ב15:00 וב17:30 ייפתח המשחק השני של המחזור שהפועל חדרה תארח את הפועל תל אביב. בחדרה עשו מקצה שיפורים רציני בינואר, החליפו 4 זרים וחייבים נקודות בדחיפות כדי לשרוד עוד עונה בליגה הבכירה.

 

אצל הפועל רגשות מעורבים. מצד אחד הם השלימו את המהלך הגועלי שלהם ומינו את יוסי אבוקסיס למאמן שלהם. באמת ההגדרה הקלאסית בפסיכומטרי לביטוי "הלך הזרזיר אצל העורב".

אבל מצד שני הם איבדו את אחד השחקנים החשובים ביותר שלהם (ומבין הבודדים שהיה שייך לענף בסגל שלהם), חוסה רודריגז, זונת הקהל שאחרי שליטף לקהל שלהם את האגו, עשה להם חוסה רודריגז וברח לטורקיה.

נוסף על כך, גם הבריסטה שהפך להיות מנהל מקצועי אצלם, חן סול, הסתכסך השבוע עם החלוץ הכי טוב בקבוצה שלהם, אלן אוז'בולט. נקווה שזה יקשה עליהם נגד חדרה למה ההתקרבות שלהם לפלייאוף עליון זה צרה צרורה.

 

ב18:00 ייצאו לדרך 2 משחקים. הראשון הוא קרב תחתית קשוח בי"א שבו מ"ס אשדוד תארח את הפועל פתח תקווה. מקום 12 נגד מקום 13 בקרב קלאסי על 6 נקודות.

הלב עם פתח תקווה החביבה וחבורת הזקנים החביבים שמשחקים שם ונאחל להם שינצחו ושסוף סוף אשדוד והאצטדיון המאוס שלהם יעופו מהליגה.

 

עוד ב18:00, מכבי פתח תקווה תארח את ריינה. שתי קבוצות שבאות במומנטום מצוין למשחק הזה. הלוזונים השיגו 3 נקודות יקרות לאחר שניצחו 1-0 את נתניה במשחק הכדור מים שהיה ביניהם בשבת. והאורחים מריינה בהדרכתו של המצביא הגדול באזורנו, שרון פאקינג מימר עשו עוד צעק ענק לכיוון הפלייאוף העליון לאחר שניצחו 2-1 את הפועל חדרה.

 

ב20:00 הערב, המשחק המרכזי, שביתר ירושלים תארח את מכבי חיפה. לא ברור מי הבחור מלה פמיליה שנכנס היום לחנות לאביזרי מין כדי לקנות ויברטור ולזרוק על שחקנים באימון כי הם כוסיות אבל אני מעריך אותו מאוד, מחאה שמאוד הצחיקה אותי.

המחאה הזאת רק מראה את המצב הבעייתי שביתר מגיעה אליו, אחרי הפסד 2-1 לוזרי ומביך בדרבי וללא השחקן היחידי שמסוכן בהתקפות מעבר שם, טימותי מוזי. קשוח מאוד.

מנגד, מכבי חיפה היא..., השבוע היא..., כושלאמאמא שלה בקיצור, שיאבדו נקודות כבר.

 

בראשון ב20:00 עוד קרב מעניין בטרנר שהפועל באר שבע תארח את נתניה לעוד משחק ביריבות המדומיינת בין המועדונים.

באר שבע ברצף בלתי נגמר של ניצחונות והיא אף מנצחת גם שהיא לא מרשימה מה שגורם לה לחזור ולפנטז על אליפות. לשם כך, אלונה שלפה סוף סוף את הארנק והחתימה לברדה 2 צעצועים חדשים להתקפה, בתקווה שהם יהיו הרבה יותר טובים מהצעצועים האחרונים שהם קנו מחו"ל להתקפה.

 

לנתניה לעומת זאת, המשבר הגיע. צרפתי עם 3 הפסדים ב4 משחקי ליגה האחרונים ואם הוא לא יחלץ נקודות מטרנר הוא כנראה ייאבד את המקום בפלייאוף העליון. נתניה גם לא ממש התחזקה בינואר חוץ מבלם גיאורגי אבל אם תשאלו את אייל סגל הם היו קרובים להחתים את מילסון, הנרי אדו, פרדי אדו, דאגלאס קוסטה וויד בולדווין וארתור ריד. רק בסוף זה התפספס, כמה חבל.

 

בשני ב20:00, המחזור יינעל כשהפועל חיפה תארח את הפועל ירושלים. זה חולני לחלוטין אבל הפועל חיפה של רוני לוי רחוקה 6 נקודות מהפסגה, בלתי הגיוני.

כדי להתקדם בצמרת ורגע לפני הדרבי החיפאי, הם יצטרכו לנצח את הפועל ירושלים של זיו אריה שכבר היו בטוחים שהם בדרך להפסיד עוד דרבי במחזור הקודם ולהסתבך בתחתית אבל אז בא הרימון עשן הצהוב של בית"ר ואז בא חוזז. והשאר היסטוריה (וגם קומדיה).

 

המטרות שלנו:

 ביתר ירושלים - מכבי חיפה 1x

הפועל חדרה - הפועל תל אביב 1x

 

קשה, לא אמין, אבל חייב לקרות. זה הזמן להתעורר.

שיהיה לנו בהצלחה!

 

Link to comment
Share on other sites

1X?

הכי הרבה שהם יכולים להחזיק זה עד דקה 17.

בל נשכח את האדום הקבוע שצריך להשלף לביתר במשחקים מולם.

Link to comment
Share on other sites

הסיכוי היחיד של בית״ר להוציא משהו זה אם חיפה יבואו עם האף למעלה אחרי המשחק נגדנו.

אם חיפה בפוקוס אין להם סיכוי. בית״ר גם בלי מאמן.

לגבי הפועל, חשוב מאוד שלא ינצחו.

Link to comment
Share on other sites

51 דקות לפני, car.garsia said:

משחק צהריים, מזג האוויר נוח.

וייץ או ארבל קל. מהמר על וייץ לגמור אותנו.

+חבילת ניחוסים במקרה שרמי וויש ישדר.

Link to comment
Share on other sites

9 דקות לפני, thunderbolt said:

בית''ר משחקים כדורגל פי 100000 יותר טוב ויפה מאיתנו

מה עושים אצלנו באימונים?

 

מתכננים חופשות, לשחקנים הישראלים יש טיפים לדובאי בשביל הזרים

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.