Jump to content

יתר מחזור 19 - ההזדמנות האחרונה


car.garsia

Recommended Posts

Just now, ClinteastwoodFan said:

כשחיפה בפיגור מוסיפים תוספת דו ספרתית, כלבים.

על מה 13 דקות?,צריך להיות אירוע ברמת הקטטות של עונה קודמה או חס וחלילה מני לוי לתוספת שכזו.

Link to comment
Share on other sites

1 דקה לפני, ClinteastwoodFan said:

כשחיפה בפיגור מוסיפים תוספת דו ספרתית, כלבים.

תוספת זמן: "עד שחיפה כובשת" דקות

Link to comment
Share on other sites

On 30.1.2024 at 09:48, car.garsia said:

מתחילת העונה אני כותב את הנושא המסריח הזה ומרחיב לכם על קבוצות מרתקות כמו בני ריינה ומכבי פתח תקווה. היו הרבה מאוד הצלחות (אגב, גיליתי שפתחתי גם את הנושא של מילסון, מדהים) מתחילת העונה אבל לאחרונה אנחנו בתקופה מדשדשת.

לכן, לא אעשה פה קראנקה ואחזיק במשרה עד המוות. אם במחזור הקרוב חיפה מנצחת בבאר שבע וחמור מכך אנחנו לא ננצח בבלומפילד את הפועל ירושלים אני אכנס מסיבת עיתונאים חגיגית בבטילל ואודיע על התפטרותי. מחזור על החיים ועל המוות, ההזדמנות האחרונה.

 

אז מה מחכה לנו? מתחילים היום ב19:00 שאשדוד תארח את ריינה. העונה הביזיונית של אשדוד המשיכה גם בגביע שהקבוצה הודחה במפתיע ובקלילות מול טבריה מהלאומית.

גם ריינה הודחה מהגביע אבל זה יותר נובע מהעובדה ששרון מימר הגואוט עשה רוטציה רחבה והקריב את הגביע. המימר בול רוצה פלייאוף עליון ושום דבר לא יפריע לו בדרך.

 

עוד היום ב19:45 מכבי נתניה תארח את בני סכנין. בנתניה התאוששו מהתבוסה התורנית והרגילה שהם קיבלו בחיפה עם ניצחון דחוק 2-1 על כפר קאסם בגביע.

סכנין מנגד הודחו בגביע מול עירוני רמת השרון וחמור מכך מבחינתו של דראפיץ', זה היה ב120 דקות ולכן השחקנים שלו צפויים לבוא סחוטים להתמודדות נגד נתניה.

 

יסגור את היום המשחק האחרון ב20:00 כאשר בית"ר ירושלים תארח את הפועל פתח תקווה. הירושלמים שיחקו כדורגל לא רע נגד באר שבע בגביע אבל הודחו כי הם היו חלביים מידיי ומול השער וכי נעאל עודה הוא השופט הכי גרוע בארץ בפער.

בהפועל פתח תקווה מנגד העפילו שלב בגביע לאחר ניצחון 4-2 מרשים על בני ריינה שהמשיך את המומנטום שלהם אחרי התיקו שהם חילצו מולינו. בנוסף, המלאבסים גם התחזקו בחמזה שיבלי שהושאל ממכבי חיפה בדיוק בטיימינג הנכון.

אנחנו יודעים ששחקנים מוסלמים תמיד יבקיעו בטדי אבל מה אומר החוק במדעי הכדורגל לגביי שחקן בדואי? נחיה ונראה.

 

ברביעי המשחקים יתחילו ב19:00 עם קרב תחתית לוהט שמכבי פתח תקווה תארח את הפועל חדרה. שתי קבוצות שנמצאות בעונה מזעזעת וגם בגביע לא הרשימו יותר מידיי כאשר מכבי פתח תקווה גירדה ניצחון על יבנה מליגה א' בבית בהארכה והפועל חדרה הפסידה לנו 2-0 במשחק הכדורמים שנערך בנתניה. מי שתהיה פחות גרועה תזכה בקרב על ה6 נקודות הזה.

 

עוד ברביעי ב19:45, הפועל חיפה תארח את הפועל תל אביב לקרב אדומות וקרב נפגעות הדרבים. הפועל חיפה של רוני לוי בעונה מצוינת עד עכשיו, בה היא מצליחה בשיניים לשמור כרגע על המקום השלישי וגם בגביע היא הצליחה לעבור שלב לאחר שגירדה ניצחון בפנדלים מול עירוני אשדוד במגרש הסינטתי והמגעיל באשדוד.

מנגד, הפועל תל אביב באה שבורה ומפורקת למשחק הזה. אחרי רביעייה בדרבי, הפסד לביתר לאחר 4 שנים בבלומפילד והדחה בגביע מול הפועל ירושלים, התקוות היחידות של הפועל מהעונה הזאת היא פשוט לשרוד אותה. לשם כך, הם הפסיקו את הניסוי המוזר הזה ופיטרו את הבחור האקראי שעמד להם על הקווים ולכן מי שיעמוד מחר על הקווים לפחות באופן זמני הוא סלים טועמה. ההוא מהחופשיות בדרבים ומהאצבע המשולשת באותו גמר גביע חלומי.

 

ב20:30 יסגור את המחזור המשחק המרכזי (שהפעם באופן מפתיע באמת ראוי לתואר הזה), בו הפועל באר שבע תארח את מכבי חיפה.

באר שבע מגיעה למשחק הזה לאחר רצף של ניצחונות בלתי נגמר שהמשיך גם לגביע המדינה שם היא עברה את בית"ר בשבת. כמה הגיוני שהרצף הזה ייעצר מחר אה?

 

מנגד, המטורללים מהכרמל נמצאים גם הם ברצף מרשים משלהם וגם בגביע ההרכב המשני שלהם הצליח לשרוד מותחן מאוד מפתיע נגד הפועל כפר סבא החלשה במשחק משוגע באצטדיון משוגע עם טעם של פעם, אצטדיון לויטה.

חמד כבש צמד, קינדה כבש ובישל, חלאיילי הוסיף צמד משלו, עלי חטיב להט בכפר סבא אבל את תואר מצטיין המשחק לקח השופט מהקריות, אוהד אסולין שהצליח לרשום מדד +- של 5 טעויות במשחק. הישג מרשים שמקנה לו את המצטיין והוא זוכה בפרס, רכב חדש מתנת חברת הרכב הונדה.

 

המטרות שלנו? 10... 9... 8... 7... 6... 5... 4... 3...

2... 1... "לה לה להההה, השתגעתי בגללה". פעם אחת שבאר שבע יעשו משהו מועיל בחיים שלהם. תצילו אותי, תצילו את כולנו. שיהיה לנו בהצלחה!!!

קיבלת עוד מחזור אחד לפחות...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.