Jump to content

שירי קהל - איטיות הארגון ומהירות הקהל הרחב


Recommended Posts

במשחק האחרון חבר שישב בשער 5 אמר לי שהקהל שלנו נשמע בצורה מטורפת, באמת גם כשרוב האצטדיון בשקט הארגון ושער 11 נשמעים טוב מאוד.

 

הדבר היחיד שהבנתי ממנו ושלא שמים לב לזה הוא שכשיש פיק וכל האצטדיון שר הוא טוען ששער 11 שר לאט יותר ושאר האצטדיון מהר יותר. חבל אנחנו מאבדים כאן אפקט מטורף. או שהארגון ישר בקצב מהיר יותר כמו כולם או שכולם ישימו לב לארגון.

Link to comment
Share on other sites

זה כל משחק. הקהל הרחב (גם בשער 11 בצדדים) תמיד ממהר יותר מדי במקום לשיר לפי הקצב כמו הארגון. זה לעולם לא יפתר. 

Link to comment
Share on other sites

רק מערכת הגברה תעזור. 

הבעיה נוצרת כשלא שומעים את התופים ואז הקצב מתחיל להישחק..

כפתרון זמני אפשר להעלות תוף או שניים לבמה אולי זה יעזור

Link to comment
Share on other sites

הלוואי שזאת הייתה הבעיה היחידה.

אנשים לא יודעים את המילים של השירים..

 

כמה מטומטמים צריכים להיות כדי לשיר :

 

תהיו גאים בסמל

תילחמו בשביל האוהדים שחקו בשביל הסמל

 

במקום המקור.. תהיו גאים בדגל

תילחמו בשביל האוהדים שחקו בשביל הסמל..

 

מה ההיגיון בלשיר סמל פעמיים?!??!

 

מעבר לזה, המון שירים אחרים שיש בהם מילים שאף אחד לא לומד.. מרגיש לי כאילו בשנים האחרונות יש המון אוהדים חדשים שפשוט מחרבים דברים יפים מפעם.

 

 

וכן, לגבי הקצב עצמו, זה חייב להסתדר.. גם בעיה שמלווה אותנו לא מעט זמן בתור קהל. הרבה יותר יפה לשיר לאט.. 

 

אפשר וצריך לחלק שירונים לאוהדים שיכירו קצת את המילים במקום שימציאו..

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

הגיע הזמן גם להתאפס עם שירי שחקנים לכולם לא? 

נחמיאס צריך לקבל את השיר של יצחקי, לביטון אפשר לצעוק ביטון ביטון (סטייל צ׳יקו צ׳יקו), פריצה יכול לקבל את של אלברמן ועם קוואס צריך לשבור את הראש. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, מכביסט לעד said:

הגיע הזמן גם להתאפס עם שירי שחקנים לכולם לא? 

נחמיאס צריך לקבל את השיר של יצחקי, לביטון אפשר לצעוק ביטון ביטון (סטייל צ׳יקו צ׳יקו), פריצה יכול לקבל את של אלברמן ועם קוואס צריך לשבור את הראש. 

פריצה יושב בול על חסק'ה,  שרו לו גם בסוף המשחק

Link to comment
Share on other sites

שוב, לדעתי הבעיה נובעת בעיקר מהעובדה שהתופים,שאמורים להכתיב את הקצב, לא משמעים בפינות של 11 ובטח שלא ביציעים האחרים (בתור אחד שישב בשורה העליונה באמצע היציע גם אצלנו לפעמים קשה לשמוע את התופים). 

הבעיה הזאת קיימת מאז המעבר לבלומפילד החדש שבו יציע העידוד הפך להיות גדול הרבה יותר ומצריך יותר תופים/מערכת הגברה כדי ״לשלוט״ עליו. 

בלי קשר לקהל של מכבי תמיד הייתה בעיית חוש קצב ומהירות יתר 

Link to comment
Share on other sites

האצטדיון ענק. כדי להצליח בזה צריך לייצר אמצעים שיעזרו לחבר את הקהל בשאר האצטדיון. מערכת הגברה תעזור מאד. מעניין מה קהלים גדולים (דורטמונד, ליברפול וכו) עושים חוץ ממערכת הגברה כדי להתמודד עם זה. מניח שזה קשור גם בסגנון הקצבי-תרבותי של הקהלים. הקהל הישראלי רץ מהר על השירים לעומת הסגנון הדרום אמריקאי/בלקני אבל עדיין שווה לחשוב איך מפצחים את זה כי יכול להיות פה מכפיל כוח

Link to comment
Share on other sites

29 דקות לפני, הנדון said:

שכולם ישימו לב לקצב של הארגון זה בחיים לא יקרה כי לא שומעים אותו דבר בכל האצטדיון.

 

אני לא יודע איפה אתה נמצא בדיוק באצטדיון אבל זה מאוד קשה להסתנכרן עם הארגון משער 8.

במשחק האחרון היו מספר פעמים שאני רואה את כולם סביבי בטירוף קולטים שהם לא מסונכרנים עם הארגון, מנסים להסתנכרן, מצליחים ושוב יוצאים מסנכרון באותו השיר!

 

דעתי האישית היא תנו לאנשים לשיר בקצב שהם רוצים, זה לא שירה בציבור, רוצים לשיר מהר? שירו מהר מה זה משנה?

אבל אם לארגון כזה חשוב הקצב כנראה חסרים לו כמה תופים בשביל לשמר את הקצב הזה גם ביציעים נוספים.

 

Link to comment
Share on other sites

3 דקות לפני, מכביסט לעד said:

באמת נשמע מתאים. לא שמעתי ששרו לו.

בהתחלה שרו לו את השיר של ראדה, בסוף שרו לו מרבאל, עדיף ככה, די מביך שיהיה אותו שיר שחקן לפריצה וקניקובסקי

Link to comment
Share on other sites

2 דקות לפני, kutomer said:

 

אני לא יודע איפה אתה נמצא בדיוק באצטדיון אבל זה מאוד קשה להסתנכרן עם הארגון משער 8.

במשחק האחרון היו מספר פעמים שאני רואה את כולם סביבי בטירוף קולטים שהם לא מסונכרנים עם הארגון, מנסים להסתנכרן, מצליחים ושוב יוצאים מסנכרון באותו השיר!

 

דעתי האישית היא תנו לאנשים לשיר בקצב שהם רוצים, זה לא שירה בציבור, רוצים לשיר מהר? שירו מהר מה זה משנה?

אבל אם לארגון כזה חשוב הקצב כנראה חסרים לו כמה תופים בשביל לשמר את הקצב הזה גם ביציעים נוספים.

 

אני גם יושב ב8 ואני מסכים עם מה שכתבת

Link to comment
Share on other sites

מערכת הגברה וגג משנים את התמונה בכל מצב.

כשיש גג בכל האצטדיון האפקט של ההד יוצר איזשהו סנכרון וגם אם יש פער בין יציעים זה איכשהו מצליח להיבלע

Link to comment
Share on other sites

8 דקות לפני, Double said:

בהתחלה שרו לו את השיר של ראדה, בסוף שרו לו מרבאל, עדיף ככה, די מביך שיהיה אותו שיר שחקן לפריצה וקניקובסקי

יותר מביך ששרו לו תשיר של פריצה ואצלו מבטאים את זה אחרת. 

Link to comment
Share on other sites

59 דקות לפני, מכביסט לעד said:

הגיע הזמן גם להתאפס עם שירי שחקנים לכולם לא? 

נחמיאס צריך לקבל את השיר של יצחקי, לביטון אפשר לצעוק ביטון ביטון (סטייל צ׳יקו צ׳יקו), פריצה יכול לקבל את של אלברמן ועם קוואס צריך לשבור את הראש. 

או שימציאו שירים חדשים חלאסס עם אותם 4-5 שירים

Link to comment
Share on other sites

זה ככה פשוט מאז שחזרנו.

למשל, בווריורס אוף באבילון מחיאות כפיים מוציאות אנשים מהקצב.

הארגון לא שר לאט מדי, הוא שר בקצב הנכון, אנשים פשוט טסים קדימה.

זה *כל כך* מתסכל.

תביאו כבר הגברה, בחייאת

Link to comment
Share on other sites

הבעיה העיקרית היא לא שכן שומעים לא שומעים את הארגון, אלו מחיאות הכפיים שאנשים חושבים שאנחנו בשירה בציבור.

הכפיים גורמות לאנשים אוטומטית לשיר מהר יותר, חייב למגר את זה.

Link to comment
Share on other sites

אם כבר מדברים על הקהל שלנו אז יש לנו המון מה לתקן.

 

קצת קשה לי עם ההגדלה של שער 11, יש רגעים שאני מרגיש שאני שר לבד, כולם מסביבי שותקים, גם נגד חיפה זה קרה, איש הגדר צעק על הגוש אפילו.

 

מה שיותר מפריע לי הוא שהארגון עדיין חושב שאנחנו נמצאים בשער 11 הישן עם ה-2500 מקומות, שגם בו היו קצת בעיות אבל לא הורגש, עכשיו מרגישים ממש.

מי שלא יושב בגוש יכול להבין אותי, מי שמעודד זה רק אמצע שער 11, הצדדים פשוט יושבים ומעודדים רק אחרי התקפה טובה וגם עושים טובה, מעודדים כמה שניות וסוגרים את הפה.

 

הארגון חייב להתפרס לאורך כל היציע, לשלוח חברי ארגון לצדדים וללמעלה ולהטריף את הקהל, לא אומר לעשות את זה כל ה-90 דקות אבל מדי פעם לשלוח כמה אנשים שיטריפו את הצדדים הרדומים, זה יכול להיות מדהים.

 

חייב מערכת הגברה, בכל אצטדיון בארץ יש, לא יהיה פדיחה אם אנשים ישמעו את איש הגדר, שאני מגיע מאוחר ויושב למעלה קשה לי מאוד לשמוע מה האיש גדר שר ומאמין שלאחרים גם קשה.

למשל ששרים "מכבי זה אצלי בלב"  או כל שיר אחר שצריך לעשות מיציע ליציע, למה בחיים בפעם הראשונה זה לא מצליח?

כי המון אנשים לא יודעים איזה שיר שרים וזה יוצא שסתם שרים 5-4-3-2-1...

 

כמובן לא בא להעביר ביקורת על הארגון אבל אנחנו לא בשער 11 הישן, אצטדיון אחר, שער גדול יותר וחייבים להתאים את עצמנו למצב החדש.

 

 

לגבי השירה בקצב מהיר - לדעתי אם נוסיף תופים אז אולי נוכל לפתור קצת את הבעיה הזאת.

 

 

Link to comment
Share on other sites

נושא שמתסכל אותי מאז שעברנו לבלומפילד החדש ובמשחק נגד הקופים בעיני זה היה מוגזם. 

חוסר תיאום משוגע. 

ישבתי ב11 בצד (בדר"כ יושב בגוש) ועם כמה שניסיתי להיות בקצב זה היה בלתי אפשרי כי לא שמעו את התופים. הדרך היחידה הייתה לקרוא את השפתיים של האיש גדר ובואו נגיד שמי שזה לא חשוב לו פשוט לא יהיה בקצב. 

כמו שרשמו לפניי הפתרון זה עוד תופים גם בצד השני של הבמה (ושישמרו על קצב ביניהם ראבאק היו משחקים שהיה חוסר תיאום משוגע בתופים) 

ומערכת הגברה שאני קצת פסימי לגביה לצערי.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 שתף

×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.