Jump to content

מכתב לערוץ הספורט -מנוולים


rdy

Recommended Posts

לכבוד מנכ"ל ערוץ הספורט

אני כותב לך את המכתב לאחר שקלו כל הקיצים.

אני אוהד כדורגל כבר 46 שנה, הקשבתי לכולם לגדולי השדרנים בספורץ, ועוד מימי שירים ושערים ובתקופת טרום הטלוזיה בספורט. מעולם לא הרגשתי כל כך מרומה ומתוסכל כמו בימים אלו כשאני צופה בשידורי ליגת העל המשודרים על ידי השדרנים שפיגלר אפק ויונתן כהן.  שידור חד צדדי שכזה עם שנאה תהומית לקבוצתי האהובה מכבי תל אביב.  אי אפשר לשמוע את הצמד הזה שפיגלר ואפק- איני יודע אם זאת טיפשות יהירות או חוסר מקצועיות אבל השנאה שלהם למכבי זועקת מכל משפט- תיאורים הזויים אהדה לכל קבוצה שמשחקת מול מכבי אבל מעל לכולם – מכבי חיפה. שידור כל כך מוטה לא מאוזן שגובל בשערוריה. הרצון שלהם לראות את מכבי חיפה אלופה לא מוסתר ולא מוצנע, הגדיל מכולם יונתן כהן ששידר משחק עם שלמה שרף ולא היה מסוגל לאמר מילה אחת טובה על הניצחון של מכבי עד כדי כך ששרף היה זה שהיה צריך לדבר על מכבי מיכיון שכהן סירב לאמר מילה אחת טובה על הניצחו של מכבי – פשוט בושה!

אתם בזיון שאין כמוהות אתם מוטים ומעוותים בצורה שלא משתמעת לשתי פנים- אני כבר מזמן רואה את המשחקים בהשתק ללא כל פרשנות כי אי אםשר לשמוע את השדרנים הללו.

יש עוד 2 משחקים אני מקווה שתוכלו לשדר שידור מאוזן ובצורה אובייקטיבית -אוהדי מכבי בזים לכם על ההתערבות הבוטה במאבק על האליפות – אתם חייבים לסיים את הסאגה הזאת ואת השידור המעוות שלכם. זאת לא מקצועיות ולא הגינות -פשוט תתבישו לכם

השדרים לא מסתירים את השנאה למכבי ולא מצניעים את הרצון שלהם לזכייתה של מכבי חיפה באליפות

די מספיק נמאסתם

Link to comment
Share on other sites

די נו בחייאת.

בוא נתחיל בזה שהנהלת ערוץ הספורט שמה עלינו זין במוצהר, למי שזוכר את הכנס עם קופמן, בו הם דיברו על חשיבות הרייטינג על איכות התוכן. 

 

מעבר לזה תפנים - כלב נשך אדם זה לא מעניין, לעומת זאת אדם נשך כלב זה סקופ.

עוד אליפות של מכבי אחרי עשור דומיננטי זה שגרה. אליפות של מכבי חיפה אחרי עשור של כשלונות זו תיבה בלתי נגמרת של סיפורים עיתונאיים וחומר חדש עם קהל סופר צמא, בדיוק כמו שהיה איתנו באליפות של אוסקר.

 

אתה בן אדם בוגר, אתה מבין שזה המשחק. את האש אנחנו צריכים להפנות  לבעל הזכויות השידור המקורי (מנהלת) או יותר נכון למי שאמור ללחוץ על בעל הזכויות המקורי (ההנהלה שלנו).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.