Jump to content

חופשות סקי בהתאמה אישית - למי שמעוניין


red4peace

Recommended Posts

טוב,
אחרי שראיתי מה המחירים שאנשים משלמים על חופשת סקי בימינו ומעבר לזה – התמורה שהם מקבלים לכסף שלהם, ונכנסתי להלם - החלטתי להריץ פיילוט: (בבקשה לקרוא הכל, ולשים לב להערות שבסוף)
בניית חופשת סקי בהתאמה אישית.
לאחר שעזרתי למאות אנשים בשנים האחרונות (ועשרות קבוצות מאז תחילת הפיילוט) לתכנן את חופשת הסקי שלהם בצורה הכי זולה ומייצרת ערך שיש – הגיע הזמן לקחת את זה צעד קדימה.
זה עובד ככה:
אתם מגדירים לי תקציב, ולאחר שהקבוצה תמלא טופס שאלון קצר - אני בונה לכם בעזרת האלגוריתם שפיתחתי את החופשה המושלמת, ובונה אותה ככה שתהיה כמה שיותר value for money.
עקב הכירות עמוקה ורבת שנים עם אירופה (וגם רחוק ממנה) אני יודע להיכן לשלוח אתכם בשביל כל סוג של חופשה שאתם יכולים לחלום עליה, בין אם אתם מתחילים גמורים או קבוצה שרוצה באמת לגלוש (או לרקוד, לא שופט), בין אם אתם מתכננים עונת גלישה מלאה או רק סופ"ש.
אני עובד עם למעלה מ1000 אתרי סקי בצרפת/שוויץ/אוסטריה, ועוד אלפי אתרים בשאר העולם, ואין לי מחויבות כלשהי לאף אחד מהם. כך שאתם יודעים שהאתר שייבחר יתאים לכם ולצרכים שלכם– לא לספק התיירות.
 
עלויות: אני גובה עשרה אחוז מכל מה שאני מסדר לכם, כאשר עמלת המינימום הינה 100 יורו לאדם..
 
הערות חשובות:
1- אני עובד לפי התקציב שמגדירים לי. באם יש טווח תקציבים, אנא רישמו אותו בטופס. כמו כן, במידה ורוצים חופשה כמה שיותר זולה עד לתקציב שהגדרתם יש לכתוב זאת בהערות, אחרת ההצעה שתקבלו תשב על התקציב שהגדרתם.
2- אני לא שולח לואל טורנס לדירות התכלבות. החיסכון שאני מביא שם הוא של 100-150 יורו לאדם, וזה מתקזז עם העמלה שלי. וביננו, אתם לא צריכים אותי בשביל ואלטו/מאיירהופן/אתר גנרי אחר המשווק בישראל.
3- הליסקי זאת כבר לא מילה גסה. או יקרה...
4- הצעת המחיר שמותאמת לתקציב שמגדירים לי תכלול: טיסה עם מזוודה + העברות + סקי פס + השכרת/הטסת ציוד + מגורים. העמלה שלי היא ON TOP התקציב שהגדרתם לי. הדרכות/אוכל אינם כלולים בהצעה אלא אם נאמר בה אחרת. (לדוגמא, קיבלתם הצעת מחיר של 1200 אירו? העמלה שלי תהיה עוד 120 אירו לאדם).
5- חשוב להדגיש - אני חושף את כל הפרטים על האתר (התחייבות לאלפים), העיירה והדירה, כולל תמונות הדירה/מלון . אני לא חושף את שם האתר עד שהעמלה משולמת לי. למה? כי אם יש לכם שם אתר ותאריכים אתם כבר לא צריכים אותי...
6 – בבקשה מלאו את הטופס שתקבלו ברצינות, ושכל חבר בקבוצה יימלא. אי מילוי הטופס/ נתינת תקציב לא מדוייק - תגרום לכך שתקבלו הצעות שלא מתאימות לכם/ן.
7- אני צד דילים, ולדילים יש נטייה להיחטף. קיבלתם הצעת מחיר? אתם צריכים להחליט במהירות ולסמוך עליי שאני עושה את ההשוואות מול ספקי תיירות אחרים כך שאני יודע שאני מנצח במחיר או מביא ערך גדול יותר על אותם סכומים.
8- מילוי הטופס אינו מהווה התחייבות. קבלת הצעת מחיר אינה מהווה התחייבות. במידה והחלטת ללכת על הדיל - רק אז תתבקשו לשלם את העמלה.
 
מי אני? גולש 37 שנה, בעל עבר של מספר עונות גלישה מלאות שמתפרסות על שלוש יבשות. אדמין של קבוצה עם 6500 גולשים בפייסבוק בנושא סקי, מנחה את פודקאסט השלג POWDER NINJAS עם 1000 מאזינים לפרק, ב15 השנים האחרונות רשת סקי-פס נותנת חסות לגלישה שלי. אני מבין בשלג.
עוד פרטים וסיפורי הצלחה מהשנה בפרטי
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.