Jump to content

רשמים מהניצחון על ב"ש בבלומפילד | סערת רגשות שנגמרת ב3 נקודות חשובות למי במכבי שמאמין שאנחנו במאבק


Sawyer

Recommended Posts

תחושות קשות מאוד הפכו לבחילה בלתי נגמרת מאז הראיון של ג'ק, קשה מאוד לעכל את הדברים ואני בוחר להמעיט במילים בנושא כרגע. הקהל הגיע בגישה דומה אבל מה שחשוב זה מה שהשחקנים מרגישים כי אם הם רוצים לנצח את ב"ש גם בבלומפילד זה מצריך מהם מלחמה ואינטנסיביות לאורך 90 דק, וגם שמישהו יצליח להבקיע גול. קראנקה משנה מערך שנקודת האור על הנייר בו היא הסיכוי שגולסה יתן את הטון.

 

שופט: חלש (בושה וחרפה של שיפוט, איך האפס הזה עדיין שופט אותנו. כ"כ הרבה שריקות רעות, אלף צהובים לא הוציא להם רק מחצית ראשונה, נתן לכולם להשתין עליו תוך כדי שהוא משחק אותה גבר, צדק בכל השריקות הגדולות אבל פשוט בלתי נסבל כשופט. לא יאמן שלא שיחקו את התוספת זיין שם את ב"ש, שיפוט דוחה של אדם מבחיל)

 

שחקנים: פרץ נתן כמה יציאות אמיצות, משחק הרגל רוב הזמן בסדר, יכול לפעול קצת יותר מהר כשוער לפעמים אבל בסה"כ נכס אדיר למועדון גם היום. דוידזאדה לא חושב שהיה במשחק גדול אבל רצה מאוד, רץ המון ועשה עבודה מספקת בשני צידי המגרש. סבוריט כמה קלאס, כמה הורדות כדור שאף שחקן אחר בליגה לא עושה, מכור אליו. הטוב בליגה. לוקאסן הייתה לו מכירה קטנה בהתחלה אבל מלבד זה עשה את העבודה הנדרשת ממנו. ביטון מיעט למכור באופן יחסי היום, כמה עשה כמה מהלכים הגנתיים טובים. ג'ראלדש עזבו את המכירה עזבו שטויות, תנועה גדולה וסיומת אדירה בשער הראשון בקריירה, מברוק - מגיע לך. גלזר היה בסדר בסה"כ בצד ההגנתי, היו רגעים שיותר היו שפחות. בצדק ההתקפי בנוהל לא מספיק טוב/מדויק. גולסה המצטיין במגרש, עשה עבודה טובה הגנתית, דחף קדימה, עבר, מסר, איים, יצר מצבים - היה ההבדל היום. פארפה לדעתי היה יחסית חיובי היום, נתן תרומה התקפית עם דריבלים נועזים (קדימה) וכמה מסירות נחמדות, אפילו איים על השער. לא מרשים אבל בהעדר שחקנים אחרים שעושים את זה.. | גבי נכנס ועשה עבודה לא רעה בסה"כ אבל כרגיל היה פרווה מדי ולא מספיק קטלני. זהבי אפשר להגיד שחזר לעצמו אחרי משחק הנפל האחרון, 2-3 מסירות אמן שהיו חייבות להסתיים בגול, מעורבות טובה ואפילו איום יפה, החטאה לא אופיינית בסוף כבר לא משנה כלום. אחלה ערן. יובא לא יודע מה עובר על הבחור אבל היום זה היה הכי רע שלו מאז נס ציונה (סיבוב שלם), החטאות מוגזמות, קבלת החלטות רעה, איבודים חסרי אחריות. מה קורה לך?

 

פיקנטריה:

- ג'ראלדש עם שער ראשון בקריירה

- שער 11 סגור, נשים וילדים

- זיקוקים ביציעים וגם מחוץ

- החגיגות של ב"ש בגול שנפסל

- שוב פעם ב"ש עם עידוד ואנחנו בלי תופים

חייב למות:

רנשרייבר - אני לא צריך סיבות...

פינת סטופ 5:

מה כבר אפשר להגיד על הערוץ הבזוי הזה שממשיך לתת במה 90 דק למחאה המוצדקת נגדו שכוללת כבר את מכבי ושיח ציבורי נרחב שמפתיע גם אותי. אסור להוריד את הרגל מהגז וחייבים לסיים את הסיפור איתם כדי שנוכל להתפנות לנושאים הבאים. בכל הכוח!

 

קהל:

אין הרבה מה להגיד כשהעונשים שולטים ביציעים אז מה אנחנו כבר משנים, אוהדי הפועל ב"ש הפתיעו בזה שנדמו כל המשחק (מלבד בחגיגות השער הפסול) ולמרות הכל אני כמובן שמח שהבאנו 3 נקודות במשחק כזה חשוב ואין מנוס מאשר לתמוך בקבוצה ולתת הכל עד השניה האחרונה בתקווה לטוב, אז גם כאן נמעיט במילים ונקווה לייצר רצף ניצחונות קטן ומשקר כדי להאחז במשהו

שבת, 17:30, המושבה

Link to comment
Share on other sites

מהמשחק הזה צריך לקחת בעיקר את הניצחון.

מקווה שיתחילו להתעורר כי עם כמה שזה נראה לא הכי ריאלי עם איך שחיפה ובש נראות גם, אפשר להתמודד... 

Link to comment
Share on other sites

סאבו ולוקסן צמד בלמים מרגש

עונה הבאה סאבו חייב לקבל אזרחות ולהביא שני זרים אחד לכל אגף, לשחרר עודפים שיש לנו בקבוצה וברוך השם לא חסר…

יש לנו בסיס טוב לקבוצה

Link to comment
Share on other sites

היה לגבי איזה איבוד במחצית השניה (לא זוכר איזה דקה) שהוא העתק הדבק של הגולים שחטפנו לאחרונה. 

גבי מאבד כדור על בחצי ויציאה למתפרצת של היריבה 

Link to comment
Share on other sites

4 דקות לפני, אקיטה said:

אוהב את לוקאסן אבל חייב להיגמל מהמכירה הקבועה בתחילת משחק.

מכר פעמיים היום, פאדיחה זהה במחצית הראשונה שהסתיימה בהצלה מרגשת עם שני הידיים שלו(ריינשרייבר לא רק מושחת ואיש עלוב, אלא עיוור עם תעודות).

באופן כללי, בלם נהדר לליגה. יש לו בעיות ריכוז, ויש לו קבלת החלטות קצת בעייתית, אבל שאר היתרונות מגמדים את הבעיות שיש לו.

 

Link to comment
Share on other sites

אני עדיין בהלם מהעבירה של גלזר בדקה 94. גם פרץ וזהבי יצאו עליו בסוף המשחק איזה כמה דקות. אותו כנ״ל אדון גבי קניקובסקי שמתעקש להמשיך לאבד כדורים לגול על קו האמצע. עם כל החרא, אבי ריקן זה נכס לא נורמלי לקבוצה העייפה שלנו כיום. 

 

יותר מזל משכל, הלוואי ומשהו ישתנה. 

Link to comment
Share on other sites

2 דקות לפני, Yonatan7 said:

אגב החילוף של פארפה היה מקצועי או שקרה משהו במחצית?

 

סחרחורות לפי מה שמפורסם.

 

בש כזאת קבוצה מטונפת… לופז מטונף… מנכ״ל מטונף… חטואל כזה שמוק… נתן ריאיון של שמוק מקצועי.

ומעל כולם רייכאייכמנשטרייבר ימח שמו טפי איזה חיה מסריח

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.