Jump to content

פשיץ'


thunderbolt

Recommended Posts

7 דקות לפני, המכבייה said:

זה מה שהעיניים שלי רואות והראש מבין. איזה לחץ אתה מזהה? שום לחץ. פשיץ שיחק כאן רק כי קבוצתו הקודמת השלימה לו. לא חושב שנחפש חלוץ באיזורי השכר האלה ואני בניגוד לרוב כאן חושב שלמצוא את החלוץ שאנחנו צריכים זאת משימה סופר סופר קשה. בדיוק כמו אלה שזילזלו בצ'יקו בזמנו. עוד חודש וחצי משחק רשמי ראשון וכל מה שיש למכבי להציע מקדימה כרגע זה גררו. אין חלוץ? גררו. אין ווינגר? גררו. אין 10? גררו יחלטר שם. אז סורי שאני לא שמח שפשיץ לא נשאר, ממש מתנצל בפניך....

אין שום לחץ וכל מה שהחצי השני של התגובה שלך משדר זה לחץ.

כמו שאמרת חודש וחצי, תן למערכת לעבוד בלהביא מחליף (או מחליפים) לפשיץ,

אין פה קשר לאיזורי השכר ומה אפשר להביא על הנייר מבחינה כספית, מה שאנחנו צריכים כדי לכסות על החור של פשיץ' זה לא קייארטנסון ב800 אלף יורו לעונה, לא קרוב לזה אפילו. 

ואני לא שמח שהוא עזב כדי להיות ברור, אבל אני גם לא מודאג יתר על המידה כמוך.

Link to comment
Share on other sites

2 דקות לפני, Mtamir said:

אין שום לחץ וכל מה שהחצי השני של התגובה שלך משדר זה לחץ.

כמו שאמרת חודש וחצי, תן למערכת לעבוד בלהביא מחליף (או מחליפים) לפשיץ,

אין פה קשר לאיזורי השכר ומה אפשר להביא על הנייר מבחינה כספית, מה שאנחנו צריכים כדי לכסות על החור של פשיץ' זה לא קייארטנסון ב800 אלף יורו לעונה, לא קרוב לזה אפילו. 

ואני לא שמח שהוא עזב כדי להיות ברור, אבל אני גם לא מודאג יתר על המידה כמוך.

הכל טוב. כל מה שרשמתי זה שהימור סביר שמכבי לא תביא חלוץ טוב ממנו. נראה לאן זה הולך...

Link to comment
Share on other sites

קצת קשה להחליט לגביו, כי היו כל כך הרבה גורמים חיצוניים שהשפיעו על היכולת שלו במשך העונה.

מצד אחד היו משחקים שהוא הרשים מאוד, ומצד שני גם לא מעטים שבהם בקושי תרם למשחק.

בסך הכל התרשמתי שמבחינת היכולת להבקיע שערים הוא לא מהמצטיינים.

 

אולי יהיה קשה להביא מישהו טוב יותר, אבל לדעתי בטוח אפשר להביא מישהו שמתאים יותר למכבי.

 

Link to comment
Share on other sites

34 דקות לפני, המכבייה said:

הכל טוב. כל מה שרשמתי זה שהימור סביר שמכבי לא תביא חלוץ טוב ממנו. נראה לאן זה הולך...

לא מסכים, אפשר להביא טוב ממנו.

Link to comment
Share on other sites

לפני1 שעה , antonio_margheriti2 said:

קורונה בתחת שלי, שקרן מסריח.

אהבתי אותך, לך כוסאמק, הלוואי תכשל.

 

Link to comment
Share on other sites

1 דקה לפני, המכבייה said:

הסבירות היא קלושה בעיני. 

 

מסכים עם יואב.

עם זאת, סיכוי של שני אחוזים שהמוזהב יחזור ואז שנינו טעינו.

 

פשיץ' פשוט חלוץ לא לליגה הישראלית, שחקן אדיר שבעונה ללא קורונה ומלחמות הוא נותן 16 שערים ו5 בישולים בכיף.

Link to comment
Share on other sites

לפני3 שעות , המכבייה said:

צלם מסך ותקפיץ את זה מתי שבא לך....

זה יהיה משעשע(אני לא מדבר רק על מספרים שמוטים פה מאד לרעה, אבל נזרום).

מה כבר ראית מפשיץ' במכבי? 

גול מדהים נגד חיפה והרבה פעולות קטנות טובות, אבל מי ישמע כבר מה ראינו ממנו. 

מבחינת היכולת נטו, קצת התאמצות ומכבי מנחיתה פה חלוץ טוב יותר. 

Link to comment
Share on other sites

30 דקות לפני, nirnir20 said:

מה כבר ראית מפשיץ' במכבי? 

גול מדהים נגד חיפה והרבה פעולות קטנות טובות, אבל מי ישמע כבר מה ראינו ממנו. 

מבחינת היכולת נטו, קצת התאמצות ומכבי מנחיתה פה חלוץ טוב יותר. 

ראיתי את מה שראיתי והבנתי מה שהבנתי. מכבי מאד התאמצה להנחית אותו. הלוואי ותצליח גם עכשיו. 

Link to comment
Share on other sites

יפה שהקבוצה שלו רשמה שהוא זכה עם מכבי בגביע למרות שהוא שותף רק במשחק אחד בגביע (נכנס כמחליף נגד ב"ש) וגם שם לא עשה יותר מדי. 

מה עם הודעת פרידה של מכבי? 

Link to comment
Share on other sites

והנה הוא פותח את הפה...

עריכה: 

צטט

"היה לי קשה מאוד בהתחלה - היה קורונה וכל המדינה הייתה סגורה, זה לא היה פשוט להגיע לארץ זרה ככה", פשיץ' פתח את דבריו, "אחר כך, הכל נפתח והקהל חזר - וזה היה פשוט מדהים, ת"א עיר מדהימה פשוט, הכל היה נהדר, עד שפרצה המלחמה, ונאלצתי לעזוב".

 

הזרים של מכבי ת"א היו היחידים מכל הליגה שעזבו

"כולם אמרו לי שהייתה לי סיטואציה כזו בסרביה ואיך אני עוזב את ישראל, והביקורת הזאת לא ברורה לי. נכון, חייתי 6 שנים במלחמה בסרביה, אבל דווקא בגלל זה - אבל אני לא מרגיש גיבור גדול. אני לא מבין כלום בסיטואציה בישראל, לכם זה נראה טבעי שיורים טילים שבוע ולאחר מכן חוזרים לשגרה, לאנשים מהצד ומהמשפחה שלי זה לא ברור. בשביל המדינה שלי אני אתן את החיים שלי כי אני אוהב אותה, אני סרבי גאה. בשביל סרביה אני אלחם, אבל בשביל מדינה אחרת אני לא אתן את החיים שלי. כל בן אדם אחר שיגיד את זה, הוא משקר. אמא שלי דאגה לי מאוד, אישתי והילדים מאוד פחדו, הם מאוד פחדו. עברתי מסע מפרך ומייגע, הייתי מעל 24 שדות בשדות תעופה, אבל הייתי חייב לעבור את זה בשביל המשפחה שלי".

 

אחרי שנגמרה המלחמה כל הזרים חזרו, ורק אתה לא

"אני לא יודע מה מספרים לך בתקשורת בישראל, אבל אני אגיד לך מה באמת היה. חליתי בקורונה, יכולים להאמין לי ויכולים לא, אבל אני בן אדם שאומר את כל מה שבלב שלו. החוקים בסרביה וגם בישראל אומרים שאם אתה חולה בקורונה, אסור לך לצאת מהבית. הייתי לבד בבית בבידוד רחוק מהמשפחה שלי, ואני יודע שממציאים עליי דברים, אבל באמת הייתי חולה, ואם לא מאמינים לי? זו בחירה שלהם. אם לא זה, הייתי חוזר. שמחתי לראות את מכבי זוכה בגביע המדינה, והצטערתי שלא הייתי חלק מזה".

 

"רק שאלה אחת יש לי לפטריק: איך יכול להיות שאני לא הייתי בסגל במשחק מול חיפה?"

לפעמים דברים שרואים משם, זה לא דברים שרואים מכאן. פשיץ' היה חלק מחדר ההלבשה של מכבי ת"א באחת מהתקופות הכי סוערות שלה העונה. ברק יצחקי היה זה שהנחית אותו, אבל יורגוס דוניס היה המאמן הראשון שלו בישראל. תתפלאו לשמוע ובניגוד לכל מיני דיווחים שהיו בישראל, לדעת פשיץ', דוניס היה מאמן נהדר שהצליח בגדול במכבי ת"א לדעתו. בראיון לערוץ הספורט. פשיץ' מרחיב בדיבור על דוניס, אבל כשנשאל על פטריק - הוא עונה בלקוניות ומבהיר שהוא מעדיף לא להיכנס לזה, במה שמרמז על היחסים העכורים שככל הנראה היו בינו לבין ואן לוון.

 

"ביקורת על דוניס? ככה זה חדר הלבשה, כששחקנים לא משחקים אצל מאמן, הם לא אוהבים אותו. ככה גם אצלי, אני גם שונא את מי שלא נותן לי לשחק".

לדעתך דוניס היה צריך להמשיך?

"לדעתי פיטרו אותו מוקדם מדי. אני רוצה לראות מאמן שמביא את מכבי ת"א שוב ל-32 האחרונות בקרוב, אנשים מקלים ראש בהישג הזה. הרגשתי רע מאוד שהוא עזב, הרגשתי אשמה, שאולי בגללי הוא עזב. הוא בן אדם מדהים ומאמן מדהים. הרבה זמן לא ראיתי מאמן כזה ועבדתי עם הרבה מאמנים. שיחקתי אצל דוניס ושיחקתי עם פטריק - על דוניס אני רוצה לדבר, אבל על פטריק? עדיף שלא. אני באמת אוהב את המועדון הזה וכל מה שאגיד עלול להיפרש רע ולכן אגיד רק שאלה אחת לפטריק: איך יכול להיות שיש משחק בפלייאוף נגד מכבי חיפה, משחק מכריע לאליפות ואני לא בסגל? לא קיבלתי תשובה על זה עד עכשיו. מעבר לזה, אני לא רוצה לדבר על פטריק".

 

שיתפת פעולה עם שחקנים במכבי ת"א, מי מהם לדעתך יכול להשתלב בליגה גדולה באירופה?

"דור פרץ הוא פשוט מכונה. אם לומר את האמת, מספר מועדונים מאירופה התקשרו אליי ושאלו אותי איך זה לשחק עם דור פרץ ועל האופי שלו והיו לי רק מילים חמות עליו. לא ראיתי שחקן כמוהו - עם אופי נוח כל כך ועם יכולת כזאת. הוא שחקן אדיר שיכול לשחק בליגה גדולה באירופה. גם אייל גולסה הוא בן אדם ושחקן אדיר - הם מעל כולם".

 

הייתה לך מתיחות עם יונתן כהן בתחילת העונה

"יונתן כהן כמו גולסה ודור פרץ הוא שחקן שיכול להשתלב באירופה. הוא ווינר שרק רוצה להבקיע כל הזמן. זה נכון, היו בינינו עליות וירידות ביחסים אבל זה נובע מזה שהוא פשוט נותן הכל ויעשה הכל כדי לנצח. העימות בינינו? אמוציות של משחק, זה קורה ויישרנו את ההדורים. הוא שחקן מוכשר מאוד ואם היו שואלים אותי, הייתי ממליץ לכל קבוצה לקחת אותו".

הגעת למכבי ת"א שזכתה בשתי אליפויות ברצף, והעונה הזאת איבדה את האליפות. זה כישלון בעינך?

"אני חושב שהעונה הזאת היא הצלחה גדולה. שיחקנו משהו כמו 12 משחקים יותר ממכבי חיפה, התמודדנו עם מכת קורונה, ובכל זאת התעשתנו. היינו בפיגור משמעותי ממכבי חיפה וגישרנו על הפערים. שמעתי שאומרים שלא היה לנו מזל, אבל אני חושב שדווקא היה לנו מזל - ניצחנו מספר משחקים בתוספת הזמן, אבל עשינו טעויות ושילמנו עליהן. זכייה בגביע, מאבק אליפות, עלייה ל-32 האחרונות בליגה האירופית זו הצלחה".

 

מכבי חיפה קבוצה טובה יותר ממכבי ת"א?

"חד משמעית לא. מכבי ת"א טובה בכמה רמות ממכבי חיפה מבחינת הסגל. אני מכבד את ניקיטה רוקאביצה ומכבד את פלאניץ' ואת נטע לביא הקפטן שהוא שחקן שיכול לשחק בליגות גדולות באירופה, אבל אנחנו היינו קבוצה הרבה יותר טובה".

 

איזה שחקן הכי הרשים אותך במכבי חיפה?

"נטע לביא שחקן מדהים בעיני, גם חזיזה הוא ברמה גבוהה מאוד, אבל אני בספק אם הוא יגיע רחוק"

 

למה אתה מתכוון 'לא יגיע רחוק'?

"חזיזה הוא שחקן שלא מכבד את היריבים שלו. יש לו מנטליות של חרא. אם ניק בלקמן מקבל כרטיס אדום והוא צועק לו בפנים Go Out, אז הוא בן אדם שלא מכבד את היריבים שלו. הבנתי גם שבמשחק בבלומפילד הוא התגרה בספסל שלנו. תהיה השחקן הכי מוכשר שיש, והוא באמת מוכשר, אבל עם המנטליות החרא שלו לא תשתנה, הוא לא ישחק מחוץ לישראל. אם הוא היה צועק לי ככה בפנים לצאת החוצה, הייתי מגיב בצורה אחרת מבלקמן. אני כל המשחקים היו לי עימותים עם פלאניץ', אבל ידענו לכבד אחד את השני, אבל חזיזה הוא לא שחקן שיודע לתת כבוד".

 

איזה עוד שחקנים בליגת העל הרשימו אותך?

"מאוד אהבתי את הקפטן של אשדוד (רועי גורדנה. א.א), את מספר 10 של מכבי פ"ת (ליאל עבדה א.א), והאמת? גם את גיא לוזון, המאמן של מכבי פ"ת, שהוא משוגע כמוני. יש בישראל שחקנים טובים, באמת".

 

שיחקת נגד ז'וסוואה, הכוכב של ב"ש, והיו לא מעט עימותים בינו לבין שחקנים של מכבי ת"א במשחקים האלה

"כמו חזיזה, גם לז'וסוואה יש מנטליות של חרא. לתקל בצורה כזאת את טל בן חיים, לירוק על ריקן - זה שחקן בלי כבוד. שיהיה מוכשר כמו מסי, זה לא משנה לי. אני רוצה לראות אותו מנסה לירוק עליי ואיפה הוא היה מסיים את הערב. זה התנהגות לא מכבדת וב"ש הייתה צריכה להעיף אותו מזמן, אבל היא בחרה שלא. שחקן כזה לא יכול להצליח בליגות גדולות, אפילו שהוא מוכשר".

"ברק יצחקי הוא האיש שהביא אותי, הוא האיש שדיבר איתי, הוא מדבר עם השחקנים כל הזמן ומאוד מעורב", פשיץ' החמיא, "הרבה לא יודעים מה ברק עושה אבל הוא האיש הכי חשוב במכבי ת"א. הוא ניהל איתי את המשא ומתן, והיה מאוד משפיע".

אתה חבר טוב של אורוש ניקוליץ', איך אתה מסביר את מה שקורה לו במכבי ת"א?
"אנחנו מגיל 6 חברים. הוא איש מדהים, המועדון צריך להסביר מה קרה איתו. זה שהוא לא שיחק שנתיים זה לא טעות של אורוש ניקוליץ' ואני לא רוצה להגיד מעבר. אם אני אורוש ניקוליץ' אני הייתי פורש מכדורגל - אבל הוא מתאמן כל יום 7 שעות בחדר כושר ולא מוותר. הוא שחקן כשרוני בצורה בלתי רגילה ואני מאמין שהוא יהיה כשיר לתחילת העונה הבאה ואז תראו פעם אחת למה מכבי ת"א כל כך רצתה להביא אותו".

עכשיו יש דיבורים שגם סבוריט וגם הרננדס עשויים לעזוב
"קודם כל, לכל הזרים של מכבי ת"א יש אופי פשוט מדהים, בלי קשר ליכולת המקצועית. לגבי סבוריט, ממה שאני יודע יש סיכוי טוב שהוא יישאר. יש לו הצעות, הוא שוקל את זה - אבל לא הייתי סותם את הגולל על זה שהוא יישאר במכבי ת"א. המשפחה שלו אוהבת את ישראל ומהשיחות האחרונות שדיברתי איתו, הם בהחלט שוקלים את זה. הרננדס? הוא מאוד קרוב אליי, המשפחה שלו מאוד פחדה בזמן המלחמה, אני לא יודע להגיד אם הוא יישאר או לא".

חוליית ההתקפה של מכבי ת"א מורכבת משחקנים צעירים ומאוד כשרוניים, לאן אתה רואה אותם מגיעים?

"אילון אלמוג הוא שחקן עם כישרון גדול בעיני, אבל הוא צריך לשנות את הגישה שלו. מדובר בילד טוב, אבל אם אני שחקן מנוסה ששיחק עם שמות גדולים כמו פאפו גומז, וויסאם בן יידר ומרטין בריית'ווייט, אומר לו משהו, הוא יכול להקשיב וללמוד מזה. הייתי מדבר איתו באימונים, והוא התעקש שהוא יודע יותר טוב ולא לקח את הטיפים שלי. הוא חייב להישאר במכבי ת"א כי היא עוד תהנה ממנו. לגבי אדוארדו גררו? אין בבן אדם הזה פחד, הוא כישרון על שיימכר במיליונים בעתיד".

 

יש למכבי ת"א מה לחשוש מעזיבת השחקנים המרובה שבפתח?

"ממש לא. יש לה את שרן ייני, שהוא מנהיג נדיר. דן גלזר שהוא כמו בולדוג במרכז השדה, שחר פיבן ועוד המון שחקנים נהדרים. העתיד של מכבי ת"א ורוד ואני מאמין שהיא תזכה באליפות בעונה הבאה".

 

שמעת מתוך המועדון על נושא עומר אצילי ודור מיכה, ששיחקו במכבי לפני שהגעת?

"האמת, אני לפני שאני מגיע לקבוצות, אני מסתכל בווידאו על משחקים וכו'. שני השחקנים האלה מאוד הרשימו אותי, רציתי לשחק מאוד עם מיכה. הגעתי לקבוצה ואז פתאום אני רואה ששניהם לא משחקים והופתעתי מאוד. שאלתי במועדון איפה הם והסבירו לי מה קרה, אבל אני לא יודע להרחיב מעבר לכך. הבנתי שהייתה פרשה, אבל אני לא בקיא בפרטים. בכל מקרה, מדובר בשני משחקים נהדרים".

 

אתה רואה את עצמך חוזר לישראל?

"כן, בעוד שנתיים או שלוש. בכל מקרה, אם אחזור, זה רק למכבי ת"א. אני מכבד את הקהל שאהב אותי, לא אשחק בחיים במכבי חיפה או בקבוצה אחרת, רק במכבי ת"א".

 

יש לך מסר אחרון לאוהדי מכבי ת"א?

"אני רוצה להצטער שלא זכינו באליפות, אבל זה היה כבוד גדול לשחק בקבוצה כמו מכבי ת"א. אני רוצה להודות גם למאמן הכושר יוסי זיגדון שהוא פשוט אדיר. אנשים לא יודעים מה הוא עושה, אבל הוא הופך את השחקנים למפלצות. יש למכבי ת"א אוהדים אדירים, אני רוצה להגיד תודה על כל מה שהם נתנו לי, ומי יודע? אולי ניפגש".

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, duss21 said:

תקראו את כל הראיון לפני שאתם מלכלכים. חוץ מהביקורת התמוהה על ואן לוון הוא מפרגן לנו בענק.

ראיון מעניין מאוד.

כן בדיוק קראתי, מעניין זה אכן התיאור.

Link to comment
Share on other sites

אלכסנדר פשיץ' הוא אחד שלא שומר בבטן, כמו סרבי טיפוסי הוא מלא באמוציות, וזה גם יכול לתת הצצה יוצאת דופן למה שהיה במכבי ת"א בעונה החולפת. החלוץ שהגיע לישראל כרכש הדומיננטי ביותר להתקפה הבקיע 10 שערים והיה מהשחקנים המובילים של הצהובים בעונה החולפת, אבל עזב עוד לפני סיום העונה אחרי פריצת מבצע "שומר החומות".

בשונה מיתר הזרים, פשיץ' לא חזר לישראל אחרי שטען בפני אנשי מכבי ת"א שחלה בשנית בקורונה. החלוץ שמע את הביקורות סביבו לאורך השנה וגם לאחר העזיבה ולא דיבר, עד עכשיו. בראיון בלעדי לערוץ הספורט הוא מספר לראשונה את הגרסה שלו, נותן הצצה לתוך חדר ההלבשה הצהוב, מדבר על חילופי המאמנים, מבקר את דולב חזיזה וז'וסוואה ("חרא של מנטליות") ומספר מי משחקני מכבי ת"א באמת מתאים ללליגות הגדולות. ראיון יוצא דופן עם חלוץ שיורה לכל הכיוונים.

"היה לי קשה מאוד בהתחלה - היה קורונה וכל המדינה הייתה סגורה, זה לא היה פשוט להגיע לארץ זרה ככה", פשיץ' פתח את דבריו, "אחר כך, הכל נפתח והקהל חזר - וזה היה פשוט מדהים, ת"א עיר מדהימה פשוט, הכל היה נהדר, עד שפרצה המלחמה, ונאלצתי לעזוב".

הזרים של מכבי ת"א היו היחידים מכל הליגה שעזבו
"כולם אמרו לי שהייתה לי סיטואציה כזו בסרביה ואיך אני עוזב את ישראל, והביקורת הזאת לא ברורה לי. נכון, חייתי 6 שנים במלחמה בסרביה, אבל דווקא בגלל זה - אבל אני לא מרגיש גיבור גדול. אני לא מבין כלום בסיטואציה בישראל, לכם זה נראה טבעי שיורים טילים שבוע ולאחר מכן חוזרים לשגרה, לאנשים מהצד ומהמשפחה שלי זה לא ברור. בשביל המדינה שלי אני אתן את החיים שלי כי אני אוהב אותה, אני סרבי גאה. בשביל סרביה אני אלחם, אבל בשביל מדינה אחרת אני לא אתן את החיים שלי. כל בן אדם אחר שיגיד את זה, הוא משקר. אמא שלי דאגה לי מאוד, אישתי והילדים מאוד פחדו, הם מאוד פחדו. עברתי מסע מפרך ומייגע, הייתי מעל 24 שדות בשדות תעופה, אבל הייתי חייב לעבור את זה בשביל המשפחה שלי".

אחרי שנגמרה המלחמה כל הזרים חזרו, ורק אתה לא
"אני לא יודע מה מספרים לך בתקשורת בישראל, אבל אני אגיד לך מה באמת היה. חליתי בקורונה, יכולים להאמין לי ויכולים לא, אבל אני בן אדם שאומר את כל מה שבלב שלו. החוקים בסרביה וגם בישראל אומרים שאם אתה חולה בקורונה, אסור לך לצאת מהבית. הייתי לבד בבית בבידוד רחוק מהמשפחה שלי, ואני יודע שממציאים עליי דברים, אבל באמת הייתי חולה, ואם לא מאמינים לי? זו בחירה שלהם. אם לא זה, הייתי חוזר. שמחתי לראות את מכבי זוכה בגביע המדינה, והצטערתי שלא הייתי חלק מזה".

"רק שאלה אחת יש לי לפטריק: איך יכול להיות שאני לא הייתי בסגל במשחק מול חיפה?"
לפעמים דברים שרואים משם, זה לא דברים שרואים מכאן. פשיץ' היה חלק מחדר ההלבשה של מכבי ת"א באחת מהתקופות הכי סוערות שלה העונה. ברק יצחקי היה זה שהנחית אותו, אבל יורגוס דוניס היה המאמן הראשון שלו בישראל. תתפלאו לשמוע ובניגוד לכל מיני דיווחים שהיו בישראל, לדעת פשיץ', דוניס היה מאמן נהדר שהצליח בגדול במכבי ת"א לדעתו. בראיון לערוץ הספורט. פשיץ' מרחיב בדיבור על דוניס, אבל כשנשאל על פטריק - הוא עונה בלקוניות ומבהיר שהוא מעדיף לא להיכנס לזה, במה שמרמז על היחסים העכורים שככל הנראה היו בינו לבין ואן לוון.

"ביקורת על דוניס? ככה זה חדר הלבשה, כששחקנים לא משחקים אצל מאמן, הם לא אוהבים אותו. ככה גם אצלי, אני גם שונא את מי שלא נותן לי לשחק".

 

לדעתך דוניס היה צריך להמשיך?
"לדעתי פיטרו אותו מוקדם מדי. אני רוצה לראות מאמן שמביא את מכבי ת"א שוב ל-32 האחרונות בקרוב, אנשים מקלים ראש בהישג הזה. הרגשתי רע מאוד שהוא עזב, הרגשתי אשמה, שאולי בגללי הוא עזב. הוא בן אדם מדהים ומאמן מדהים. הרבה זמן לא ראיתי מאמן כזה ועבדתי עם הרבה מאמנים. שיחקתי אצל דוניס ושיחקתי עם פטריק - על דוניס אני רוצה לדבר, אבל על פטריק? עדיף שלא. אני באמת אוהב את המועדון הזה וכל מה שאגיד עלול להיפרש רע ולכן אגיד רק שאלה אחת לפטריק: איך יכול להיות שיש משחק בפלייאוף נגד מכבי חיפה, משחק מכריע לאליפות ואני לא בסגל? לא קיבלתי תשובה על זה עד עכשיו. מעבר לזה, אני לא רוצה לדבר על פטריק".

שיתפת פעולה עם שחקנים במכבי ת"א, מי מהם לדעתך יכול להשתלב בליגה גדולה באירופה?
"דור פרץ הוא פשוט מכונה. אם לומר את האמת, מספר מועדונים מאירופה התקשרו אליי ושאלו אותי איך זה לשחק עם דור פרץ ועל האופי שלו והיו לי רק מילים חמות עליו. לא ראיתי שחקן כמוהו - עם אופי נוח כל כך ועם יכולת כזאת. הוא שחקן אדיר שיכול לשחק בליגה גדולה באירופה. גם אייל גולסה הוא בן אדם ושחקן אדיר - הם מעל כולם".

הייתה לך מתיחות עם יונתן כהן בתחילת העונה
"יונתן כהן כמו גולסה ודור פרץ הוא שחקן שיכול להשתלב באירופה. הוא ווינר שרק רוצה להבקיע כל הזמן. זה נכון, היו בינינו עליות וירידות ביחסים אבל זה נובע מזה שהוא פשוט נותן הכל ויעשה הכל כדי לנצח. העימות בינינו? אמוציות של משחק, זה קורה ויישרנו את ההדורים. הוא שחקן מוכשר מאוד ואם היו שואלים אותי, הייתי ממליץ לכל קבוצה לקחת אותו".

 

הגעת למכבי ת"א שזכתה בשתי אליפויות ברצף, והעונה הזאת איבדה את האליפות. זה כישלון בעינך?
"אני חושב שהעונה הזאת היא הצלחה גדולה. שיחקנו משהו כמו 12 משחקים יותר ממכבי חיפה, התמודדנו עם מכת קורונה, ובכל זאת התעשתנו. היינו בפיגור משמעותי ממכבי חיפה וגישרנו על הפערים. שמעתי שאומרים שלא היה לנו מזל, אבל אני חושב שדווקא היה לנו מזל - ניצחנו מספר משחקים בתוספת הזמן, אבל עשינו טעויות ושילמנו עליהן. זכייה בגביע, מאבק אליפות, עלייה ל-32 האחרונות בליגה האירופית זו הצלחה".

מכבי חיפה קבוצה טובה יותר ממכבי ת"א?
"חד משמעית לא. מכבי ת"א טובה בכמה רמות ממכבי חיפה מבחינת הסגל. אני מכבד את ניקיטה רוקאביצה ומכבד את פלאניץ' ואת נטע לביא הקפטן שהוא שחקן שיכול לשחק בליגות גדולות באירופה, אבל אנחנו היינו קבוצה הרבה יותר טובה".

איזה שחקן הכי הרשים אותך במכבי חיפה?
"נטע לביא שחקן מדהים בעיני, גם חזיזה הוא ברמה גבוהה מאוד, אבל אני בספק אם הוא יגיע רחוק"

למה אתה מתכוון 'לא יגיע רחוק'?
"חזיזה הוא שחקן שלא מכבד את היריבים שלו. יש לו מנטליות של חרא. אם ניק בלקמן מקבל כרטיס אדום והוא צועק לו בפנים Go Out, אז הוא בן אדם שלא מכבד את היריבים שלו. הבנתי גם שבמשחק בבלומפילד הוא התגרה בספסל שלנו. תהיה השחקן הכי מוכשר שיש, והוא באמת מוכשר, אבל עם המנטליות החרא שלו לא תשתנה, הוא לא ישחק מחוץ לישראל. אם הוא היה צועק לי ככה בפנים לצאת החוצה, הייתי מגיב בצורה אחרת מבלקמן. אני כל המשחקים היו לי עימותים עם פלאניץ', אבל ידענו לכבד אחד את השני, אבל חזיזה הוא לא שחקן שיודע לתת כבוד".

איזה עוד שחקנים בליגת העל הרשימו אותך?
"מאוד אהבתי את הקפטן של אשדוד (רועי גורדנה. א.א), את מספר 10 של מכבי פ"ת (ליאל עבדה א.א), והאמת? גם את גיא לוזון, המאמן של מכבי פ"ת, שהוא משוגע כמוני. יש בישראל שחקנים טובים, באמת".

שיחקת נגד ז'וסוואה, הכוכב של ב"ש, והיו לא מעט עימותים בינו לבין שחקנים של מכבי ת"א במשחקים האלה
"כמו חזיזה, גם לז'וסוואה יש מנטליות של חרא. לתקל בצורה כזאת את טל בן חיים, לירוק על ריקן - זה שחקן בלי כבוד. שיהיה מוכשר כמו מסי, זה לא משנה לי. אני רוצה לראות אותו מנסה לירוק עליי ואיפה הוא היה מסיים את הערב. זה התנהגות לא מכבדת וב"ש הייתה צריכה להעיף אותו מזמן, אבל היא בחרה שלא. שחקן כזה לא יכול להצליח בליגות גדולות, אפילו שהוא מוכשר".

 

"ברק יצחקי הוא האיש הכי חשוב בקבוצה. לא אשחק בקבוצה אחרת בישראל חוץ ממכבי"
להוציא את נושא פטריק ואן לוון שעליו פשיץ' כאמור לא רוצה לדבר, לפשיץ' יש רק דברים טובים להגיד על מכבי ת"א ואנשיה. הוא מספר על שיחות שניהל עם שחקנים, על הקשר שלו עם אורוש ניקוליץ' וגם על הבעיה של אילון אלמוג, זו שלדעתו מונעת מהכישרון לפרוץ קדימה".

"ברק יצחקי הוא האיש שהביא אותי, הוא האיש שדיבר איתי, הוא מדבר עם השחקנים כל הזמן ומאוד מעורב", פשיץ' החמיא, "הרבה לא יודעים מה ברק עושה אבל הוא האיש הכי חשוב במכבי ת"א. הוא ניהל איתי את המשא ומתן, והיה מאוד משפיע".

אתה חבר טוב של אורוש ניקוליץ', איך אתה מסביר את מה שקורה לו במכבי ת"א?
"אנחנו מגיל 6 חברים. הוא איש מדהים, המועדון צריך להסביר מה קרה איתו. זה שהוא לא שיחק שנתיים זה לא טעות של אורוש ניקוליץ' ואני לא רוצה להגיד מעבר. אם אני אורוש ניקוליץ' אני הייתי פורש מכדורגל - אבל הוא מתאמן כל יום 7 שעות בחדר כושר ולא מוותר. הוא שחקן כשרוני בצורה בלתי רגילה ואני מאמין שהוא יהיה כשיר לתחילת העונה הבאה ואז תראו פעם אחת למה מכבי ת"א כל כך רצתה להביא אותו".

עכשיו יש דיבורים שגם סבוריט וגם הרננדס עשויים לעזוב
"קודם כל, לכל הזרים של מכבי ת"א יש אופי פשוט מדהים, בלי קשר ליכולת המקצועית. לגבי סבוריט, ממה שאני יודע יש סיכוי טוב שהוא יישאר. יש לו הצעות, הוא שוקל את זה - אבל לא הייתי סותם את הגולל על זה שהוא יישאר במכבי ת"א. המשפחה שלו אוהבת את ישראל ומהשיחות האחרונות שדיברתי איתו, הם בהחלט שוקלים את זה. הרננדס? הוא מאוד קרוב אליי, המשפחה שלו מאוד פחדה בזמן המלחמה, אני לא יודע להגיד אם הוא יישאר או לא".

 

חוליית ההתקפה של מכבי ת"א מורכבת משחקנים צעירים ומאוד כשרוניים, לאן אתה רואה אותם מגיעים?
"אילון אלמוג הוא שחקן עם כישרון גדול בעיני, אבל הוא צריך לשנות את הגישה שלו. מדובר בילד טוב, אבל אם אני שחקן מנוסה ששיחק עם שמות גדולים כמו פאפו גומז, וויסאם בן יידר ומרטין בריית'ווייט, אומר לו משהו, הוא יכול להקשיב וללמוד מזה. הייתי מדבר איתו באימונים, והוא התעקש שהוא יודע יותר טוב ולא לקח את הטיפים שלי. הוא חייב להישאר במכבי ת"א כי היא עוד תהנה ממנו. לגבי אדוארדו גררו? אין בבן אדם הזה פחד, הוא כישרון על שיימכר במיליונים בעתיד".

יש למכבי ת"א מה לחשוש מעזיבת השחקנים המרובה שבפתח?
"ממש לא. יש לה את שרן ייני, שהוא מנהיג נדיר. דן גלזר שהוא כמו בולדוג במרכז השדה, שחר פיבן ועוד המון שחקנים נהדרים. העתיד של מכבי ת"א ורוד ואני מאמין שהיא תזכה באליפות בעונה הבאה".

שמעת מתוך המועדון על נושא עומר אצילי ודור מיכה, ששיחקו במכבי לפני שהגעת?
"האמת, אני לפני שאני מגיע לקבוצות, אני מסתכל בווידאו על משחקים וכו'. שני השחקנים האלה מאוד הרשימו אותי, רציתי לשחק מאוד עם מיכה. הגעתי לקבוצה ואז פתאום אני רואה ששניהם לא משחקים והופתעתי מאוד. שאלתי במועדון איפה הם והסבירו לי מה קרה, אבל אני לא יודע להרחיב מעבר לכך. הבנתי שהייתה פרשה, אבל אני לא בקיא בפרטים. בכל מקרה, מדובר בשני משחקים נהדרים".

אתה רואה את עצמך חוזר לישראל?
"כן, בעוד שנתיים או שלוש. בכל מקרה, אם אחזור, זה רק למכבי ת"א. אני מכבד את הקהל שאהב אותי, לא אשחק בחיים במכבי חיפה או בקבוצה אחרת, רק במכבי ת"א".

יש לך מסר אחרון לאוהדי מכבי ת"א?
"אני רוצה להצטער שלא זכינו באליפות, אבל זה היה כבוד גדול לשחק בקבוצה כמו מכבי ת"א. אני רוצה להודות גם למאמן הכושר יוסי זיגדון שהוא פשוט אדיר. אנשים לא יודעים מה הוא עושה, אבל הוא הופך את השחקנים למפלצות. יש למכבי ת"א אוהדים אדירים, אני רוצה להגיד תודה על כל מה שהם נתנו לי, ומי יודע? אולי ניפגש".

Link to comment
Share on other sites

1 דקה לפני, duss21 said:

תקראו את כל הראיון לפני שאתם מלכלכים. חוץ מהביקורת התמוהה על ואן לוון הוא מפרגן לנו בענק.

ראיון מעניין מאוד.

מעניין שהוא אומר שבעונה הבאה נהנה מניקוליץ'. מה הוא נשאר????? די נו

Link to comment
Share on other sites

נתן אחלה ראיון עם הצצות לאופי שלו ועם הצצות למה שקורה למכבי ולמה אלמוג לא מתפתח. כרגיל ספורט 5 מנסים לסכסך.

אהבתי מאוד את מה שהוא אמר על חזיזה וז'סוואה. חבל שלא שאלו אותו למה הוא עזב.

בעניין עם פטריק זה באמת לא מובן למה הוא לא היה בסגל באותו משחק, מצד שני על זה לצאת עליו ככה?

Link to comment
Share on other sites

דיבר בסדר סה"כ, בעיקר מראה מעל הכל שהוא עמיד כמו מרגרינה עם כל הדיבורים על "אמות בשביל סרביה" והאיומים בסגנון מה היה עושה אילו היה במקום שחקן X בסיטואציות מסוימות.

או בקיצור, שלום שלום ואל תבוא לי בחלום, ויאללה מכבי הפעם להביא חלוץ זר אכזר עם שפם ולא מרשמלו סרבי עם קשת בשיער. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.