Jump to content

מכבי כדורעף- החנות החדשה!


Assaf Lieber

Recommended Posts

מכבי כדורעף. 2 מילים שהחלו אצלי בשנת 2007 ביציעי מוסינזון בסדרת גמר שהסתיימה באכזבה ספורטיבית אך בהתעלות וחיבור אדיר בין קהל למועדון. מאז אני מחובר ברמה האישית לכדורעף. בלומפילד, יד אליהו, הדר יוסף- בראייתי כולנו אגרוף אחד וקהל אחד.

 

בשנת 2015, בדרך למשחק ליגת אלופות בסמי עופר, בימים שבלומפילד עוד היה חלום רחוק אבל פיו פיו על הדשא היה חלום קרוב, קיבלתי פנייה לסיוע כלכלי למועדון. התמזל מזלי שיכולתי להיענות בחיוב, ומאז החיבור התהדק (מספונסר, לספונסר משמעותי וגדול, ליו"ר, ספונסר וסוג של מנהל מקצועי...).

 

המטרות שראיתי לנגד עיני בזמנו לא השתנו. להחזיר את החיבור עם הקהילה והקהל כמו בימים בהם התחברתי לכדורעף, יחד עם בניית אימפריה מקומית במונחים הישגיים. החלום אז נראה רחוק מאוד.... בשנה שעברה, במיוחד בסופה, התחיל החלום לקרום עור וגידים. מעבר לדאבל היסטורי, נוכחות קהל מאסיבית ואיכותית בגמר הפלייאוף הייתה מבחינתי הישג העונה הגדול ביותר.

 

חברים יקרים- בנימה אישית יותר. החלטנו להעלות מדרגה ביחסים שלנו עם הקהל והקהילה ולתת לכם את היכולת להיות שותפים להתפתחות המועדון שחורט על דגלו מצוינות בארץ, והעונה שוב גם באירופה. החלטנו להשיק חנות אוהדים (הפתעות צפויות בהמשך עם חולצות מקוריות מהעבר וכו'...) על מנת לחזק את החיבור הזה. את היחודיות הזו שיש רק למכבי ת"א. ועל הדרך- לעזור לקבוצה להמשיך בהתקדמות ובשאיפות הלאה. תודה מראש על התמיכה ובתקווה לעונה צהובה ומוצלחת בכל הענפים והחזיתות!

 

https://mtavc.company.site/

 

 

shirt_scarf_ilu_02.jpg

Link to comment
Share on other sites

איש באמת נדיר

שעושה פה עבודת קודש אמיתית

צריך להתחיל לתת קצת יותר את הדעת על הכדורעף והכדוריד להכניס אותם יותר ללב של כולנו. 

הם דם מדמינו 

 

"הצבר"

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.