Jump to content

מכביזם ועליונות על המגרש


erantheking21

Recommended Posts

לפני כל הבלאגן שיש מאחורי הקלעים , למעשה בואו נודה שכבר הבלאגן הזה מתרחש כמה שנים, החורים האלה נסדקו כבר 3 שנים ותמיד הבלאגנים האלה התחילו לצוץ בהפסדים או בתיקוים שהתרחשו לעיתים רחוקות, אבל לא הפעם..לצערי הרב הבעיה המרכזית השנה היא שמכבי ת"א שולטת בכדור, מפתחת לפעמים מהלכים אבל לא מצליחה לתרגם את זה להתרון במגרש ולפעמים במהלך אחד, אותם מהלכים שהיו דברים במשחקים הכי גרועים של מכבי, אבל קוראים לטובתנו, עקיצה כזאת של מהלך, קוראת נגדנו השנה לעיתים קרובות בעיקר גם בגלל המשחק ההגנה הגרוע שלנו....לצערי הרב קבוצות לא מפחדות מולינו ובאות למרר את חיינו, אין לנו השנה את הבטחון הזה שהיינו באים מול הפועל חיפה ואתה יודע שזה משחק שרוב הסיכוים שננצח או לעיתים רחוקות נעשה תיקו, אבל זה אחרי שנצחנו 5 משחקים רצוף, לצערי הרב השנה אנחנו לא פייבוריטים גם מול קבוצות זניחות מאיתנו על הנייר, אני אישית חושב שאחד הסיבות היא שאיבדנו יותר מדי מנהיגים בשנים האחרונות, אין כבר את שכטר, את טיבי, צעירים שהפכו למנהיגים כמו פרץ ועוד כמה שמות, אני בא מחר בפחד ובספקות, חייבים להחזיר את הרוח ולנצח לפני הכל, לא יודע מה קורה לחברה, אין מנהיגים, ייני לא מספיק כבר הוא בדעיכה בקריירה, הגיע הזמן להחזיר את ההרתעה ושאחרים יקחו מנהיגות.

Link to comment
Share on other sites

בעונה כזו , שהתחילה כ"כ גרוע והסיכוי לאליפות הוא אפסי הייתי מתחיל לבנות שחקנים כמו עידו שחר , דניאל פרץ(גם שטננבואם יבריא) 

לעובד הרבה על מנטליות של שחקנים ובעיקר לבנות מנהיגים חדשים

Link to comment
Share on other sites

בעונות של איביץ' גם היו דיבורים כאלה? לא מבין את זיוני המוח על שנים של איבוד דרך, נפלנו באנשי המקצוע זה קורה, קרה והפתעה- זה עוד יקרה בעתיד. כל אחד נהיה עם ידע עשיר בבנייה של ארגונים כאילו ביומיום מינימום מתעסקים במשאבים של מליונים. 

מה שחסר זה מאמן טוב, ולא מעבר. בנוגע להתנהלות של המועדון בנושאי רכש אם יש משהו שלדעתי הוכח השנה שלהביא עדן שמירים וחלאיילות למיניהם כמו שחולי הרכש המאוסים רצו פה זה בזבוז מאוד יקר ולא משתלם בלשון המעטה לעומת הנדב נידמים העידו שחרים והגויאגונים שגדלים לנו. 

 

Link to comment
Share on other sites

בעונות של איביץ' גם במשחקים שקצת היינו תקועים או לא הרשמנו, היה ביטחון שלפחות כנראה לא נספוג.

משחק הגנה יציב גורם לשקט בכל המערכים והידיעה ששער אחד שלנו כנראה יספיק מביאה להמון שקט.

ברגע שההגנה שלנו מסננת פשוט אי אפשר לקבל את השקט והביטחון הזה לפני משחקים גם נגד קבוצות בינוניות

Link to comment
Share on other sites

תמיד כשלא הולך מקצועית מדברים על מנהיגות, מכביזם ורצון.

כמו שאמרו, הבעיות הן מקצועיות. יש מספיק שחקנים ותיקים (לצערי אפילו יותר מידי) ושרן ייני הוא אותו שרן ייני.

Link to comment
Share on other sites

הנושא הוא לא שרן ייני, ההפך..הוא מנהיג אחד וזהו מי עוד מנהיג במכבי היום? כמעט ואין.. הוא לא מספיק  וזה גם אחת העונות הכי פחות טובות שלו ובצדק הוא לא נהיה צעיר יותר ואף אחד לא מצפה ממנו @duss21

 

את אמאדור למשל לא החשבנו מנהיג בעונת איביץ', אבל ידענו שהוא בטון בהגנה שדניאל יכל ללכת לאכול ארוחת ערב ואחרי זה לעשן נרגילה בשקט בזמן משחק ואף אחד לא יגיע לשער שלו וגם אם יגיעו זה יהיה דרדלה כזה שהוא ייצא ויקח תוך כדאי שחטה, הרננדס? הפוך לגמרי מהמצב..הוא מאוד מזכיר את טל בן חיים הבלם בשעתו, שחזר לפה הרבה מעבר לשיאו וזה היה כלכך בולט שהוא בפאניקה ברוב המחשק וגורם לכולם לידו להראות בהתאם..הרננדס גם לא פיזי כמו בן חיים אז אנחנו בכלל בבעיה איתו

שורה תחתונה כל מאמן מקצועי שיגיע לפה ירצה שינוים רציניים ואולי זה חלק מזה שמאמנים לא חותמים פה כלכך מהר

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.