Jump to content

סטיפה פריצה מצטרף למכבי מווטפורד


Double

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
צטט

"שיחקתי במשחק מול מכבי חיפה, ניצחנו 1:2, הבקעתי, שיחקנו מול 30 אלף אוהדים והאווירה הייתה מדהימה", סיפר פריצה בראיון בקרואטיה וטען: "הכדורגל הישראלי טוב, למרות שיש אנשים סקפטיים בנוגע לכך. הגעתי למועדון גדול ואני מרוצה מהכל. יש פה ארבעה-חמישה מועדונים שיכולים להתחרות במפעלים באירופה והרמה דומה לליגה הקרואטית".

בנוסף, סיפר פריצה על היחס הטוב לו זוכה עד כה במכבי ת"א: "ברגע שהגעתי למועדון, המאמן הראה שהוא מאמין בי, הביאו אותי לכאן בתור חלוץ ראשון, אני מרגיש טוב ויודע שיש לי את הצ'אנס לשחק. הדבר שהכי חשוב לי הוא לשחק באופן קבוע, יש לי את זה פה ואני מרוצה מאוד".

הדרך למכבי ת"א הייתה רצופה במכשולים. "התחלתי את המסע שלי בגיל 17 ובתוך שנה חתמתי בצ'לסי, אבל אז עברתי לאודינזה, מה שלא היה טוב עבורי. כשהצטרפתי לצ'לסי היה לי ברור שלא אקבל הזדמנות בגיל כל כך צעיר, אבל מעולם לא קיבלתי הזדמנות ולא האמינו בי ובפוטנציאל שלי", סיפר פריצה. "ביליתי שם במשך ארבע שנים ואז התחלתי לנדוד בהשאלה בין קבוצות. כשמתחילים ברצף כזה, קשה לצאת ממנו. אני לא מאשים אף אחד, אלה החיים. אני בוגר יותר עכשיו ודברים מתחילים להסתדר לאט לאט".

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.