Jump to content

נחתם הסכם חסות עם ישראל-קנדה(רשמי)


erantheking21

Recommended Posts

מכבי תל אביב וחברת השקעות בנדל"ן, ישראל–קנדה חתמו על הסכם חסות ראשית עם המועדון ל-3 העונות הקרובות.

קבוצת ישראל-קנדה, שנמצאת בבעלותם של אנשי העסקים ברק רוזן ואסי טוכמאייר, הינה קבוצת השקעות נדל"ן עוצמתית וותיקה, המשקיעה במתחמי מגורים, מלונאות ומסחר מניב בישראל ובעולם. הקבוצה נחשבת לאחת מחברות הגדולות והמצליחות בשוק הנדל"ן בארץ ונסחרת בבורסה בשווי שוק של כ-4 מיליארד ש”ח. חלק גדול מפעילות החברה בארץ הוא בנדל"ן בתל אביב ובפרוייקטים נוספים בעולם.

במסגרת הסכם החסות לוגו החברה יתנוסס בקדמת החולצה הרשמית של מכבי, מדי האימון ואקדמיית הנוער. חברת ישראל-קנדה תהנה מפרסום וחשיפה בכל פלטפורמות הפרסום והדיגיטל של המועדון. בנוסף החברה רואה חשיבות גדולה במעורבות בקהילה ותיקח חלק פעיל ושוטף בפעילות הענפה של קרן מכבי תל אביב.

מנכ"לית מכבי תל אביב, שרון תמם, ברכה ואמרה לאתר הרשמי: "אנו שמחים על הצטרפותה של חברת ישראל-קנדה כנותנת החסות הראשית של מכבי תל אביב. ישראל-קנדה נחשבת לחברה מובילה בתחום השקעות הנדל"ן ופיתוח פרוייקטים אשר הטביעו חותם משמעותי בארץ ובעולם. שיתוף הפעולה יספק תשתית שיווקית ופרסומית לחברה שתהנה מחשיפה נרחבת בכל הכלים הפרסומיים של המועדון ובראשם מדי הקבוצה. אני בטוחה כי שותפות זו תתרום לחיזוק המותג ישראל-קנדה ומייחלת להצלחה משותפת". 

הבעלים של החברה, ברק רוזן: " אני שמח מאוד על שיתוף הפעולה בין ישראל קנדה למועדון הכדורגל מכבי תל אביב אין לי ספק כי שיתוף פעולה זה יתרום לכל הצדדים. מכבי הינה סמל למצוינות ספורטיבית ערכית, חברתית וחינוכית.  קבוצת ישראל-קנדה שותפה  לערכים שהביאו את מכבי לפסגת הכדורגל בישראל וגאה לקחת  חלק בדרכו של מועדון הכדורגל הוותיק, המעוטר והגדול בארץ להגיע לפסגות חדשות. בדיוק כפי שאנו כחברה שואפים תמיד לכבוש פסגות חדשות. אני סמוך ובטוח כי שיתוף הפעולה הזה יביא עימו חיבורים נוספים ויחד נמשיך לבנות את המוניטין של תל אביב כ"עיר ללא הפסקה" – עיר שלא מפסיקה לבנות ולהתחדש, במסגרת שיתוף  הפעולה בכוונתנו להציע  לקהל אוהדי הקבוצה מבצעים מיוחדים והטבות ייעודיות בפרוייקטים נדל"ניים מגוונים שלנו וברשתות בתי המלון המרהיבים שלנו. בנוסף, אנו  כחברה פועלים רבות למען הקהילה ואנו מאמינים כי באמצעות המועדון ופועלה של קרן מכבי נוכל להעמיק את תרומתנו לקהילה והחברה בישראל".

 

 

ספונסר חדש, סמל חדש, הכל חדש יש עוד משהו שרוצים להפתיע?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, מכביסט לעד said:

מבלבלת את אצילי לפני משחקים נגד חיפה

 

היא סוס מת בשבילו אחי עוד שבוע 18 מה יעשה עם זקנה גמורה כזאת

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.