Jump to content

נושא טעויות שיפוט מתעדכן עונת 22/23


Recommended Posts

בגלל שיש המון טעויות שיפוט בעונה, אנחנו לא מצליחים לזכור יותר מ-2 משחקים אחורה את הטעויות לרעתנו, אז אני אעדכן את ההודעה הראשונה בנושא הזה כל הזמן, בעיקר את הטעויות הגדולות והקריטיות.

 

 

 

משחק רשמי ראשון של העונה, גביע הטוטו נגד מכבי נתניה, משחק האירופאיות: (שניר לוי)

אחרי הרבה התעלמויות מצהובים ליריבה ושיפוט גרוע - בדקה 46 לקח לנו גול ללא סיבה, בטענת יד. הכדור פגע בכתף/פנים של קובאס.

המשחק מסתיים בתוצאה 0-0, מודחים בפנדלים.

 

משחק חוץ נגד אריס, סיבוב שלישי בקונפרנס: (ביטון הסקוטי) הוא רק נולד עם שם משפחה ביטון, בת'כלס הוא מאומץ אצלם. הוא נולד אצל משפחת היטלר והם זרקו אותו בגיל שנתיים לרחוב.

כמה טעויות מכוונות נגדנו, שיפוט מכור ומוטה בצורה ברורה, עשה הכל כדי שנעוף, אבל לנו יש את 7 בקבוצה.

כרטיסים צהובים לשחקנים שלנו בלי למצמץ, וואן אובריים, מתן חוזז, יובאנוביץ', גולסה, דניאל פרץ.  יובאנוביץ נדחף בדרך לרחבה, מקבל אגרוף, קם ומקבל צהוב במקום השחקן המגן. ניר ביטון מקבל כרטיס אדום ישיר על עבירה ברחבה שבכלל דן גלזר עשה (הקוון דאג לתקן את היטלר).

בכל מקרה העבירה של גלזר לא מחייבת אדום, אלא פנדל בלבד. (ענישה כפולה וכו')

שמועות שהמטוס שלו התרסק בדרך לסקוטלנד.

 

מחזור שני נגד חדרה, משחק חוץ בנתניה: (עידן לייבה)

במחצית ראשונה זלקה בא עם הפקקים על האכילס של סבוריט, צהוב כהה מאוד עם נגיעות של אדום - לא שלף לו כלום. לקראת סיום מחצית ראשונה, שחקן חדרה נפל ברחבה בזמן שהעברנו כדור רוחב, הכדור נגע לו ביד, לאחר וואר הוא החליט לא לתת פנדל. ועוד הרבה התעלמויות מצהובים במהלך המשחק. לא עזר לאמא שלו הזונה כי ניצחנו 6-0.

 

מחזור שלישי נגד קרית שמונה, משחק בית: (שניר לוי)

אדום ישיר ליובאנוביץ? נו באמת.

 

מחזור 7 נגד הפועל, דרבי בית: (רנשרייבר)

תוספת זמן 25 דק' שמתוכם שוחק אולי רבע שעה. כדורים מהיציע של הזונות שלנו והוא מתעלם מזה. התעלמות מצהובים של שחקני הפועל. רנשרייכטער ניצחנו 3 על הפרצוף שלך.

 

מחזור 10 נגד הפועל באר שבע, משחק חוץ:  (איתן שמואלביץ')

מחצית ראשונה ביתית לחלוטין, כל השריקות נגד מכבי ובעד הפועל באר שבע. תוספת של דקה אחת בלבד למחצית ראשונה, שהיה צריך מינימום 3 דקות. דוגמא לשריקה מעצבנת- השופט רואה עבירה של שחקן שלהם על קניקובסקי ומתעלם, 3 שניות אחרי עבירה דומה בול - הוא שורק לעבירה לטובת ב"ש. דקה 72 השיא-כדור חופשי למכבי על סף הרחבה של ב"ש, אבו עביד נותן מרפק אחורה בזמן הניתור לניר ביטון, השופט שורק לפנדל מיד. ואז זיו אדלר הבנזונה ב-וואר קורא לו לראות ומבקש ממנו לבטל את הפנדל. כמובן שהפנדל בוטל למרות שמכל זווית רואים מרפק חזק לפנים של ביטון. היינו יכולים איכשהו לחזור למשחק עם הפנדל הזה. השפעה ישירה של השופט על תוצאת המשחק!

כמה דקות לאחר מכן נתן כרטיס אדום ישיר לאיביץ על דיבורים לשופט, תלונות על השיפוט.

 

מחזור 12 נגד הפועל ירושלים, משחק חוץ בטדי: (ארז פפיר)

התעלמות מצהובים לשחקני הפועל ירושלים במהלך המשחק. דקה 76 פנדל על זהבי, התעלמות מוחלטת מצידו ומצוות ה-VAR. פפיר 3-0 על הראש המכוער שלך.

 

מחזור 13 נגד הפועל חיפה, משחק בית: (נאאל עודה)

וואו, מאיפה נתחיל?! צוות הוואר בראשות שמואלביץ + הקוון שבכלל לא היה לו סיכוי לראות משהו, החליטו שהגול של ערן זהבי בדקה 12 הובקע בנבדל. על פי צילומים שהתפרסמו במהלך הערב, התברר שזהבי היה בכלל חצי מטר אחורה והגול שנפסל חוקי למהדרין!! בנוסף הוועדה קבעה שהשופט טעה והגול חוקי. בהמשך המשחק שחקן מכבי על הדשא, השופט מתעלם. כמה דקות לאחר מכן, שחקן של הפועל חיפה על הדשא בחלק שלנו, השופט עוצר לנו מתפרצת!! מטומטם! סרדל תופס את יובאנוביץ' כדי למנוע מתפרצת, לא מקבל צהוב שני. אבי ריקן מקבל צהוב על טענות לשופט מדוע לא הוציא צהוב. דקה 68 אוהד לויטה ירד לחרבן או אנערף למה ל-5 דקות לחדר הלבשה, הזוי.

 

 

1239425.jpg

 

סיבוב ח' בגביע המדינה נגד אום אל פאחם, משחק חוץ בעכו: (רועי רנשרייבר)

חתיכת שופט מטונף ומסריח שהיה צריך לפרוש כבר בשנת 2014 משיפוט. כמות צהובים הזויה לשחקנים שלנו. בגול הראשון שלהם היה נבדל במאה אחוז. בגול השני שלהם היתה עבירה שמחייבת שריקה והוא לא שרק ונתן למהלך להמשיך כרגיל. גולסה כובש שער נדיר-פוסל לו את השער ללא סיבה, במשפט שדה. (חשוב לציין שאין וואר). טפי עליו. למזלנו יש לנו 7 בצהוב שדאג לעשות מהפך ולנצח 3-2 על הפרצוץ הרקוב של שרייבר.

 

מחזור 15 נגד הפועל חדרה, משחק בית: (דוד פוקסמן)

בנוהל, צהוב ראשון למכבי ויהי מה! 2 פנדלים לפחות שלא נשרקו, אחת עבירה על זהבי, השניה נגיעה ביד ברחבה. אדום לפיבן אחרי צהוב שני, מה?? למה? העבירה הראשונה לא מחייבת צהוב בשום סיטואציה וגם השנייה לא היה חייב להחמיר ולהוציא צהוב, בטח אחרי שטעית בכרטיס הראשון. צהובים לנו בלי למצמץ. עבירה חמורה של אלבדלבי שלהם-לא נתן צהוב, כמה דקות אחרי זה עבירה בול אותו דבר של שחקן שלנו(לא זוכר מי), הביא לו צהוב. נתן עוד צהובים לקנדיל, זהבי, לוקאסן - תוך 10 דקות. בדיחה, אף אחד מהם לא היה צריך לקבל, גם סאבוריט סתם קיבל צהוב. לשמחתנו לא השפיע על התוצאה, ניצחנו 5-0)

*דוד פוקסמן - "אני מנסה בתור שופט בשריקות הקטנות, הלא מוחלטות, ללכת עם הקבוצות הקטנות, עם האנדרדוג - כדי לאזן את המשחק". (ציטוט שלו בקולו מהפודיום)

 

מחזור 16 נגד הפועל קרית שמונה, משחק חוץ: (גיא לייבה)

בנוהל, צהוב ראשון למכבי ויהי מה! נגיעת יד ברחבה של שחקן קרית שמונה, התעלמות מוחלטת של השופט, הקוון וצוות הוואר. לא ברור איך זה הפך להיות בשיגרה ההתעלמות הזו מנגיעות יד ברחבה. לפחות 2 עבירות של צהוב לשחקנים של קרית שמונה והם לא מקבלים כלום. צהוב ללוקאסן על כלום ושום דבר, עבירה של שחקן ק"ש על לוקאסן ובכל זאת הצהוב הפוך. הזייה! נגמר 1-1, השפעה ישירה של השופט על תוצאת המשחק.

 

מחזור 18 נגד ביתר ירושלים, משחק חוץ: (גל ליבוביץ') כן, זה הבנזונה חולה אבולה שביטל לנו 4 שערים במשחק אחד!

שופט מכור ראסמי, מתחרה על הכי גרוע העונה. דקה 28 חסימה של לוקאסן על אספרייה תוך כדי ריצה ברחבה, הבנזונה ליבוביץ' מוציא צהוב ונותן לביתר פנדל. לא היתה שום עבירה, מאבק לגיטימי. דקה אחרי הוא הולך לוואר וחוזר ונותן אדום!! ללוקאסן. דקה 76 דור פרץ מקבל אגרוף בפנים ברחבת ביתר, נופל על הריצפה ומקבל טיפול 4 דקות לפחות, לא הוציא להם אפילו צהוב, בטח שלא פנדל. דקה 86 בערך מתפרצת של מכבי, שחקן ביתר עושה עבירה, הכדור והיתרון אצלנו, 3 מול 2 של ביתר, המכור המטומטם שורק לעבירה ועוצר מתפרצת. השוער שלהם נגע פעמיים בכדור מחוץ לרחבה התעלם מזה לגמרי. התעלמות מנגיעות יד של שחקני ביתר. הפרעה לשחקנים שלנו למסור כדורים-עמידה בקווי המסירה (גם עצר מסירה אחת כזו) ולקינוח תוספת זמן רק של 4 דקות שהיה צריך מינימום 6. וגם מה-4 שיחקו אולי 2 וחצי דקות. שתישרף גל. התערבות בוטה של השיפוט שהשפיעה על תוצאת המשחק שהסתיים בתוצאה 2-2.

 

מחזור 19 נגד מכבי חיפה, משחק בית: (אוראל גרינפלד)

צהוב ראשון בנוהל לשחקן שלנו, ג'ראלדש על דיבור עם השופט, נו באמת..! בהמשך, אבו פאני היה חייב לקבל אדום ישיר על הכניסה בדן גלזר, עשה טובה שנתן לו צהוב. בצהוב השני שהוא נתן לאבו פאני, לקח לו 2 דקות עד שהוא היה בטוח להוציא את השני והאדום. פנדל על יובאנוביץ' שלא נשרק בעבירה דומה כמו שהיה עם לוקאסן ואספרייה מחזור קודם בטדי. אחידות אמרנו?! לא אצלנו טפייי. והשיא - פסילת שער חוקי למהדרין של דור פרץ על עבירה שלא היתה של דן גלזר על שרי חצי דקה קודם. ו"העבירה" היתה מול העיניים של גרינפלד שאמר להמשיך, אבל אז אדון רנשרעייבר המלוכלך קרא לו מהוואר ואמר לפסול (לא רוצה לחשוב על סיטואציה שזה שער יחיד שלנו במשחק שנגמר בתיקו או בהפסד בגלל הפסילה). בהמשך עצירת התקפה שלנו, של 6 על 4 שחקנים בשליש שלהם בגלל עבירה של שחקן שלהם כמה שניות קודם, מה אתה מטומטם? ואיך רק 4 דקות תוספת? ואיך אצילי סיים בלי צהוב? 3-0 על הפרצוף של כולכם שרמוטות.

 

מחזור 20 נגד הפועל תל אביב, משחק חוץ: (שניר לוי)

זה שופט שלכאורה הגיע מהבית למשחק הזה במטרה לפנק את הפועל בפנדל ולא משנה איך. נתחיל בעבירות ובצהובים, אז בנוהל הכרטיס הצהוב הראשון ל.....מכבי. 12-1 בעבירות להפועל עד הצהוב, העבירה השניה שלנו בסה"כ כבר זיכתה את פיבן בכרטיס צהוב. ולאחר מכן דקה 64 צהוב גם לסאבוריט. דקה 52 הכוכב שניר לוי שורק לפנדל על "עבירה" של סאבו על גאנם, בוואר בדקו וכמובן שלא היה כלום ולאחר צפייה במסך הפנדל בוטל. דקה 72 שוב שניר לוי שורק לפנדל לטובת הפועל על "נגיעת יד ברחבה" של אופיר דוידזאדה וכרטיס אדום לאופיר, לאחר בדיקת וואר האדום והפנדל בוטלו. מכור, טפיי.

 

מחזור 22 נגד מכבי נתניה, משחק חוץ: (נאאל עודה)

כזה שופט מטונף ומכוער, אנטי מכבי ברמה הכי גבוהה שיש. יובאנוביץ' רץ לכיוון שער היריבה, רז שלמה תופס אותו בחולצה לפחות 4 שניות, מושך ומושך, המחבל הזה מאחוריו מתעלם מהעבירה הגסה הזו ואומר ליובה לקום. אם היה שורק לעבירה על סף הרחבה, 90 אחוז שערן שם את הכדור ברשת. גול אחד של היריבה התחיל מעבירה של שחקן של נתניה על מתן חוזז, הביא לו מכה עם היד לתוך החזה והפיל אותו, משם עשה מסירה לשחקן שלהם שכבש שער מרחוק. ואיפה הוואר במקרה הזה? לנו פסלו שער נגד חיפה על עבירה חצי דקה קודם. וחוץ מזה עוד הרבה עבירות קטנות על פארפה שלא נשרקו. השפעה ישירה של השופט על תוצאת המשחק.

 

מחזור 29 נגד מכבי חיפה, משחק בית: (רועי רנשרייבר)

דקה 12 סק עם בעיטה גבוהה לתוך הפרצוף של זהבי, החמיץ אותו במילימטרים, היה חייב לקבל אדום, קיבל רק צהוב. שחקנים שלנו מקבלים צהובים על הצגות של שחקני חיפה, צהובים לא מחויבים בכלל. שורק לפנדל על הצגה של שרי שהפיל את עצמו ברחבה (ביטל אחרי התערבות וואר), לא נתן צהוב לשרי על התחזות. דקה 88 ריקן מקבל צהוב על כלום ושום דבר, הזייה.

 

מחזור 31 נגד אשדוד, משחק בית: (המחבל נעל עודא)

קודם כל מדובר בעאלק שופט מסכן ושונא מכבי וכנראה לכאורה גם יהודים ברמה גבוהה, הוא מגיע מראש כדי לגנוב את ההצגה ולקחת לנו נקודות. דקה 35 נגיעת יד ברורה של אוואני מאשדוד ברחבה, התעלם מזה ולא שר'ק לפנדל. דקה 58 לקח לנו שוב בפעם המיליון העונה גול חוקי של ערן זהבי, בסיוע של ליבוביץ' בוואר, על טענת נבדל. מתחו שם קווים אחרי שהכדור יצא מהרגל של דן ביטון, ברגע המסירה ממש זה קו אחד. במהלך המשחק דן ביטון היה במצב מצוין מול השער, השופט שורק לנגיעת יד כשבתכל'ס ביטון עצר כדור בכלל בחזה. כמות צהובים מטורפת במשחק, ברמה הזויה. ותוספת זמן של 9 דקות ששיחקו בה רק 3 דקות ו-20 שניות. בזבוזי זמן מחרידים של שחקני אשדוד, שוכבים על הריצפה כאילו ירו בהם, כל כדור חופשי שלנו הם בועטטים בכדור ומרחיקים אותו כדי לבזבז עוד זמן והוא לא מוציא להם צהוב על זה. ובמקום להוסיף תוספת על התוספת, הוא פשוט ניגש לכיוון כנען שנפצע ממש על הקווים ליד היציאה למנהרה, שרק לסיום ופשוט ברח בריצה לחדר שופטים. מחלות קשות!

 

מחזור 32 נגד מכבי נתניה, משחק חוץ: (שניר השודד לוי)

25 שניות מהפתיחה יובה מוסר כדור לזהבי שנותן קטנה לדן ביטון שכובש שער מהיר. חוגגים? לא. הרנשרעייבר ב-VAR החליט שיש עבירה של יובה וצריך לפסול. שניר לוי השודד מגיע לראות ומבטל בשמחה. מה היה שם בת'כלס, יובה קיבל תפיסה חזקה בזרוע משחקן של נתניה במשך 3 שניות לפחות, כשניסה להשתחרר ממנו, היד של יובה הלכה לפנים של שחקן נתניה וליטפה לו את האף, הוא אפילו לא הרגיש את זה והמשיך לשחק רגיל. שוד מספר אחד. 

דקה 48 מגיע השוד השני, גול של פארפה נפסל בגלל עאלק נבדל של זהבי בתחילת המהלך, חארטה בפיתה, לא היה נבדל. דקה 50 שוד מספר 3, יובאנוביץ' מקבל כדוא ממאור קנדיל, רץ מול השער ושם גול. ושוב הקוון מרים לנבדל, בודקים ב-VAR וכמובן פוסלים. גם במקרה הזה לא היה שום נבדל, יובה היה בקו אחד עם השחקן הרחוק של נתניה (הקרוב למצלמה). עוד איבוד 2 נקודות על השופטים!

 

חצי גמר גביע נגד ביתר ירושלים, סמי עופר: (איתן שמואולביץ')

במחצית הראשונה לקח לנו גול חוקי מיליון אחוז - דוידזאדה עצר כדור עומק על קו הרוחב של המגרש, מסר ימינה ליובנוביץ' שכבש. הקוון שבזמן המגע של אופיר היה בכלל על קו ה-5 הרים לנבדל שאין סיכוי בחיים שהוא ראה משהו, בבדיקת VAR לא היה ניתן להוכיח בוודאות אם יצא לפני המגע, בכל זאת החליטו על ביטול השער. בגול השלישי של ביתר, שחקן שלהם קפץ לכדור העומק לנגיחה ונחת בעבירה גסה על ג'ראלדש, עבירה שמחייבת עצירה של המתפרצת וכדור לנו, השופט התעלם וביתר שמו גול במתפרצת. אבישי כהן היה חייב לקבל צהובים ואדום, לא קיבל כלום. שיפוט שערוריה כמו על העונה הזו.

 

Link to comment
Share on other sites

11 דקות לפני, שמש צהובה said:

בגלל שבד"כ מרוב טעויות שיפוט בעונה אנחנו לא מצליחים לזכור יותר מ-2 משחקים אחורה את הטעויות לרעתנו, אז אני אעדכן את ההודעה הראשונה בנושא הזה כל הזמן.

 

גביע הטוטו נגד מכבי נתניה: (שניר לוי)

אחרי הרבה התעלמויות מצהובים ליריבה ושיפוט גרוע - בדקה 48 בערך, לקח לנו גול ללא סיבה.

בטענה מוזרה של נגיעת יד שלא הייתה ולא נבראה. אפילו לא קרוב

Link to comment
Share on other sites

צריך לצאת חוק שמשחק ללא VAR הוא לא משחק רשמי.

VAR הוא חלק מהכדורגל, לא מבין מה זה החרא הזה שבחלק מהמשחקים והמפעלים מחליטים פתאום שלא משתמשים בו.

בואו נעשה משחקים בלי נבדלים, משחקים בלי נגיעות יד, משחקים בלי הוצאות חוץ...

Link to comment
Share on other sites

שמש צהובה יא גבר יא אח יא כריש. (לא קריש שימו לב) מה דעתך שזה יהיה התפקיד שלך ל22/23? אבל לקחת ברצינות, כל משחק נגזור את הטעויות שיפוט נעלה ליוטיוב הכל עם לינקים בהודעה הפותחת, כשנצטרך באמת נאחד את הכל ונשתמש בזה. 

 

תיהיה אח.

Link to comment
Share on other sites

47 דקות לפני, Sawyer said:

שמש צהובה יא גבר יא אח יא כריש. (לא קריש שימו לב) מה דעתך שזה יהיה התפקיד שלך ל22/23? אבל לקחת ברצינות, כל משחק נגזור את הטעויות שיפוט נעלה ליוטיוב הכל עם לינקים בהודעה הפותחת, כשנצטרך באמת נאחד את הכל ונשתמש בזה. 

 

תיהיה אח.

 

הנושא הזה בראש שלי מהשליש האחרון של העונה שעברה.

חיכיתי שיגיע העונה משחק רשמי ראשון וכבר #התחלנו.

באהבה אדאג לעדכון ההודעה הפותחת אחרי כל משחק כדי שיהיה ריכוז של כל הטעויות בהודעה אחת ולא נצטרך לדפדף בנושא כדי למצוא את המקרים.

לגבי יוטיוב, פחות התחום שלי עריכת סרטונים. אם מישהו יעלה סרטונים, אדאג לצרף את הלינק להודעה הפותחת.

Link to comment
Share on other sites

לפני2 שעות , liron981s said:

צריך לנעוץ את זה

עוד לא התחלנו תעונה השופטים התחילו למכור 

גם בלי לנעוץ זה יהיה בטופ של הפורום כל העונה

Link to comment
Share on other sites

לפני12 שעות , שמש צהובה said:

בגלל שבד"כ מרוב טעויות שיפוט בעונה אנחנו לא מצליחים לזכור יותר מ-2 משחקים אחורה את הטעויות לרעתנו, אז אני אעדכן את ההודעה הראשונה בנושא הזה כל הזמן, בעיקר את הטעויות הגדולות והקריטיות.

 

 

 

גביע הטוטו נגד מכבי נתניה, משחק האירופאיות: (שניר לוי)

אחרי הרבה התעלמויות מצהובים ליריבה ושיפוט גרוע - בדקה 48 בערך, לקח לנו גול ללא סיבה, בטענת יד. הכדור פגע בכתף של קובאס.

המשחק מסתיים בתוצאה 0-0, מודחים בפנדלים.

 

 

פוגע בצד הפנים  לא בכתף

Link to comment
Share on other sites

לצערי הנושאים האלו והמעקב לא יעזרו כל עוד מכבי ימשיכו להיות ממלכתיים (״אירופאים״) שלא מדברים על הנושאים האלו.

מישהו במכבי צריך להבין באיזה רפש מקומי אנחנו נמצאים ולנצח גם בקרבות האלה, בקרב על התודעה אנחנו בתחתית בגלל שסותמים את הפה. (לדוגמה - השער שנפסל שלא בצדק אפילו לא נכנס לתקציר המשחק!)

 

שלא יהיה ספק, אנחנו לא בכיינים כמו הזונה מעבר לכביש או המסוממים מכימיקלים של הצפון. כי ההבדל הוא שפה באמת אפשר לראות טעויות חוזרות ובולטות של השופטות.

 

ובנימה אופטימית נוספת, כלום לא ישתנה כל עוד נמצאים באיגוד השופטים האנשים הכי רקובים ומושחתים במדינה.

 

הלוואי שהנושא יעזור.

 

Link to comment
Share on other sites

היו עוד הרבה דברים "קטנים" כמו קרן שנגנבה, כיסחו את פארפה בפתיחה פעמיים או 3 והוא אפילו לא טרח לשרוק או לעצור.

ואז שחקן שלהם ניסה לעצור התקפה, עשה עבירה, נפל, תפס את הכדור וקיבל שריקה במקם צהוב

 

וכל מיני דברים הזויים

Link to comment
Share on other sites

לפני1 שעה , osfeee said:

השער שנפסל שלא בצדק אפילו לא נכנס לתקציר המשחק!

 

לא חושב שזו פחיתות כבוד או בכיינות מצד מכבי להוציא הודעת דוברות קצרה ורשמית שתוהה מדוע המהלך הוצא מהתקציר. גם בלי לקבל תשובה (כי לא יקבלו), מלחמה תודעתית זה כשר ואפילו חשוב

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.