Jump to content

רשמים מההפסד לחיפה בסמי עופר | עוד הפסד בסמי ואפילו לא אחד מפתיע - עוד 2 למנאייק.


Sawyer

Recommended Posts

איזה עונה שחורה, שום דבר כבר לא יכול להציל אפילו קמצוץ מהעונה הזאת וכל מה שנשאר הוא לנסות לעבור בשלום את המשחקים עד לשריקת הסיום המיוחלת על העונה הזאת, היום זכינו לסוע שוב לסמי עופר מול מכבי חיפה שמסרבת לקחת אליפות כבר לפחות חצי שנה וכששני השחקנים הכי חשובים שלנו נפצעו במגרש הזה רק כמה ימים אחורה, זה לא יכול להגמר בשום צורה טוב.

 

שופט: רע- (אני עייף מתצוגות שיפוט כ"כ חד צדדיות, זה לא יאמן מה שראינו היום. עזבו את הגדולות עזבו את הפנדל, עזבו גול בנבדל. לפחות 4 צהובים על פארפה שלא נשרקו כעבירה כשהשיא היה שחקן שתפס אותו במשך 20 שניות על הרצפה בחולצה במכנס ניסה להפיל כל מה שיכל, כלום. צהוב/אדום על יובא במצב של גול ודאי שאפילו לא נשרק כפאול, אלף חוצים כשהקוון עושה הכל כדי להגיד שזה הפוך לא משנה כמה זה מופרך - איבדו את הבושה.)

 

שחקנים: פרץ עצר כמה צעירות יפות בהתחלה אבל הביא להם את הגול הראשון ברגע הזוי ולא אופייני, נקודת המפנה במשחק. דוידזאדה מהפחות גרועים במכבי לדעתי, ניסה לתת הכל ומיעט למכור באופן יחסי. שרן לא בא בתלונות אליו גם כשאיטי בצורה מחרידה, עשה כל מה שיכול כדי למעט בנזק. לוקאסן היום יחס הטעויות/הצלות שלו היה לא טוב, כן עשה עבודה טובה בהתחלה ודחף אותם החוצה מאזור השער אבל חיבר יותר מדי טעויות בהמשך, תצוגה לא טובה. ג'ראלדש גול עצמי טוב, לא היה גרוע מהרגלו אבל בטח שלא היה דברים חיוביים להוסיף לגביו. גלזר נתן לדעתי את אחת מההצלות הגדולות שראיתי בחיי ועוד כמה פעולות הגנתיות אדירות, דאג להרוס בצד השני ולטעות גם הגנתית כדי לא לסיים משחק בציון חיובי, פרץ לדעתי הכי טוב במכבי, טרף, רץ, חטף, דחף. רחוק ממש גדול שלו אבל נראה כמו מוצר אחר משאר חבריו למגרש היום. גבי גול גדול ברגל החלשה, הוסיף עוד כמה איומים ומהלכים טובים במחצית הראשונה, לאחר מכן דעך עד ליכולת הפושרת- שלו. ביטון אתם יודעים מה אני חושב עליו, מברוק על הבישול וזה.. פארפה היום היה אחד ממשחקיו החלשים, אני כן מבין את התירוץ שגרינפלד גמר אותו וזה הוציא אותו מהמשחק אבל בחייאת :| יובא בטח לא היה טוב אבל מה כבר יכל לעשות, אולי להפסיד כמה כדורים פחות בראש לשון אבל זה מה יש.

 

פיקנטריה:

- יצחקי וקראנקה עדיין לא התפטרו

- גבי כובש (ברגל חלשה מחוץ לרחבה) לראשונה מאז לא יודע, בטח איפשהו ב2022.

- חיפה יושבים על היציע שלנו, חלאס עם ההזיות כבר.

- כל הפיגועים של מכבי חיפה, פורצים ליציע סגור, מלחמות פירו, פירו ביציע סגור. אם זה אנחנו מורידים אותנו ליגה רק על היום.

חייב למות:

אצילי - אין צורך לפרט. פדופדיל שמשכר ילדות בנות 15 כדי לזיין אותם. מוסיף לזה את האחריות לקטטה הכי מכוערת בפרופיל הכי גבוה בתולדות הליגה הישראלית

חזיזה - באמת שלא יאמן שהמכוער הזה ממשיך לרוץ כאילו הכל טוב, מי יגמור את זה כבר?

גרינפלד - זה יעבור בשקט? עוד שיפוט מוטה 100% לטובת חיפה בלי שום בושה עם קוון (מי זה?) שמוכר נגדנו בבוטות? הכל סלמתק?

 

קהל:

מבין למה כל מי שבא בא וזה אבל לא באמת מבין, מניח שהיה עידוד וזה אבל הייתי מנותק בגלל שבמשך רוב המשחק היה מלחמות פירו ומשחק הזוי עם שיפוט של שרמוטה וגם זה לא ממש משנה, רק חייבים שתגמר העונה הזאת. מה עוד נשאר? אשדוד וב"ש? יאללה לא הרבה, תכף נגמר. לא יכול לחכות לפגרה ללא יצחקי וקראנקה חודשיים שקט עד שנתעורר לראות אותם במכבי שוב.

Link to comment
Share on other sites

חוץ מדור פרץ סבוריט וזהבי ואולי גולסה צריך פה חריש רציני

זרים חוץ מסבוריט את כולם הייתי מוכר

פאבלו דפק את פרץ מאז שהגיע בצורה קיצונית

ויצחקי וקראנקה אתם עלובים אתם המרור של כל אוהד שיש

Link to comment
Share on other sites

דניאל פרץ בכושר נוראי כבר תקופה ארוכה מאוד, לא מציל כלום וסופג גולים הזויים, היום זה השיא. לדעתי כבר לפני חודשיים היה חייב לנוח קצת. 

כמו נגד בית"ר בדיוק גם היום, רואים כמה אנחנו קבוצה בלי תכלס, הכל פרווה ולרוחב. 

 

Link to comment
Share on other sites

אגב, על איזה פנדל לטובתינו מדברים? אני ראיתי שם יד של שחקן חיפה, על זה? 

אגב חוץ מהצהוב הפשוט הזוי שהוא לא הוציא אחרי הפאול על גויאגון ואז הוא מוציא דווקא גויאגון. .אף אחד לא מדבר שהוא הוציא צהוב ליונתן כהן ולקורנו ששניה אחרי עושה איפון על גבול הרחבה (לדעתי בחוץ) בלי לקבל את הצהוב השני מייד. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.