Jump to content

Recommended Posts

פורסם ב

נראה שיש חוסר תיאום מטורף במרכז ההגנה

פורסם ב
Just now, YallaMaccabi said:

2 קבוצות חלשות להפליא

ליגה 6

פה זה לא היורו :)

פורסם ב

יונתן כהן מוכיח כל התקפה למה חייבים למכור אותו

פורסם ב

פיבן ויונתן כהן זה 2 שחקנים פחות.

עוד התקפה שיונתן מחריב, קשה לצפייה הבחור.

פורסם ב

חייבים למכור את יונתן לפני שיהיה מאוחר מדי

תמיד היה גרוע והביא מספרים איכשהו מפנדלים וקצת הברקות

פורסם ב
8 דקות לפני, Originals said:

משקוף זה כמעט מזיין אותנו

משחק קודם ב2-0 כל האצטדיון קילל אותו והוא בעצמו וכמעט לבד הפך את התוצאה

הרים קרן רגילה אחי.  מה הקשר למשקוף.

פורסם ב
Just now, תחיית המתים said:

הרים קרן רגילה אחי.  מה הקשר למשקוף.

הכדור הגיע למקום הנכון מסיבה כלשהי, נכון? 

פורסם ב
8 דקות לפני, MTA For Ever said:

 

חסר מאוד גולסה + קשר נוסף על ריקן.

אין להתקפה הזו יכולת להוכיח את עצמה עם קישור כזה.

חסר דן ביטון שיחלק כדורים להתקפה

פורסם ב
Just now, Keano said:

חסר דן ביטון שיחלק כדורים להתקפה

אל תצפה 

הם ישבו מתישהו ויחשבו אולי כבר אז ביטון יהיה בב"ש

פורסם ב
1 דקה לפני, Originals said:

הכדור הגיע למקום הנכון מסיבה כלשהי, נכון? 

כי יש לנו הגנה פח. אז נפל לבן שהר על הרגל.  הרים קרן אחי. אחת מתוך מאות בקריירה.  גם עכשיו ההחמצה שלו זה כי זיין אותנו?

פורסם ב
1 דקה לפני, erantheking21 said:

אל תצפה 

הם ישבו מתישהו ויחשבו אולי כבר אז ביטון יהיה בב"ש

יהיה במכבי אני מאמין

פורסם ב

הרבה שנים נסבול את אצילי עוד אה?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.