Jump to content

פלורנטין פינת מכבי - pre game


red4peace

Recommended Posts

אשכרה עשור (מינוס נתניה).

עשר שנים שבהן יש אווירה מטורפת לפני משחקים, עשר שנים של סצינת pregame אירופאית לכל דבר ועניין, עשר שנים מאז לקחנו חזרה את פלורנטין, עשר שנים שהשכנים לא מתים עלינו (אבל כל עוד אנחנו מסיימים עד שמונה ואין שיר האונס הם יכולים לקפוץ מבחינתי), עשר שנים שאהבת מכבי האירה את השכונה. 

עשר שנים של חוויות מטורפות. 

כשהתחלנו, היו באים 20 איש לכל משחק, שנתיים אחרי - הבר והאזור הצמוד אליו מלאים כל משחק, ואחרי עוד שנתיים שיחקנו מול באזל והיו 1000 איש בצומת. 

ואז הגיע עונה שעברה ופתחה סטנדרט חדש בנוגע לטירוף בעיר - אשכרה כל משחק הוא חוויה. מגיעים טעוני אנרגיות לאצטדיון אחרי חימום איכותי ובירה קרה - ויאללה אליפות. 

 

ואז קורונה. 

כפי שחלקכם יודעים היו קצת שינויים בפרלה עקב הקורונה. החצי האחורי של המקום נסגר לטובת חנות עתידית, והבר עבר שינוי כך שאין יותר עמדת דיגיי. 

את הסיבות של ארז לדבר אני משאיר עימו, ומי שרוצה מוזמן לשאול אותו, הוא עדיין בפאב ועדיין ביציע. אני רק רוצה לומר לו תודה על עשר שנים שהוא סבל את השטויות שלי, היה ממש כיף. 

 

אבל עם כל הצער והכאב שבדבר, בנינו מפלצת, ושום סיכוי שניתן לה למות! 

גם אם הבר יותר קטן, יש 3 ברים לפחות+מסעדות+פיצוציה בטווח של 50 מטר - וכולם עם מקומות ישיבה בחוץ - תודות לעיריית תל אביב שהפכה את רחוב ויטל למדרחוב... 

 

שנה לא היינו, בואו נזכיר כולנו לפלורנטין שהיא עדיין צהובה, בואו נרים את העיר פעם ראשונה העונה, בואו לשמוח לפני שנותנים בראש לחיפה, בואו - כי אנחנו מכביסטים וזאת הנקודה (בעיר ששייכת לי). 

 

יום ראשון, החל מ17:00, 

פלורנטין פינת מכבי (ויטל) - 8 דק הליכה משער 11.

 

https://youtube.com/watch?v=MIuMuZfKQJE&feature=youtu.be

 

 

IMG_0833.JPG

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.