Jump to content

יתר מחזור 8±9


car.garsia

Recommended Posts

אז עוד שבוע מורכב של מלחמה עובר עלינו והחזרה לשגרה מרגישה כמו משהו בדיוני במצב הנוכחי. כתוצאה מכך, גם קשה עדיין להראות יותר מידיי עניין בכדורגל שלנו. ולמרות זאת, נחמד לפעמים להתעסק בנאום של זיו אריה אחרי ההפסד בדרבי במקום בנאומים של ביבי או של דו"צ.

 

אז מה בתפריט? מחזור אמצע השבוע סידר לנו שבת משעממת במיוחד עם 3 משחקים בינוניים. ב15:00 ייפתח המחזור שהפועל פתח תקווה שמצליחה להפתיע אותנו עד עכשיו תארח את מס אשדוד, שניצלה את זה שהיא פגשה את הפועל תל אביב ורשמה את הניצחון הראשון שלה העונה, מוטב מאוחר מאשר אף פעם.

 

ב17:30, מפגש בין שתי קבוצות שבאות מאושרות. בני ריינה של שרון מימר, האיש שיכל לתרום גם בקבינט המלחמה, רשמה עוד ניצחון באמצע השבוע והיא כבר במקום השלישי ומולה מכבי פתח תקווה עם הכדורגל הסקסי של בני לם שאמנם חטפה 3-0 מחדרה בשבת אבל התאוששה באמצע שבוע עם ניצחון 1-0 יוקרתי על נתניה.

 

ב19:30, המשחק היחיד שמעניין השבת, הפועל תל אביב נגד חדרה. אצל הפועל המצב חרא, ללא הקהל מתגלה כמה הבנייה שם הייתה חלשה בצורה קיצונית ובטח שלמנות ריג'ן מומצא על הקווים כמו בורחה לאמה לא בדיוק עזר להם ולכן, מאז החזרה לפגרה הם כבר עם 2 הפסדים והידרדרות רצינית. אולי לפחות מכל המצב המחרובן הזה ייצא משהו קטן ומתוק ונקבל אותם בעונה הבאה בלאומית, מי יודע. חדרה גם קבוצה חלשה ואחרי שהם פירקו במפתיע את מכבי פתח תקווה 3-0, הם חזרו לפרופורציות באמצע שבוע עם הפסד 2-0 לבני ריינה אבל לא בושה להפסיד למימר.

 

ביום ראשון ב19:30, קרב קצוות בין השנייה הפועל חיפה לנועלת הטבלה הפועל ירושלים. הקבוצה של רוני לוי מעדה באמצע השבוע מול הפועל פתח תקווה וסיימה בתיקו 1 ואילו הקבוצה של זיו אריה במצב רע מאוד, היחידה בליגה ללא ניצחון ולהבדיל מקבוצת כדורסל שלהם, להם אין את התירוץ של אנחנו בלי הזרים והורדנו את הכרוז להיות רכז או משהו כזה.

 

עוד בראשון ב20:30 המשחק המרכזי שמכבי חיפה תארח את בית"ר ירושלים. נכון, הכדורגל גרוע, היכולת לא מרהיבה אבל שורה תחתונה המטורללים מהכרמל רושמים חזרה יפה מהפגרה עם 2 ניצחונות קלושים בליגה והתיקו הגנרי הרגיל שויאריאל תמיד עושה נגד קבוצה ישראלית בכל ה200 פעם שהיא הוגרלה נגד קבוצה ישראלית. שוב, היכולת לא הכי מרשימה אבל מספיקה, הנקודות זורמות והשופרות חוגגים ומשפריצים מדגו. מי שתנסה לעצור את זה היא בית"ר ירושלים שגם לא מרשימה אך באה מעודדת לאחר ניצחון 1-0 קטן ויוקרתי על הפועל בדרבי. יהיה מעניין.

 

המחזור יינעל בשני ב20:00 עם קרב אדיר בין נתניה לבאר שבע. שתי קבוצות שנראות מזעזע. שתיהן לא ניצחו מאז החזרה לפגרה והן ממשיכות יכולת רעה שעוד הייתה אי שם בספטמבר. אז יהיה קרב אש שיכול לגרום לפיטורים. השאלה של מי, אליניב לב אדום ברדה או קוז'וק? מעניין מאוד.

 

קיצור, המטרות שלנו די ברורות. נאחל למנשה זלקה שנמצא אי שם בצפון: א' שישמור על עצמו וב' שיימצא שידור למשחק של הקבוצה שלו ויראה אותם מפרקים את הפועל, הלוואי. ושאבוקסיס יעשה אבוקסיס ויביא איתו את האוטובוס לסמי עופר כל הדרך לתיקו הירואי ומרגש. שיהיה לנו בהצלחה!

Link to comment
Share on other sites

לפני2 שעות , דרור שווץ said:

לאחל לזלקה למצוא שידור שיפר את הנושא בכמה רמות

בטוח הוא מבקש מהאפסנאי השמן שלהם קישור והוא מאלתר לו איזה אתר רוסי בטלגרם.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.